Skocz do zawartości

Ranking

  1. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      24

    • Liczba zawartości

      2 462


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      11 146


  3. Cross90

    Cross90

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      721


  4. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      1 216


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 29.07.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 11 punktów
  2. Bo z tego samego miejsca co ostatnia fota
    8 punktów
  3. 7 punktów
  4. Bo tam z tyłu kiedyś walnęła bomba.
    7 punktów
  5. Bo długo szukałem tej sztolni, a dziś na nią, prawie, najechałem
    6 punktów
  6. 5 punktów
  7. Bo nie mam już siły po tym piachu.
    5 punktów
  8. Bo ... betonowiec na Jeziorze Dąbie.
    5 punktów
  9. bo już nie w Słowenii, a jeszcze nie w Chorwacji 🤪
    4 punkty
  10. Bo tak jak Sobek trafiłem pod most.
    4 punkty
  11. Znalazłem kawałek płyty pcv/pvc/pdf/jpg, nie wiem, ale wyciąłem to No i postawiłem pod to, nazywamy to NAGI- New Abandoned Gravel Incarnation🫠 A później wyciąłem drugi z nazwą własną, oczywiście nie posiadam drukarki trzy.de więc posiłkowałem się wyrzynarką bosch'a z małym nożykiem do drewna.🫠 Oparłem o stojaczek przerobionego drugi raz Author'a. Pozdrow'er😘 Wycinanie umilał mi ten i inne utwory 🫠😉
    3 punkty
  12. 3 punkty
  13. @KrissDeValnor nie wiem, nie śledzę jakoś super dokładnie dokładnie rynku ani nowych rowerów, ani używanych. Na te pierwsze wchodzę raczej z ciekawości, żeby zobaczyć co jest teraz na topie (odpowiedź: wiele "rewolucyjnych" technologii to odgrzewane piąty raz kotlety, tyle że w ładniejszym opakowaniu) i ile kosztuje (odpowiedź: w wielu przypadkach dużo za dużo), a na drugie... w sumie też z ciekawości, bo co potrzebuję, to już kupiłem Ale mimo tego widzę, jak z jednej strony drogie potrafią być części nowe z górnej (i modnej - patrz np. gravele czy elektryki) półki i jak tanie nieco tylko starsze i/lub ledwie używane. No i mniej modne też Trzeba tylko pójść na pewne, czasami zaskakująco małe i w gruncie rzeczy nieodczuwalne kompromisy. Przy czym zwykle ograniczam się do obserwacji, bo gdybym miał się udzielać na forum z takim zaangażowaniem, jak te ponad 15 lat temu, to 9/10 moich odpowiedzi na zadane pytania brzmiałoby: "nie patrz na reklamy ani porady sprzedawcy w sklepie / kup używkę lub nówkę z demontażu lub promocji za ułamek ceny / nie jojcz, tylko naucz się przynajmniej podstawowego serwisowania / nie szukaj odpowiedzi w tabelkach excela, ale wsiądź na rower i sam zobacz, czy jest ci wygodnie". A już na pewno "nie marnuj czasu na zajmowanie się pierdołami przed kompem, tylko tu i teraz wsiadaj na rower i jedź". Bo lepszy sprzęt tańszy i gorszy, ale sprawny, z którego korzystamy, niż droższy i lepszy, który istnieje co najwyżej w naszych wyobrażeniach. Ja ten błąd swego czasu też popełniłem i boli mnie on do dzisiaj. Nie bierzcie ze mnie przykładu. Serio
    2 punkty
  14. Ja wymieniłem na SKFa ze dwa lata temu. Kulają się do dziś bez najmniejszego objawu awarii. Ważne, aby je wcisnąć a nie wbijać...
    2 punkty
  15. @locomotiv12 na oczy nawet nie widział 1040 i na podstawie tej niewiedzy wypisuje totalne brednie. Jak pisać bajki to trzeba mieć jakieś podstawy .
    2 punkty
  16. 2 punkty
  17. I Tak musisz babrać się w smarze więc możesz dowolne łożysko stosować. Tylko obusteonnie uszczelnione LU wnoszą istotną wartość dodana. Tak łożyska dobijasz do końca gniazda. Endcapy opieraja się na bieżniach wewnętrznych łożysk.
    1 punkt
  18. W piastach tej konstrukcji woda dostaje się po osi, potem między tulejką a łożyskami i stoi na łożyskach. Od wewnątrz łożyska fabryczne mają uszczelnienia bezkontaktowe (tak jak każde łożysko przemysłowe 2RS). Ważne żeby smarem uszczelnić oś podczas montażu koła. Z zewnątrz fabryczne łożyska mają uszczelnienia kintaktowe LU. Można iść w nierdzewki codex (kosztują jakieś śmieszne pieniądze) ale IMO to żadne rozwiązanie jeśli woda będzie je penetrować to i tak łożysko będzie się degradować.(ale nie zardzewieje ;)). Trzeba umiziać wszystko smarem wodoodpornym (np. okrętowym). Równie dobrze można wsadzić łożyska zwykłe i analogicznie umiziać smarem wodoodpornym. Dobre marki przemysłowe (uszczelniane bezkontaktowo) to EZO (ale made in Japan), Timken (made in USA) oraz FAG (ale tylko Germany). SKFy się skundliły. Generalnie to łożyska przystosowane do pracy w środowisku suchym ew. z dodatkowym uszczelniaczem kontaktowym.(np. simmering). Z uszczelnionych kontaktowo Enduro robi bardzo przyzwoite (i drogie) łożyska. Odnośnie pras domowej roboty to ważne żeby wciskać wyłącznie za bieżnię zewnętrzną.
    1 punkt
  19. @Sobek82 Ty zboku, a właściwie zboczony narcyzie - wydźwięk zarówno negatywny, jak i pozytywny w tym przypadku Tylko patrzeć, a zaraz będziesz w reklamach @RabbitHood Antyrowerowe, to by było wywalenie obręczy, albo całego roweru w krzaki, a tak to nie No i ogólnie brawo Ty - Sobkowi nie bije, on to robi sam
    1 punkt
  20. Tu masz przerzutkę z mocowaniem S1 rozstaw otworów montażowych 42,7 mm Tu masz przerzutkę z mocowaniem S3 rozstaw otworów montażowych 22,1 mm Napisz może do tego sklepu na Allegro to może określą się co mają na stanie i coś Ci doradzą Proponuję sprawdzić numer seryjny Twojej przerzutki w linku który wysłałem w pierwszym poście
    1 punkt
  21. @KNKS czujniki - prędkości, tętna, pilot i obustronny pomiar mocy XC200 ( ale to idzie komunikacja z prawego do lewego i potem do Edge) @locomotiv12 tryb GPS w moim zastosowaniu - ZWYKŁY. @KNKS Tak. Kadencja jest " produktem ubocznym" pomiaru mocy.
    1 punkt
  22. Korbę zmieniłem na GRX FC-RX600, kaseta Deore CS-M4100 11-42T, kierownica Zipp Service Course 70 XPLR, suport BB-RS501 i dorzuciłem chińską sztycę karbonowa z Toseek'a.
    1 punkt
  23. Też mam 25mm i też właśnie kupiłem sztyce karbonową. 500 dałem. Opiszę jak przyjdzie.
    1 punkt
  24. "1000 - 2000 zł jak chce w tym sezonie pojeździć" Jest w ciul rowerów na olx, więc nie rozumiem problemu żeby pojeździć w którymkolwiek sezonie. 🫠
    1 punkt
  25. Ten Riverside jest doskonale wyposażonym rowerem z gatunku ni to grawel, ni to touring - takie polaczenie roweru terenowego z barankiem i szosowym/grawelowym napędem dodatkowo optymalizowanego pod możliwości transportowe (milion mocowań w ramie, widelcu, możliwość założenia specjalnie projektowanego bagażnika, rama obliczona na 170 kg), Na takich rowerach jeździ się długie trasy ale szybciej niż w sakwiarsko-oblężniczym stylu i z większym bagażem niż na lekko w credit card bikepacking. Na bikepacking.com jest jego dobra recenzja z czasów wprowadzenia do oferty, gdzie szybko został wyprzedany. Podejrzewam, że to dynamo da radę naładować telefon, ale nie po 1 godz. jazdy tylko po całym dniu, a zresztą możesz je wykorzystywać do ciągłego ładowania jakiegoś powerbanka i dopiero z niego ładować telefon. Nie wydaje się, żeby było problematyczne przy zdejmowaniu koła. Rozpinasz kostkę i dalej wszystko jest normalnie. Natomiast koło zaplecione na takiej pieścił jest bardziej upierdliwe w serwisie. Zwykłą ogarnie każdy. Taką tylko ci, co mieli do czynienia z dynamo, czy piastami wielobiegowymi. Decathlon na tej samej ramie co 920 sprzedaje inne touringi np. 900. Tylko one mają nieco inny charakter - prosta kierownica i napęd mtb/turystyczny. Przykladem takiego roweru jest też Kona Sutra LTD (tylko tu już jest napęd mtb, co dla Ciebie może być zaletą - dostępność większych kaset, blaty zdecydowanie poniżej 40T, a w takim rivalu najmniejszy blat to chyba 38T): To było do dostania przy okazji ostatnich zawirowań własnościowych Kony na wyprzedażach, więc w Twoim budżecie. Dziś raczej w okolicach 9-10 tys.
    1 punkt
  26. Taka mała konkluzja na koniec......"zacny" sprzęt treningowy zwłaszcza do sprintów i interwałów😉
    1 punkt
  27. @MarcinZasada dziwisz się, że oryginał looka „z epoki” kosztuje swoje…? W sumie to nawet nie za wiele. Takie pieniądze kosztują współczesne sztyce. Tego looka za te takie pieniądze łyknie pierwszy lepszy kolekcjoner. Masz pecha, bo te 25 mm to archaizm. Możesz szukać sztycy aluminiowej z marek takich jak kalloy uno, ergotec, bbb cycling. Na plus - będzie tanio, na minus - to nie będzie nic wyszukanego. No i musisz trochę włożyć wysiłku w poszukiwania, bo sztyce 25 mm to nie jest rzecz, która zalega na półkach w każdym sklepie rowerowym.
    1 punkt
  28. …a teraz bawię się w przeszczep biegów z Apexa do Rivala. Okazuje się, że miałem dodatkowo flaki z lewej, dwubiegowej fajki a byłem przekonany o ich dziesięciobiegowości. I dziwiłem, że nie pasi 🤡
    1 punkt
  29. Skleiłem dirta, niestety nie dla siebie. @KrissDeValnor: trzymaj zaległe 😄 zamiast życzeń
    1 punkt
  30. Chciałem po południu pojeździć ale się rozpadało więc po ponad miesiącu od dostawy wymieniłem w mtb opony na Maxxisy Recon Race kupione podczas ostatniej promocji na Amazonie 😁
    1 punkt
  31. Szambo bo mówi prawdę, czy szambo bo nie na temat?
    1 punkt
  32. Odkurzyłem Krampusa....ależ toto płynie bezoporowo...piaski poniżej pokonały mnie tylko raz Na poniższym obrazku brzegu ubyło tak 5-10 metrów od ostatniego roku
    1 punkt
  33. Ty sobie w tym momencie jaja robisz, mam nadzieję
    1 punkt
  34. Łozyska maszyniwe mają tą zaletę, że jeśli coś im się stanie to wymieniasz w całości i takie łożyska kosztują od kilku zł. Te wellgo co pokazałeś są w pełni "maszynowe" j będą słyżyć póki korpusów nie połamiesz. Należy się wystrzegać konstrukcji "hybrydowych" gdzie głównym łożyskiem jest ślizg a mała maszynóka tylko odpowiada za kuz osiowy.
    1 punkt
  35. Garmin rządzi, Garmin radzi, Garmin nigdy cię nie zdradzi 😆
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...