Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      4 778


  2. nctrns

    nctrns

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      622


  3. marcin_ostrów

    marcin_ostrów

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      2 303


  4. chudzinki

    chudzinki

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      6 876


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.04.2025 w Odpowiedzi

  1. Gdyby nie dziwna niekompatybilnośc mufy PF92 , suportu Race Face i korby E13 , dzisiaj byłby na gotowo . A tak trzeba poczekac aż nowy suport dojedzie.
    8 punktów
  2. Dzisiaj paczka od chińczyka. Trochę pierdółek jak zapas kleju do gwintów, otulina do pancerzy (z zapasem na przyszłe pomysły), mała grzechotka i klucz do tarcz centerlock, przyrząd do ustawiania bloków (tego przez pomyłkę zamówiłem 2szt 🤦) i najważniejsze w całej paczce: mostek 100mm do testów pozycji i siodełko Ryet full carbon - zobaczymy jak to się będzie sprawdzać.
    6 punktów
  3. Nie, rama 20" (XXL) + maksymalne wysunięcie - taki urok przy 193 cm.
    5 punktów
  4. @afly Bo widzę, że nie tylko ja: Popadało kilka minut, stopiło w niecałą godzinę, a przez kolejne 1,5 wyschło.
    5 punktów
  5. Każda propozycja od każdego będzie podyktowana doświadczeniem i preferencją danej osoby stąd podjęcie decyzji z opini dla ciebie jest strzałem w kolano, dosłownie. Chcesz być zadowolony w 100% z wyboru rodzaju roweru? Koniecznie musisz na "żywo" wsiąść, zobaczyć pozycję na rowerze, obejrzeć też oczami który tobie się podoba (tak istotna też sprawa aby rower się podobał), a potem mając na oku już konkretne 2-3 rodzaje, spróbować się takowymi przejechać. Wtedy będziesz miał gwarant zadowolenia i pewnie wycieczki wejdą ci tak w krew że przygoda potrwa lata, a nie 1 sezon bo posłuchasz zdania kogoś kto ma inne preferencje i doświadczenie. Osobiście podobnie użytkuje rower co ty i używam do tego FULLa z oponami gravelowymi i powiem tak u MNIE jest to opcja 10/10. Nie u profesjonalisty, nie u kogoś tylko u MNIE. Nie doradzam abyś szedł w zaparte w FULLa bo po co i na co? Ten wybór jest podyktowany MOIMI wymaganiami/doświadczeniem, pełno ludzi pośmieje się że nie wykorzystuje go w 50% i marnuje "potencjał", a co mnie takie opinie? Mi pasuje on w 110% i tego się trzymam, wybrałem świadomie. Przekaz jest taki DOŚWIADCZ / PRZETESTUJ na własnej skórze, sam przechodziłem przez to pare tygodni wstecz także się podzieliłem.
    3 punkty
  6. https://www.instagram.com/p/DH3_oQ7OOOo/ https://www.instagram.com/p/DIGf2C5MCdo/ https://www.instagram.com/p/DIHjop3OYHU/ https://www.instagram.com/p/DIHyZacsCqB/ Pozdrow'er😘
    3 punkty
  7. Phi. To, że mam w zapasie cztery nowe nie oznacza, że nie mogę kupić trzech kolejnych. Ale że BOX 126 w takiej cenie... 🤯 Tak poważnie, to zamówię sobie jeden, bo chcę kupić do szosy kasetę 105 11-34 na góry. Teraz mam 11-30, więc łańcuch będzie przykrótki po założeniu większej.
    2 punkty
  8. Ta sugestia wskazuje na to że jesteś chamem, czy tylko mi się wydaje?
    2 punkty
  9. @TheJW już ma zapasy uzupełnione, ale może ktoś jeszcze skorzysta Łańcuch CN-HG8100 12s 126 ogniw + spinka BOX = 88,93pln https://allegro.pl/oferta/lancuch-rowerowy-shimano-deore-xt-cn-m8100-12-rzedowy-126-ogn-box-oryginal-13743529609
    2 punkty
  10. @Alstor ale nikt ci tutaj nie odpowie. To forum rowerowe a nie dla miłośników skuterów elektrycznych bez homologacji stwarzających zagrożenie w przestrzeni publicznej.
    2 punkty
  11. Dzisiejsze warunki były rewelacyjne w Trójmiejskim Parku Krajobrazowym. Ścieżki BFW pokonywało się wyśmienicie podczas pięknych opadów śniegu. Rower oczywiście od razu na myjnie, ale tyle radości dawno nie miałem - było świetnie!
    2 punkty
  12. Bo tak było 2 dni temu, a dziś zimno i śnieg
    2 punkty
  13. 2 punkty
  14. To było a propos tego że się nie opłaca karbon. Moim zdaniem ten Radom Skeen jest świetna ofertą, nawet porównując do aluminiowych modeli w tej cenie.
    1 punkt
  15. Mnie osobiście nie przekonuje... Ponad 4 kg różnicy w ciężarze przy założeniu, że amortyzator jest niepotrzebny (ten Elops mimo wszystko coś tam amortyzującego ma) to dużo. Ale ten Wagant nie jest zły. Na Cues ponoć ludzie nie narzekają.
    1 punkt
  16. @thorcik haha, to samo pomyślałem. A żona jaka będzie zadowolona, gdy ją na kierownicy po bruku przewiezie! 😆
    1 punkt
  17. Przy takiej wadze fox 34 może być dosyć wiotki, generalnie RS na lagach 35 są sztywniejsze od foxów 36, przynajmniej liryk, którego posiadam na chargerze 2.1. Natomiast ten nowszy model na chargerze 3 nie miał zbyt dobrych recenzji, więc ciężko mi coś powiedzieć o nim, ale jeśli chodzi o jakość działania RS tak jak wspomniałem tego starszego jest świetna, a przy dość sporej wadze, o której pisałeś sztywność może już mieć znaczenie.
    1 punkt
  18. Skoro cena, osprzęt i geometria podobne, to sprawa jest prosta - weź ten, który ci się bardziej podoba.
    1 punkt
  19. Skontaktuj się z b-d, niektóre Niemieckie sklepy proszą o wykonanie serwisu lokalnie i zwracają za niego pieniądze na podstawie faktury. Jednak w tym przypadku wydaje mi się to stratą czasu, gdyż tak jak pisałem - ten problem w Z2 występuje od dawna i serwis nie pomaga, albo pomaga na chwilę - póki smar trzyma wszystko w kupie. Ciekawe jest to, że mimo świadomości występowania problemu, Fox nadal te widelce produkuje i wypuszcza na rynek. Widocznie produkcja jest tak tania, że mimo wszystko im się to opłaca i w cenę wliczony jest już serwis bądź wymiana gwarancyjna.
    1 punkt
  20. Ależ takie rowery (miejskie fulle o wyprostowanej pozycji) są... ale elektryczne. Nawet w sobotę na bike expo na takim jeździłem (cena 8300 Euro) . Tak się rozwinął rynek - jak ktoś spodziewa się komfortu to elektryk jest oczywistym wyborem, szczególnie, że zawieszenie w rowerze miejskim to większa masa i mniejsza efektywność pedałowania. Powstała cała kategoria elektryków typu SUV - część z pełnym zawieszeniem, wszystkie z błotnikami, oświetleniem, bagażnikami i zrelaksowaną pozycją. Polecam rower sztywny z dobrej jakości sztycą amortyzowaną. Skomplikowane zawieszenie rowerów górskich jest po to, by zapewnić trakcję na wertepach, kontrolę na lądowaniach i możliwość pedałowania na ostrych podjazdach - komfort jest drugorzędny, a rowery o najlepszym zawieszeniu siodełka mają praktycznie dla ozdoby, bo są przeznaczone na takie trasy, na których cały czas się stoi na pedałach. W miejskim rowerze, gdy chodzi tylko o wygodę na niewielkich wertepach, amortyzowane sztyce robią robotę (i to moim zdaniem większą niż widelce, bo jak się siedzi pionowo, bez nacisku na kierownicę, to rola widelca jest mniejsza).
    1 punkt
  21. Zły adres. Tutaj uderzaj: https://pojazdyelektryczne.org/
    1 punkt
  22. Ewentualnie wymyśliłem jeszcze inną koncepcję. Można wyszukać jak najmniej agresywny full MTB z linii damskiej, kupić rozmiar większy niż wynika z Twoich wymiarów, przesunąć maksymalnie do przodu siodełko, zmienić mostek na regulowany by podnieść kierownicę i w ten sposób uzyskać pozycję moderate zamiast sport. Bo myślę że pisząc o powodach zdrowotnych masz na myśli pozycję na rowerze. A jeśli się jednak zdecydujesz na tego Gianta to licz się z tym że raczej w starych standardach znajdziesz głównie części kiepskiej jakości. A amortyzatorów kup kilka na zapas - to raczej leżaki magazynowe niż aktualna produkcja.
    1 punkt
  23. Ciekawe jaka korba jest faktycznie zamontowana. Jakiś czas temu można było kupić w Hiszpanii za ok. 1500 zł mniej. Później widziałem jeszcze na Pepperze jakieś wstawki tego modelu.
    1 punkt
  24. Bo nie pozwolili się wykąpać
    1 punkt
  25. @@mocart, dzięki za obszerną odpowiedź. Teraz zaczynam składać turystyka na ramię Surly Bridge Club z kołami 1.85 - na różne asfalty, przyzwoite szutry i znośne drogi utwardzone. Mam też frameset Big Bro Brothers Cycle. Sztywne osie boost, co mnie średnio zachwyca, za to wymiary i geo prawie idealne dla mnie. Wejdą opony 29 x 2.6, ale tak szerokich nie planuję dać. Max 2.4. To byłby turystyk na bardziej terenowe trasy. Sztywny widelec, ale rama jest kompatybilna z amorem 100 mm. A może Surly mi wystarczy i nie złożę Big Bro, zobaczymy. Oba framesety stalowe oczywiście.
    1 punkt
  26. Bo niektóre maszyny miały już wolne
    1 punkt
  27. 1 punkt
  28. Las lasem, ale porządek na drodze musi być. Tak więc na rowerach lewą stroną, a na miotłach prawą.
    1 punkt
  29. 1 punkt
  30. A ta śruba mocująca adapter po dokręceniu jest na równo z powierzchnią adaptera czy wystaje ponad nią?
    1 punkt
  31. Nie wiem, czy dobrze rozumiem, Normalnie piwot jest wkręcany na taki (lub podobny) nadlew, lub w stalowych ramach w przylutowane gniazdo piwota: A ty chciałbyś go wkręcić w widelec bez tego nadlewu, czyli w widelcu osadzona by była jakaś gwintowania tulejka nie wystająca ponad widelec? I w tę tuleję wkręcisz piwot? Albo w wersji piwota bez kołnierzyka:
    1 punkt
  32. Chodzi o to, że fasolka do przykręcenia klocka jest bliżej widelca (odsadzona) ? Majfriendy robią dźwignię z obrabianego maszynowo aluminium i żeby zrobić tak jak ten srebrny musieliby wziąć grubszy kawałek aluminium i go sfrezować. Wyszło by drożej. Ten srebrny jest odlewany, więc nie ma z tym problemu. Z punktu widzenia pracy szczęki chyba (nie testowałem) nie ma większego znaczenia. Klocek będzie dotykał obręczy o te kilka milimetrów bardziej z przodu. Oś rowka do mocowania klocka biegnie nie przez plastikową tulejkę ze sprężyną a przez aluminiową część dźwigni z otworem do nasunięcia na piwot. To raczej nie powinno mieć większego wpływu na działanie hamulca. Oczywiście pod warunkiem , że grubość czarnego krążka + złotej dźwigni nie jest większa niż "czarne+srebrne" czyli długość piwota.
    1 punkt
  33. W Polsce raczej tak. Ale w Stanach, Australii, Kanadzie it'd. to wcale niemała nisza. Choć to głównie raczej mniej ekstremalne odmiany MTB. Ram jest multum, wiele bezproblemowo można kupić w sklepach internetowych w UE. Tu kopalnia wiedzy, inspiracji, często fascynujących: https://bikepacking.com/
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...