Ranking
- uwzględniając wszystkie działy
-
Wprowadź datę
-
Cały czas
6 Sierpnia 2009 - 23 Października 2025
-
Rok
23 Października 2024 - 23 Października 2025
-
Miesiąc
23 Września 2025 - 23 Października 2025
-
Tydzień
16 Października 2025 - 23 Października 2025
-
Dzisiaj
23 Października 2025
-
Wprowadź datę
25.10.2024 - 25.10.2024
-
Cały czas
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 25.10.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
Zakupy w tym miesiącu sponsorują literki DT i cyferki 1700. Po xm przyszła pora na xr. Ponieważ w przypadku kontrowersyjnego outletu zabrakło kilku minut i udało się nabyć tył przód zakupiony w bike-discount (obecnie niedostępne w tej cenie - 150eur). Dostawa sprawna, b-d 6 dni, rcz <10 dni. Opakowania bez uszkodzeń, po otwarciu pudełka z Luksemburga w środku ukazało się oryginalne pudełko dt - czyli przyszło nie oem a "retail version" z instrukcją, adapterem cl->6śrub itp. Pudełko bike discount calkiem sprytne, mieszczące stabilnie 2 koła i najmniejsze z widzianych. Pudełko DT potwierdza że koła są "proudly made in Poland" oraz zdradza z magazynów której grupy wytwórców pochodzi nadwyżkowy towar..5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Jakoś ten Topeak umknął mojej uwadze. Obejrzałem kilka recenzji i... mocowanie może i ok, ale jak już pisałem wcześniej nie mam problemów, żeby ściągnąć podsiodłówkę kiedy muszę podłubać przy rowerze w terenie. No klucze fajne (zawsze mi się podobały zestawy Topeaka z tą małą grzechotką), ale mam mtoola. No i Blackburn według specyfikacji ma większą pojemność o niewiarygodne 0,1l A do pudła z częściami wlatują Deckas'owe jajka. Kliknąłem teraz, bo cena dobra, a docelowo będą na nowy sezon. Chociaż...3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Chociażby samo smarowanie, czy wymianę łożysk Do kwadratu potrzebujesz ścigacze korb, klucze do suportu i sam demontaż zajmuje 3x więcej czasu jak HTII do którego potrzebujesz klucz wielowpustowy do suportów tego typu , klucz octalink do odkręcenia plastikowej , alu,bądź stalowej nakrętki( w zależności kto co tam ma) i imbus 5 -ka z tego co kojarzę. Demontaż całości to jest jakieś 5 minut. Do samych łożysk żeby je nasmarować nie potrzebujesz demontować suportu , wyjeżdża korba i plastikowe dystanse, i ściągasz osłonki. W kwadracie tego nie zrobisz, bo osłonke łożyska z prawej strony zakrywa miska i prawa stronę chcąc nie chcąc trzeba zdemontować. W kwadratach wymieniam łożyska , bo mam ich całą siatę . To co zabija je w moim przypadku to jest to co mam pod noga, zaczynają strzelać po kilku deszczach , demontaż i smaruję. Lewa noga wiodąca, więc lecą lewe dostając luzów bocznych poprzez wyoranie bieżni. Na jedno padnięte prawe łożysko przypadają 3 lewe. Łożyska w Neco mają oznaczenie 6002, a wiec teoretycznie standardowe łożyska, aczkolwiek nieraz się przekonałem , że standard to tylko wymiar zewnętrzny, pod oś na kwadrat bywa różnie Wagowo HT v. kwadrat na samym suporcie jest już odczuwalny, bo HT2 to 2 ameliniane miski 2 wąskie łożyska, 2 plastikowe lekkie dystansy i ewentualnie cienka lekka osłona wewnątrz mufy, kwadrat zaś to kupę żelastwa i stali, gdzie dochodzi ciężka stalowa oś. Porównanie korby na kwadrat kontra np deore 3x,- no też jest różnica Wiem , bo nieraz żongluje w zależności co mam akurat do zajechania pod ręką, czy też rower ma być typowo treningowy, czy jednak startowy. Sztywność przy turystyce można pominąć, jednak przy obecnych setach na kwadrat to HTII wychodzi tutaj niestety na plus Żywotność: U mnie HTII zyją zdecydowanie dłużej jak kwadraty. Totalny zgon dla kwadratu następuje obecnie średnio po 15 kkm , kiedy ten z największym przebiegiem HTII ma za sobą 100 koła i jeszcze nie ma luzu na lewym łożysku. Oba traktowane bez cyrtolenia i ciuciubabek,- jazda w każdych warunkach.To też Świadczy o uszczelnieniu, bo nie tylko przed wodą chronią łożyska osłonki łożysk, ale także dystanse i od wewnętrznej strony miska i wewnętrzna osłona na wcisk. Jeżeli chodzi o zawartość smaru, to zawsze otwieram w każdym nawet nowym suporcie łożyska, bo bywa różnie, nawet w HTII jezeli chodzi o zawartość, czy ilość smaru. Wag setów Ci nie podam, bo po prostu nie ważę, ale po ostatniej wymianie kwadratu który miał dość z korbą 48/38/28, na HTII z korbą Ultegry ( pełne amelinium) + stal sztyce na karbon wyleciało dość sporo , bo rower z 13,2kg zrobił się na 12 Rower zrobił się nie tyle do Poznania, tylko lekko do Gdańska1 punkt
-
@Arek_Perla Na obecnym rowerze jeździj do momentu, aż bedziesz wiedział czego oczekujesz od nowego roweru. Są to rzeczy takie jak sztywność ramy, ilość miejsca na oponę oraz agresywność geometrii. Jeśli jednak nie masz co zrobić z pieniędzmi, to zakup roweru który Ci się po prostu podoba zawsze da dodatkową motywację do treningu.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nie mam pojęcia. Podczas odpowietrzania, naciskałem klamkę i otwierałem na pół sekundy zawór przy zacisku. Po jego zamknięciu, należy nacisnąć klamkę kilka razy, by napełniła się ponownie olejem ze strzykawki/zbiorniczka (powszechnie stosowana obsługa z poradników). W moim przypadku, klamka nie chciała w żaden sposób się napełnić. Chwilę podumałem i odkręciłem śrubę regulacyjną, by maksymalnie oddalić klamkę. Klamka napełniła się i przyjemnie stwardniała. Jako, żem bystry, powiązałem te dwa fakty i oto głoszę je dla potomności.1 punkt