Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 05.12.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Kolejny niemiecki sklep przetestowany - przyjechały niedrogie piasty DT z klbikes. Od lewej 17EUR, 40EUR, 30EUR, 50EUR. Boost, 370tki 32otw ratchen LN hybrid 24t, 350tki 28otw. Wysyłka 14EUR. Kupione w zeszły czwartek, przyszły dzisiaj, przy płatności przelewem i szczycie zakupowym nie tak źle. Dostawa dzisiaj była w sumie zaskoczeniem, bo jak się okazało podali zły numer trackingu do paczki której chyba w ogóle nie nadali. Głównym minusem jest niestety (co nie jest wyjątkiem w niemieckich sklepach) niezbyt staranne pakowanie - piasty w cienkich foliowych woreczkach po prostu wrzucone do za dużego pudła,uzupełnionego pewną ilością dmuchanych wypełniaczy. Niestety da się stwierdzić pewną ilość mini uszkodzeń, obić itp - b. małych i generalnie trudno widocznych ale istniejących. Co do samego sklepu online to jedna uwaga - zasadnicza nazwa produktu jest poprawna, są natomiast błędy w dalszym dodatkowym opisie i zdjęcia mogą być pomylone (np. na zdjęciu centerlock a piasta 6 otw). Za płatność przelewem jest dodatkowy rabat 1%. Uprzedzając pytania - przednia piasta z CL została kupiona w dużej mierze jako dawca torque caps (większość przednich 350 w tej cenie tam ma TC), pasująca do tylnej przednią miałem wcześniej.4 punkty
-
4 punkty
-
A ja przypomnę sprawne i ekonomiczne pompki "po taniości", które sprawdzają się znakomicie👍. Polecam! Ta mała i lekka, którą bez problemu dopompowuję opony MTB średnio co 2-3 miesiące, stale wożę ją ze sobą i wielokrotnie dopompowywałem opony kolegom, a szczególnie koleżankom😉 Ta jest jeszcze mniejsza, ale pompuje nawet do 7 bar. Podarowałem ją osobie, która dobijała ciśnienie w swoim mieszczuchu na stacjach benzynowych, zirytowany, gdy kolejny raz namawiała nas na zmianę trasy, bo potrzebuje dojechać na stację☹️ 😂3 punkty
-
Bo szwendając się po lasach za kwadratami trafiłem na budowę szutrów premium. Będzie dłuuuga prosta klasy prima sort lotnisko - w tle zdjęcia od linii wysokich drzew już zrobione. Będą się Grvlowcy i CXy o KOMy mordować3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Dobra, kolejny update po jakimś czasie używania: - ten przypadek opisany powyżej, gdzie licznik usiłował mnie zmusić do zawrócenia, choć byłem już bliżej do punktu kontynuacji śladu "do przodu" to jakiś jednostkowy. Miałem podobną sytuację później i pokazał prawidłowo, czyli nie kazał zawracać tylko jechać właśnie do przodu; - bateria, ach ta bateria - 16 dni używania, 20h jazdy, licznik na czas nieużywania usypiany a nie wyłączany permanentnie - status baterii 55%3 punkty
-
Pytasz na największym forum rowerowym w kraju, czy ktoś zna tarcze Shimano Ice-Tech, serio? Zakładam, że co najmniej połowa z nas jeździ na takich tarczach. Nie kojarzę, żeby komukolwiek się rozpadła na "nitach". A porównywanie RT26 z RT86 to jak porównywanie Trabanta z Mercedesem. No i na cholerę ci na proste utwardzone drogi hamulce czterotłoczkowe z tarczami IceTech?! Załóż sobie MT200 lub MT400 ze zwykłymi tarczami i nie kombinuj za mocno, bo przekombinujesz.2 punkty
-
@JWO działa super. Kupiłem po namowie kogoś z forum. Wymiana banalna, użytkowanie mega wygodne. Mam wrażenia, że koło lepiej trzyma ciśnienie i rzadziej dopompowuje. Co do ceny to kupiłem w Bioster za kilkanaście złotych => https://biostern.abstore.pl/detki-zestaw-do-konwersji-zaworu-sv-na,c142,p12353,pl.html . Dokupiłem jeszcze: adapter - https://biostern.abstore.pl/pompki-adapter-sks-clik-tec-do-tradycyjnej,c88,p12354,pl.html głowicę - https://biostern.abstore.pl/pompki-glowica-pompki-podlogowej-sks-clik-tec,c88,p12355,pl.html Można to pompować na dwa sposoby: pompka z głowicą do presty - byle nie wkręcana bo nie pasuje. Używam dużej pompki Topek i działa to super, pompki z adapterem lub głowicą którą podlinkowałem powyżej. działa nawet z CO2 - tylko znowu nie może to być pompka nakręcana. Nie zauważyłem żadnych problemów. Raz za lekko wkręciłem wkład ale to moja wina. Po dokręceniu działa perfekcyjnie. Nie zauważyłem również negatywnego wpływu mleka. Sam patent z klikiem przy podpinaniu pompki jest genialny. PS Na Amazonie masz zestawy wkładów i adapterów/głowic. Ceny całkiem rozsądne.2 punkty
-
Wymieniłem zjaraną lampę w kanciapie. A jak już było światło i odpalony piecyk za plecami, to postanowiłem coś podłubać przy rowerze. Na warsztat wziąłem ściuchrane już Look'i X-Track Race. Nie oszczędzane, ogarniane myjką/czasami szczotką, ciągle w użyciu. Na stół operacyjny trafiały jeden po drugim - żebym czegoś nie zamienił Demontaż prościutki - jak się ma kluczyk do wkręcanych zaślepek (jest na zdjęciu, ale lepiej będzie go widać za chwilę). Idzie ogarnąć bez, ale narzędzia fajnie mieć. Po wyciągnięciu ośki okazało się to co na zdjęciach - smarowidła w newralgicznych miejscach brak, a to co zostało to po prostu było i nic nie robiło. Spodziewałem się większego syfu, ale przewidywanej tragedii nie było. Nawet "czysto" było można by rzec. Dało się to ładnie ogarnąć. Uszczelki na osiach i oringi na zaślepkach i same zaślepki zdrowe - nie było potrzeby wymieniać na nowe. Łożyska o dziwo zdrowo kręciły, więc nie ruszałem. Korpusy pedałów od środka ogarnięte z resztek fabrycznego smaru. Wszystko dostało nowego żółtego motorex'a w ilości... chyba większej niż fabryka przewidziała - będzie na dłużej. Działają jak nowe. No,... może tylko nie wyglądają2 punkty
-
Jak już wrócę na rower, zabiorę go w to miejsce, posadzę na huśtawce i zrobię mu romantyczną fotkę.2 punkty
-
Co trzeba zrobić żeby skrzywić zawór presta? Intencjonalnie go zgiąć? Nie wiedzieć na jakiej zasadzie działa, jak się z niego korzysta i uszkodzić poprzez niepoprawną próbę "pompowania" np. innym rodzajem końcówki niż pod prestę? Jedyna jaka mi przychodzi możliwość uszkodzenia presty to niedbałość, niestaranność podczas pompowania oraz korzystanie ze słabej jakości końcówek w pompkach, czasem zdarzają się też słabo wykonane zawory presta, ale to nie sama konstrukcja zaworu jest problemem, a ich wykonanie... ...jeszcze można urwać/zgiąć prestę w ferworze walki mocując się pompą i kołem w trakcie zawodów.1 punkt
-
Tektro TR-24 są pod szerokie klocki ale równie dobrze działają z wąskimi klockami, jedyny minus łączenia tych tarcz z wąskimi klockami jest taki że zostawiają węższy ślad przetarcia na tarczy niż szerokie klocki, jest to jedynie efekt estetyczny nie wpływający na siłę hamowania. Jeden TR-24 za 35 złotych jest lepszy od kilkukrotnie droższych tarcz Shimano.1 punkt
-
Tak, tr-24 dziala z klockami wide (jak znacząca większość hamulców tektro).1 punkt
-
Myślałem o tych wentylach, ale to raczej byłaby moja fanaberia. Nie mam absolutnie żadnych problemów z prestą, używam pompek na wkręcanie i może dlatego mam spokój 🤔1 punkt
-
W ramę są wspawane przelotki, o które opiera się pancerz, dalej linka wchodzi mniejszym otworem i leci "luzem" wewnątrz. Potem linki wychodzą zazwyczaj pod suportem do ślizgów i dalej to już zależnie od wizji producenta. Baaardzo często jest jeszcze tak, że linki się wewnątrz ramy krzyżuj trąc jedna o drugą. W tym modelu to widzę w ogóle popłynęli z umiejscowieniem otworów na kable...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nie skusiłem się na te wentyle, bo nie widzę wystarczającej przewagi nad zwykłą prestą, a dodatkowo są duże minusy tego rozwiązania. Jakbym miał je za darmo to bym został przy presta… Można kupić TPU z wymiennymi wentylami na Ali, ale są droższe od wklejanych…1 punkt
-
ja mam i zrezygnowałem: - dętki TPU z ali nie mają wykręcanego wentyla - wymaga dodatkowego adaptera do zaworu samochodowego Finalnie kupiłem adapter presta--> samochodowy i w moim przypadku to robi robotę.1 punkt
-
1 punkt
-
Więc chwilę spędziłem przy rowerze, minusy względem wyposażenia: MT501 klamki i MT500 zaciski. Na plus servowave i regulacja klamki, ale nie ma i-spec ev. Z serii wynika, że tłoczki powinny być ceramiczne ale nie wiem brak specyfikacji na interenecie. Natomiast przy mojej masie to po prostu nie hamuje, miałem MT200. Powinny być albo większe tarcze albo 4 tłoki, nie wiem w ogole czemu robią takie hamulce. Cięzkie obręcze, 2000g to sporo. Po wymianie kierownicy, siodełka, obręczy i daniu mleka da się obniżyć 1-2kg Kwestie samego sklepu / ustawienia roweru: - fajnie, że ustawiają zawieszenie - nie wiem jak przerzutki, jestem na to uczulony - śruby od mostka i od hamulców - dokręcone z serii 3 są ok, czwarta nie dokręcona - brak książki z momentami - śruby tylko na jeden bidon - niektóre elementy są fabrycznie oklejone grubą folią - w zestawie całkiem uczciwy klucz dynamometryczny, będzie fajny na wyjazdy - w manitou nie ma kompresji na klik, trzeba domyślić się ile ustawić, a z tyłu w ogóle się nie da - trzeba do rockshoxa wymienić też manetkę blokady - obejma od siodłeka krzywo zamontowana chyba tyle, póki co polecam. Jak pisałem wyżej, zobaczymy jak rama, mam 194cm i wolę jednak większe ramy (XXL/24) a takie oferuje tylko cube i stanta cruz.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nic nie smakuje bardziej niż własnoręcznie wyklikana, a następnie przejechana trasa. Skoro masz STRAVĘ to odpal sobie HEATMAPS, a zobaczysz gdzie ludziska najwięcej jeżdżą. A jeśli masz auto to otwierają się przed Tobą ogromne możliwości. Wybijasz się 30-40 km za aglomerację np w okolice Zawiercia i masz całą Jurę do eksploatacji. W drugą stronę w opolskim rowerowy raj z dobrymi i pustymi drogami. Na południe masz pod nosem góry jak lubisz. Ja osobiście lubię np podjechać gdzieś pociągiem i wracać rowerem. Odpada wtedy zabawa z autem i jakość bardziej wolny się czuję.1 punkt
-
1 punkt
-
Cześć, Można kupić takie otuliny na pancerze, podobne do tego co się nakłada na rury. Taka elastyczna pianka. Kosztuje to około 10 zł za metr, ale wymaga rozpięcia pancerza. W Google znajdziesz to pod hasłem "osłona piankowa pancerza". Szkoda Twojego czasu na reklamację. To nie ma szans się udać.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
