Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 21.07.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Oto jest następca gravelowej wersji Advent X. Dostępny jako 2x i 1x10. Lewa łapa obsługuje droppera. Klamkomanetki mają podwyższony punkt obrotu względem Adventa, coś jak w GRX. Względem adventa jest również różnica w prowadzeniu linek - idą po kierownicy, a nie bezpośrednio z łapy. Microshift oferuje teraz także własne korby. https://www.bikeradar.com/news/microshift-sword/ https://www.microshift.com/products/groups/sword/2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Witam. Jak w tytule. Przyczepka nowa. Niestety nie mogę już dodać zdjęć do aukcji olx gdzie przyczepka jest skończona w 100%. Więcej info 510618068 lub aukcja olx https://m.olx.pl/845473102/?bs=olx_pro_listing Pozdrawiam1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Koła karbonowe mają jedną wielką zaletę - co nie dojedziesz, to dowyglądasz. A tak poważnie - oczywiście to wyłącznie moje zdanie - mając koła karbonowe, dobrze mieć program crash protection z prawdziwego zdarzenia, czyli no question. Przejedziesz koła samochodem, wyrzucisz przez okno albo zje Ci je pies, a i tak wymienią Ci na nowe. Taką gwarancję daje firma Enve - na 5 lat - koła są oczywiście bardzo drogie. I firma Bontrager - na 2 lata. Możliwe, że jakąś firmę pominąłem. 5 000 zł to wystarczający budżet aby kupić coś od rodzimych zaplataczy. Kwestia gwarancji na koła - jest jaka jest. Opinie krążą bardzo różne. Oczywiście nie jest tak, że zaraz musisz je zdewastować, ale trzeba mieć na uwadze, że może się tak zdarzyć. Jeżeli stożek, to moim zdaniem 45-50. Evanlite wrzucał kiedyś porównanie kół aluminiowych i karbonowych i różnice w uzyskiwanych prędkościach nie powalały. Nawet jak byś jeździł 40+ to z punktu widzenia osoby jeżdżącej amatorko nie będą powalały. Oczywiście jak bijesz się o TOP 10 w wyścigach, to 1-1,5 km/h różnicy znaczenie będzie miało kolosalne. Dla normalnych użytkowników niekoniecznie. Piszesz, że robisz 100-150 km w podziale na trzy treningi - czyli 30-50 km na trening, to niewiele. Jeszcze jakbyś machał pełne Iromany i musiał jechać 180 km solo, to te stożki karbonowe może by coś więcej wnosiły. I jeszcze jedno koła karbonowe niekoniecznie muszą ważyć dużo mniej niż dobre koła aluminiowe - ta różnica może być nawet mniejsza niż 100 gram, bo jak zbudujesz koła aluminiowe na jakiś lekkich obręczach DT Swiss, dorzucisz szprychy SAPIM CX-Ray i nawet piasty DT Swiss 350, to pewnie tak wyjdzie - oczywiście w zależności na jakie koła karbonowe się zdecydujesz. W niektórych przypadkach różnica więcej niż 100 gram oczywiście również może wystąpić.1 punkt
-
Witam kolejnego tcr'a. Ja w swoim tcr na początku wsadziłem alu dt swiss r511, piasta dt350, szprychy cx-ray, zaplot 24/28h, stożek 32mm. Waga niby 1720gram, ale koła mega sztywne i rower zaraz zaczął lepiej się odpychać, fajnie podjeżdża, bardzo stabilny na zjazdach, lekko się toczą, fajne koła za 2 koła (zł). No ale nie byłbym sobą żeby nie próbować i te wylądowały w gravelu, a do tcr'a wjechały karbony. Wybierałem między evanlitami 38mm, a giantami 36 lub 42mm stożek. Poszedłem w karbonowy zestaw gianta slr 1, stożek 42mm, tylna piasta na ratchecie, szprychy cx ray. waga 1450gram więc bardzo miło. Obręcze hookless zalane mlekiem. Koła lekkie, sztywne, wytrzymałe, na płaskim super, w górach na wietrznych zjazdach trzeba uważać bo już przy stożku 40mm potrafi nabroić. Co do mleka fajnie bo niższe ciśnienie, ale wk...a mnie jak stoi zimą i mleko zaczyna schodzić. Lubię karbon, ale czy koła karbonowe to jakiś must have to nie wiem. Jeździłem już na paru i dobre alu też nie jest złe. Drugi raz wybierałbym pewnie ponownie między tymi moimi alu , które mam, alexrim rxd3. To jeśli chodzi o alu. Z karbonów pewnie teraz spróbowałbym evanlite new disc 38 black. Nie mówię, że moje gianty slr1 są złe- są bardzo oki, ale trzeba pamiętać, że obręcz hookless jest pewnym ograniczeniem jeśli chodzi o wybór opon. Co do mleka to każdy ma swoje preferencje. Jeśli chodzi o stożek i Twoje tereny to w alu raczej poza 32 i tak nie wyjdziesz, w karbonie szukaj między 38-50mm. Nowe koła warto ubrać w dobre opony jak np.; conti gp5000 -uwzględnij to w budżecie.1 punkt
-
1 punkt
-
Sorrki, już poprawiłem (cytat z cytatu 😁)1 punkt
-
Ci się cytowanie potentegesiło, cytat który przypisujesz mi jest cytatem z Mentosa:) I zgadzam się w pełni, że opowieści serwisantów z PL na temat tego kto robi olej dla Shimano i z czym jest on zgodny to opowieści z mchu i paproci.1 punkt
-
Przy takich rurach to bez problemu jakieś obejmy/opaski ogarniesz. To mogą być otwory pod błotnik, sporo elektryków widziałem z takowymi, a tuż za rurą podsiodłową też jest mocowanie. Jeśli to jakiekolwiek inserty w które można wkręcić śrubę (może ktoś z Haibike potwierdzi), to jesteś w domu, bo z przodu zawsze można dać zacisk sztycy z mocowaniem do bagażnika, a z tyłu pokombinować z dorobieniem jakiegoś adaptera. Jeśli o moje poszukiwania chodzi - obejrzałem Gianta Talona, niegłupi, ponoć bateria w zupełności mu starcza, silnik oszczędny (żałuję że nie przetestowałem) ale wizualnie kompletnie mi nie leży. Ten rower wygląda jakby go ktoś skrzywdził, i jak powypadkowy - z wgniecioną ramą pod główką Naprawdę przyjemny silnik miał tani Kross Hexagon Boost, rzekomo jakiś Bafang, internet pokazuje mi że to jakiś Truckrun. No i pozycja na rowerze wygodna. Ale, za Krossem nie przepadam i wizualnie też rama nie taka jak trzeba, trzy - to jednak niska półka. Sprawdziłem też Kellys Tygon R90, fajnie działa ten Panasonic, pokazuje znacznie niższe zasięgi niż inne systemy, ale być może są bardziej realne. Wizualnie bardzo mi się podoba. Nie wiem czy nie pójdę właśnie w ten model, tylko niżej. R90 już nie potrzebuje zmian, napęd XT, widelec RS, hamulce czterotłoczkowe, dropper - no ale na starcie wydatek zaboli. Z kolei Bosch CX jest rzekomo prądożerny - jakie jest Wasze zdanie?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zdejmij endcapy w D041-9, sprawdź zewnętrzną średnicę łożyska a potem porównaj newralgiczne wymiary z tym rysunkiem D041-15. Jeżeli są takie same, będzie w 99% p&p. Jeżeli nie, kup piastę i przepleć koło. Rozstaw otworów pod szprychy i wymiary kołnierza są takie same, ale na wszelki wypadek jeszcze możesz porównać z tymi, które masz u siebie.1 punkt
-
@KNKS Na dwie. Z jednostronnym pomiarem ciężko mi trenować z powodu zmieniającego się balansu w zależności od intensywności - od 56/44 do 51/49. Przy okazji skróciłem korbę do 170mm.1 punkt
-
1 punkt
-
Możesz. Jeśli Clarisa masz pod zintegrowaną oś, wymieniasz tylko korbę a łożyska zostawiasz. Jeśli na jakiś kwadrat czy co tam, to wtedy do korby Sora (będzie raczej na pewno z osią zintegrowaną) bierzesz suport Shimano szosowy.1 punkt
-
Jakiś tydzień temu gdy jechałem na urlop widziałem 3-4 ziomków o 5 rano ruszających w trasę. Spróbuj może w innych godzinach jeździć. I oczywiście dużo pić po drodze. Jak nie sikasz, to raczej odwodniony jesteś. Wszystko co wypijesz lub nawet więcej wypacasz po drodze. Wczoraj na desce sup wieczorem przez godzinę pływałem jakieś 4 km, potem jeszcze 700 metrów samym sobą. Jak jest upał, to po 500 metrach mam dość....1 punkt
-
Wcześniej były gatki. Świetne, wygodne. Poszedłem tym tropem. Koszulki też git.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
a po co bulić i przepłacać jak być może jest to na dodatek lepsze? produkt na bazie piany aktywnej podobnej do chwalonego fenwicka więc dlaczego nie sprawdzić ?? nie denerwuje Cię że głupia lineczka i pancerzyk szymano kosztuje 100zł ? No wiadomo jest popyt frajerów , jest sprzedaż.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
