Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 11.07.2023 w Odpowiedzi
-
Bo uwielbiam te stare, dębem obsadzone, brukowane i wijące się polami drogi. Jest klimat 👍16 punktów
-
14 punktów
-
13 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Dzięki pomocy @akkwlsk, który w "przydasiach" znalazł dwa legendarne już piwoty M10x1mm, Kung-Fu Pawian doczekał się przedniego bagażnika. Kupiłem go kilka lat temu na Aliexpress za jakieś naście złotych i leżał sobie czekając na swoja chwilę. Adam, dziękuję serdecznie po raz kolejny! Nawet nie wiesz ile się takich piwotów naszukałem. I teraz pewnie będzie, że ojezusmariacośtyzrobił.pl, że kolejny bagażnik a przecież mamy bikepacking itd. Ta przednia przestrzeń bagażowa pomiędzy bagażnikiem a kierownicą On One Geoff spokojnie mieści namiot (4kg z Decathlona) plus dwie karimaty i to bez specjalnego troczenia. Pokażcie mi uprząż na kierownicę o takiej ładowności. Rower na razie przetestowany w wersji biwakowej z dwoma sakwami z żarciem i ciuchami na tylnym bagażniku, dwoma śpiworami na górze tylnego bagażnika, namiotem i karimatami na przedzie. Ciężko, ale jedzie 🙂 Przedni bagażnik też przypadkowo rozwiązał jeden z problemów, o którego istnieniu nie zdawałem sobie sprawy. Zawsze na rower zabieram swój plecak. To moje EDC i bez niego nigdzie się nie ruszam z domu. No to teraz ma on specjalne miejsce na rowerze.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo największy, najgrubszy i najstarszy w Polsce mamutowiec olbrzymi2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
No z takiej chopy to z 20 lat nie skakałem to też bym się bał - za dużo kg na brzuchu!1 punkt
-
Masa jest problemem przy każdym przyspieszeniu a skoro przyspieszenie następuje przy każdym obrocie korby (bo idealnego ruchu nie masz) to przy każdym obrocie korby różnica masy jest odczuwalna, podjazdy tylko to potęgują. W ogóle nie wiem jak można pisać, że w rowerze do miasta, gdzie co chwila zatrzymujesz się na światłach i zaraz musisz rozpędzić do prędkości przelotowej nie trzeba przykładać uwagi do masy.1 punkt
-
@ferrieha - fajny ten Marin, sam na nim myślałem - w wersji męskiej. Mariny mają z regułu bardzo przemyślaną geometrię - ten Twój ma kąt główki 70.5 i widzę, że masz chyba dość nisko ustawioną kierownicę względem siodła - to Ci w sumie daje nieco pochyloną pozycję, nie-trekkingową - nie dziw, że się czujesz jak na rekreacyjnym góralu. Możesz, o ile dobrze widzę, jeszcze obniżyć kierownicę. Ja aktualnie jeżdżę na bardzo podobnym rowerze (składaku) i praktycznie identyczny profil tras i styl jazdy. I powiem Ci, jakbyć chciała kiedyś znacząco udoskonalić swojego Marina: 1. Daj amor Rock Shox crossowy pod hamulce tarczowe. Cena ok. 1100, lekki, bardzo dobra blokada, rzeczywiście działająca regulacja skoku (nie odbicia), system motion control. Mam taki sam - tylko pod vbreki 50 mm, pod tarcze jest 65 mm. Już ten 50 mm jest naprawdę mega pod taką jazdę. Kompletnie inny poziom crossowej jazdy niż na najlepszych sprężynach - 65 mm Ci wystarczy do stosunkowo szybkiej jazdy po wszelkich szutrach, polnych drogach, dziurawych asfaltach. 2. Wrzuć w miarę lekkie dętki, takie ok. 150 g, np. Conti - i przede wszystkim opony dobre gravelowe. Polecam Tufo Thundero. Jak masz obręcz minimum 19 mm - to opona 40 mm, a jak masz obręcz minimum 21 mm - to opona 44 mm. W drugim roawerze mam Tufo Speedero - łagodniejszy bieżnik, ale Thundero na asfalcie wcale nie są gorsze, a na szutrze i leśnych ścieżkach dużo lepsze. Jeżdżę z dętkami, ok. 2.3-2.5 bara - jest git, ważę 68. Bez dętek pewnie dużo lepiej. Jak jeszcze czytasz ten temat, to może skorzystasz kiedyś z rady sprawdzonej w praktyce, nie pożałujesz. Na innych oponach i amorach jeździłem, mam porównanie. ................... @zekker- zgodzę się częściowo. Rzeczywiście przy ok. 20/h pozycja nie ma znaczenia. Przy ok. 30/h pozycja zupełnie wyprostowana robi już za żagiel praktycznie. Przy 35/h crossowa/trekkingowa jazda zaczyna tracić sens - opory powietrza rosną logarytmicznie, do kwadratu. Ale waga roweru ma duże znaczenie, nawet przy jeździe crossowej - aktywnej. Miałem rower ponad 18 kg, potem ok. 13-14 kg, teraz ok. 12 kg. To jest ogromna różnica, jak się aktywnie jedzie, nie tylko pedałuje po prostej. Przenoszenie roweru przez jakieś krawężniki na stacjach PKP, wielkie schody w jakichś parkach, zatrzymywanie się przed betonowymi ciekami wodnymi w lesie, przed łachami piasku, ponowne ruszanie, pakowanie na bagażnik auta itd. Jak się robi rekreacyjno-zwiedzającą trasę tego typu powiedzmy 60 km - to 18 kg a 12 kg to jest różnica wielka. Przynajmniej ja to czuję mocno.1 punkt
-
Na unibikach jeździłem w sklepie testowo. Mi było nie zbyt dobrze na nich, podobnie jak na meridzie crossway. Jednak nie ma to jak samemu pojeździć. Mi sie osobiście te unibiki nie podobają z wyglądu, chyba zaden unibike mi do gustu nie przypadł wizualnie, chociaz jezdzi ich duzo bo stosunek ceny do jakości niezły. Weź jeszcze pod uwage ktm life. Nie wiedziałem o takim rowerze, a jak przetestowalem go w sklepie w ktorym byla tez merida crossway to nie chciałem go oddać. Jeździło się świetnie, dla mnie lepiej niż meridą. No, ale ja szukalem roweru ok 4 tyś zł Ostatecznie znalazlem gianta roama 1 prawie nówkę od znajomego, ktory kupil a nie jezdzil i sprzedal mi za 3500 więc na taką okazję się połasiłem O welbergu sie nie wypowiem bo nie mialem go w rękach Z tym że maestro ma v-brake mi to nie przeszkadzało. Coś za coś to tani rower. Tarczówki są w kands avangarde, prawie ten sam rower, ale juz z tarczą. Jednak juz poza budżetem. No, albo ten co wyslales crs, też ok. Nie chce zeby było że polecam tylko kandsy, ale po prostu mowie o nich bo mam doświadczenie akurat z tą marką i bylem zadowolony1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo chciałem przetestować nowe opony w terenie i jakoś tak wyszło. Barania Góra w tle.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo @zekker ma jeszcze miesiąc do urlopu Bo @siemalysy ma jeszcze dwa i pół miesiąca do urlopu Bo okno z widokiem1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
