Ranking
- uwzględniając wszystkie działy
-
Wprowadź datę
-
Cały czas
6 Sierpnia 2009 - 25 Października 2025
-
Rok
25 Października 2024 - 25 Października 2025
-
Miesiąc
25 Września 2025 - 25 Października 2025
-
Tydzień
18 Października 2025 - 25 Października 2025
-
Dzisiaj
25 Października 2025
-
Wprowadź datę
14.04.2024 - 14.04.2024
-
Cały czas
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 14.04.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
16 punktów
-
15 punktów
-
14 punktów
-
13 punktów
-
13 punktów
-
13 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Wera Hex Plus kup, są zwane czasem 'kredkami'. Nie mam pojęcia dlaczego. Używam ze trzy lata, ZERO śladów, kompletnie nic po nich nie widać.3 punkty
-
@spidelli W kwestii continentali - jeżeli dopuszczasz jazdę z dętką, to zamiast wersji S TR warto rozważyć zwykłe Grand Prix 5000 Folding Tyre. Są zdecydowanie tańsze a w sumie to to samo co S TR, tyle że pod dętkę. Dla porównania: https://www.bike-discount.de/en/continental-grand-prix-5000-folding-tyre https://www.bike-discount.de/en/continental-grand-prix-5000-s-tr-28-folding-tyre a w kompletach są jeszcze tańsze (choć akurat ten sklep obecnie nie sprzedaje kompletów 30 mm)... Dodatkowo - jeśli jesteś maniakiem zrzucania wagi - to spodoba Ci się, że są lżejsze (jak się da dętki tpu, to mogą zostać lżejsze niż tubless z mlekiem...2 punkty
-
2 punkty
-
No dobra chiseluf dfuh. XL przeszedł dietę postu Dąbrowskiej (teraz by mi się przydał) wywalone w sumie praktycznie wszystko. Została rama mostek sztyca i to chyba tyle …. Pełen xt + magura mt5 z klockami galfer do ebike (podobno nie sprawdzają) i sid ultimate. Rezultat z niemęskim siodełkiem i niesportowymi pedałami 12,95kg -> 11,03kg Drugi S przyjechał wczoraj dla drugiej połówki. Wywalone opony, mostek regulowany dołożony, siodełko z półki mojej (moje ulubione ❤️) złożony dziś kompletnie. Kupiłem naklejki ochronne (są spoko polecam https://allegro.pl/oferta/naklejki-ochronne-folia-ochronna-na-rower-19szt-xl-12362333189 ) wszystko, pięknie cacy. Oczywiście do czasu. Więcej tych naklejek to chciałem odkręcić śruby do uchwytów na bidony. Ktoś je tak do… że się odkręcić nie dało i chyba je powyrabiałem -.- (ktoś poleci BARDZO DOBRE ampule? Mam dość chińskiego gówna). Teraz chyba zostało kombinowanie z oklejeniem ramy i kombinerki lub rozwiercenie. Jak ku… w deszcze z tym. W swoim XL bez problemu swoimi tanimi chińskimi ampulami odkręcam a tutaj ktoś chyba na złość przykręcił kluczem do kół samochodowych2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Dzisiaj MTB Cross Maraton Daleszyce: https://connect.garmin.com/modern/activity/148962883181 punkt
-
Pisałem w podobnym temacie do Tokena kilka miesięcy temu. Odpowiedź była taka, że kiedyś mieli coś takiego w ofercie ale były jakieś problemy z tym rozwiązaniem - chyba łożyska nie wytrzymywały, nie pamiętam dokładnie - ale obecnie nie ma i nie planują raczej. DUB podobno jest problematyczny przez fakt, że oś korby ma dużą średnicę i nie ma jak zmieścić dobrych łożysk w suporcie innym niż press-fit - przynajmniej przy ramach BB86/BB89.5/BB921 punkt
-
Ten Rockrider to się w ogóle nie nadaje do jazdy po szosie, bo na 30x11 to się można zakręcić na śmierć. Waga prawie 15 kg bez pedałów to również zupełna porażka jak na rower z napędem 1x. To ja już bym wolał nawet tego Lazaro (choć tutaj korbę mogli dać nieco mniejszą, czyli górską 42/34/24, a dali trekkingową): LAZARO R9 29'' MĘSKI (lazaro-bike.pl) Albo jakiegoś crossa na sztywnym widelcu: LAZARO AERO V1 MĘSKI (lazaro-bike.pl)1 punkt
-
Jakikolwiek tani rower MTB nie wybierzesz to będzie taka sama kotwica która zniechęci cię do uprawiania sportu. Z dwojga złego bierz 29'' (zwłaszcza przy takim wzroście). 27,5 to dzisiaj schyłkowa technologia raczej do specyficznych zastosowań dla wybranych zawodników.1 punkt
-
Jeszcze mam takie spostrzeżenie dla Ciebie @spidelli. Gdybym nie miał internetu i trafił na takie opony jakich używam czyli GP5000 32C w wersji pod dętkę to byłbym najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi Nic się z nimi nie dzieje, są piekielnie szybkie i o akceptowalnym komforcie. A tak się naczytałem o cienkich ściankach bocznych, delikatnej konstrukcji opon szosowych i zamiast jeździć i się nie przejmować w słoneczny dzień zakładam okulary, biorę lupę i je oglądam. Dobrze że mikroskopu nie mam No i na podstawie testów, zasłyszanych opinii wymyśliłem właśnie te All Season 35C jako najrozsądniejszy wybór. A przy odrobinie niefarta można rozciąć nawet oponę MTB które w teorii powinna być odporna na takie uszkodzenia czego sam doświadczyłem.1 punkt
-
1. Tak 2. Dokładnie tak. Tak później wolna amerykanka przy przeliczaniu kursu ale wszystko w ramach zdefiniowanych prez Ciebie w ustawieniach. Na myśli nie mam ani tych czarnych ani różowych. Na myśli mam te punkty które ustawiasz w oprogramowaniu do tworzenia tras np. Koomot. Później Garmin je wyświetla na ekranie w takim kolorze w jakim masz to ustawione w opcjach , domyślnie fiolet ala róż. Garmin Connect jest raczej średnim rozwiązaniem do tworzenia kursów. Polecam inne rozwiązania np. bardzo ładnie zintegrowany z Edge Koomot.1 punkt
-
1 punkt
-
Bez względu na to, czy Twoje koła są tubless ready czy nie, jak jeździsz z dętką, jeśli już miałoby to być GP 5000, to wybrałbym w zwykłej wersji a nie TR S. Chociażby z uwagi na różnicę w cenie.1 punkt
-
Ostrożne prowadzenie zawsze na piedestale, ale niestety w szosowych oponach na szutrze przecinasz bok nie zawsze szkłem czy na odcinku z potłuczonymi kafelkami tylko zwykłym kamyczkiem, na dobrze ubitej nawierzchni, który akurat tak się ustawi , że ciachnie bok. Czasami przetnie dętkę czasami wystaje bąbel... im wyższe ciśnienie tym łatwiej uszkodzić oponę. Dlatego lekkie sportowe i komfortowe gumy - bo delikatny bok jest super przyjemny można strzelić po 2000 km albo po 200 metrach pierwszego szutru na który się wjechało. Druga szansa na przecięcie - to grząski piaseczek na polnej drodze, w nim opona się zagłębia i ukryty piaskowy dziadek przecina bok oponki... Los opony każdej jest zawsze loterią, czasem super opona pada czasem zła opona znosi lata beztroski. Na dziurawym koniu łaska pańska jeździ.1 punkt
-
@ViP3R ..... rozwijam temat. 😁 Jak wytyczysz gpx w oparciu tylko o dwa punkty - start oraz koniec i takowy wgrasz do Garmina to : 1. Garmin sam może zinterpretować taką trasę w oparciu o "wewnętrzne" wytyczne , co może nie do końca pokrywać się z twoim zamysłem. 2. Jak ustawisz w kluczowych punktach wystarczająco dużo punktów pośrednich to trasa może być zgodna z tym co "zaprojektowałeś" . Ale i tak w tym wypadku radzę sprawdzić. W razie zjechania z wytyczonej trasy i jej ponownym przeliczeniu w pierwszym przypadku może wyjść totalna masakra łącznie z "przeczołganiem" 😉 po krzakach. W drugim przypadku algorytmy tak przeliczą trasę aby poprowadzić do najbliższego kolejnego wytyczonego punktu. Tutaj mamy większą kontrolę nad poczynaniami Edge'a . W takich przypadkach najlepiej olać przeliczanie trasy . Masz podgląd trasy na ekranie i sam "manualnie " możesz wstrzelić się na trasę. Poskutkuje to stosownym komunikatem , że znów jesteś na wybranym kursie . Wszystko zależy jak masz ustawione ponowne przeliczanie trasy w Garmine. Jak na automat to robi to bez twojej akceptacji. Ja mam ustawione , że muszę parafować takie poczynania Edge. Jak planujesz trasę to dodatkowe punkty umieszczaj na skrzyżowaniach, rozjazdach , skrętach . Nie musisz ich ustawiać "gęsto i często " na prostych.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Tak, wiem, poboczem krajówki z górki na rowerze o 2 rozmiary za dużym Jak ktoś jest nastawiony sportowo to nie jeździ crossem - tzn w normalnym świecie nie jeździ bo ty masz pewnie inne zdanie1 punkt
-
Nie wiem gdzie to liczysz ale nie masz racji. * ile lat na rowerze jeżdżę to jeszcze nikogo na crossie jadącego 40kmh+ na "nadbiegu" nie spotkałem, to są rekreacyjne rowery do toczenia się a ich właściciele nie mają potrzeby dokręcać na zjazdach. I jak doskonale widać po trendach na rynku producenci w pełni są tego świadomi1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
