Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      7 676


  2. forscher

    forscher

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      344


  3. teotym

    teotym

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      285


  4. homzal

    homzal

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      191


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.07.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo miałem kryzys rowerowy, ale znowu kocham jazdę 😍
    8 punktów
  2. Bo czekając na podwózkę na trasie złomu do warszawskiej huty.
    7 punktów
  3. Bo nie ma dymu bez ognia😉 Pozdrow'er😘
    6 punktów
  4. Bo pamiętam jak Żmijowiec był całkiem łysy .
    5 punktów
  5. 4 punkty
  6. 3 punkty
  7. Oto jest następca gravelowej wersji Advent X. Dostępny jako 2x i 1x10. Lewa łapa obsługuje droppera. Klamkomanetki mają podwyższony punkt obrotu względem Adventa, coś jak w GRX. Względem adventa jest również różnica w prowadzeniu linek - idą po kierownicy, a nie bezpośrednio z łapy. Microshift oferuje teraz także własne korby. https://www.bikeradar.com/news/microshift-sword/ https://www.microshift.com/products/groups/sword/
    2 punkty
  8. z wyprawy do Chorwacji - przez Szwajcarię
    2 punkty
  9. Bo folklor polskiej wsi🤦‍♂️😂 coś poważnego musiało się wydarzyć, że niedopite 😂
    2 punkty
  10. Bo Night Ride Pride Pozdrow'er 😘
    2 punkty
  11. Bo żniwa!! Jakoś tak depresyjnie bo czuję, że niewiele z tego naszego lata zostało...
    2 punkty
  12. Witam. Jak w tytule. Przyczepka nowa. Niestety nie mogę już dodać zdjęć do aukcji olx gdzie przyczepka jest skończona w 100%. Więcej info 510618068 lub aukcja olx https://m.olx.pl/845473102/?bs=olx_pro_listing Pozdrawiam
    1 punkt
  13. Wyprawa BARDZO UDANA ! Pracuję nad filmem z wyprawy i snuję plany na przyszły rok 😁
    1 punkt
  14. Nawet nie wiedziałem , że jestem przypupasem św. Mikołaja.
    1 punkt
  15. Koła karbonowe mają jedną wielką zaletę - co nie dojedziesz, to dowyglądasz. A tak poważnie - oczywiście to wyłącznie moje zdanie - mając koła karbonowe, dobrze mieć program crash protection z prawdziwego zdarzenia, czyli no question. Przejedziesz koła samochodem, wyrzucisz przez okno albo zje Ci je pies, a i tak wymienią Ci na nowe. Taką gwarancję daje firma Enve - na 5 lat - koła są oczywiście bardzo drogie. I firma Bontrager - na 2 lata. Możliwe, że jakąś firmę pominąłem. 5 000 zł to wystarczający budżet aby kupić coś od rodzimych zaplataczy. Kwestia gwarancji na koła - jest jaka jest. Opinie krążą bardzo różne. Oczywiście nie jest tak, że zaraz musisz je zdewastować, ale trzeba mieć na uwadze, że może się tak zdarzyć. Jeżeli stożek, to moim zdaniem 45-50. Evanlite wrzucał kiedyś porównanie kół aluminiowych i karbonowych i różnice w uzyskiwanych prędkościach nie powalały. Nawet jak byś jeździł 40+ to z punktu widzenia osoby jeżdżącej amatorko nie będą powalały. Oczywiście jak bijesz się o TOP 10 w wyścigach, to 1-1,5 km/h różnicy znaczenie będzie miało kolosalne. Dla normalnych użytkowników niekoniecznie. Piszesz, że robisz 100-150 km w podziale na trzy treningi - czyli 30-50 km na trening, to niewiele. Jeszcze jakbyś machał pełne Iromany i musiał jechać 180 km solo, to te stożki karbonowe może by coś więcej wnosiły. I jeszcze jedno koła karbonowe niekoniecznie muszą ważyć dużo mniej niż dobre koła aluminiowe - ta różnica może być nawet mniejsza niż 100 gram, bo jak zbudujesz koła aluminiowe na jakiś lekkich obręczach DT Swiss, dorzucisz szprychy SAPIM CX-Ray i nawet piasty DT Swiss 350, to pewnie tak wyjdzie - oczywiście w zależności na jakie koła karbonowe się zdecydujesz. W niektórych przypadkach różnica więcej niż 100 gram oczywiście również może wystąpić.
    1 punkt
  16. Witam kolejnego tcr'a. Ja w swoim tcr na początku wsadziłem alu dt swiss r511, piasta dt350, szprychy cx-ray, zaplot 24/28h, stożek 32mm. Waga niby 1720gram, ale koła mega sztywne i rower zaraz zaczął lepiej się odpychać, fajnie podjeżdża, bardzo stabilny na zjazdach, lekko się toczą, fajne koła za 2 koła (zł). No ale nie byłbym sobą żeby nie próbować i te wylądowały w gravelu, a do tcr'a wjechały karbony. Wybierałem między evanlitami 38mm, a giantami 36 lub 42mm stożek. Poszedłem w karbonowy zestaw gianta slr 1, stożek 42mm, tylna piasta na ratchecie, szprychy cx ray. waga 1450gram więc bardzo miło. Obręcze hookless zalane mlekiem. Koła lekkie, sztywne, wytrzymałe, na płaskim super, w górach na wietrznych zjazdach trzeba uważać bo już przy stożku 40mm potrafi nabroić. Co do mleka fajnie bo niższe ciśnienie, ale wk...a mnie jak stoi zimą i mleko zaczyna schodzić. Lubię karbon, ale czy koła karbonowe to jakiś must have to nie wiem. Jeździłem już na paru i dobre alu też nie jest złe. Drugi raz wybierałbym pewnie ponownie między tymi moimi alu , które mam, alexrim rxd3. To jeśli chodzi o alu. Z karbonów pewnie teraz spróbowałbym evanlite new disc 38 black. Nie mówię, że moje gianty slr1 są złe- są bardzo oki, ale trzeba pamiętać, że obręcz hookless jest pewnym ograniczeniem jeśli chodzi o wybór opon. Co do mleka to każdy ma swoje preferencje. Jeśli chodzi o stożek i Twoje tereny to w alu raczej poza 32 i tak nie wyjdziesz, w karbonie szukaj między 38-50mm. Nowe koła warto ubrać w dobre opony jak np.; conti gp5000 -uwzględnij to w budżecie.
    1 punkt
  17. Na ali to można mieć cały materac z taką workopompką w gratisie za tą cenę, na allegro pewnie też się trafi :-) @Greg1 spokojnie, żadne wino nie zostało poświęcone dla tego adapterka :-)
    1 punkt
  18. 29ery dwa I podróż w czasie z widokiem na most z pierwszego zdjęcia:
    1 punkt
  19. 1 punkt
  20. Ci się cytowanie potentegesiło, cytat który przypisujesz mi jest cytatem z Mentosa:) I zgadzam się w pełni, że opowieści serwisantów z PL na temat tego kto robi olej dla Shimano i z czym jest on zgodny to opowieści z mchu i paproci.
    1 punkt
  21. Przy takich rurach to bez problemu jakieś obejmy/opaski ogarniesz. To mogą być otwory pod błotnik, sporo elektryków widziałem z takowymi, a tuż za rurą podsiodłową też jest mocowanie. Jeśli to jakiekolwiek inserty w które można wkręcić śrubę (może ktoś z Haibike potwierdzi), to jesteś w domu, bo z przodu zawsze można dać zacisk sztycy z mocowaniem do bagażnika, a z tyłu pokombinować z dorobieniem jakiegoś adaptera. Jeśli o moje poszukiwania chodzi - obejrzałem Gianta Talona, niegłupi, ponoć bateria w zupełności mu starcza, silnik oszczędny (żałuję że nie przetestowałem) ale wizualnie kompletnie mi nie leży. Ten rower wygląda jakby go ktoś skrzywdził, i jak powypadkowy - z wgniecioną ramą pod główką Naprawdę przyjemny silnik miał tani Kross Hexagon Boost, rzekomo jakiś Bafang, internet pokazuje mi że to jakiś Truckrun. No i pozycja na rowerze wygodna. Ale, za Krossem nie przepadam i wizualnie też rama nie taka jak trzeba, trzy - to jednak niska półka. Sprawdziłem też Kellys Tygon R90, fajnie działa ten Panasonic, pokazuje znacznie niższe zasięgi niż inne systemy, ale być może są bardziej realne. Wizualnie bardzo mi się podoba. Nie wiem czy nie pójdę właśnie w ten model, tylko niżej. R90 już nie potrzebuje zmian, napęd XT, widelec RS, hamulce czterotłoczkowe, dropper - no ale na starcie wydatek zaboli. Z kolei Bosch CX jest rzekomo prądożerny - jakie jest Wasze zdanie?
    1 punkt
  22. Przyczepka Thule Chariot Cross 1 dla bobasa + Thule Infant Sling. Będziemy testować
    1 punkt
  23. https://www.pepper.pl/promocje/trek-x-caliber-8-700459
    1 punkt
  24. Zdejmij endcapy w D041-9, sprawdź zewnętrzną średnicę łożyska a potem porównaj newralgiczne wymiary z tym rysunkiem D041-15. Jeżeli są takie same, będzie w 99% p&p. Jeżeli nie, kup piastę i przepleć koło. Rozstaw otworów pod szprychy i wymiary kołnierza są takie same, ale na wszelki wypadek jeszcze możesz porównać z tymi, które masz u siebie.
    1 punkt
  25. @KNKS Na dwie. Z jednostronnym pomiarem ciężko mi trenować z powodu zmieniającego się balansu w zależności od intensywności - od 56/44 do 51/49. Przy okazji skróciłem korbę do 170mm.
    1 punkt
  26. No to jak 350 to można brać bo zwykle mowa o okolicach 700-800
    1 punkt
  27. Możesz. Jeśli Clarisa masz pod zintegrowaną oś, wymieniasz tylko korbę a łożyska zostawiasz. Jeśli na jakiś kwadrat czy co tam, to wtedy do korby Sora (będzie raczej na pewno z osią zintegrowaną) bierzesz suport Shimano szosowy.
    1 punkt
  28. Jakiś tydzień temu gdy jechałem na urlop widziałem 3-4 ziomków o 5 rano ruszających w trasę. Spróbuj może w innych godzinach jeździć. I oczywiście dużo pić po drodze. Jak nie sikasz, to raczej odwodniony jesteś. Wszystko co wypijesz lub nawet więcej wypacasz po drodze. Wczoraj na desce sup wieczorem przez godzinę pływałem jakieś 4 km, potem jeszcze 700 metrów samym sobą. Jak jest upał, to po 500 metrach mam dość....
    1 punkt
  29. Wcześniej były gatki. Świetne, wygodne. Poszedłem tym tropem. Koszulki też git.
    1 punkt
  30. Bo powrót do rutyny po urlopie, notabene całkiem udanym. W tym roku jeszcze bez rowerów, z resztą Karpacz po rekonesansie łatwym terenem nie jest, w przyszłym roku Izery z rowerami Fotka ze standardowego naszego postoju na naszej rutynowej trasie BTW. Widoczki w Karkonoszach są znacznie lepsze....
    1 punkt
  31. Bo wolę nie pamiętać, jak to wyglądało kilka lat wstecz.
    1 punkt
  32. Nakamura do Wrocławia z błotnikami😉 Pozdrow'er😘
    1 punkt
  33. a po co bulić i przepłacać jak być może jest to na dodatek lepsze? produkt na bazie piany aktywnej podobnej do chwalonego fenwicka więc dlaczego nie sprawdzić ?? nie denerwuje Cię że głupia lineczka i pancerzyk szymano kosztuje 100zł ? No wiadomo jest popyt frajerów , jest sprzedaż.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...