Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 11.04.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
8 punktów
-
8 punktów
-
- taśma tubeless WTB TCS 35mm - bo ostatnio razem z oponą zdjąłem z obręczy taśmę i musiałem kupić coś na szybko... 🙄 - 2x ulubiony bidon Elite Fly Tex 550ml - żeby wysyłka była za darmo ale bidonów nigdy za wiele 😜 - 5m - pancerz przerzutkowy Shimano OT-SP41 - bo myślałem, że tego co mam nie wystarczy do serwisu fulla, a jeszcze mi zostało - 5x linka przerzutkowa Shimano SUS - bo używanie OptiSlick do blokady zawieszenia to lekka przesada6 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
Bo po drodze do lasu zrobiłem sobie urbex - rower się bał i nie chciał wjechać do środka.4 punkty
-
3 punkty
-
Kupiłem używaną podpórkę do dłoni, żeby przypadkiem się nie wywalić w czasie jazdy. Red Cycling Production, aka Genetic Digest, aka Dajla Far Bar i pewnie jeszcze kilka innych brandów. Chciałem mniejszy drop, ale akurat taka się trafiła, a że mam w gravelu Genetyka, to wziąłem. Zobaczę czy mi się pozycja w SS MTB spodoba, czy wrócę do OGa. Do tego klamki RL-520, bo w razie czego też trzeba się móc zatrzymać.3 punkty
-
Przejeżdżając dzisiaj przez Sochaczew przystanąłem na chwile u Pana sprzedającego ciekawe rzeczy.. Szukając czegoś zupełnie innego w oko wpadło mi to co wklejam poniżej... gdyby był mój rozmiar nie wiem czy bym sie oparł, lekka, zgrabna, bardzo ładny widelec... Co do opony to na pewno nie ma ograniczenia jak było pisane powyżej 35mm - 45mm wchodziła zgrubnie przymierzana.. szczegółowe pomiary odpuściłem.. Polecam odwiedzić miejsce , jest dość.. hmm klimatyczne P.S. Pan ma też kilka Breezerów w tym takie których nie ma na olx (jeszcze) np. Radar Cafe. https://www.olx.pl/d/oferta/nowa-rama-fuji-turing-frame-set-widelec-cromo-m-CID767-ID15n0fQ.html?reason=seller_listing|olx_shop_basic3 punkty
-
Nie wiem jak w DE , ale w PL prawo jasno i wyraźnie mówi że za wypadki na swoim terenie odpowiada właściciel. I to jest główny powód walki z nielegalami przez paskudne LP czy inne agendy . Dopóki jest dobrze , jest dobrze , ale w razie W wchodzi prokurator pytając się na dzień dobry o projekty , zgody itp itd ....2 punkty
-
2 punkty
-
Dużo dóbr doczesnych wczoraj i dzisiaj przyszło: paczka od @Miro1970 a w niej korba FC-M7100, tylna przerzutka RD-M8100, kaseta CS-M8100 10-51, wkład suportu BB-MT800, łańcuchy CN-M8100 i CN-M7100 manetka SL-M8100-IR komplet na tył BR-M8120 + BL-M8100 sztyca z chińskiego wungla OG-Evkin SP-012 + zacisk (ze śrubką z tytanu, na bogato XD) pierdoły z Aliexpress: chwyty a'la SQLab 411 (niby logo jest ale pozostanę sceptyczny), oliwki i piny do BH90, zapasowe wentylki, klucz do wolnobiegu do roweru syna. Tym sposobem mam już prawie wszystko, dziś zamówiłem jeszcze paczkę od Niemca i drugą od Bezosa. Zostaje mi uzupełnić zapasy odtłuszczacza, kupić nowe gripy i czekać na długi weekend żeby to wszystko na spokojnie poskładać (a na razie jeździć na tym, co mam). I chyba dodatkową skrzynkę na narzędzia ogarnąć żeby to sobie jakoś sensownie poukładać.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Hej, jakiś czas temu spotkałem w lesie grupkę małolatów, które kopały sobie hopę. Ja sam z ziomalem ulepszamy sobie naszą lokalną trasę w Wesołej, dodając jakieś dropy z palety itp. Pomyślałem, że fajnie byłoby jakoś połączyć siły jako lokalni "rajderzy" i zrobiłem taką prostą apkę to społecznościowego budowania przeszkód MTB. Działa to tak, że każdy może "zapostować" jakąś przeszkodę, dodając zdjęcie, opis czy status jak "w budowie" czy "zepsute". Wtedy inni będą widzieli nowe przeszkody w swojej okolicy i będą mogli albo je wypróbować albo dołączyć się do budowania/utrzymania. Chciałem uniknąć podejścia własnościowego, że ktoś kto doda przeszkodę staje się jej "właścicielem", dlatego każdy może dowolnie edytować przeszkodę (tylko autor może ją usunąć), tak jak w prawdziwym życiu kiedy napotkamy np zrobioną przez kogoś hopkę z leżącego na ścieżce drzewa. Do samego przeglądania nie jest wymagane rejestrowanie się. Apke robiłem sobie wieczorami w wolnej chwili więc mogą pojawić się jakieś błędy czy niedopracowania, ale i tak zachęcam do spróbowania. Tutaj więcej info i sama apka: https://sotrail.netlify.app/theapp1 punkt
-
Podobna dyskusja już była - środki trzeba dostosować do zagrożeń. Jak jadę do pracy, to mam knoty w kierownicy i pompkę - albo i nie. Jak złapię beznadziejną gumę, to przypnę rower i pojadę zbiorkomem. Nie ma czasu na jakieś długie naprawy. W bike-parku mam zwykle CO2 i knoty. Reszta w aucie. Ale na wycieczce w górach albo w jakimś większym lesie, to i dętka i mleko i łyżki i knoty, bo pół dnia można stracić na powrót do cywilizacji. A i tak możliwa jest awaria, która wymagać będzie nowej opony ... albo koła ... I tu rozwiązanie dla zapobiegawczych.1 punkt
-
Najbardziej uniwersalne będą Avid FR7, mają płynną regulację ciągu linki, po ustawieniu odpowiedniego ciągu będą pasowały do zacisków szosowych jak i do zacisków MTB.1 punkt
-
1 punkt
-
A czy dostęp do aplikacji będzie udostępniony również właścicielom i zarządcom terenów, które (zwykle nielegalnie) rozkopujecie?1 punkt
-
Frameset z amorkiem ścigacza xc. Chyba wchodzą dwa bidony https://www.gt2.bike/product-page/rahmenset-ktm-scarp-mt-evo3-carbon-exonic-fox-gabel-dämpfer1 punkt
-
@Slobodzinski wystarczy poszukać wiarygodnych informacji w sieci. Na przykład tu https://www.feltbicycles.com/documents/Felt_Bicycles_Headset_Compatibility_Chart.pdf masz wyraźnie wskazane model sterów - FSA No. 42/ACB Czyli Twoje łożysko MR127 jest jak najbardziej prawidłowe - pochodzi z tego zestawu sterów i ma właściwe kąty https://shop.fullspeedahead.com/en/files/index/download/id/627ec69c87b0442b6228ac2de5791d1897/1 punkt
-
https://www.aliexpress.com/ssr/300000512/BundleDeals2?spm=a2g0o.productlist.main.27.7066429691bhJg&productIds=1005007455975177:12000040829762514&pha_manifest=ssr&_immersiveMode=true&disableNav=YES&sourceName=SEARCHProduct&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A&_gl=1*19aqvd4*_gcl_au*MTUzNDY0MTcwMy4xNzQ0MzY0OTc2*_ga*MTQzNzczMDE5OS4xNzQ0MzY0OTU3*_ga_VED1YSGNC7*MTc0NDM2ODcxNC4yLjEuMTc0NDM2ODc0OS4yNS4wLjA. Trzeba by odkręcić uchwyt GoPro i uchwyt garminowski przykręcić do uchwytu na telefon.1 punkt
-
Jest git, wysmaruj tylko dolne łożysko smarem żeby trochę zabezpieczyć przed wodą wylatującą spod koła1 punkt
-
@smw44199 To jest pokłosie używania latarek EDC z AliExpress, o niewiadomych parametrach, pozbawionych odpowiedniej optyki, zamiast oświetlenia typowo rowerowego. Dokładnie takich jak ten wynalazek który zaprezentowałeś. Nikt nie skarży się na pracujące w trypie migającym lampki od KNOGa'a, Bontrager'a czy Garmin'a. Za to te wszystkie chińskie buble, o mocy 1 000,000 lumenów, bywają problematyczne.1 punkt
-
Witam Kupiłem wczoraj nowy rower Trek FX3 gen 4...Dziś zrobiłem pierwsza jazdę i od razu zauważyłem że kierownica samoistnie skręca w lewo .Podczas jazdy jest to nie wyczuwalne,ale podczas prowadzenia już tak,na dodatek jak podniosę rower za ramę to kierownica od razu skręca,tak jak by była cięższa. Dodaje film1 punkt
-
Skręca w lewo. Hmmm, to nie jest czasem rower do treningu żużlowego? Sprzedawca nic o tym nie wspominał?1 punkt
-
1 punkt
-
O to to to, w oczko temu misiu, ściernym, a jak1 punkt
-
Pewnie trafił się egzemplarz powypadkowy albo, co gorsze, popowodziowy... W końcu z USA rzadko sprowadza się pojazdy bezwypadkowe. 😉1 punkt
-
I co, rozumiem, że przeszkadza ci to gdy wyprowadzasz rower na spacer na smyczy?1 punkt
-
W sumie odrzucasz 4 stówy i nówka sztuka kentfield jest https://www.centrumrowerowe.pl/rower-miejski-marin-kentfield-2-pd40830/?v_Id=223665&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw2N2_BhCAARIsAK4pEkXOD-Z3ShFfc4DPGhYCAKWTiDrCyv5o69-bN7skwmLdns0xoOpLcFcaAomvEALw_wcB1 punkt
-
@thorcik odnośnie OG-Evkin SP-012. Zanim to poskładasz to w tym jarzmie warto dać pastę do karbonu. Dodatkowo u mnie mimo pasty i skręceniu wg. zalecenia na 8N.m sztyca puściła na wertepach. Używam jej w gravelu. Skręciłem mocniej i po kolejnych 400 km problem nie wrócił.1 punkt
-
Kwestia opon i obręczy. Ostatnio próbowałem założyć Thundero HD 48mm na obręcz Accent EX 23mm. Raz że opony bardzo ciasne i próby kosztowały mnie 2 połamane łyżki, dwa jak się już udało wcisnąć, to cyclami była przyszczypana na większej części obręczy i nie szło tego upchnąć. Przy okazji dziabnąłem pewnie łyżką i trzeba było łatać. Ta sama obręcz ale Mondial Evo i niemal bez problemu poszło, tak jak za pierwszym razem. Koła Bontrager Kovee Comp 25 i opony Wolfpack Race 2,4". Jedna weszła w miarę spoko, z drugą było więcej zabawy. Główny problem, to jakby opona była nieco za luźna, a dętki nieco za ciasne i wypychały oponę z rantu. Trochę zabawy z tym było. Zwykłe butylowe dużo łatwiej się zakłada. Zacznijmy od tego, że na naszym rynku nie ma praktycznie konkurencji. Na Allegro jeden sprzedawca, gdzie indziej oferty niczym scam (dętki na Empiku?...). Polskie ceny owszem, przesadzone, ale przynajmniej paczka za 2 dni i bez ryzyka, ze gdzieś na granicy utknie. No i podejście byle taniej, długofalowo jest zabójcze dla lokalnych gospodarek. Jest super, a potem wielkie oczy, że ten sklep się zamknął, że nic się u nas nie produkuje itd.1 punkt
-
Wszystko ekspresowo otrzymałem, polecam tego allegrowicza1 punkt
-
Nie kupuj tego łańcucha. To straszny szajs i błyskawicznie zniszczy napęd. Jeśli Shimano to HG71, albo KMC X8. Jak wspominałem, polecam taki z zębatką 13 zębów (Sunrace), bo będziesz miał nieco szybsze ostatnie przełożenie do jazdy szosowej (jeśli korba będzie tylko 42/34/24). Jeśli nie mieszkasz w bardzo górzystym terenie to te 34 jako największa na wonobiegu też chyba zbędna. To taki bieg ratunkowy, czasem przydatny, ale jest duży przeskok względem przedostatniej zębatki (o 10 zębów) i trochę psuje to płynność zmiany.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nepal wiosną. Na pierwszym planie Kanczendzonga, za nią Makalu i Mansalu. W oddali, po lewej, Mount Everest.1 punkt
-
Chcesz powiedzieć, że puszczą znowu akcję z szyfrowaniem danych jak to miało miejsce kilka lat temu? Akurat kupiłem nową 830 i zaszyfrowali wszystko. Tydzień nie mogłem wejść na stronkę1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Rozumiem punkt widzenia, acz dla mnie po prostu wystarczyłby zapis ile tych km jest na zewnątrz. U mnie to nie wymaga logistyki tylko wolnego czasu w sensownych godzinach i warunków które tego nie wykluczają. Jak brakuje któregoś z nich trenażer jest rozwiązaniem obu kwestii. I tu nie ma żadnego "grania na kodach". Skoro warunki nie pozwalają wyjść na zewnątrz to kręcę w domu. I w obu przypadkach dystans jednak sam się nie robi. Nawiasem robienie 400-500km w tygodniu w obu przypadkach i dowolnych proporcjach i przez dłuższy okres czasu już swoje energii kosztuje. Oczywiście to mój punkt widzenia postrzegany przez pryzmat trenowania i utrzymania tego co się udało wypracować i jest to mocno dalekie od "kolarstwa romantycznego", czy nawet przejażdżek dla przyjemności.1 punkt
-
Nie neguję zaangażowania absolutnie. Sam też kręcę na trenażerze i wiem jaki to wysiłek kosztuje. Ale nie zaliczam tego do przejechanego dystansu bo przecież stoję w miejscu. Te dwie aktywności nie są dla mnie porównywalne. Wyjście na rower i wszystko co się z tym wiąże- wymaga jednak trochę więcej logistyki i to jest piękne. Jest wiatr,jak dziś, to idziesz walczyć:) W idealnych warunkach u nas (kwiecień -pazdziernik) dystans robi się sam na zewnątrz. Języczkiem u wagi będzie ta walka w pozostałych miesiącach, która z całym szacunkiem dla wysiłku trenujących w domu - jest dla nich ułatwieniem, graniem na kodach:) Co do tych 240km o których wspominasz -to faktycznie nic wobec całego imponującego wyniku ale zauważ, że do tej pory to był znak zapytania. Moim zadaniem porównywanie kręcenia w domu i na zewnątrz miałoby rację bytu jeśli byśmy porównywali np ilość wygenerowanych Watow-wartosci bezwzględne, bez szumu. Absurd:) Wątek jest o dystansie i dlatego musiałem to powiedzieć ale nie chcę nikomu odmawiać zaangażowania i negować wysiłku, nie zrozumcie mnie źle:)1 punkt
-
Chargery 3 są przetłumione, mają olej 7wt i jeżeli ktoś waży mniej niz 80kg wręcz obowiązkiem jest zalanie tego 3wt. Inaczej będziesz jeździł na całkiem otwartym tłumieniu i będzie jeszcze zbyt mocne. Mozna dołożyć ciśnienia ale wtedy znowu się robi mało czuły początek. Pochwalić za to należy nowe obwody kompresji - są lepiej wyczówalne niż 2.1, tu 1 kliknięcie robi taką różnicę jak 3 kliknięcia w 2.1. Buttercupsy to ściema. Spręzyny DebonAir+ w Lyrikach i Zebach są baaaardzo progresywne, dla kogoś do 80kg będzie problem wykorzystać w pełni skok amortyzatora, nawet na 30% sagu. Pike za to są bardzo liniowe. Sczerze, po wielu eksperymentach, moim ulubionym amortyzatorem jest Lyrik poprzedniej generacji, Pike poprzedni dosyć mocno daje po łapach. Lyrika przy moich 70kg jestem w stanie ustawić tak, by przy 20% sagu miał odpowiednie wsparcie w połowie skoku, był elastyczny i nie powodował zmęczenia rąk po całym dniu jazdy, przydkładowo w Bielsku. W drugim rowerze mam Zeba z Debonem+ i Chargerem 2.1 - problemu z tłumieniem brak, za to żeby wykorzystywać w pełni jego skok i zniwelować trochę progresję wlałem oleju do negatywnej aby zmniejszyć jej objętość, trochę pomogło. Zobaczymy jak to będzie działać, w planach mam jeszcze wymianę na 1 generację sprężyny.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00