Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 06.08.2024 w Odpowiedzi
-
9 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Przejechaliśmy z doliny Glemmtal do Salzachtal przez przełęcz Klinglertörl (2,059 m). "Przejechaliśmy" to trochę przesadzone - było trochę pchania, był podjazd wyciągiem. Ale rzecz w tym, że w Austrii jazda w górach i lasach jest z zasady zabroniona, chyba, że na danej drodze jest dozwolona. I informacja o szlakach dopuszczonych dla rowerów jest trudno dostępna (poza bikeparkami i oficjalnymi szlakami rowerowymi na szutrówkach). Dokopanie się do informacji, że jakaś trasa jest A - przejezdna, B - dozwolona jest zawsze wielkim sukcesem. Ale w zamian takie trasy są bardzo mało wyjeżdżone, czasem to lekki ślad na trawie, czasem wąska, zagłębione ścieżka. Koszt tej wyprawy to powrót doliną, a przedtem zjazd 1000m w pionie na 10km czyli test odwagi albo hamulców. Ale nagrodą przejazd przez przepiękne góry - w oddali lodowce i szczyty 3000 i krowy.4 punkty
-
Idąc tym tokiem to nie ma różnicy miedzy rowerem za 15k a za 50k i wykręcają one podobne czasy ? Nie sądzę.Łyda to pewnie 60-70% ale myślę,że w walce o kilka czy kilkanaście sekund na mocnym podjeździe pokazuje różnice miedzy sprzętem.4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
"Raz zapomniałem pełnego bidonu i przez 40 minut zastanawiałem się jak dobry dzień mam bo jedzie mi się lekko,szybko itd różnica była olbrzymia." ;D2 punkty
-
Bo dużej nie ma. Chyba że wierzysz w marketing gdzie każda generacja jest lżejsza, sztywniejsza i w ogóle szybsza o x sekund na odcinku 40km. Po tylu generacjach np tarmaca to tych ram już nie powinno być 🤦♂️ Jeżeli odczuwasz, że Twój obecny rower Cię wstrzymuje (a masz już rower który jest w zupełności wystarczający), to nie przejmuj się, Twój sponsor / dyrektor sportowy Ci taki zapewni.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Im głębiej tym lepiej wiadomo. Ale jak klin nie wypadnie ponad nakrętka napinająca łożyska to jest ok.1 punkt
-
Panowie, dajcie chłopakowi spokój. Chce jak najlżejszy sprzęt - ma do tego prawo. Pomińmy te bzdury o wpływie 250 gramów na prędkość średnią na segmentach, bo wiadomo że to farmazon. 🙄 @Alex81 Jeśli nie dysponujesz obecnie kwota rzędu 69 000zł na "nowego" S-Works Tarmac SL8 (6,66kg), to pozostaje odchudzanie tego sprzętu który masz. Droga jest prosta i przetarta. Zintegrowany kokpit + lekka sztyca + lekka korba. Lekkie siodło, lekkie koszyki i minimalistyczny uchwyt pod Garmn'a. Wszystkiego jest pod dostatkiem, tylko zamawiać i montowć. Sam jestem zdeklarowanym szosowcem i również cieszy mnie jak rower który posiadam jest lepszy, lżejszy, bardziej aero. Osobiście preferuje szosy aero, a te jak wiadomo cierpią na nadwagę względem typowych climberów. Obecny rower, w gotowości, waży 8,15kg, poprzedni ważył 8,35kg. Czy jestem przez to szybszy ? Szczerze wątpie... Czy drogie koła, które posiadam, coś dają ? Tak, dają. Bardzo fajny dźwięk 😁. No i wyglądają kozacko. Nic ponad to. Szybszy stajesz się dzięki litrom potu, krwi i łez wylanych podczas ciężkich treningów 😎. Dzięki diecie i suplementom, a co poniektórzy dzięki testosteronowi, EPO i hormonowi wzrostu 😁.1 punkt
-
To nie jest nic nowego. Miastowi przeprowadzają się na wieś, stawiają tam sobie wille i siedliska a tu klops. A to krowy muczą, a to koguty pieją o świcie i budzą, chamscy rolnicy nie szanują ciszy nocnej i jeżdżą traktorami i kombajnami po 22 a przecież cisza nocna jest, a jeszcze złośliwie rozlewają gnojowicę wszędzie wokoło śmierdzi że nie można okna otworzyć. I jak tu odpocząć od miejskiego zgiełku, no nie da się. A w tv wieś tak ładne wyglądała, np u Złotopolskich albo w serialu „Siedlisko”1 punkt
-
Dostałeś sporo sensownych odpowiedzi, więc temat można zamknąć i rozpocząć szyderę, bo autor jest albo trollem, albo nie potrafi czytać. Próbowałeś przed jazdą się dobrze wysrać? To kolejne 0.5kg czyli pełen bidon.1 punkt
-
Jestem z Olkusza i może wygląda to bardzo ładnie ale policja gonie że nie można wjeżdżać i w sumie tego nie do końca rozumie ,co innego jakbym sie chciał kąpać to ok1 punkt
-
Jeździłem jak nie było ścieżek w ogóle, wtedy było za jedwab iście, mości panowie🫠😘 Teraz to się wszystkim w pupkach przewraca, roszczeniowe społeczeństwo, waleczny naród.1 punkt
-
W sumie dają duże pole manewru do "kombinacji" 🙂. Ale to i tak nie dla mnie, bo Garmina nie potrzebuję, a Strava wystarcza mi podstawowa. Ale gdyby ktoś miał pomysł na te punkty to niech podpowie. Wcześniej nie było mi to nigdy potrzebne, ale wyszło to teraz przy próbie nakierunkowania na określone miejsca.1 punkt
-
Unibike Link - kompletnie nieopłacalny, nierozwojowy rower. Propozycje kolegów wciągają nosem relikt rowerowy od Unibike.1 punkt
-
@23adamek Przesyłki z Ali teraz w ~tydzień docierają1 punkt
-
Cóż, w takim przypadku posłuchałbym serwisanta. Z Cues nie miałem styczności, ale możliwe, że jeszcze przechodzi przez etap wieku dziecięcego. Natomiast pragnę zwrócić Ci uwagę na sam rower. W tych pieniądzach możesz pokusić się chociażby o xc 100, który w mojej opinii będzie po prostu lepszy. Sam mam taki i wcześniej jeździła na nim też moja żona i dramatów nie było z jej strony - no może siodełko jej kompletnie nie podpasowało. Obecnie jeździ na Rockrider EXPL 540 i jest zadowolona. Oba te rowery są w podobnym budżecie i są jak dla mnie lepsze, no może wadą być jednak fakt, że czasem napęd 1x klęka i kręcenie młynka gdy jest lekko z górki jest problematyczne, ale to są zazwyczaj incydentalne przypadki gdy jedziesz asfaltem większe dystanse. Natomiast w lesie ten rower jest naprawdę fajny i daje frajdę - amortyzator powietrzny, waga, potencjalna konwersja na tubless to są rzeczy, które działają tutaj na korzyść.1 punkt
-
Jeżeli mowa o stałej prędkości po płaskim, to zdecydowanie nie. Czy ciężki, czy lekki, przy stałej prędkości potrzeba podobnej mocy, żeby pokonać opory. Jeżeli dla lekkiego 200W to 50% możliwości, to dla ciężkiego będzie np. 30%. Podjazdy, przyspieszenia - tak, tutaj W/kg są istotnym czynnikiem.1 punkt
-
No szkoda, że nie dwójka - byłoby jeszcze ciekawiej1 punkt
-
Daje się zauważyć od dłuższego czasu, że nie ma jednomyślności co do wielu kwestii w temacie kto ma pierwszeństwo a śmiejecie się ze starego chłopa albo wymagacie od ludzi co prawko dostali za 20-ym razem Jeszcze pokazujecie tego chorego atencjusza co non stop szuka kija do dvpy. Tyle ile w tym roku natłukłem już DDR-ami to chyba przez całe życie nie zrobiłem i raczej w każdy przypadku staram się zwalniać oraz dostać wzajemny kontakt z tym co kieruje autem. Korona mi za to nie spadnie. To nie jest bardzo trudne do zrobienia tylko trzeba zmniejszyć swoje ego. Dość jest szajsu gdzie indziej by jeszcze dokładać w tego typu na max konfliktowych miejscach.1 punkt
-
Rodzinna pętla wokół Saalbach. Nic wielkiego, 500m przewyższenia plus dwa wyciągi. Ładnie, chłodno (!) kilka singli po drodze. Użytkownicy rowerów analogowych witają się jak bracia, bo mało ich (poza jednym chudym typem z żylastą łydą, który darł pod górę szybciej niż elektryki i nie pozdrawiał nikogo - zazdroszczę). Ale wczoraj! wczoraj to dałem popis - spryskałem tarczę hamulca na bogato Silicon Shine zamiast zmywacza - jak były nerwy, ale zmywacz dał potem radę i nie było problemów.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Z tego co widzę to łańcuch ociera o zewnętrzną blachę przerzutki. Powinna się wychylić bardziej na zewnątrz. Można to skorygować jedna ze śrubek regulacyjnych oznaczonych literką H.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00