Skocz do zawartości

miciu22

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    496
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana miciu22 w dniu 25 Sierpnia 2014

Użytkownicy przyznają miciu22 punkty reputacji!

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://miciu22.bikestats.pl

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Dominik
  • Skąd
    RZESZÓW

Ostatnie wizyty

6 574 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika miciu22

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

26

Reputacja

  1. Mój, jak istniał, to był zrobiony ze zdjęcia Rtg płuc
  2. Byłem zmuszony usunąć to ustrojstwo. Po wjechaniu w gliniaste błoto, bardzo szybko zapchał się tymże i nie dało się jechać. Po zdjęciu wszystko wróciło do normy, błoto na lagach też.
  3. Do takich wynalazków podchodzę sceptycznie. Mimo tego, że wykonałem go z dość cienkiego tworzywa, to lagi nie brudzą się już tak. https://www.flickr.com/photos/125697263@N06/15806488382/
  4. http://zapodaj.net/c42c0397e03f5.jpg.html Może tutaj mój kunszt zostanie doceniony, kto wie, nad kadrem pracowałem długo, ale od tamtego czasu jest coraz lepiej
  5. Też kiedyś złamałem blaszkę w tylnej piaście Hope- jakby ktoś chciał zamiennik, to z żyletki wychodzi idealnie jak oryginał. Jeżdżę już tak prawie 2 lata, ale mam już oryginały, to zmienię
  6. Obyś nie żałował zakupu tego suportu- brak uszczelnień skutecznie mnie z niego wyleczył, tylko koloru szkoda
  7. Od asfaltu, po śnieg i gliniaste błoto. Podczas zawodów nie ma czasu na wydzieranie patyków, czy czyszczenie
  8. Mój Shadow został zakupiony w lipcu 2008 roku. Przerabiałem już kółeczka na maszynach, ale wróciłem do oryginałów- aktualny przebieg to nieco ponad 49 000 km. Owszem minimalny luz jest, ale od nowości taki był i nie powiększa się. Mimo trudnych warunków eksploatacyjnych przerzutka działa jak nowa- raz na dwa lata wymieniam pancerze i nie mam problemów z regulacją- może minutkę to trwa
  9. Minął drugi rok użytkowania- Dakota nadal spisuje się wyśmienicie. Podczas gleby trochę ją poobdzierałem, ale krzywdy jej nie zrobiłem- na świeżych Eneloopach wytrzymuje nawet 18h, w lecie oczywiście.
  10. Jak ja jechałem, to krówki stały grzecznie z boku
  11. Dzisiaj znowu musiałem zajrzeć do łożysk, więc przy okazji go zważyłem- nadwaga tylko 2 gramy.
  12. Oryginalny suport z korby SLX dokonał swojego żywota, więc postanowiłem zakupić coś co pasowało by kolorystycznie do reszty dodatków. Kupiłem więc tytułowego Tokena- ok. 75 zł. Po pierwszych błotnych zawodach łożyska zaczęły piszczeć- przebieg ok. 500 km. Jak się okazało łożyska chroni tylko plastikowa osłona- w SLX- ie jest jeszcze pierścień z uszczelką i do 20 tys. km dawał radę, tylko pojawiły się luzy. Sytuacja pojawia się po każdej błotnej lub wodnistej jeździe- łożyska czyszczę i smaruję- nie mam już ochoty na wymianę. Aktualny przebieg to 3300 km i mam już dość tego wynalazku. Następny będzie suport slx/ xt. Plusy: - wygląd, - standardowe łożyska 6805. Minusy: - brak uszczelnień, - łatwo rysująca się anoda, - plastikowe osłony słabo się trzymają, więc wyłażą przy montażu korby.
  13. Kupiłem bez mapy i taki zakup polecam. Są darmowe mapy jak np. UMP, albo można zrobić samemu za pomocą programu Mobile Atlas Creator.
  14. Minął rok użytkowania, pora na kolejną opinię. Absolutnie nie miałem żadnych problemów technicznych. Czytelność wyświetlacza na dobrym poziomie, na akumulatorkach Eneloop 2000 mAh działa ok. 16 h. Mimo kilku gleb sprzęt nie ucierpiał. Przy zakładaniu do uchwytu rowerowego, warto smycz okręcić i zaczepić o coś, np. na kierownicy- uchwyt troszkę się wyrobił i przy zahaczeniu, np. ręką sprzęt potrafi się wypiąć. Dzięki zamocowaniu smyczą nie wylądował kilka razy na asfalcie. Wodoodporność bardzo dobra- kąpiel w rzece, czy 100 km w ulewie nie robi na Dakocie wrażenia. Gdyby jeszcze wyświetlacz był odrobinę większy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...