Skocz do zawartości

Ranking

  1. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      21

    • Liczba zawartości

      1 237


  2. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      2 480


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      4 780


  4. Greg1

    Greg1

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      2 919


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.06.2024 w Odpowiedzi

  1. 8 punktów
  2. Bo zielone wspomnienia na poniedziałek
    7 punktów
  3. Gwizdki do nowych obręczy pod kolor siodełka i gripów, stare imbusy już w zasadzie są okrągłe a więc w ramach walki z nudą zapodałem barwny zestaw no i mam kolejną czapę na siwiznę.
    6 punktów
  4. @WaGiant, j/w - postimages Bo chmurka.
    6 punktów
  5. Wersja D D. 29x2,3 Czyli ta wytrzymała, na tył.
    4 punkty
  6. No nowy słupek i ławeczka w Węgierskiej Górce.
    4 punkty
  7. Na siwiznę lepsza jest farba. A czapka, to przydaje się, jak już czoło lekko zaczyna zachodzić na plecy.
    3 punkty
  8. Mam tak samo, u mnie grawel to też raczej szosa Road+, nawet chciałem kupić pierwotnie szosę Road+ ale stwierdziłem, że chcę napęd GRX z korbą 46/30T bo w innym rowerze mam Tiagrę z korbą 50/34T i chciałem coś lżejszego i ze sprzęgłem do nieśpiesznego szwędania się. Do jeżdżenia w terenie mam mtb a po mieście fitnessa na Tiagrze 2x10. Ten fitness był moim "grawelem z prostą kierownicą" zanim kupiłem normalnego grawela (mieści opony 40-42c) ale jednak na normalnym grawelu, jak pisał @Eathan, jeździ się dużo przyjemniej, jest radocha z długiego rowerowania, boczne, wcześniej omijane drogi otwierają się same, masz ochotę jechać dalej i dalej, nie zastanawiasz się czy asfalt będzie dobry albo droga przejezdna, tym rowerem po prostu przejedziesz wszystko, nawet gorszą drogę polną czy leśną jak się przypadkowo w taką władujesz
    3 punkty
  9. bo taka zwykła wycieczka Hmmm , widzę że forum ,,radzi" już sobie z plikami PNG . Nie jest to z pożytkiem dla jakości zdjęć . @kipcior, @siemalysy, @elkaziorro, @CoolBreezeOne wy umieszczacie zdjęcia bezpośrednio na forum czy na jakichś zewnętrznych serwerach ?
    3 punkty
  10. Jak miałem parę ładnych lat spokój z łataniem dętek, tak teraz trafiły się dwie dziury po jednej jeździe. Najpierw w założonej dętce, a potem w tej już wymienionej 🫣😄
    2 punkty
  11. To jest takie gdybanie bo gdyby jechał wolniej to znalazłby się w tym miejscu już po przejściu tych osób ale jakby jechał szybciej to by przejechał to miejsce przed wejściem tych osób na jezdnię. Kiedyś potrąciłem sarnę - śmiertelnie, było to w Niemczech gdzie dozwolona prędkość poza terenem zabudowanym to 100 km/h, ja jechałem na tempomacie "licznikowe" 100 km/h czyli rzeczywiste 95-96 km/h. Jakbym jechał rzeczywiste 100 km/h to ta sarna przebiegałaby przez jednię po tym jak tamtędy przejeżdżałem - wniosek, jakbym jechał szybciej to bym auta nie skasował 😁
    2 punkty
  12. Rower kupiony, model 3. Dzięki za pomoc w wyborze. Dzisiaj idzie do serwisu od razu na przegląd zerowy zawieszenia.
    2 punkty
  13. Bo zaledwie 3 km na liczniku i czarne chmurzyska przede mną - trzeba wracać do domu 🙁
    2 punkty
  14. Ostatnio niemal codziennie takie widoczki.
    2 punkty
  15. 2 punkty
  16. 2 punkty
  17. Lampka przód Specialized Stix Elite. Wczoraj dotarła.
    2 punkty
  18. Jako że w Polsce nigdzie nie mogłem znaleźć bardzo miękkiej (x-soft) sprężyny do RockShoxa 30, to ściągnąłem z... Hiszpanii. A że była jedna cena przesyłki, od razu dobrałem parę drobiazgów, włącznie z podręcznym stojaczkiem serwisowym. Lepiej po ponad 25 latach grzebania w rowerze, niż wcale 😁 Swoją drogą mam ochotę napisać coś o cenach, ale zaraz się jakiś obrońca lokalnych januszexów odezwie, więc może lepiej nie. Grunt, że mój portfel lubi to 🤑
    2 punkty
  19. Zamówione kierownice mi nie pasują, zwroty - i szukam dalej Za to na przód wskoczyła guma 48, też Thundero. Z tyłu została 44. Próbna przejażdżka kilkanaście km po różnych asfaltach na ciśnieniu przednim 1.9-1.95 bara z cienką dętką, w 44 miałem trochę ponad 2 bary. Opona bardzo ładnie się ułożyła na obręczy 24 mm - ładny profil, a realna szerokość balona ok 47 mm. Wg producenta limit szerokości dla tej felgi w rozmiarze 700 wynosi 50 czy 51 mm, więc mam jeszcze zapas. Zmian w oporach przy prędkościach do 35/h subiektywnie nie zauważyłem, za to odczuwalnie poprawiło się prowadzenie i nieco amartyzacja. Zejdę do 1.8, powinno być git. Rower przybrał na wadze 33 gramy, opona jak wszystkie moje Tufo oczywiście nie trzyma wagi - 527 gramów zamiast katalogowych 470...
    1 punkt
  20. Ale to wciąż prosta kierownica A DSX jest w orbicie moich zainteresowań, może nie FS ale na sztywnym widelcu - coś na szutry i do turystyki na gorszych drogach bo moja Cortina nie wiem czy pomieści te opony 45 a to i tak maławo na piaszczyste drogi Tak więc gravel - niby rower uniwersalny a sam ma dwa pod różne zastosowania i ślinię się do trzeciego A mam jeszcze - oprócz fulla, o którym wspominałem - stalowe retro MTB na sztywnym widelcu i oponie dwucalowej - i to byłoby to, ale koła tylko 26". Miałem go na urlopie w Łebie i objechałem nim jeziora Łebsko i Sarbsko - oczywiście grzązł w piachu, jeśli się gdzieś trafiał taki luźny ale ubite ścieżki, korzenie czy nawet asfalt pokonywał całkiem sprawnie.. Pozostał jednak lekki niedosyt... Gdyby to było 27,5... Dlatego DSX mi się wciąż śni, bo to byłoby takie retro MTB we współczesnym opakowaniu. Swoje zdanie wyraziłem ale purystą też nie jestem
    1 punkt
  21. @kipcior Już nie. Przerobiłem teoretycznie mnóstwo opon, znalazłem te swoje i straciłem zainteresowanie dalszym drążeniem tematu. Nie ma w tym nic zaskakującego. Po prostu tak jest i nie ma sensu zastanawiać się dlaczego. Natomiast na opiniach użytkowników ciężko się opierać bo większość z nas nie ma żadnej skali porównawczej. Ja robię około 10.000 km rocznie czyli można powiedzieć że sporo. A ile miałem opon ? W trekingu mam te same od lat. Marathon XR kiedyś, Mondial od wielu lat a zestaw Mondial + Almotion od 3-4 i pewnie już tak zostanie do śmierci (opon lub mojej ). W gravelu miałem trochę więcej bo sam nie wiedziałem czego chcę. Teraz założyłem GP5000 AS, może kiedyś spróbuję Strada Bianca i też finito. A opon, nawet tylko tych topowych, są dziesiątki. Dlatego najbezpieczniej korzystać ze strony BTRR i wyboru dokonywać wyłącznie na podstawie wyników tam podanych. @kaido2
    1 punkt
  22. Podstawowa zasada - nie myć myjkami wysokociśnieniowymi! Szlauf z ciśnieniem z wodociągu 5 bar to i tak pryskamy większym ciśnieniem niż ciśnienia wody do jakich są projektowane delikatne uszczelnienia w rowerach (o ile w ogóle są). A co do środkó to zmaczam rower, sprejuję Akrą i potem sczotka do auta i jakieś mniejsze i wszystko złazi ładnie. No i nie myję roweru zbyt często, bo częste mycie skraca życie. Napęd ma być czysty, reszta jak się wysusy to się wykrusy..
    1 punkt
  23. Ja kiedyś też szukałem przyczyn w okolicach suportu, nawet łożyska zawieszenia ramy wymieniałem bo dałem sobie rękę uciąć że dźwięki dochodziły z okolic suportu, winny okazał się hak przerzutki więc polecam sprawdzić i tam.
    1 punkt
  24. Kanzo wcale nie ma dużego stacku biorąc pod uwagę długość rury. Zresztą popatrz na bacroad'a gdzie masz rurę dłuższą o 3 mm a stack większy o 7. Backroad w teorii ci bardziej pasuje niż kanzo
    1 punkt
  25. Ostatnio kupiłem Schwalbe Billy Bonkers - trochę drożej ( 90zł/sztuka za wersję 2.25" ) - idealnie weszło w gravela na śląskie dziury. Ogólnie to jestem fanem opon dirtowych bo zwykle dobrze się toczą i nieźle trzymają. Schwalbe CX-Comp mam w drugim rowerze i są porównywalne, ale ciut cieńsze.
    1 punkt
  26. Marin Bolinas 27,5er na kołach 700 i oponach scheißen Schwalbe road cru i Ser 45c w sosie zmieszanym z grx40t i cues 10/48t 10essa i heblach di ore 6k 12 kilo to moje paliwo masy własnej. Pozdrow'er Romet jest tylko tłem. 😘
    1 punkt
  27. Cześć, Ja z mojej strony zdecydowałem się na Radon Cragger 7.0. Jeżeli już cały dotrze podzielę się opinią z jazdy. Pozdrawiam Tomek
    1 punkt
  28. Ta genialna prostota jest do czasu kiedy opona gładko wchodzi, ale możesz wierzyć że są opony w których warunkach polowych byś dętki nie chciał zakładać .
    1 punkt
  29. Utrzymanie wiślanej trasy rowerowej część druga...i ostatnia bo jutro to chyba w czynie społecznym wykoszę * a rower w rozmiarze XL 😂
    1 punkt
  30. Kumulacja dostaw z wczoraj i dziś... zostały jeszcze do dostarczenia Reavery tanwall. Co ciekawe źródełko Amazonowe nie wysycha w 100% i jakieś małe strumyczki się odradzają co jakiś czas.. IKON 2.9x2.20 EXO TR 50PLN ASSEGAI 29x2.5WT 3C/TR/DH Casing za 95PLN
    1 punkt
  31. Bo od bycia nastolatkiem tu nie byłem
    1 punkt
  32. Sprężyna w RockShoxie Silver 30 zmieniona ze standardowej twardości na super miękką (x-soft) pod wagę i wygodę Pani Żony. Wreszcie będzie tak, jak powinno być od początku 😇
    1 punkt
  33. @Punkxtr Ja dzisiaj nad Świdrem tak wyrżnąłem, że niewiele do jego ujrzenia zabrakło. A na powrocie spotkałem niepełnosprawnego dzika. Nie miał z 8cm górnej części pyska.
    1 punkt
  34. Bo Brama Chyżańska (Twierdza Kostrzyn):
    1 punkt
  35. Ja kupiłem do MTB żony opony na wyjazd na Suwalszczyznę. Córka ma gravela, ja fitnessa, a drugi rower żony, jest zbyt miejski na szutry, zresztą sama woli górski, tylko na szutrach, a tym bardziej asfalcie na Maxxis Dissector ciężko. Będą więc Vittorie Terreno XC R, 2,1 cala , 600g sztuka, na mleku. 128 PLN za oponę zwijaną, bezdętkowa to dobry interes.
    1 punkt
  36. Bo czarne chmury I już dobre 15 czy 20 minut stoję pod wiaduktem bo pada 🙁
    1 punkt
  37. Wyprawa w Himalaje. Jadę jako trzeci, to było jakoś na 4000 m n.p.m.
    1 punkt
  38. Trudny temat, zwłaszcza na szosie, gdzie przede wszystkim walczy się z wiatrem. Sam stosowałem kamizelkę, a jak temperatura spadała to dokładałem bluzę. Niestety zawsze był problem i chyba ciężko mieć pełny komfort nie stosując materiału wysokiej klasy. Miałem kupić bluzę Endura FS260 Jetstream, ale kilka osób narzekało na nią, że już nie oddycha tak dobrze jak jej pierwsze wersje. Dostałem w prezencie produkt na Active Shellu z Gore, ale to też nie było to. Postanowiłem odłożyć kasę i kupić porządną kurtkę. Padło na Castelli Perfetto, która superowo sprawdza się na szosie w bardzo szerokim zakresie temperaturowym.
    1 punkt
  39. Zawszę wolę rower w realu, nawet jesienią czy zimą, ale jak jest syf albo pada i nie jest to dojazd do roboty to wolę stacjonarkę przed TV. I specjalnie by usatysfakcjonować naszego trola wysiliłem się i założyłem błotnik 😉
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...