Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      11 203


  2. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      6 177


  3. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      2 047


  4. kipcior

    kipcior

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      3 131


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06.05.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. @kipcior Dlatego tak ważne jest mieć zawsze ze sobą aparat. I nie taki w telefonie, ale klasyczny. A im większy, tym częściej można się zatrzymywać i jednocześnie budzić podziw wśród towarzyszy. Ja, odkąd zabieram ze sobą pełną klatkę, stałem się niemal nietykalny. To ja decyduję kiedy przerwa, jakim tempem jedziemy i którą trasą. Wystarczy, że zrobię im kilka zdjęć i wszyscy zadowoleni. I co najlepsze - oni myślą, że ja mógłbym jechać szybciej, tylko że aparat nie lubi wstrząsów, więc celowo nie spieszę się. A to, że w moim aparacie lustra nie ma i nie bardzo ma się co tam uszkodzić od wstrząsów, to już wiem tylko ja. 😀 Tak że drodzy koledzy i koleżanki: spada forma - kup aparat!
    11 punktów
  2. Bo zatrzymałem się żeby zrobić zdjęcie, a nie dlatego że sapałem pod górę. I tej wersji będę się trzymał.
    11 punktów
  3. 10 punktów
  4. Trafiłem tanio Apexa 1x10 z klamkomanetkami, przerzutką i kasetą 11-46. Sora idzie na emeryturę 😉
    5 punktów
  5. Prawdę mówiąc w tej cenie ten rower rozbija bank.
    3 punkty
  6. 3 punkty
  7. Bo czasami też widokowo trzeba
    3 punkty
  8. Bo, Achtung ausweiss kontrollen papieren bitte.
    3 punkty
  9. Bo cyklotrasa przez Pieninsky Narodni Park
    3 punkty
  10. Patrzę, jak nieubłaganie nadciąga poniedziałek.
    3 punkty
  11. 3 punkty
  12. Bo tam trafiają (na rowerze zastępczym) Ci, którzy uszkodzą rower właściwy przy pomocy samochodu (służbowego) i bramy (Teściowej)..
    3 punkty
  13. Bo zielono mi, bo najlepszy okres na jazdę się zaczął. 🙃
    3 punkty
  14. Bo gdyby nie te góry to byłoby płasko po horyzont
    3 punkty
  15. Truskawki, ale takie mniejsze. Poziomki czyli.
    3 punkty
  16. Bo szlakiem po krzakach: Tutaj jeszcze ok, była jakaś ścieżka, ale na innym odcinku trzeba było zgadywać jak dalej jechać.
    3 punkty
  17. Zachciało się droppera, to trzeba będzie smarować. No i może kiedyś przy okazji podejmę wyzwanie i zmierzę się z serwisem amortyzatora. Pierwszy element do piaskownicy już jest.
    2 punkty
  18. Tak, czy siak bez względu na sytuacje nabywam tego Scotta. Na swoim ulepie wkroczyłem w czwarty rok użytkowania i jestem bardzo pozytywnie zakręcony na elektryki. Swoje lata już mam i nie zamierzam czekać, aż rowerów o takiej konfiguracji i niskiej wadze będzie zdecydowanie więcej, a będzie, ponieważ tendencja będzie taka aby ebiki ważyły jak najmniej. Lekki trekking, wewnętrzna przekładnia i pasek karbonowy to w moim przekonaniu rower dla seniora, a więc dla mnie. Nie żadne pancerniaki ważące 30 kg, a nawet więcej
    2 punkty
  19. https://photos.app.goo.gl/7tFAqw89A24sEGTS8 POWYŻEJ LINK DO ALBUMU GDZIE JEŻDŻĘ NA LIV DEVOTE 1 ROZM XS WZROST MÓJ 154 - DLA WSZYSTKICH POTOMNYCH Wybór nie był łatwy, ale wczoraj przyszedł Liv Devote. Rozmiar idealnie leży, wrzucam zdjęcia poglądowe jak na nim wyglądam - jeszcze pracuję nad ustawieniami takimi jak wysunięcie i pochylenie siodełka czy podniesienie/obniżenie kierownicy (nie jeździłam wcześniej na baranku, proszę nie krytykować, nauczę się ładnie trzymać kierę i właściwej pozycji!). Siodełko w najniższym ułożeniu jest wygodne, nawet wydaje mi się, że z czasem je podniosę bo mogłabym odrobinę mniej zginać nogi w najniższej pozycji. Na razie muszę więcej pojeździć aby wypowiedzieć się nt. reszty, ale na moje potrzeby jest aż za dobrze. Ogromnie mnie cieszy to, że w ogóle nie czuję, że jest za duży rozmiar ramy. Dzięki wszystkim w wątku za podpowiedzi i ogrom wartościowej wiedzy!
    2 punkty
  20. Zgadnie ktoś gdzie to? Rowerowe foto bo na tripie w góry. Teraz sowa ale 'akcesoria' tam się zmieniają.
    2 punkty
  21. Bo chmury się zbierały, ale tylko postraszyły.
    2 punkty
  22. Bo ti statki na tory: Kanał Elbląski, pochylnia Buczyniec.
    2 punkty
  23. Dzięki. Bo mają rozmach skór wy, synów matka miała na dziewięć miesięcy zakaz wstępu do lasu. Pozdrow'er 😘
    2 punkty
  24. Bo pistacja pierwsza wymiękła....
    2 punkty
  25. Bo mi chihuahua gryzie rower w kierownicę
    2 punkty
  26. Truskawki, szpinak, guma balonowa i wiejska droga na której nikt mi nie pogratulował😉 Pozdrow'er 😘
    2 punkty
  27. Bo w średniowieczu mieliśmy lepsze kaski
    2 punkty
  28. Bo się przypadkowo załapał w kadr.
    2 punkty
  29. Dlatego poza asfaltami i równymi drogami, posiadanie grawela, fitnesa, czy cross'a jest dyskusyjne. Tempo jazdy też ma znaczenie - im szybciej chcemy jechać w nierównym terenie, tym gorzej...
    1 punkt
  30. https://www.canyon.com/pl-pl/rower-hybrydowy/rowery-miejskie/roadlite/roadlite-al-cf/roadlite-7/3874.html?dwvar_3874_pv_rahmenfarbe=GY
    1 punkt
  31. Mogę tylko przyklasnąć Koledze. Te Nulane - jak je zamawiać z odpowiedniego źródła - będą zdecydowanie tańsze (a poza napędem, będą funkcjonalnie dokładnie takie same, jak ten Liv: aluminiowa rama, karbonowy widelec, opony 40C z możliwością założenia do 45C, hydrauliczne hamulce, możliwość doposażenia w :firmowe błotniki, bagażnik i stopkę): https://www.bike-discount.de/en/cube-nulane-pro-lady-fireorange-n-black wersja z napędem 2x10 Cues lub https://www.bike-discount.de/en/cube-nulane-one-lady-mineralgrey-n-black wersja z napędem 1x9 Cues (w wielu zastosowaniach - podejrzewam, że takich jak u Ciebie - całkiem wystarczająca) sklep za 50 EUR wysyła do Polski, więc nie ma problemu, a jak wolisz wersje wyżej poprowadzoną górną rurą, też są w dokładnie tej samej cenie...
    1 punkt
  32. Spoko jest. Zerknij też na nulane gdzie masz "damską" ramę i napęd 2x https://www.cube.eu/pl/cube-nulane-pro-fireorange-n-black/856201
    1 punkt
  33. Sram SX/NX niestety kulturą pracy odbiega od Shimano Deore. Dodatkowa Riverside ma inną kasetę (to robi różnicę przy napędach 11/12sp) Riverside 920 to dobra opcja, natomiast przyznaję zgodnie z wcześniejszym komentarzem - Romet rozbija bank pod względem "klasycznego/uniwersalnego" cross'a ;). Moja pierwsza styczność z napędem 12s była - dlaczego to chodzi jak sieczkarnia?!, po 100km łańcuch zrobił się bardziej elastyczny i napęd zaczął pracować z większą kultura, jednak to już nie będzie to samo co 8-10sp. @Voting8236 - gratuluję zawężenia wyboru
    1 punkt
  34. Wydaje mi się,że tłumaczenie tego na forum może być skomplikowane, niezrozumienie oraz kolejne pytania mogą tylko jeszcze bardziej zagmatwać sprawę. Nie łatwiej zatem na YT obejrzeć? To właśnie proponuje a zestaw bedzie pasował. Tzn tego oleju nie znam i nie używam ale zestaw zaalewający wygląda na odpowiedni.
    1 punkt
  35. Korzystajac z majowej pogody objechalem dokola Stuttgart . Jechalem na fullu, ale droga gravelowa. Mam jeszcze trase mtb, gdzie okolo 10% to single. Ale to nastepnym razem. Tour de Stuttgart, to kontynuacja nowej swieckiej tradycji : Musze jeszcze jakies miasto w RP objechac
    1 punkt
  36. Czas na zmiany... ciekawe czy dętki TPU są bardziej odporne na snejki...
    1 punkt
  37. Wczoraj przyszły z CR a dziś już zaliczyły jazdę. Poprzednie jeszcze się trzymają po dwóch sezonach ale już koniec nadciąga.
    1 punkt
  38. Można zostawić zaciski hamulcowe i wsadzić łapy wraz z tylną przerzutką GRX. 11 rzędowe da się zmusić do kasety 11-46, 12 rzędowe obsługują (w zależności od przerzutki) 10-45 lub 10-51. W interwałowym terenie jest tragicznie źle. Z górki lepiej dolny chwyt i dobra kontrola hamulców. Jednoczesne dobre hamowanie i operowanie biegami wymaga dużej wprawy. Pod górkę lepiej górny chwyt, ale przerzucanie między górnym a dolnym jak telepie od korzeni jest kiepskim doświadczeniem. Nie widzę żadnego uzasadnienia dla tego pomysłu. Też byłem ciekawy, zbudowałem rower i po miesiącu oddałem za grosze. Jak by nie było chętnych to bym go spalił lub wyrzucił z mostu. To jest połączenie wad gravela i MTB, może nie jest lekki i szybki na równym szutrze, ale za to kierownica zupełnie nie nadaje się do jazdy w terenie.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...