Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      7 673


  2. Marinbiker

    Marinbiker

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      361


  3. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      11 207


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      4 780


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03.03.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo odpoczynek w urokliwym miejscu 🙂
    12 punktów
  2. 11 punktów
  3. Bo już to gdzieś widziałem ...
    11 punktów
  4. 11 punktów
  5. Bo wypadało serwisowaną piastę przetestować.
    9 punktów
  6. Łeb boli, kręgiel boli, w pracy wrukwiają, nie chciało się, ale dla takich terenów i pogody warto ruszyć 4 litery iii nowy teren do zwiedzania 😁
    9 punktów
  7. Bo chowam się przed nowym tygodniem
    9 punktów
  8. Bo zdobyłem Dziewiczą Górę i pojeździłem po Maximusie.
    8 punktów
  9. 6 punktów
  10. Bo południowe stoki w lesie są już całkiem przyjemne 🤪
    6 punktów
  11. Bo troszkę się rzece ulało i droga za zakrętem stała się pięknym rozlewiskiem.
    5 punktów
  12. 5 punktów
  13. Opony renomowanej marki zakupione za 70pln sztuka z bezpłatnym odbiorem w sklepie tejże marki. Sawtooth Sport Reflex 700x38c: masa jedna sztuka 520g druga 530g, szerokość rzeczywista 37.4mm (na obręczy o szerokości wewn. 18mm). Zastąpią Kendy Khan 700x35c fabrycznie montowane w Felcie Versa Speed (szerokość rzeczywista 33mm masa 510-520g). Co ciekawe Kendy made in Taiwan, Spece made in China... Prześwity chyba wystarczające ale raczej niż szerszego już nie będę próbował.
    4 punkty
  14. Kolejną kierownicę w srebrze i dwa najtańsze siodełka po 25 zeta. Gdyby VentureMax była kobietą, mógłbym z nią uprawiać warzywa i owoce i codziennie kupować jej kwiaty.🫠 Pozdrow'er😘
    4 punkty
  15. Sram na Sorze, nie mylić z oddawaniem kau na oddziale ratunkowym.🫠 Pozdrow'er😘
    4 punkty
  16. Serwis tylnej piasty Marina FC. Minął sezon z ponad 5000 km przebiegu. Osłuchałem tylną piastę i doszedłem do wniosku, że kulki po bieżniach turlają się coś za sztywno, jakby bez smaru... Wiele się nie pomyliłem. Łożyska pracowały w dziwnie rzadkiej i skąpej w ilości mazi, która kiedyś była fabrycznym smarowidłem. Oczywiście nie obyło się bez druciarstwa... Mam sprawdzony patent na konusy z wżerami 😁
    4 punkty
  17. Za stówkę sztuka, to szkoda było nie wziąć 🙃
    3 punkty
  18. Rzadka to u mnie sytuacja, ale zdarza się - zdjęcie roweru nie od strony napędu. Choć, jak widać na zdjęciach powyżej, najwyraźniej taki mamy obecnie trend.
    3 punkty
  19. Jako, że srebrne, wielokierunkowe bloki SM-SH56, mimo prawidłowego dokręcenia kluczem dynamometrycznym, jęczały nieprzyzwoicie podczas ciśnięcia na kultowe SPD 520, co doprowadzało mnie do pasji i niezdrowego podnoszenia tętna, to "żem wziął" i wymienił je na czarne SM-SH51, dokręcając z momentem 5,5 Nm. Uff... Cisza jest 💪🚲😎
    2 punkty
  20. Podmieniłem kółka w grawelu i próbowałem wyregulować tył rzutkę, okazać się musiało że haka wyginało. Prostownika do haka nie mam a mam napinacz łańcucha i coś na dźwignię, zaraz mi w rękę sztyca wpadła, no i wyprostowała sny.
    2 punkty
  21. @Jarx5 Podrzucam kilka fotek. Ze zmian: Zamontowane tarcze i hamulce XT i zmienione koła na OC1 XC25. Oryginalne kółka i hamulce wystawione na OLX 😉
    2 punkty
  22. Bo styczeń się ciągnął w tym roku jak te tory
    2 punkty
  23. Bo odwiedziłem Zamość, ten pod Bydgoszczą...
    2 punkty
  24. Bo wpadłem zobaczyć co na tej części plaży w lesie słychać.
    2 punkty
  25. tu masz niezłego Treka do 4000 https://pmbike.pl/product-pol-24418-Trek-X-Caliber-8-2022.html?query_id=1
    1 punkt
  26. W tym przypadku powoli i we właściwym dla siebie tempie to lepsza metoda niż zajechać się i pierdyknąć rower w kąt . Ponoć optymalnym jest 300 TSS i trzymanie CTL w okolicach 45. CTL urośnie u Ciebie z kolejnymi treningami i będzie jak szyte na miarę do tych wartości . U mnie wpada przeważnie miedzy 500-700 TSS. Gdybym miał się trzymać 300, wiązałyby się z mocnym ograniczaniem się. Ale to mój indywidualny organizm i poziom wytrenowania więc raczej nie polecam takich wartości . Dwa bardzo ciekawe artykuły w temacie: https://www.wttzcyclingblog.pl/czy-im-wyzsze-ctl-chronic-training-load-i-im-wiecej-tss-tym-lepiej/ https://www.wttzcyclingblog.pl/tss-w-kolarstwie-jak-monitorowac-obciazenia-treningowe/
    1 punkt
  27. Co do tętna to recovery powinno być na niskim, ale też wiadomo, że ileś tam czasu trzeba, aby po mocnym interwale wróciło nam tętno do normy. Natomiast nie jestem zwolennikiem jazdy na zadane tętno, bo do tego trzeba mieć idealnie wyznaczone strefy. Do tego bywają odchylenia organizmu od normy. Np ja mam niskie spoczynkowe i stosunkowo niskie maksymalne od zawsze. PS: mój tydzień skończyłem na 723 TSS
    1 punkt
  28. Mam tą Sense i jakość wykonania jest bardzo dobra. Wymieniłem hamulce, bo waże ponad 100kg i MT200 są dla mnie za słabe, a lubię mieć pewność hamowania na stop kiedy jest taka potrzeba. Upgrade hamulców można zrobić naprawdę bardzo tanio. Ja zmieniłem też koła na szersze, ale te podstawowe są bardzo solidne i piasty na łożyskach mechanicznych. Zostawiłem je sobie pod oponkę bardziej gravelową. Generalnie polecam Sense i w tej cenie jest bardzo ok.
    1 punkt
  29. Normalna cena serwisu zawieszenia, wraz z pełnym serwisem amortyzatora i dampera Foxa. Przynajmniej w Warszawie nie znalazłem taniej. Zakładając że ma nie do wymiany łożysk... Jak masz namiary na tańszy dobry serwis do chętnie skorzystam;)
    1 punkt
  30. Jak górki i pagórki brałbym na 105, odłożył 1200-1500zl na lżejsze kola i później wymienił.
    1 punkt
  31. No co, stado worków odpoczywa na leśnej polanie🤣. Ło panie a jaki wysyp małpek po śnieżnych roztopach.
    1 punkt
  32. Była sesja ćwiczeń równowagi w garażu i flush hamulców. Tyle przy przeziębieniu to i tak sukces.
    1 punkt
  33. Jedna na allegro była, uważam że 230 cebul jak za Tą damę nanocpełnąwrażeń to niewygórowana cena.
    1 punkt
  34. Zamiast zrobić parę kilometrów szutrami to wziąłem się za serwis tylnej piasty, bo podejrzewałem, że kulki brykają po bieżniach na sucho. Wiele się nie pomyliłem... Reszta fotek w dziale ZFOR...
    1 punkt
  35. Nie no z tym geko to żeś nie zaszalał - to tak jakbyś się chwalił nowym wycyckanym Turneym.
    1 punkt
  36. Tak kończyć dzień to ja mogę.
    1 punkt
  37. Też dziś przyszło parę fantów. Długo wyczekiwana tylna przerzutka Grx 815 Di2. I trochę mania lekkości mnie ogarnęła 1. 2x koszyk Elite model Leggero ( 17 gram ) 2. 2x Bidony 50 gram za 550mm. Na plus faktycznie dośc lekki i bardzo miękki i nawet po odkręceniu nie zajeżdża za bardzo plastikiem, może jeden sezon wytrzymają . 3. Dynamic Barkeeper. Nowe mleko do wypróbowania w tym sezonie, ale na próbę wziąłem tylko 250 ml. tyle powinno wystarczyć na jeden sezon. Podobno nawet strzał z naboja mu nie straszny, zobaczymy co wszystko będzie "werte" .
    1 punkt
  38. większość tych smarów to środki do szlifowania łańcucha w porównaniu z woskowaniem
    1 punkt
  39. jadę na rowerze miedzą na wsi polami przy których się ludzie budują 😉
    1 punkt
  40. Oddałem tego focusa, w zamian dostałem white'a do naprawy, chłop handluje na Gorzowskiej giełdzie, mówi, mogę Ci sprzedać za 800 zł, mówię piernicz się, odpowiada , dobra zrób ten aparat z tyłu, rower jest pierwej sort, lecim na giełdę w niedzielę, niech będzie sprawny. Miałem "aparat" Altus'a, to żem dał, łańcuch był bez spinki to trza było wózek "odblokować", instaluję, pacze, hak krzywy jak wieża w Pizie, ło matko mówię w duszy ale nie poddaję się. Po godzinie rower jest prima sort, gotowy do jazdy. Mimoto hamulec reaguje i blokuje koło Mostek ma trochę nierówno pod sufitem Altus incumming Dobra nasza, tył odpięty bo hak wygięty. prosto w Anię Gotowy, sprawny inaczej, łatwy pinionżek.🫠 Pozdrow'er😘
    1 punkt
  41. @TheJW No i klikasz w te linki i masz newsletter, gdzie klikasz linki do kolejnych produktów/grup z danym kodem rabatowym (zarówno link jak i kod nie zawsze działają - to RCZ). Przykładowo ostatni z 17:34 uwagi:Kody są ważne zazwyczaj do końca następnego dnia , używając linka z newslettera danego kraju lokalizacja na stronie zmienia się na ten kraj. Po zmianie na PL może wyrzucić z koszyka dodany produkt. Workaraound jest taki że po otwarciu linka zmieniamy manualnie w adresie kod kraju -zaraz po rczbikeshop.com/ na "nasz" en_ue - poniżej w przykładzie fr (newsletter francuski).
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...