Skocz do zawartości

seraph

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6 267
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana seraph w dniu 18 Maja 2013

Użytkownicy przyznają seraph punkty reputacji!

Reputacja

1 016 Doskonała

2 obserwujących

O seraph

  • Tytuł
    Emeryt

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://seraph.bikestats.pl/

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Skąd
    CK/St-ce

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Też nie widziałem takich cudów, ale takiej przerzutki pewnie nie znajdziesz. Ja bym dobrał zwykłą śrubę zamiast fabrycznej i zamocował dowolną przerzutkę. Ewentualnie jak masz poziome haki to uciął tę część z gwintem i zamontował przerzutkę przez adapter haka. Albo przerzutkę na hak jak nie masz co do niej wymagań😉
  2. Wiadomo, że nie po wyglądzie. Jeśli jest rzeczywiście szyty pod kobietę, to będzie węższy w ramionach np., więc może być niewygodny.
  3. To koło do poprawki. Niech Ci naciągną szprychy jak należy.
  4. Ale wyczuwalnie są luźniejsze od strony przeciwnej do tarczy? To normalne, że będą ciut mniej napięte, ale nie powinno się dać tego wyczuć palcami... No i oczywiście to wina zaplotu jeśli po hamowaniu koło wraca na pozycję, bo jeśli trzeba poprawiać w hakach to jest wina zamykacza i haków.
  5. Bez problemu możesz zmienić na standardowe V-ki pod warunkiem, że razem z klamkami, bo do miniV-ek pasują klamki szosowe/cantileverowe. Ogólnie jedyny sens i zamysł istnienia miniV-ek jest taki, żeby pasowały do szosowych klamek o mniejszym uciągu linki.' A jeśli mogę zasugerować napęd to nie idź w 2x9 tylko 2x10 z korbą nawet i 9 rzędową jeśli chodzi o cenę. 10 rzędowy tył pracuje lepiej.
  6. No pręty gwintowane M3 są, więc jest to możliwe. Tylko czy dostęp dla klucz do kontrowania wystarczający.
  7. No to już jest jakaś myśl z tym nacinaniem. Dzięki pobawię się.
  8. Wiem, że często te lewe na zdjęciu są na wcisk i można je zamontować z powrotem, ale co z jednorazowymi "nitami"?
  9. Mam pytanie, ale myślę, że tutaj może pasować lepiej niż zupełnie nowy temat. Próbował ktoś kiedyś rozbierać pantograf przerzutki i wykoncypował czym można zastąpić te długie pręty po ich ścięciu żeby to poskładać do kupi i działało? Lepszy byłby stalowy, aluminiowy, a może mosiężny drut do zaklepania z obu stron?
  10. Korba pewnie została jednorzędowa z długimi zębami, więc jeśli wszystko byłoby po bożemu to nie powinno spadać nawet bez zębatki NW lub napinacza.
  11. Czyli łańcuch spada na zewnątrz? To wygląda na skopaną linię łańcucha - za krótka oś suportu. Można próbować złagodzić objawy skróceniem łańcucha co pozwoli przerzutce mocniej go napinać. Przy Twoim obecnym napędzie prawidłowa linia łańcucha powinna być taka, żeby łańcuch na środkowej zębatce z tyłu był równolegle do osi roweru. Ustaw tak i zrób zdjęcie z góry to może coś więcej poradzimy. Zresztą skoro serwis skopał napęd to reklamuj usługę.
  12. Siostra ma z tyłu 1,75' (47mm), a z przodu 2,4' (64 mm) i jeździ i skręca się zupełnie normalnie i całkiem przyjemnie. Do miasta jak znalazł. Ja w bułkowozie mam 2,1' na tyle i 2,3' na przodzie, a w crossie z tyłu 35C, a z przodu 47C. Różne opony są różnej wysokości, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby licznik brał dane z obu kół. Ustawiasz wg tego, które jest mierzone - pewnie przednie.
  13. Nie trzeba. Korba zwykle zużywa się wolniej i spokojnie przeżywa dwie kasety. Chyba, że żeby są już "ostre" na którymś blacie to wtedy dla kultury pracy można zmienić.
  14. A co się dzieje z korbą? Suport, bo się go dobiera (długość osi) do korby, a w wypadku zmiany wielkości tarcz to i możliwe, że przednią przerzutkę.
  15. Ceny przyprawiają o zawał. Kiedyś to 30 zł kosztowało... Taka kaseta pasuje oczywiście, ale będzie Ci jeszcze potrzebna podkładka, bo jest niższa niż 8, 9 i 10 rzędowe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...