Mod Team mrmorty Napisano 25 Października 2013 Mod Team Napisano 25 Października 2013 łoooopanie - od jakiego motura żeś łańcuch zaiwanił? Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 25 Października 2013 Mod Team Napisano 25 Października 2013 Jeżeli chodzi o kompatybilność łańcuchów to jestem miszczem A to z emzety Cytuj
seraph Napisano 26 Października 2013 Napisano 26 Października 2013 A to i ja się pochwalę: łącznik linki ze złączki elektrycznej i podkładki pod mostek z miedzianej rury 1". Pierwsze rozwiązanie tak się sprawdza, że aż mi się nie śpieszy kupować linkę, a podkładki pod mostek już są jak buk przykazał. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 28 Października 2013 Mod Team Napisano 28 Października 2013 Ha ha Też tak robiłem ^^. Cytuj
dovectra Napisano 13 Listopada 2013 Napisano 13 Listopada 2013 ok przyznam się wczoraj 2 godziny zajeło mi szlifowanie dwóch kaset i blatu, ale działa jak nówka Cytuj
KubaW Napisano 13 Listopada 2013 Napisano 13 Listopada 2013 Masz jakieś zdjęcia przed i po? Sent from my GT-I8160 using Tapatalk Cytuj
OrzelPiotr Napisano 13 Listopada 2013 Napisano 13 Listopada 2013 Patent mojego kolegi na zerwany gwint ramieniu korby / niestety nie okazał się strzałem w dziesiątkę...Zamieszczam informacyjnie, metodykę odradzam Cytuj
dovectra Napisano 13 Listopada 2013 Napisano 13 Listopada 2013 przed fotek nie mam, ale nowy łańcuch się ślizgał aż miło. Teraz bez zgrzytu. Fotki mogę zrobić po robocie. Ale wydaje się, iż grunt to dobre stanowisko pracy, wiertarka w uchwycie i kamień szlifierski 4 mm, i lecimy - 4-10 min na koronke. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 13 Listopada 2013 Mod Team Napisano 13 Listopada 2013 Hmm 2 godziny to pan sprinter jesteś , ale przyznaje, porządne stanowisko wiele ułatwia Cytuj
dovectra Napisano 13 Listopada 2013 Napisano 13 Listopada 2013 to terapia zajęciowa, po pracy. żeby odreagować Cytuj
kundello Napisano 13 Listopada 2013 Napisano 13 Listopada 2013 Cześć. Zjechała mi się kiedyś tuleja ślizgowa w damperze, więc pomyślałem że wystarczy zacieśnić i będzie ładnie działać bez stukania. Wziąłem kawałek butelki pet, wyciąłem pasek o odpowiedniej długości i szerokości. Trochę pasków narobiłem zanim w końcu trafiłem na odpowiedni. Wcisnąłem pomiędzy wyrobioną tulejkę ślizgową, a montażową. Wynik... jeździłem tak ponad rok Jakoś nie miałem chęci zamawiać tulejek. Gdy plastik z butelki się kończył (średnio co jakiś miesiąc), to brałem nowy pasek itd. Damper dzialał troszkę mniej czule, ale luzów nie było. No i tanioszka Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 13 Listopada 2013 Mod Team Napisano 13 Listopada 2013 Ja zrobiłem coś podobnego w miejscu gdzie śruba od tulei wchodzi w łącznik wahacza wytarł osie zwyczajnie i był spory luz ... a na to juz nic nie poradzi ... no prawie nic, podkładka z blaszki, kilka młotów i luz znikną ale zdejmowanie dampera zaczęło zajmować więcej czasu Cytuj
dzemi15 Napisano 13 Listopada 2013 Napisano 13 Listopada 2013 A co tam też się pochwale, przy serwisie piasty hope pro II złamałem 2 sprężynki od zapadek więc wpadłem na genialny pomysł że wytnę z puszki po piwie, wyszły za bardzo elastyczne więc zrobiłem z wieczka konserwy turystycznej, o dziwo wszystko chodziło elegancko Cytuj
Mod Team adamos Napisano 14 Listopada 2013 Mod Team Napisano 14 Listopada 2013 W zasadzie to powinien być Nike Air Max, ale taki też daje radę. Cytuj
miciu22 Napisano 14 Listopada 2013 Napisano 14 Listopada 2013 Też kiedyś złamałem blaszkę w tylnej piaście Hope- jakby ktoś chciał zamiennik, to z żyletki wychodzi idealnie jak oryginał. Jeżdżę już tak prawie 2 lata, ale mam już oryginały, to zmienię Cytuj
dzemi15 Napisano 14 Listopada 2013 Napisano 14 Listopada 2013 Dobry patent z tym "siodłem" Tak mi się przypomniało że znajomy miał oponę 26" a obręcz 24" więc przyciął oponę do rozmiaru 24" i zszył. Trzymało się to elegancko, dodam że jeździł tak w DH Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 14 Listopada 2013 Mod Team Napisano 14 Listopada 2013 no można można Ale tubelesa już by nie wyczarował chyba z tego Cytuj
dzemi15 Napisano 14 Listopada 2013 Napisano 14 Listopada 2013 No nie szukałem zdjęcia tej opony ale nie znalazłem. Ważne że dało się na tym jeździć. Cytuj
ambience Napisano 15 Listopada 2013 Napisano 15 Listopada 2013 co do druciarstwa połamałem manetkę blokady. A że nie mogłem jej nigdzie dostać zagadałem do kolegi czy by nie pospawał za flaszkę i się udało [/img]i działa chłopaki zrobili przy 4paku Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 15 Listopada 2013 Mod Team Napisano 15 Listopada 2013 Nie wiem czy wiesz ale manetki nie służą do samo obrony Cytuj
ambience Napisano 15 Listopada 2013 Napisano 15 Listopada 2013 korzeń mnie zakatował ! i manetka dzielnie stanęła w mojej obronie mały dzwon i pękła kto by pomyślał, że taka delikatna Cytuj
panaut0lordv Napisano 20 Listopada 2013 Napisano 20 Listopada 2013 U ojca w rowerze lewa korba się wyrobiła (kwadrat w kółko), więc w ramach druciarstwa ma prawą Deore XT 172.5mm, a lewą Exage 170mm. A sam montowałem dzisiaj licznik by Tesco, instrukcja bardziej skomplikowana niż kolokwium z matematyki no i sztuka polega na zamontowaniu wszystkiego na tylko i wyłącznie zipy xD http://www.forumrowerowe.org/topic/149576-licznikkadencja-ae-17-funkcji-by-tesco-26pln-test/ Cytuj
bukakewarior Napisano 20 Listopada 2013 Napisano 20 Listopada 2013 (edytowane) Toż to temat w sam raz dla mnie- szkoda, że dopiero teraz znalazłem.... Na początek napinacz, który miałem w rowerze całkiem niedawno: Uchwyt do stojaka serwisowego, zrobiony z mostka widocznego na 3 foto: A tutaj coś ze starych, dobrych czasów (ponoć czerwony= szybki): Przed "erą cyfrówki" było tego więcej, ale co było a nie jest- wiadomo... kwitu nie mam Edytowane 20 Listopada 2013 przez bukakewarior Cytuj
dzemi15 Napisano 25 Listopada 2013 Napisano 25 Listopada 2013 Opona w wersji super ciezkiej:-D Wysłane z budki telefonicznej za pomocą Tapatalk 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.