Skocz do zawartości

Ranking

  1. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      1 205


  2. Wojcio

    Wojcio

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      2 541


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      4 731


  4. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      2 442


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10.04.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo po drodze do lasu zrobiłem sobie urbex - rower się bał i nie chciał wjechać do środka.
    5 punktów
  2. Dużo dóbr doczesnych wczoraj i dzisiaj przyszło: paczka od @Miro1970 a w niej korba FC-M7100, tylna przerzutka RD-M8100, kaseta CS-M8100 10-51, wkład suportu BB-MT800, łańcuchy CN-M8100 i CN-M7100 manetka SL-M8100-IR komplet na tył BR-M8120 + BL-M8100 sztyca z chińskiego wungla OG-Evkin SP-012 + zacisk (ze śrubką z tytanu, na bogato XD) pierdoły z Aliexpress: chwyty a'la SQLab 411 (niby logo jest ale pozostanę sceptyczny), oliwki i piny do BH90, zapasowe wentylki, klucz do wolnobiegu do roweru syna. Tym sposobem mam już prawie wszystko, dziś zamówiłem jeszcze paczkę od Niemca i drugą od Bezosa. Zostaje mi uzupełnić zapasy odtłuszczacza, kupić nowe gripy i czekać na długi weekend żeby to wszystko na spokojnie poskładać (a na razie jeździć na tym, co mam). I chyba dodatkową skrzynkę na narzędzia ogarnąć żeby to sobie jakoś sensownie poukładać.
    4 punkty
  3. Po kilku dniach pisania doktoratu na temat „Aspekty ekonomiczne i techniczne instalacji sztycy amortyzowanej za 1000PLN do roweru za 4000” kupiłem sztycę amortyzowaną XLC za 112 zamiast Redshift albo Cane Creek. Pierwsze testy pozytywne. Koszt dodatkowy to 170g ponad masę zwykłej rury. Prawdziwy test w krótce.
    3 punkty
  4. Bo jechać tam, czy nie jechać...
    3 punkty
  5. Bo wrzucam zdjęcia z jednej krótkiej przejażdżki już trzeci dzień.
    3 punkty
  6. Używanie trybu stroboskopowego powinno być zabronione
    2 punkty
  7. Takich problemów nie ma w iGPSport BSC200. Najpierw autopauza, potem wchodzi w stan uśpienia. Jak ruszę, wybudza się i liczy dalej. Zużycie baterii pewnie następuje, ale tak minimalne, że nie sprawdzałem tego i od roku jak posiadam tą nawigację, de facto nie wyłączam jej. Pzdr. Rysiek
    2 punkty
  8. Kilka gratów z kontrowersyjnej platformy z Luxemburga... Kupione 3. kwietnia, dzisiaj dotarły więc chyba piekło zamarzło. br-m8120 front br-m8100 rear br-m7100 front sl-m6100-r ispec-ev pedały rf ride Manetka kosztowała 2,99EUR... za tyle nie kupiłbym linki a tu jeszcze w komplecie z pancerzem i końcówkami
    2 punkty
  9. Bo...cian cyknięty na wypadzie rowerowym.
    2 punkty
  10. Bo znowu ktoś bez śniadania poszedł do lasu:
    2 punkty
  11. 2 punkty
  12. Nepal wiosną. Na pierwszym planie Kanczendzonga, za nią Makalu i Mansalu. W oddali, po lewej, Mount Everest.
    2 punkty
  13. Bo polakierowałem krossa żony i założyłem nowe koła
    2 punkty
  14. @Sansei6szczęście że zdążyłeś odsunąć rower 😱 Bo złoty deszcz
    2 punkty
  15. Bo wszystko chińskie, tylko jezioro polskie😁
    2 punkty
  16. Nie, rama 20" (XXL) + maksymalne wysunięcie - taki urok przy 193 cm.
    2 punkty
  17. @afly Bo widzę, że nie tylko ja: Popadało kilka minut, stopiło w niecałą godzinę, a przez kolejne 1,5 wyschło.
    2 punkty
  18. Bo u mnie nie ma śniegu, piękne słońce ale tylko 6-7°C i piźźźździ gorzej niż w kieleckim więc była okazja, żeby przewietrzyć mtb 😁
    2 punkty
  19. Dzisiejsze warunki były rewelacyjne w Trójmiejskim Parku Krajobrazowym. Ścieżki BFW pokonywało się wyśmienicie podczas pięknych opadów śniegu. Rower oczywiście od razu na myjnie, ale tyle radości dawno nie miałem - było świetnie!
    2 punkty
  20. Witam. Wiosenny przegląd roweru i potrzebowałem nowe koło na przód a że sam wszystko robię to stwierdziłem że trzeba zbudować nowe całe koło więc potrzeba było na szybko zmontować centrownicę do kół, nie będę jak normalni ludzie i nie kupię w sklepie nowej 🙂 Zamówiłem kilka profili aluminiowych, kątowników, płytę na podstawę co by stabilnie było śrubki i inne elementy co były potrzebne i to wyszło. Narzędzia to pilniki do metalu, piła do metalu, kątownik 90 stopni do równego zaznaczania kątów, wiertarka Bosch, komplet wierteł ściski żeby przytrzymać do biurka i chęci do dłubania. Centrownica zrobiona w pokoju gdzie śpię, żadne specjalistyczne narzędzia tylko czas i kilka piw 😄 Koszt to ok. 250-300 PLN ale to musiałbym podliczyć bo materiałów mi zostało trochę i pewnie dokupiłbym kilka rzeczy i zmontował drugą taką 🙂 Wycentrowałem już koło, generalnie jest sztywno i elegancko, jest miejsce na upgrade ale bądźmy szczerzy użyję ją pewnie kilka razy na rok 🙂
    1 punkt
  21. A jakich argumentów używał ten sprzedawca, odradzając Elopsa SS 500? Bo niektóre mogą być racjonalne technicznie dla tego roweru, a niektóre będą dotyczyły każdego roweru z takim napędem... Elops nie ma chyba żadnych otworów montażowych na tylni bagażnik, więc nie zastosujesz fotelika mocowanego do bagażnika. Foteliki mocowane specjalnym zaczepem do rury podsiodłowej w stylu Hamaxa powinny być ok, bo ten Elops to najprostsza stal hi-ten, więc powinien jak najbardziej wytrzymać. Natomiast w żaden sposób nikt Ci nie zagwarantuje, że konkretny zaczep akurat zmieści się w tej przestrzeni tylnego trójkąta (chyba zaczep musiałby być poniże seat staya). No i w końcu ss to dosyć specyficzny napęd. Dobierzesz sobie przełożenie do codziennej dynamicznej jazdy, a od święta weźmiesz dzieciaka na fotelik i może być trudniej. To już nawet nie chodzi o łatwość/prędkość w ruchu (bo jak masz mocną nogę, to spokojnie dasz radę), ale o brak miękkiego przełożenia w momencie startu, kiedy z tyłu masz dodatkowy ciężar, który w dodatku jest wysoko i gibie się, próbując wywalić cały układ (rower, Ty, dzieciak). Jak z kolei dobierzesz przełożenie pod jazdę z dzieckiem, to na co dzień będziesz czył, że zamulasz i brak ci dynamiki...
    1 punkt
  22. Ja podtrzymuję swoje wcześniejsze zdanie. Powodem marznięcia było zbyt mocne zasznurowanie. Następnym razem popuściłem wiązanie i było milusio przez całą jazdę. W temperaturach od ok. -2°C wzwyż zakładałem cienkie skarpetki nawet na długie jazdy, bo w grubych było zdecydowanie za ciepło. Przy ok. -5°C grube skarpetki z Deca, te podstawowe, i też było spoko. Nie przemokły mi ani razu, chociaż jesień i zima były wyjątkowo suche, więc nie było tak naprawdę dobrej okazji do testów pod tym kątem. Po jeździe oczywiście są wewnątrz trochę wilgotne, jednak nie jest to bagno czy przelewający się pot. Zazwyczaj po jeździe zostawiałem je w przedpokoju na ok. godzinę, po czym chowałem do szafki. Nigdy nie miałem potrzeby ich suszenia czy przy grzejniku, czy w inny sposób, na następny dzień zawsze były suche. Co do trwałości nie mam żadnych zastrzeżeń. Jak je przetrę z syfu, to będą wyglądać praktycznie jak nówki. Podeszwy też się prawie nie zużyły, chociaż ja z tych dla których butowanie jest ujmą, więc wiele kontaktów z podłożem nie miały.
    1 punkt
  23. A w Garminie po zapauzowaniu nie wyłącza się nawet podświetlenie. 😜 Na podstawie E840 - dopiero po zatrzymaniu przyciskiem Start/Stop można wyłączyć (całkowicie) ekran.
    1 punkt
  24. D,etka + taśma. Szczerze, to jeżeli przednia przerzutka działa to bym nie zmieniał. wszelkie zmiany to gdy na korbie nowy łańcuch przeskakuje, przerzutka nie działa. W tylnej zapewne wystarczy zmienić tylko kółeczka o ile maja luzy
    1 punkt
  25. Zmierz również średnicę mocowania przerzutki przedniej do ramy, musisz kupić taką samą lub jak będziesz miał większą średnicę w przerzutce musisz kupić podkładkę/redukcję (chyba że jest z przerzutką), żebyś nie zamówił przerzutki z za małą średnicy obejmy/mocowaniem. Przyjęte są trzy standardy średnicy rury ramy, do której mocujemy przerzutkę. Mocowanie na obejmę (28.6 mm / 31.8 mm / 34.9 mm). Ale obecnie, w zasadzie wszystkie przerzutki mocowane na obejmę, mają średnicę 34.9 mm. Warto przed zakupem zmierzyć średnicę pionowej rurki w ramie i upewnić się, że sprzedający dodaje potrzebny adapter. Pamiętaj też że jeżeli rower stał długo to wszystkie linki i pancerze też do wymiany no chyba że były smarowane dobrze i działają ale ja bym raczej wymienił na świeże.
    1 punkt
  26. Zawodowo zajmuję się dowalaniem cła na przesyłki więc odpowiadam. Tak, ale te składowe części idą bezpośrednio do Tajwanu. Cła działają na granicy państwa. Czyli cła wymierzone przez USA przeciwko Chinom działają, gdy produkt z Chin przekracza granicę USA. I odwrotnie, cła odwetowe działają, gdy produkt amerykański przekracza granicę chińską. A nikt o zdrowych zmysłach nie będzie kupował części z Chin, sprowadzał je do USA i wysyłał do zmontowania na Tajwan. Szczególnie teraz. A nawet jeśli, jest jeszcze coś takiego jak magazyn celny, gdzie produkty de facto nie przekraczają granicy w rozumieniu celnym (mimo że są w danym kraju), skąd można je wysłać dalej bez naliczania cła.
    1 punkt
  27. Tu masz fajną promocję. Karbon, topowy zawias, napęd GX, lekkie koła. https://www.propain-bikes.com/en/bike-configurator/configure/460891/ Higene 2 CF Na miasto i ścieżki to już overkill, ale jak się spodoba ….. od podstawowego Chisela wszystko jest 3 klasy lepsze.
    1 punkt
  28. Twoje ograniczenie z 1x12 to bębenek kasety. Na ten co masz kasety XT 12s nie założysz. Zmienić piastę albo całe koło albo dać kasetę od 11 zębów na zwykły bębenek np. suntour. Ale wtedy stracisz zalety HG+. Możesz wybrać mechaniczny zestaw Sram GX z kasetą 11-52, to będzie homogenicznie. Możesz też dać Cues 11s.
    1 punkt
  29. - manetkę myk-myka OneUp - uchwyt do powyższej manetki w systemie I-SPEC EV
    1 punkt
  30. Dziękuję za życzenia, od siedmiu lat jeżdżę rowerem ze straszną masą 60% z wyłączonym silnikiem i daję radę - w końcu jakiś czas temu dawałem radę analogiem o wadze pod 20 kg z 40 kg na bagażniku więc co to przy tym 24 kg elektryka. A chodząc po górach zdarza mi się wyprzedzać rowerzystów poruszających się z minimalną prędkością którzy kręcą jak wściekli.
    1 punkt
  31. Tu nie ma co sprawdzać, jest po prostu źle. Na poniższej grafice zaznaczam miejsce, gdzie łańcuch jest nad blaszką i po niej szoruje. Powinien być pod nią:
    1 punkt
  32. Drugi Surly będzie w stajni. Miał być Grappler, jest prosty Bridge Club, bardziej pasuje do moich tras. Koła gotowe, części zgromadzone - nic, tylko składać.😀 Frameset M bez zacisku waży 4150-4200, lekko nie jest.😎
    1 punkt
  33. Przecież widać że lutowana z trzech przystanków i ogrodzenia z płotu w pobliskim pustostanie 🫠😉
    1 punkt
  34. Do 650B to Kujawski rzepakowy, ale koniecznie z ukraińskiego spleśniałego rzepaku. Oleje z polskich produktów nadają się tylko do amorów 29'.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...