Mod Team KrissDeValnor Napisano 14 godzin temu Mod Team Napisano 14 godzin temu https://www.focus.pl/artykul/opona-zleen-racerunner-radical Opona ma bardzo niski profil, oraz większą powierzchnię styku z podłożem, nawet przy zwiększeniu ciśnienia. Jednocześnie mniej pracuje na boki, czyli żegnamy podwijanie w zakrętach. Przynajmniej takie są zapowiedzi w tej chwili (premiera się opóźnia). Wątpliwości budzi stosunkowo miękka mieszanka, która teoretycznie stoi w sprzeczności z deklarowanymi mniejszymi oporami toczenia. Na plus niższa masa. Na minus wyższa cena. Niestety obręcz będzie bardziej narażona na uszkodzenia/zarysowania - przy wyższym profilu opona część "atakujących" kamieni i korzeni wyłapie, a przy niższym niekoniecznie... Cytuj
zekker Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu Jak oni widzą przyczepność w zakrętach? Przy tak płaskim profilu będzie się jeździć na kancie i tyle zostanie ze zwiększonej powierzchni styku. Cytuj
TheJW Napisano 49 minut temu Napisano 49 minut temu Dla prosów i na płaskopolskie maratony spoko. Amator w górach daleko na tym nie zajedzie. Zaciekawiło mnie też to zdanie: Cytat teoretycznie powinny poprawić stabilność w zakrętach poprzez ograniczenie bocznego uginania Mnie się do tej pory wydawało, że to właśnie dzięki uginaniu ścianek bieżnik utrzymuje kontakt z podłożem na zakrętach. 🤔 Tak jak napisał @zekker, w tym przypadku będzie się jeździło na rancie, więc kontakt z podłożem będzie niewielki. Jak ma to pozytywnie wpłynąć na stabilność i przyczepność? Ach ta marketingowa papka... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.