Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 20.07.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
Bo po dwóch tygodniach urlopu, aktywnego notabene bo sporo chodzenia było w Izerach i Karkonoszach, w końcu powrót na szlaki. W przyszłym roku urlop już obowiązkowo na rowerach, w planach powrót do Szklarskiej Poręby. Jest tam potencjał!5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
3 punkty
-
Custom Race nadaje się do szosy. Pierwszy większy kamień czy korzeń i nie masz bidonu. Dopóki nie odkryłem Cannibala, zaciskałem końcówkę Customa trytytką - poprawiało sytuację, ale zgubienia bidonów nadal się zdarzały. Po zmianie na Cannibal XC bidony wypadają mi jedynie z rąk, gdy te już drżą od jazdy po kamieniach 😆3 punkty
-
3 punkty
-
Nie wiem dlaczego, ale mam takie skojarzenie : nie chcę szosy, żeby nie golić nóg - z drugiej strony jeszcze mi się duży owad zaplącze, i wytracę 2 prędkość kosmiczną = nici z niemal pewnego KOMa Z kolei kilka kg błota przyklejonego w odpowiednich miejscach do ramy, może mnie przyspieszyć na zjeździe - obniżenie środka ciężkości + stabilizacja w zakrętach2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Są przecież różne rodzaje pinów, i nie wszystkie są ostre - choć tak naprawdę te mniej ostre też jakiś ślad zostawią, tyle że mniejszy No i buty lepiej mieć odpowiednie, a jeśli nie, to takie których nie szkoda, albo zamiast metalowych pinów te zintegrowane z tworzywa - Candy już zostały wymienione.1 punkt
-
Szukając po kodzie KRX4002DLF6SX100 wynikałoby, że to BL-RX600, jedynie hamulec.1 punkt
-
Nie będę publikował zdjęć moich podudzi, ale ostre, metalowe piny zostawiają pamiątki, z drugiej strony, z dobrym butem trzymanie jest magiczne. Ale to co potrzebne w rowerze górskim nie jest istotne w krosie.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ja nie do końca rozumie idę zakupu elektryka nie związanego z budową i geometrią MTB. Ta Koskowa Góra to co najmniej jak na jeden raz a okolice przy mocnym elektryku są na tyle atrakcyjne, że wszystkie 3 propozycje tylko zniweczą potencjalne plany zapuszczenia się dalej. Elektrykiem jedzie się naprawdę piorunem więc bardzo to ograniczy możliwości. Tym nawet na Parszywkę będzie kijowo jechać gdyby taka opcja w głowie zaświtała.1 punkt
-
1 punkt
-
@sjzryry, proponowanie 170 mm na taką jazdę jest delikatnie mówiąc nie na miejscu 😁. @LukiX, sprawdź w Decathlon Rent czy mają na stanie Rockridera XC 100 S / 500S / 900S albo AM 50S/100S i będziesz wiedział co Ci bardziej pasuje.1 punkt
-
1 punkt
-
Ustaw bloki w butach w osi pedałów . To inaczej znaczy któraś noga ucieka na bok i wymaga korekty /przesunięcia pod kątem bloku aby całość była w osi pomimo przekrzywiania nogi. A w którą stronę ? To sprawdzisz jak lekko przekrzywisz nogę na pedale przy kręceniu i wtedy zobaczysz ,że w pewnym momencie jest cisza.1 punkt
-
mam podobne doswiadczenia do @cervandes dlatego byłem ciekaw czy komuś podkładka pomogła, na dwie pary butów shimano i dwa komplety pedałów m520 wszystkie kombinacie skrzypią a pomaga posmarowanie bloków/ zatrzasków. Olejami na krócej, smarem stałym na dłużej. taką kombinację sprawdzałem smarując miejsca podparcia buta bez dotykania bloków i to mi nie pomagało, dopiero dawanie smaru na blok rozwiązywało problem skrzypienia.1 punkt
-
Ja mam podkładkę pod blokami w butach XC61 i absolutnie ona niczego nie zmienia. Skrzypienie to dźwięk bloku o zatrzask a nie podeszwy o pedał. Podkładkę się zakłada, jeśli but ma wysoki profil bieżnika i instrukcja tego wymaga. Wsadzanie podkładki niezasadne nie zmienia prawie nic, poza tym, że pedał jest wpięty wyłącznie blokiem i stopa nie opiera się podeszwą buta, co normalnie powinno mieć miejsce. W butach M520, które też posiadam blok wystaje tyle, że podeszwa się opiera o klatkę pedału, w XC61 blok bez podkładki był głębiej osadzony na tyle, że trzeba było mocno naciskać aby się zapięło. Wracając do meritum - u mnie też trzeszczy, bo blok się dociera z zatrzaskiem i pasując do siebie idealnie zaczynają skrzypieć. Jeśli pedały zostały odtłuszczone, to zwyczajnie należy miejsce styku bloku z zatrzaskiem przesmarować. Też próbowałem silikonu i miałem podobne efekty - jedna jazda i skrzypienie powracało. A potem zacząłem smarować tym, co akurat miałem w ręku - zwykły smar rowerowy albo nawet olej do łańcucha. Mała kropla na palec i wystarczy gniada przetrzeć, pomaga na kilkaset km. Zazwyczaj co drugie smarowanie łańcucha przecieram na koniec palcem pedałki i w tym roku skrzypienia nie słyszałem ani razu. A wierzcie mi, SPD i bloki mam już naprawdę DOBRZE dotarte.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Mega wada - alu tylni trójkąt i brak zawiasu w okolicy osi.. zawieszenie pracuje na zasadzie zginania się rurek aluminiowych. Prędzej czy później się to złamie zmęczeniowo.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00