Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      7 658


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      11 146


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      4 757


  4. Marinbiker

    Marinbiker

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      356


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03.03.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo odpoczynek w urokliwym miejscu 🙂
    12 punktów
  2. 11 punktów
  3. Bo już to gdzieś widziałem ...
    11 punktów
  4. 11 punktów
  5. Bo wypadało serwisowaną piastę przetestować.
    9 punktów
  6. Łeb boli, kręgiel boli, w pracy wrukwiają, nie chciało się, ale dla takich terenów i pogody warto ruszyć 4 litery iii nowy teren do zwiedzania 😁
    9 punktów
  7. Bo chowam się przed nowym tygodniem
    9 punktów
  8. Bo zdobyłem Dziewiczą Górę i pojeździłem po Maximusie.
    8 punktów
  9. 6 punktów
  10. Bo południowe stoki w lesie są już całkiem przyjemne 🤪
    6 punktów
  11. Bo troszkę się rzece ulało i droga za zakrętem stała się pięknym rozlewiskiem.
    5 punktów
  12. 5 punktów
  13. Opony renomowanej marki zakupione za 70pln sztuka z bezpłatnym odbiorem w sklepie tejże marki. Sawtooth Sport Reflex 700x38c: masa jedna sztuka 520g druga 530g, szerokość rzeczywista 37.4mm (na obręczy o szerokości wewn. 18mm). Zastąpią Kendy Khan 700x35c fabrycznie montowane w Felcie Versa Speed (szerokość rzeczywista 33mm masa 510-520g). Co ciekawe Kendy made in Taiwan, Spece made in China... Prześwity chyba wystarczające ale raczej niż szerszego już nie będę próbował.
    4 punkty
  14. Kolejną kierownicę w srebrze i dwa najtańsze siodełka po 25 zeta. Gdyby VentureMax była kobietą, mógłbym z nią uprawiać warzywa i owoce i codziennie kupować jej kwiaty.🫠 Pozdrow'er😘
    4 punkty
  15. Sram na Sorze, nie mylić z oddawaniem kau na oddziale ratunkowym.🫠 Pozdrow'er😘
    4 punkty
  16. Serwis tylnej piasty Marina FC. Minął sezon z ponad 5000 km przebiegu. Osłuchałem tylną piastę i doszedłem do wniosku, że kulki po bieżniach turlają się coś za sztywno, jakby bez smaru... Wiele się nie pomyliłem. Łożyska pracowały w dziwnie rzadkiej i skąpej w ilości mazi, która kiedyś była fabrycznym smarowidłem. Oczywiście nie obyło się bez druciarstwa... Mam sprawdzony patent na konusy z wżerami 😁
    4 punkty
  17. Za stówkę sztuka, to szkoda było nie wziąć 🙃
    3 punkty
  18. Rzadka to u mnie sytuacja, ale zdarza się - zdjęcie roweru nie od strony napędu. Choć, jak widać na zdjęciach powyżej, najwyraźniej taki mamy obecnie trend.
    3 punkty
  19. Jako, że srebrne, wielokierunkowe bloki SM-SH56, mimo prawidłowego dokręcenia kluczem dynamometrycznym, jęczały nieprzyzwoicie podczas ciśnięcia na kultowe SPD 520, co doprowadzało mnie do pasji i niezdrowego podnoszenia tętna, to "żem wziął" i wymienił je na czarne SM-SH51, dokręcając z momentem 5,5 Nm. Uff... Cisza jest 💪🚲😎
    2 punkty
  20. Podmieniłem kółka w grawelu i próbowałem wyregulować tył rzutkę, okazać się musiało że haka wyginało. Prostownika do haka nie mam a mam napinacz łańcucha i coś na dźwignię, zaraz mi w rękę sztyca wpadła, no i wyprostowała sny.
    2 punkty
  21. @Jarx5 Podrzucam kilka fotek. Ze zmian: Zamontowane tarcze i hamulce XT i zmienione koła na OC1 XC25. Oryginalne kółka i hamulce wystawione na OLX 😉
    2 punkty
  22. Bo styczeń się ciągnął w tym roku jak te tory
    2 punkty
  23. Bo odwiedziłem Zamość, ten pod Bydgoszczą...
    2 punkty
  24. Bo wpadłem zobaczyć co na tej części plaży w lesie słychać.
    2 punkty
  25. tu masz niezłego Treka do 4000 https://pmbike.pl/product-pol-24418-Trek-X-Caliber-8-2022.html?query_id=1
    1 punkt
  26. W tym przypadku powoli i we właściwym dla siebie tempie to lepsza metoda niż zajechać się i pierdyknąć rower w kąt . Ponoć optymalnym jest 300 TSS i trzymanie CTL w okolicach 45. CTL urośnie u Ciebie z kolejnymi treningami i będzie jak szyte na miarę do tych wartości . U mnie wpada przeważnie miedzy 500-700 TSS. Gdybym miał się trzymać 300, wiązałyby się z mocnym ograniczaniem się. Ale to mój indywidualny organizm i poziom wytrenowania więc raczej nie polecam takich wartości . Dwa bardzo ciekawe artykuły w temacie: https://www.wttzcyclingblog.pl/czy-im-wyzsze-ctl-chronic-training-load-i-im-wiecej-tss-tym-lepiej/ https://www.wttzcyclingblog.pl/tss-w-kolarstwie-jak-monitorowac-obciazenia-treningowe/
    1 punkt
  27. Co do tętna to recovery powinno być na niskim, ale też wiadomo, że ileś tam czasu trzeba, aby po mocnym interwale wróciło nam tętno do normy. Natomiast nie jestem zwolennikiem jazdy na zadane tętno, bo do tego trzeba mieć idealnie wyznaczone strefy. Do tego bywają odchylenia organizmu od normy. Np ja mam niskie spoczynkowe i stosunkowo niskie maksymalne od zawsze. PS: mój tydzień skończyłem na 723 TSS
    1 punkt
  28. Zmieniłem opony na mezcale przejechałem 35 km i zmieniłem opony znów na swoje stare , mezcale jak dla mnie nie jadą 🧐
    1 punkt
  29. Zastanawiam się co uprawiasz z Venutrią i Maxem zamiast warzyw i owoców, w tle mumifikacja i wtykanie korków …. Także zawijaj te sreberka w owijkę zanim Cię posadzą, bo widzę po dostawie, żaneto się zanosi, w kwiecie wieku tego pamiętnego. Czy srebrne są gdzieś na super promocji? zszokował mnie ostatnio włochaty romans ( sandał ultra) gdy włożył kierownicę nową w imadło i sobie rozgiął barana na boki, bez lipy, tak to zrobił…
    1 punkt
  30. Dzisiaj byłem zajęty cały dzień, znowu przyszło mi robić trening wieczorem Miałem na dziś 2 godzinki ale zamieniłem niedzielny trening z sobotnim, więc dziś była tylko godzina - ale jaka! Zdecydowanie moje klimaty: Te płaskie interwały to było deptanie kapuchy - kadencja 55 - 65 ale moc poniżej FTP, więc bez omdleń Realizacja: Nic nie było zsiadane z siodełka tą razą 🤣Tylko wstawanie w korbach i moszczenie na siodle Z tętnem nie mogłem się wstrzelić - w interwałach byłem poniżej zadanego, np. zadane było 151 - 163 a ja byłem na 142, w recovery odwrotnie - była 1 strefa bodajże do 120 a u mnie 139 Właśnie tak lubię robić podjazdy - na spokojnie:
    1 punkt
  31. To zacznij jeździć poza miastem, gdzie nie ma ścieżek - tylko się nie zdziw, kiedy szoszony cię będą łykały
    1 punkt
  32. Torebka na ramę. Szkoda, że nie mam w górnej rurze insertów bo bym się pozbył pasków.
    1 punkt
  33. Trochę części skręconych razem czyli nowy bajk:
    1 punkt
  34. Tak kończyć dzień to ja mogę.
    1 punkt
  35. większość tych smarów to środki do szlifowania łańcucha w porównaniu z woskowaniem
    1 punkt
  36. Pojechałem do pracy (wielkie Mecyje!) na kupionym wczoraj nowym rowerze Marin DSX 1 - do nocy rzeźbiłem błotniki
    1 punkt
  37. 1 punkt
  38. @TheJW No i klikasz w te linki i masz newsletter, gdzie klikasz linki do kolejnych produktów/grup z danym kodem rabatowym (zarówno link jak i kod nie zawsze działają - to RCZ). Przykładowo ostatni z 17:34 uwagi:Kody są ważne zazwyczaj do końca następnego dnia , używając linka z newslettera danego kraju lokalizacja na stronie zmienia się na ten kraj. Po zmianie na PL może wyrzucić z koszyka dodany produkt. Workaraound jest taki że po otwarciu linka zmieniamy manualnie w adresie kod kraju -zaraz po rczbikeshop.com/ na "nasz" en_ue - poniżej w przykładzie fr (newsletter francuski).
    1 punkt
  39. Też chciałem objechać, ale... zo obu stron jeszcze większe bagno... Łeee tam. No Mud No Fun Bo oficjalna miejscówka na końcu drogi.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...