Skocz do zawartości

OrzelPiotr

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    735
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana OrzelPiotr w dniu 4 Grudnia 2013

Użytkownicy przyznają OrzelPiotr punkty reputacji!

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    St-ce

Ostatnie wizyty

1 217 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika OrzelPiotr

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

48

Reputacja

  1. Z tego co wiem nie ma amortyzatorów DPS tylko i wyłącznie dampery - więc to u nie ma bardzo czego porównywać :] / choć akurat w amortyzatorach CTD działa przyzwoicie
  2. Dla potomnych :] / Jak dla mnie DPS w stosunku do CTD to przepaść technologiczna Miałem 3 lata CTD i nigdy rewelacji nie było, Próbowałem modyfikować jego pracę dystansami w komorze ale albo nie było pełnego skoku albo nie było blokady, Po 2 latach przeszedł pełny serwis co troszkę go poprawiło, ale wieczne obijanie się pedałami o wertepy na otwartej blokadzie, skutkowało tym, że używałem go w 90% w opcji Trial bo opcja Climb praktycznie nie działała. W końcu zaczął puszczać olej więc zrobiłem mu serwis komory powietrznej a w między czasie trafił się DPS z 2017 od tego czasu CTD sobie leży w pudełku. Co do DPS Blokada praktycznie stała nie zależna od ciśnienia w komorze i ustawienia rebound Dużo łatwiej go ugiąć przynajmniej w wersji EVOL, w większym stopniu się ugina ale wtedy kiedy jest to potrzebne. Pracuje znacznie płynniej, dużo łatwiej się go ustawia. Różnice w pracy na poszczególnych trybach są wyraznie odczuwalne Co ciekawe da się go bez problemu pogodzić z manetką CTD :]
  3. Coś słabo pisałeś, wiele razy z nimi korespondowałem i w ciągu max 12h miałem odpowiedź. Chyba, że napisałeś do CultBikes to możesz czekać i miesiąc :]
  4. nigdy nie jest 100% sztywno ale jest bardziej sztywno niż wersji z FIT /możliwe, że po roku 2013 coś tam się zmieniło bo były jakieś poprawki.
  5. No właśnie, coś mi się tak wydawało, że z tym tłumikiem może być problem. Kontrolnie oczywiście rozebrałem oba amory i podkładek dystansowych nie znalazłem. Co ciekawe, sprężyny powietrzne w obu wyglądają tak samo tylko w 120mm ogranicznik jest ustawiony o 2 cm wyżej, jest nawet drugi otwór do zainstalowania ogranicznika na 100mm. Co do tłumików to faktycznie jest różnica w długości, float 100 ma oczywiście krótszy o około 1,8 cm - ustawienie 120 mm by ogarnął, z minimalnym zapasem luzu, więc to chyba właśnie tu jest cały problem - powinno go być więcej - na sucho wszystko - działa ale jazdy bym nie zaryzykował. Tak poza tematem to niby oba amortyzatory są z tego samego roku, a anoda na lagach jest zupełnie inna Fit ma ciemniejszą i jakby bardziej gładką. Co do interwałów serwisowych to dość często zmieniałem olej, rzadziej uszczelki, serwisy robiłem sam, oleje oryginalne. Starałem się tego pilnować a po każdej cięższej przeprawie zaglądałem do środka. Problem pojawił się tylko w jednym amortyzatorze, obie lagi mają wytarcia od ślizgów po wewnętrznych stronach, lewa jest bardziej wyczuwalna. Wytarcia są między czerwonymi strzałkami Jeszcze na spokojnie przemyśle temat, zamówię nowe uszczelki kurzowe, jak nie pomogą w 120 to będą w sam raz do 100. W ostateczności poszukam nowej korony bo ta należy do tych strzelających i bardzo mnie irytuje...
  6. Witam mam dwa fox float 32 Jeden 100 mm FIT CTD REMOTE 2013 Drugi 120 mm o/C CTD REMOTE 2013 W 120 zaczęły się problemy z powłoką lewej goleni, nie jest to jedna rysa a cała seria, jakby odbicie ślizgu / możliwe, że za mocno oberwał przy jakiejś glebie. i tak sobie myślę: Wariant pierwszy - zmienić skok w 100 na 120 mm Wg: http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/QuickTech/FFloatAirSpgTravelAdj.htm tylko gdzieś czytałem, że może sobie z tym tłumik FIT nie poradzić ??? albo może mi się coś przyśniło druga przełożyć całe bebechy ze 120 ale zastanawiam się czy będzie to pasować??? / No i jakby nie patrzeć O/C wypada słabiej jak FIT Wg specjalistów jakie rozwiązanie lepsze ?
  7. nie... pewnie dostałeś za gruby kolcek serwisowy :] zrobilem x hamulców z tej, wyżeszej, niższej serii i jakoś problemu nie było. osobiście szukał bym przyczyny w niepoprawnie odpowietrzonym układzie... możliwe, zę pewna ilośc powietrza dostała się do zakamarków. postukaj w przewód, zacisk, zbiornik, zmień położenie klamki góra, dół, lewo, prawo. wtłaczaj olej od zacisku w górę do zbiornika. powinno się udać.
  8. a czemu miałbym nie zabierać? Kolega ma problem z różnicą o 1cm a nie o 1mm i dla tego nie da się tego w ten sposób rozwiązać. Przeczytaj sobie moje wcześniejsze posty odnośnie długości przewodów, wielu poprzedników pisało, że różnicy być nie powinno. Poza tym Twoje rozwiązanie uważam ze bezsensowne choćby z racji faktu, że tak mała różnica jest pomijalna i nie wpływa na pracę układu, tym niemniej szanuje Twoje prawo do dzielenia się nią...
  9. nie wiem czy to jest dobra metoda po to ktoś zadał sobie trud z wyliczeniem pojemności zbiornika by te proporcje zachować. jeśli klocki są w części zużyte nie będzie problemu ale nowy klocek + za duża ilość oleju, może się równać uszkodzeniu membrany. tak jak pisałem wcześniej u mniej lewa i prawa klamka pracuje inaczej nie jest to duża różnica ale jest wyczuwalna. Osobiście nie widzę sensu bawić się w takie sztuczki - podczas jazdy mam inne rzeczy na głowie – hamulec ma hamować a 1mm skoku w tą czy w tą mnie nie rusza.
  10. to klikanie jest przy nowych klockach, pozniej stopniowo zanika, jakiś czas nie miałem - czyli nie było wyraźnego cyknięcia a ostatnio jak zmieniłem klocki na nowe znów się pojawiło.
  11. No ja jeszcze nie spotkałem systemu, w którym nie ma różnic a tych kompletów trochę potestowałem - nawet nowe zalane przez producenta... wiec troszkę na tym wątku posiedzę.
  12. Długość przewodu wpływa na pracę klamki, jak by na to nie patrzeć to przewód również jest zbiornikiem więc między przewodami 0,5m a 1.2m zawsze będzie różnica, oczywiście nie 1cm skoku. Fakt faktem ja u siebie w dwóch zestawach 785 odczówam różnicę, pogłębia się ona przy różnym zużyciu klocków, kompensuje ją w pewnym sensie freestroke oraz wychyłem klamki. Większa ilość oleju nie załatwi sprawy bo i tak zbiornik zalewa się do końca, chyba, że klocki są na wykończeniu to można próbować.
  13. Owszem masz farta Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  14. OrzelPiotr

    [damper] FOX Float CTD BV

    p.s. Faktycznie coś pokręciłem ale teraz to dopiero mi cyrk wychodzi. Mierząc od osi otworów: długość amortyzatora wynosi (19,7cm) co stawia go między 7,5 a 7,85 cala długość tłoka 2,25 (55mm + 2m uszczelka kurzowa) chyba, że chodzi o faktyczne ugięcie to mogło by mieć koło 2 cali Eyelet wychodzi, ze to LV czyli albo żaden albo 7,850/ 2,0/ LV
  15. OrzelPiotr

    [damper] FOX Float CTD BV

    Może źle się wyraziłem ale chodziło mi o wymiar między strzałkami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...