Ranking
- uwzględniając wszystkie działy
-
Wprowadź datę
-
Cały czas
6 Sierpnia 2009 - 24 Października 2025
-
Rok
24 Października 2024 - 24 Października 2025
-
Miesiąc
24 Września 2025 - 24 Października 2025
-
Tydzień
17 Października 2025 - 24 Października 2025
-
Dzisiaj
24 Października 2025
-
Wprowadź datę
20.07.2024 - 20.07.2024
-
Cały czas
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 20.07.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
Bo po dwóch tygodniach urlopu, aktywnego notabene bo sporo chodzenia było w Izerach i Karkonoszach, w końcu powrót na szlaki. W przyszłym roku urlop już obowiązkowo na rowerach, w planach powrót do Szklarskiej Poręby. Jest tam potencjał!5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
3 punkty
-
Custom Race nadaje się do szosy. Pierwszy większy kamień czy korzeń i nie masz bidonu. Dopóki nie odkryłem Cannibala, zaciskałem końcówkę Customa trytytką - poprawiało sytuację, ale zgubienia bidonów nadal się zdarzały. Po zmianie na Cannibal XC bidony wypadają mi jedynie z rąk, gdy te już drżą od jazdy po kamieniach 😆3 punkty
-
3 punkty
-
Nie wiem dlaczego, ale mam takie skojarzenie : nie chcę szosy, żeby nie golić nóg - z drugiej strony jeszcze mi się duży owad zaplącze, i wytracę 2 prędkość kosmiczną = nici z niemal pewnego KOMa Z kolei kilka kg błota przyklejonego w odpowiednich miejscach do ramy, może mnie przyspieszyć na zjeździe - obniżenie środka ciężkości + stabilizacja w zakrętach2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Oba są lewe bo ani nie możesz przekraczać podwójnej ani jechać po pasach. Fakt, że w pewnych okolicznościach ma się to gdzieś to inna sprawa. Gdzie jest haczyk albo ja nie kumam bo pytania oba są dość banalne. A z tymi światłami to chyba tylko jak jakiś kretyn z ministerstwa albo inny na komendzie musi się wykazać. Ja w żadnym nawet odblasku nie mam.1 punkt
-
Są przecież różne rodzaje pinów, i nie wszystkie są ostre - choć tak naprawdę te mniej ostre też jakiś ślad zostawią, tyle że mniejszy No i buty lepiej mieć odpowiednie, a jeśli nie, to takie których nie szkoda, albo zamiast metalowych pinów te zintegrowane z tworzywa - Candy już zostały wymienione.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@sjzryry, proponowanie 170 mm na taką jazdę jest delikatnie mówiąc nie na miejscu 😁. @LukiX, sprawdź w Decathlon Rent czy mają na stanie Rockridera XC 100 S / 500S / 900S albo AM 50S/100S i będziesz wiedział co Ci bardziej pasuje.1 punkt
-
Wrzuć jakiś film lub zdjęcia z pedałowaniania. 19stka na pewno nie. Już ten 21 jest maława, reach ma taki jak ja przy 175cm wzrostu i rozmiarze ramy M.1 punkt
-
1 punkt
-
mam podobne doswiadczenia do @cervandes dlatego byłem ciekaw czy komuś podkładka pomogła, na dwie pary butów shimano i dwa komplety pedałów m520 wszystkie kombinacie skrzypią a pomaga posmarowanie bloków/ zatrzasków. Olejami na krócej, smarem stałym na dłużej. taką kombinację sprawdzałem smarując miejsca podparcia buta bez dotykania bloków i to mi nie pomagało, dopiero dawanie smaru na blok rozwiązywało problem skrzypienia.1 punkt
-
Ja mam podkładkę pod blokami w butach XC61 i absolutnie ona niczego nie zmienia. Skrzypienie to dźwięk bloku o zatrzask a nie podeszwy o pedał. Podkładkę się zakłada, jeśli but ma wysoki profil bieżnika i instrukcja tego wymaga. Wsadzanie podkładki niezasadne nie zmienia prawie nic, poza tym, że pedał jest wpięty wyłącznie blokiem i stopa nie opiera się podeszwą buta, co normalnie powinno mieć miejsce. W butach M520, które też posiadam blok wystaje tyle, że podeszwa się opiera o klatkę pedału, w XC61 blok bez podkładki był głębiej osadzony na tyle, że trzeba było mocno naciskać aby się zapięło. Wracając do meritum - u mnie też trzeszczy, bo blok się dociera z zatrzaskiem i pasując do siebie idealnie zaczynają skrzypieć. Jeśli pedały zostały odtłuszczone, to zwyczajnie należy miejsce styku bloku z zatrzaskiem przesmarować. Też próbowałem silikonu i miałem podobne efekty - jedna jazda i skrzypienie powracało. A potem zacząłem smarować tym, co akurat miałem w ręku - zwykły smar rowerowy albo nawet olej do łańcucha. Mała kropla na palec i wystarczy gniada przetrzeć, pomaga na kilkaset km. Zazwyczaj co drugie smarowanie łańcucha przecieram na koniec palcem pedałki i w tym roku skrzypienia nie słyszałem ani razu. A wierzcie mi, SPD i bloki mam już naprawdę DOBRZE dotarte.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Mega wada - alu tylni trójkąt i brak zawiasu w okolicy osi.. zawieszenie pracuje na zasadzie zginania się rurek aluminiowych. Prędzej czy później się to złamie zmęczeniowo.1 punkt
-
Odpowiem sam sobie w temacie bo może ktoś będzie miał podobny pomysł i natknie się na tego posta. Założyłem korbę 22/30/40 + suport BB52. Dajemy dwie podkładki z lewej strony, jedną z prawej. W tej konfiguracji nie ma potrzeby wymieniać fabrycznej przerzutki Sora która jest w Marinie 4C. Wózek ma wtedy minimalny prześwit, niewiele ponad 1 mm, góra 2 mm ale nie obciera. Przerzutka obsługuje cały zakres kasety na zębatkach 22 i 30 bez obcierania. Na zębatce 40 nie obsługuje 3-ch najmiększych przełożeń (właściwie obsługuje ale obciera). Czyli na 40T mamy do dyspozycji 6 koronek. Skoro fabryczna Sora obsługuje tą korbę to obsłuży także 22/32/44 i 26/36/48 czyli każdą korbę MTB i trekkingową.1 punkt
