Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 09.02.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
16 punktów
-
15 punktów
-
14 punktów
-
9 punktów
-
Bo jeszcze jedno z budowy na rowerowej Trasie Pojezierzy Zachodnich.9 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
To nie jest tak, gdyby rower trafił do laika to by żadnego, podejrzewam zwrotu nie było. A taki jeden z drugim wyżej, z rentgenowską precyzją prześwietlą rower i się okazuje że wada wadę pogania. 😁3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Właśnie czekam na możliwość zakupu powyższego skuwacza. Monety poszły na zimowe kapcie. Trzeba troszkę świnkę podkarmić. A w międzyczasie, po przygodzie z rozlanym mlekiem (na szczęście po powrocie, pod samiutkim garażem), analizie tego co targam ze sobą w kieszonce i okropnym wniosku, że nie mam narzędzi na awaryjną naprawę tublessowgo kapcia, wypatrzyłem po taniości na OLXie dziabak z szydełkiem do opon od Trezado.2 punkty
-
Nie krępuj się , pracuje głównie z facetami - nic mnie już nie szokuje 😉 Kolega mi ogarnie przelew z walutowego swojego, więc po problemie 😀 Tylko, żeby rower był dostępny, jest naprawdę fajny. Na spokojnie jeszcze zerknę na attainy , może coś jest od "ręki".2 punkty
-
2 punkty
-
Mam coś podobnego od majfrendów, ale nie było okazji testować i lepiej żeby nie było .1 punkt
-
Info dla tych , któzy chcą gdzieś napchać smaru, nie chcą płacić za wysyłkę i będą mieli chwilkę na spacer do Lidla: "PARKSIDE Minismarownica do płynnego smaru" będzie dostępna stacjonarnie od 16.02.2023 r.1 punkt
-
1 punkt
-
Twój bicykl z tym cyklopo okiem ala monokl na oko ma dwa fakultety więcej ode mnie!!! Gratulacje Tato frankensztajna ząbkowickiego!!!! 😀 GT czyli Gratulacje Tato!!!1 punkt
-
1 punkt
-
Ale wiosło to bezkompromisowe tam ktoś zamontował.1 punkt
-
1 punkt
-
Kto się będzie chwalił , że jego sprzęt ma ograniczoną żywotność. W" pro -turze" gdzie sponsorzy sypią kasą i jest rotacja szpeju wszyscy wiedzą ,że jest coś za coś. Waga na dolnym limicie ale żywotność kiepska . A wiadomości mam z "hamerykańskich" kręgów związanych z tą branżą.1 punkt
-
Bierz, nie pytaj 😁 A że do negocjacji to jeszcze się po targuje.1 punkt
-
1 punkt
-
Biostern - pozytyw - atrakcyjne ceny i ekspresowa wysyłka, wczoraj zamawiane o 13:00 i dziś o 8:00 w paczkomacie. Na pewno jeszcze do tego sklepu wrócę.1 punkt
-
Lepiej by się oglądało kolarstwo szosowe jakby jechali na damkach z jednym biegiem, w centrum miasta na wydzielonych ulicach, po kilka okrążeń i basta, to bym oglądał. Turniej czterech miast. Kwalifikacje. Kryształowa korba.1 punkt
-
1 punkt
-
Jest taki film „Cube” , o rekrutacji do niemieckich sklepów rowerowych, wolałbym być jednak informatykiem 😉1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nie po to brałem ślub by płacić 2zł za... a nie, nieważne.1 punkt
-
W zasadzie bardzo mi wszystko jedno jeśli chodzi o losy kolarstwa szosowego. Moim skromnym zdaniem jest sens publicznie dotować to, czym się pasjonują znaczące rzesze obywateli RP. Ludzie chcą oglądać sporty widowiskowe i proste do zrozumienia, stąd popularność piłki nożnej, siatkówki, skoków narciarskich i tym podobnych. Kolarstwa nie da się sensownie pokazywać, godzinami nic się nie dzieje, jadą i jadą, peleton rozciągnięty, widać na ekranie jakiś drobny jego wycinek. Mamy ogromne sukcesy międzynarodowe w szybownictwie, tylko... kogo to obchodzi? Podobnie jak liczba kibiców kolarstwa szosowego jest statystycznie... nieznacząca. Przekonują mnie zawodnicy pokroju Michała Topora, który sam buduje markę osobistą, przyciąga tym sponsorów i w ten sposób zarabia na swoją karierę, opłaca trenera etc. Nie przekonują mnie trenerzy i zawodnicy wyciągający rękę po dotacje i subwencje "bo sport umiera". Biorąc pod uwagę jaki smród się ciągnie za PZKol, nie wierzę by pojawił się poważny sponsor, który chciałby w to inwestować. Niech więc umiera, związek i środowisko same jest sobie winne.1 punkt
-
Fajnie że jesteś zadowolony i nie muszę Ci oddawać kasy z tytułu nietrafionego zakupu1 punkt
-
Czy rower z przebiegiem 14k km jest coś warty? To zależy od stanu silnika przede wszystkim. Silnik który był używany w suchych warunkach- zalecany jest serwis co 3000-5000km. Czyszczenie, wymiana smaru - dla zadbania o elementy przekładni. W mokrych warunkach eksploatacji serwis warto robić żeby sprawdzić stan bebechów - ponownie: takie działanie chroni zawartość silnika. Zadbany nie wymaga wymiany niczego. Koszt serwisu z wymianą łożysk to 1000-1500 zł. Bez części - połowa. Co do pakietu: można zrobić diagnostykę, sprawdzić wydajność. Otworzyć jeśli rower widział wodę, sprawdzić na obecność korozji. Mój pakiet ma przebieg ze 20 tysięcy, nadal 80% pojemności. Sprawdzić co silnik ma w środku o w jakim jest stanie można zrobić bez problemu samemu, są materiały poglądowe, potrzeba kilka podstawowych narzędzi. Zweryfikujesz kondycję zawartości, łożysk, smaru, wszystkich komponentów mechaniki i elektroniki. Liv ze stajni gianta na silniku yamahy? Bardzo przyjemny w serwisie nawet jeśli trzeba wymienić łożyska.1 punkt
-
S-Works Tarmac konstrukcyjnie rama jest obliczona na dystans .............5000 km !!!! po czym następuje stopniowa degradacja materiału. Takie uroki maszyn dla "zawodowców" . Mogli by zejść jeszcze z materiałem ale wagowe normy UCI są sztywne i na większy "lajt "nie pozwalają0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00