Skocz do zawartości

Ranking

  1. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      22

    • Liczba zawartości

      1 237


  2. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      7 673


  3. Marinbiker

    Marinbiker

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      361


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      4 780


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02.04.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 11 punktów
  2. Bo niby słońce a w lesie jeszcze można znaleźć błoto
    11 punktów
  3. Bo lekki poświąteczny rozruch 🤣
    10 punktów
  4. Bo to były super rowerowe święta 😁
    9 punktów
  5. Bo w niedzielę odwiedziłem Marszałka
    9 punktów
  6. 9 punktów
  7. Wiosna - to Trefl zapylone, to jest miś colnagol na miarę mijatę naszych możliwośki.
    8 punktów
  8. Bo stanąłem na piffko pośród drzew🫠 Pozdrow'er😘
    8 punktów
  9. Bo już się tak stęskniłem za pracą przez te 5 dni, że pojechałem do Wawy popatrzeć na obwodnicę 😜
    7 punktów
  10. Bo szybki wybór złej linii = 1. dzwon w drzewko, 2. dzwon w pomnik przyrody
    6 punktów
  11. @Sobek82, nie mogłeś z tym piffkiem podjechać do kolegi?
    5 punktów
  12. 4 punkty
  13. Bo Zosia biejedzie 🫠 Pozdrow'er😘
    4 punkty
  14. 3 punkty
  15. Bo już tradycyjnie w święta odwiedzamy las i miejscowość, która w wolnym tłumaczeniu, z niemcowego, brzmi: Wielkanocny Las Głazarze są idealną podporą dla roweru, stolikiem, siedzeniem
    3 punkty
  16. Bo moje miasto o zmierzchu wygląda tak:
    3 punkty
  17. Na moje kulawe oko z tej foty wynika tylko, że jak nawet to przesuniecie jest minimalne. I tu powstaje pytanie czy to czasem nie opona. Zmierz sobie odległości miedzy obręczami.
    2 punkty
  18. Kuba, jak ją masz, to udostępnij. W przeciwnym wypadku tylko licznik sobie nabijasz.
    2 punkty
  19. Wlej do dętki odrobinę mleka to się farfocel oblepi i przestanie hałasować. 🫠
    2 punkty
  20. Ambitna końcówka miecha i jeszcze bardziej ambitne rozpoczęcie kwietnia (przynajmniej na takiego emeryta jak ja) 😁. Dziś serwisik malutki. Wczoraj jak zarobiłem na trasie gałęzią w łeb to trochu oprzytomniałem . Wycofuję się z "szarpaczki" na te 400 km w jednym kawałku. Po pierwsze nie dam rady ( mierz siły na zamiary) a po drugie mam śmigać dla przyjemności a nie dla jakiś chorych urojonych ambicji (lata lecą a ja młodszym się nie stanę). Za to będę sobie śmigał w swoim zwyczajnym trybie - ile przejadę to przejadę ,w swoim spacerowym tempie. Bardziej mnie cieszy odkrywanie nowych zakątków, nowych tras, widoków bez spinki i presji.
    2 punkty
  21. Bo to tarcza na wąski klocek, a hamulec tak na oko na szeroki. Sprawdź tabele zgodności Shimano. Jest ostrzeżenie, że tańsze hamulce mt 200, 400, 500, bądą ocierać o pająk przy tarczach pod „wąskie” klocki. Zacisk idzie bezpośrednio na adapter. Albo hamulec z wyższej półki Shimano albo inna tarcza.
    2 punkty
  22. Spokojnie. To naprawę rower. Trzy koła, dwa przednie skrętne, tylne napędowe, żadnych motorów elektrycznych tylko siła mięśni. Foto: Pod górę wszystko mnie wyprzedza, rower waży pusty 31kg, każde z kół ma amortyzację (to jest full), bardzo wygodny ale kosztem. Po płaskim, jak znajdę w okolicy, tempówka to ok 50km/h. Przykład takiej trasy ze sporą ilością górek: Oscylacje wyników z GPS biorą się stąd, że co prawda owiewka jest z epoksydu szklanego ale daszek (hart roof top) jest węglowy a to zaburza sygnał gps. Jeśli dokupię dodatkową antenę gps to zgłoszę w "co kupiłeś" 😉 A właśnie hrt to też niedawno dokupiłem. Po wielu latach w większości szosa i mtb postanowiłem spróbować czegoś nowego.
    2 punkty
  23. 2 punkty
  24. Bo szutrostrada z rana w słońcu skąpana.
    2 punkty
  25. 2 punkty
  26. Ta rdza, to tylko powierzochwny efekt działania klimatu środziemnomorskiego. Poza tym, technicznie wszystko ok.
    1 punkt
  27. 1 punkt
  28. ja zawsze revolutem płacę i tam jakieś grosze trzymam i tyle. Ogólnie nigdy nie płace prywatną kartą jesli nie muszę tylko przerzucam na revolut i płace np.
    1 punkt
  29. Pomijam milczeniem argumentum ad auctoritatem (bo się może okazać, że ze względu na wykształcenie mam większe "prawo" wypowiadania się w kwestiach związanych z uprawą roślin i sadownictwem niż większość członków tego forum). Kwestia jest oczywista - w Polsce drzewa się kaleczy a nie przycina. Widać to zdecydowanie na załączonym przeze mnie zdjęciu gdzie ścina się CAŁĄ koronę drzewa a nie pojedyncze konary. Owszem - silne drzewo przeżyje taki zabieg i odbije. Gorzej gdy powtarza się go kolejny rok - tak jak w przypadku tej ulicy. Zieleń przeszkadza w Polsce, bo trzeba sprzątać, bo nie ma gdzie postawić kolejnej furki, go kolejny frajer spaliniarz roztrzaskał się jadąc "zgodnie z przepisami". Problem pojawia się dopiero wtedy, gdy wszystko zabetonujemy i ogołocimy. Okazuje się wtedy, że człowiek potrzebuje zieleni, przyrody i odpoczynku w cieniu drzew.
    1 punkt
  30. @bladawiec Jeżeli jesteś zadowolony teraz na oleju 15W to śmigaj. Gdyby ci się coś zdupczyło w tłumiku to wszystkie części mam na stanie
    1 punkt
  31. Po paru długich jazdach, mogę wreszcie coś napisać o tych Assosach GTS. Jestem rozczarowany. Wkładka nie rzuca na kolana , raczej taka przeciętna. Jednak Progetto z Castelli jest lepsza. Ten mankiet na dole nogawek projektował totalny debil. Nie dość, że wpija się w ciało to w miejscu tych silikonowych kropek powstają "odparzenia" - długo utrzymujące się czerwone ślady. Jakbym wziął rozmiar który wypluł konfigurator firmowy Assosa to była by masakra. Jak dla mnie trzeba było brać o dwa rozmiary większe bo o jeden czuje ,że są za ciasne. Jedyny plus w tych gaciach to wyprofilowanie przedniej części na jajka, jest naprawdę super wygodnie. Drugi plus za szelki które się nie zwijają i bardzo dobrze leżą tam gdzie powinny. Może jednak GTO w o dwa razy zawyżonej rozmiarówce były by jednak lepsze. Teraz to musztarda po objedzie i zostaje albo się z nimi męczyć dalej albo sprzedać z wielką stratą.
    1 punkt
  32. Jeżdżę zawsze w rękawiczkach i jakoś nie zwracałem uwagi jaka tam jest faktura. W gripach jest guma ale tu, nie wiem, jakieś tworzywo. W każdym razie dobrze się to trzyma. Ale jak rogi mają być składane? Można nachylenie regulować ale to tyle. Miałem GP2 wcześniej i to była pomyłka. Tamte rogi są za krótkie i nie spełniają swojej funkcji. Natomiast wadą rogów niewątpliwie jest realne ryzyko zahaczenia o drzewo na wąskim singlu. Jeśli po takich jeździsz to można by rozważyć GP5. Do tej pory wszystko w co przywaliłem się na szczęście poddało. No i ja mam kierownicę 720mm, co wg dzisiejszej mody jest wąskie.
    1 punkt
  33. We wspomnianej konfiguracji, chwyt będzie całkowicie... bez sensu i moim zdaniem wręcz zabójczy dla dłoni. Już lepiej szoso-grvl kierę zamontować. Ustawienie jak na foto jest the best dla mtb.
    1 punkt
  34. To byś musiał wszystko poza ramą wymienić;P Chcesz wydać mało i mieć w miarę spójny rower to może być marin choć pewnie wolałbym treka dual sport 2 gen 4. Chcesz wydać więcej i mieć crossa, do którego nie ma się o co przyczepić to dorzucasz kilka stów do budżetu i kupujesz https://biketeam.pl/roam-1-disc-diamond-black-rozm-l,3,5101,9881 lub https://sprint-rowery.pl/rower-crossowy-polygon-heist-x7
    1 punkt
  35. @Sobek82 włączyłbyś te wiatraki w tle i przewiał trochę tego pyłu saharyjskiego:)
    1 punkt
  36. 2 wyjazd i co do różnic względem Marina czy w ogóle jak się jeździ.. Względem Marina- to jest przepaść, ale bardziej pod kątem osprzętu. Myślałem, że moje mt201 w marinie są super 😂no jednak nie były. A i zawieszenie.. no też nie. Jeżeli ktoś się przesiądzie z hardtaila na tanią trailówke to i tak jest mega różnica. Ale gdybym podczas 1 zakupu, miał obecną wiedzę, to bez dwóch zdań wolałbym poczekać i kupić lepszy sprzęt. Fox 38 factory i dhx2 wybierają wszystko bez pierdnięcia. Jest sztywno, i miękko.Zauważyłem, że im wolniej, to działa ospale. A im szybciej, to budzi się do życia. Ale piękne jest w nim to, że wybacza moje błędy. Gdy na rr reconie i rr deluxie źle wylądowałem to dostawałem po nadgarstkach, i miotało mną na prawo i lewo. W przypadku foxa, nie ma różnicy czy wyląduje prosto, krzywo, czy zapikuje przodem.. lądowanie można porównać do lądowania w gąbkach w parku trampolin. O ile w napędzie za dużych różnic nie widzę to hamulce to kolejna przepaść. Można zmieniać klamki w mt201 na 500.. klocki.. nie. To nie ma sensu, jak Ktoś chce porządne heble to prawdą jest, że nie ma pół środków. Opony wrzuciłem kryptotale, i robią robotę, po zakupie fabryczne powinny iść zaraz w kosz albo handel. A co do ramy, i jej kątów. Można by się wystraszyć, że po opiniach wyżej ten rower nie będzie jeździł. Stara geo, kąt podsiodłówki do dupy.. i trochę w tym racji ale nie do końca. Pod wzniesienia jedzie się normalnie, nic nie podrywa, natomiast przy stromych podjazdach trzeba się kłaść na kierownicę bo przód zaczyna tańczyć. na pewno jest to bardziej zauważalne jak w Marinie. Ale na nim też musiałem mocno dociążyć przód żeby nie spaść. Co ciekawe, nie żałuję skoku 170mm, którego się obawiałem. Ratuje tyłek i mega się przydaje. + karbonu, że mimo sprężyny i paru drobiazgów to waga jest mniejsza jak Marina. A mam rasową endurówke a nie trailówkę. na pewno wolałem krótsze ramiona korby, które były w Marinie względem tych xt. Dla mnie są za długie. Ale udało się ustawić pozycję , więc jest ok. Więcej zobaczę za miesiąc / dwa. Kondycji brak, więc podjazdy dają tak samo w dupe jak na Marinie rok temu.
    1 punkt
  37. Dokładnie, albo nie skumałeś fittera albo byłeś u kogoś, kto naciągnął Cię na kasę. Skoro byłeś podpięty pod czujniki itd. to gość na pewno zrobił pomiary i wskazał, jak twoje ciało ma się do geometrii i rozmiaru roweru. Jeśli nie miał uwag do ramy, mostka, siodła to albo jesteś w marnej formie i nad tym pracuj albo wywaliłeś kasę w błoto.
    1 punkt
  38. Bo się drzewo zwaliło prosto na singla.
    1 punkt
  39. Dobrze, że nie zza krat 😜 Bo nawet w pałacach i zamkach mają wiosenne porządki
    1 punkt
  40. Bo na Giewont* wjechałem "Żelazny Krzyż" na Średniej Górze (427 m n.p.m.) - Pogórze Kaczawskie
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...