Skocz do zawartości

seraph

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6 186
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana seraph w dniu 18 Maja 2013

Użytkownicy przyznają seraph punkty reputacji!

Reputacja

1 001 Doskonała

2 obserwujących

O seraph

  • Tytuł
    Emeryt

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://seraph.bikestats.pl/

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Skąd
    CK/St-ce

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W odpowiednim rozmiarze, czyli 20' w tym wypadku będzie w porządku. Model to się pod zastosowanie dobiera, a nie pod gabaryty.
  2. Jak chcesz dokładać zębatki do gotowej kasety? To jest albo rzeźba, albo się wcale nie da - na pewno nie ma to sensu. Tak, będzie Ci łatwiej podjeżdżać, ale oczywiście kosztem prędkości. Będziesz, albo szybciej kręcił i jechał tak samo, albo kręcił tak samo, a jechał wolniej. No i oczywiście jeśli nowa kaseta to i nowy łańcuch i trzeba sprawdzić, czy tylna przerzutka obsłuży większe zębatki.
  3. Jeśli hydrauliczne to zapłacisz więcej niż za rower. Z mechanicznymi też jest problem, bo klamki szosowe ciągną za mało linki, wiec albo szosowe zaciski, albo adaptery. Przerzutki dopóki nie są 10 rzędowe to pasują.
  4. Zmierz rurę jak człowiek. Od biedy może być nawet równo przyłożona miarka, albo linijka. Stery nie wiadomo jakie bez wiedzy jakie wymiary ma główka ramy.
  5. Zmień temat. Masz gwint przy rurze 28,6 mm? To albo gwintujesz rurę w amorku, albo zmieniasz stery i mostek na standard ahead, czyli system bez gwintu. To drugie być może łatwiejsze, ale musisz pomierzyć główkę ramy żeby dobrać stery.
  6. Coś takiego? Aczkolwiek ja to zawsze odkręcałem młotkiem i gwoździem. Zawsze ustępowało z łatwością.
  7. Bagażnik i błotniki to konieczność? Dlaczego 3x7? W tym przedziale cenowym i do takiej jazdy to poleciłbym Riverside 120 lub 500 z Deca. To, że nie ma przedniej przerzutki to żadna wada o ile nie planujecie jakichś konkretnych podjazdów. Za to ogromną zaletą są piasty pod kasetę w tylnych kołach. No i łatwo się do tych rowerów przymierzyć, a może się okazać, że Tobie wystarczy większy, a partnerce mniejszy przy tym samym modelu.
  8. A jak natniesz dremelem i psikniesz WD40 to temperatura dodatkowo pomoże i łatwo odkręcisz śrubokrętem. Tylko nie pryskaj tuż przed cięciem, bo się zapali😅
  9. Nexusy nie mają torpedo. Wielowypust na zdjęciu po prawej jest pod hamulec rolkowy. Dźwignia nie jest od hamulca tylko od wielobiegowej przekładni - jak biegi się mają zmieniać to oś piasty musi być ustalona wg ramy.
  10. Google na szybko wyrzuca, że Kross jest w Hexagonie montuje i pewnie nie tylko, więc widać to nie tylko prywatne zainteresowania.
  11. To ja miałem już takie dziwne akcje po przesiadce z wolnobiegu na piastę z hamulcem torpedo. Zdarzało mi się niechcący przyhamować, bo odruchowo chciałem sobie przestawić korbę w lepsze położenie do ruszenia. Ogólnie zauważyłem, że sporo kręcę wstecz i chyba na OK to bym się niechybnie zabił😅
  12. U mnie w motorze też nie ma chłodnicy😅 Chodziło mi bardziej o przezroczystą owiewkę kierowcy/kolarza, bo nie wydaje mi się, żeby autor chciał pakować pełną osłonę aero. Taka osłona odbija wiatr na boki i tyle - za nami i tak tworzą się turbulencje które jakby zasysają nas w tył.
  13. Aaa w sportowych to nie zaprzeczę. Wyższe prędkości i większe znaczenie każdego wata mocy. Jasne, że nie motocykl, ale działa w tym samym świecie i obowiązuje go ta sama fizyka.
  14. W motocyklach i skuterach montuje się to bardziej jako osłona od wiatru, a w drugiej kolejności dla poprawy aerodynamiki. Niektórzy po prostu nie lubią czuć się jak żagiel. Mi się to wizualnie nie podoba i u siebie w motocyklu zdjąłem i kompletnie nie zauważyłem różnicy w osiągach, a prędkości przecież osiągam większe niż rower. To tego mały silnik (125) to teoretycznie powinien poczuć wszelkie waty nadwyżki. Czyli pewnie coś to daje, ale tyle co stożkowy filtr powietrza w silniku...
  15. Schowaj dumę do kieszeni i przeczytaj instrukcję obsługi, a potem ewentualnie wróć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...