Ranking
- uwzględniając wszystkie działy
-
Wprowadź datę
-
Cały czas
6 Sierpnia 2009 - 22 Października 2025
-
Rok
23 Października 2024 - 22 Października 2025
-
Miesiąc
23 Września 2025 - 22 Października 2025
-
Tydzień
16 Października 2025 - 22 Października 2025
-
Dzisiaj
23 Października 2025 - 22 Października 2025
-
Wprowadź datę
05.04.2025 - 05.04.2025
-
Cały czas
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 05.04.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
17 punktów
-
W samo południe to co najwyżej można się na jakiś pojedynek na spluwy umówić, ale na pewno nie na zdjęcia.13 punktów
-
13 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
Witam. Wiosenny przegląd roweru i potrzebowałem nowe koło na przód a że sam wszystko robię to stwierdziłem że trzeba zbudować nowe całe koło więc potrzeba było na szybko zmontować centrownicę do kół, nie będę jak normalni ludzie i nie kupię w sklepie nowej 🙂 Zamówiłem kilka profili aluminiowych, kątowników, płytę na podstawę co by stabilnie było śrubki i inne elementy co były potrzebne i to wyszło. Narzędzia to pilniki do metalu, piła do metalu, kątownik 90 stopni do równego zaznaczania kątów, wiertarka Bosch, komplet wierteł ściski żeby przytrzymać do biurka i chęci do dłubania. Centrownica zrobiona w pokoju gdzie śpię, żadne specjalistyczne narzędzia tylko czas i kilka piw 😄 Koszt to ok. 250-300 PLN ale to musiałbym podliczyć bo materiałów mi zostało trochę i pewnie dokupiłbym kilka rzeczy i zmontował drugą taką 🙂 Wycentrowałem już koło, generalnie jest sztywno i elegancko, jest miejsce na upgrade ale bądźmy szczerzy użyję ją pewnie kilka razy na rok 🙂5 punktów
-
I kolejna wizyta na bike expo za mną. Przyznam, że przyjemna, ale też dość dziwna. Targi wydają się większe niż w ubiegłym roku. Ale znanych marek rowerowych jest mniej. Nie było np. obecnego w ubiegłym roku Canyona. Żadnych wielkich producentów typu Trek, czy Spec. Był zaś Marin, Corratec, Romet, Kross, Decathlon, zaś trochę więcej testowych na stoisku Shimano (np Orbea). Sporo ciuchów i dodatków, często w super cenach. Trochę smarów i drobiazgów. Kilka stoisk promocji regionów (w tym np. Gran Canaria) oraz firm organizujących wyjazdy. I wiele nowych marek, zarówno prezentujących potworne elektro-wynaturzenia (rowery o wyglądzie psa z wnętrznościami na wierzchu) jak i piękne rowery. W ramach testów przejechałem się na elektrykach Riese und Müller z napędem Enviolo/Bosch (przekładnia bezstopniowa w piaście ) i Pinion (silnik centralny zintegrowany z dwunastobiegową skrzynią biegów z trybem full auto). Te rowery to prawdziwe Maybachy - bezkompromisowe - ABS, czterotłoczkowe hamulce, zawieszenie FOX. Mogłem porównać eMTB "pełnotłuste" i "chude", przejechać się na fajnej szosie. Testy na płycie głównej, ale można było też wyjechać na dwór by podjechać pod górkę. Ostatecznie wróciłem z buteleczką smaru za 20 PLN. Żeby jechać ze Szczecina to nie radzę, ale jak kto ma blisko, to przy takiej pogodzi można zajrzeć (a można wydać 65PLN na coś innego - bilet + parking). Oto kilka fotek:5 punktów
-
Spoko, stos Ci juz nie grozi, co najwyżej krzesło elektryczne zasilane z OZE 🤣 Może mój osąd tych forów dziś by się zmienił, bo wyrobiłem go sobie jako zielony, dziś sam odsyłam do czytania instrukcji 😉😎 No ale to jest tak, jak w tej historii:5 punktów
-
5 punktów
-
Zawsze mnie bawiła idea sprzedaży biletów wstępu na imprezę, gdzie wystawcy robią sobie reklamę i sprzedają swoje produkty. To tak, jakby w Biedronce na wejściu zamiast "Darek otwórz" trzeba było do drzwi automatycznych zbliżyć kartę płatniczą, żeby te pobrały opłatę i się otworzyły, by można było zrobić zakupy. 😂4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Pod kaskiem najlepiej sprawdza się brak włosów.4 punkty
-
4 punkty
-
https://allegro.pl/oferta/lancuch-shimano-deore-xt-ultegra-grx-cn-m8100-120l-12s-15791342523 https://www.olx.pl/d/oferta/lancuch-shimano-deore-xt-ultegra-grx-cn-m8100-120l-12s-CID767-ID158iz1.html Łańcuch Shimano CN-M8100 120 ogniw ze spinką. 92,99 zl na Allegro, 80 zł na OLX (jakby ktoś chciał odebrać osobiście) - ten sam sprzedawca. Rzadko spotykana w handlu długość. Mam wątpliwości co do oryginalności, jednak zamówiłem na Allegro dwie sztuki - w razie co zwrot za darmo. Mam w zapasie jeszcze 3 nowe w wersji pudełkowej ze sprawdzonych źródeł, więc będzie do czego porównać. Wrzucę info w wątku zakupowym gdy je odbiorę z Paczkomatu.4 punkty
-
Zakupowy tydzień Bo poprzedni umar a zima jeszcze tydzień czy 2, będzie Bo starsza wyrosła z poprzedniego i chce jeździć Bo buty są świetne, bo była promocja, bo stare są mocno doświadczone3 punkty
-
3 punkty
-
Nie przesadzam, chyba masz największy zasób wiedzy na temat G na tym forum. To dedykowane forum, o ile istnieje, jest specyficzne, takie towarzystwo wzajemnej adoracji, najczęstsza rada, jaką tam otrzymałem było "przeczytaj instrukcję" Podobny poziom nadętej bufonady odnotowałem na forum z szosą w nazwie Czyli mam co najmniej dwa fora poobrażane PS. A to nie jest "kaganiec oświaty"?3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Starszy się zrobiłem, dostałem laurkę z wkładką, więc... hex-kręciołki od NEO Tools i walizka z gadżetami od ZTTO.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
A mi bardzo pasuje to zapięcie NW. Dodatkowy plus za bezproblemową dostępność części zamiennych - jakoś jesienią zerwała mi się żyłka, raz-dwa kupiłem nową. Poprzednie buty (SH-M089) poleciały na śmietnik bo nie dało się dokupić klamry. A tak ad topic, mocno na wyrost ale co mi tam. No i akurat będzie okazja przetestować obcinaczkę z Aliexpress2 punkty
-
2 punkty
-
Dokładnie tak jak piszesz, "skąd miał wiedzieć". Kupując jednak "prawdziwą chińszczyznę", trzeba mieć oczy naokoło głowy, szczególnie z aku.2 punkty
-
E tam wiele roboty nie było - kompletne koła gravelowe na zamówienie (zamleczone), przykręcenie kasety, tarcz hamulcowych i voila 👌. Tylko trzeba wiedzieć czego się chce 😀2 punkty
-
@kakara 1. Nie nie musisz zsiadać z roweru i go przeprowadzać, bo tam jest przejazd rowerowy - kierowca widzi jak byk znak D-6b, więc Twoi interlokutorzy byli chyba ślepi, a prawo jazdy znaleźli w czipsach. 2. Natomiast co do pierwszeństwa nie jest już tak różowo, bo niestety sam przejazd rowerowy, któremu nie towarzyszą dodatkowe okoliczności i znaki drogowe (np. ustąp pierwszeństwa dla kierowców wyjeżdżających z tej ulicy Asnyka, albo koniec strefy zamieszkania, albo koniec strefy ruchu) jest bytem mocno dyskusyjny,. To znaczy przepisy (art. 27 ust. 1) dają pierwszeństwo rowerzyście wyłącznie znajdującemu się już na przejeździe, a nie takiemu, który dojeżdża, zamierza na ten przejazd wjechać. Istnieje spore zacietrzewienie co do "rozszerzającej interpretacji" tej zasady. Niektórzy aktywiści rowerowi formułują wnioski, że to w zasadzie, że kierowca powinien ustąpić pierwszeństwa każdemu rowerzyście, który do tego przejazdu już dojechał i na niego wjechał. Z kolei "autkowcy" zazwyczaj w takiej sytuacji usztywniają się wedle zasady "takiego wała" i będą jak ci dwaj nie tylko wyśmiewać Twoje oczekiwania, ze zostaniesz przepuszczony, ale często zaczynają coś bredzić o przeprowadzaniu roweru. Policja podchodzi do tego pragmatycznie i często patrzy jedynie, jakie są uszkodzenia pojazdów. Jak samochód wjedzie w rowerzystę i ma wgnioty na masce, to znaczy, że rowerzysta był już na przejeździe i kierowca nie uszanował jego pierwszeństwa, a jak wgnioty są na drzwiach, gdzieś z boku, to znaczy, że rowerzysta, domagając się pierwszeństwa, przywalił w samochód wjeżdżając na przejazd i to on jest winien 🙂. Generalnie zachowaj w takiej sytuacji dużo ostrożności i raczej zakładaj, że nikt Ci nie ustąpi... Sytuacja oczywiście zmienia się, gdy kierowcy mają postawione dodatkowe znaki, które wymuszają na nich ustąpienie pierwszeństwa (znak A-7 postawiony przed tym przejazdem, tak samo B-20 albo D-41, D-4, D-53. Pierwszeństwo rowerzysta ma także, jeżeli samochód skręca z tej ulicy, wzdłuż której jechałeś w ulice Asnyka (art 27 ust. 1a). @nctrns trochę zbyt zwięźle, by kolega zrozumiał, jak sytuacja wygląda 🙂2 punkty
-
@dfq po wczorajszym " burzliwym " 😉 wieczorku załapałem o co chodzi . Po ostatnich aktualizacjach na szybkiego zobaczyłem , że się zmieniła "struktura " ale nie wnikałem co się z czym je bo ostatnio czasu mam mało. @spidelli nie przesadzaj . Ja wiem tyle co nic i jak widzisz też się wiecznie uczę , przy Garminie - wieczna nieustająca edukacja. Po to są takie tematy aby nieść wzajemnie to wielkie brzemię w postaci kaganka oświecenia . 😁 Na innym forum "dedykowanym "- tam są goście co zęby zjedli na Garminie i to w czasach gdy ja w "pieluchy srałem " 🤣 A tak nawiasem pisząc muszę zobaczyć czy jeszcze istnieje bo lata tam nie wchodziłem od czasów "ręczniaka". @chrismel te mapy są aktualizowane co tydzień jak dobrze pamiętam. Ale nie musisz tego tak często czynić bo przez ten czas mało się zmienia w sieci "kresek". Wystarczy co trzy miechy. A robisz to tak samo z tym , że ten "stary" obraz IMG z mapą najpierw usuń i potem wklej nowy. A usuwasz z poziomu folderu - zaznacz - usuń.2 punkty
-
2 punkty
-
Las lasem, ale porządek na drodze musi być. Tak więc na rowerach lewą stroną, a na miotłach prawą.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo eSka się wzięła i zakochała w starym dziadku Btw, to były najlepsze rowery ever. Obecne plastiki się chowają. Kto pedałował nim na wodzie, ten wie o co chodzi2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
I robi Ci to taką różnicę przy 240km w tym roku? Dla mnie wątek w obecnej formie oddaje kompletne realne zaangażowanie, a nie tylko wypadkową możliwości i ograniczeń. Te trenażerowe km same się nie wykręcają. Bliitz - 6191 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 5982 km (mtb, szosa + trenażer) [2403 km outdoor] michalr75 - 2743 km (Terenówka, Mieszczuch (vintage MTB) provayder - 2227km (szosa, MTB) dfq - 1828 km (MTB, gravel, trenażer) Przeciętny- 1800 km (mtb, grv) smw44199 - 1550km (cross) Jacekddd - 1415 km (velomobil - rower poziomy) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 1337 km thorcik - 1268 km (MTB) Zbyszek.k - 1221 km. (trenażer + gravel) revolta 1122 km ( MTB) CoolBreezeOne - 1031 km (MTB) Lextalionis - 853 km (gravel) SpinOff - 839 km (gravel, trenażer) JWO - 724 km (MTB) Electronite - 696km (szosa) Sansei6 - 666 km (MTB) szczupak56 - 622km (cross 569, mtb 53) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) spidelli - 440 km (szosa: 312, gravel: 96, MTB: 32, trenażer: 1244 - nie liczę do dystansu) Grochu86-240km(gravel,szosa) Joker86 - 225 km ( gravel) NeefMe - 183 (MTB) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)1 punkt
-
@HSM Ja to widzę trochę inaczej. Kierowca zbliża się do przejścia. Ma "zasrany obowiązek" przepuścić wszystkich którzy będą z niego korzystać i ma się zachować tak by zdążył odpowiednio wcześnie zareagować. Ma to oznakowane a na znaku ma.... info, ze jest to tez DDR. Tak naprawdę nie ma dla niego znaczenia czy ktoś przejdzie czy przejedzie, jest poinformowany o jednym i drugim. I.... moim zdaniem, skoro nie można przejechać to po co dodatkowe oznaczenie i na jezdni i na znaku...1 punkt
-
1 punkt
-
Od razu skonwertowany: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-elektryczny-winora-e-flitzer-pd34004/?v_Id=1933851 punkt
-
1 punkt
-
Tak spojrzałem na temat niechcący ponieważ ja ostatnio też czegoś szukałem takiego nie do zajechania i prostego po całości. Miałem treka dual sporta 1 przerobionego na sztywny widelec i na ramie w sumie na dożywotniej gwarancji. Ale chciałem sobie jednak zrobić prawdziwą wypadówkę. Przeglądałem kony, surly i riverside touringi. Problem w moim treku ogólnie był taki że z błotnikiem nie byłem w stanie wstawić żadnej opony powyżej 1,75``. Bez błotnika było ok wchodziły opony mtb 2,0 i schwablle 2,1 ( mają zaniżone moim zdaniem wymiary). No ale ja jestem starszy pan, nie szukałem wyścigówki tylko woła którego można zapakować i będę mógł jechać sobie przez leśne ścieżki i zapiaszczone drogi bez stawania w miejscu. Niestety trek na oponach 1,75 - smart sam plus stawał mi jak było piaszczyste podłoże. Prawda jest taka że dopiero w naszej strefie trzeba mieć oponę przynajmniej 2,1 cala żeby jakoś jechać. Nie mówię tu o piasku afryki po prostu leśne scieżki z obciążeniem w suche lato. W zeszłym roku pojechałem do mnie na działkę którą mam w lesie i powiedziałem sobie dość. Podszedłem do tego tak: nie kupię sobie jakiegoś Velotraum Findera na pinionie bo nie mam na to kasy ale kupię tamę co przyjmie minimum 2,3``. I padło na muirwoodsa. Kupiłem i walczę 2 miesiąc wiec napiszę ci moje pro i const tego roweru na dzień dzisiejszy dla mnie. rama fajna sztywna, przyjmie moim zdaniem opony 2,4`` nawet jak chcesz dla mnie geometria była trochę za bardzo wyciągnięta, ale ja nie jestem wyścigowiec. I tak kierownicę mam powyżej siodła. kupując miurwoodsa musisz pomyśleć o wielkości ramy, mam mały tylni trójkąt, przez to ciężko upakować coś w nim ostatecznie na ramie S upakowałem błotniki i bagażnik. Wielu osobą nie udało się tego dobrać z tego co czytam po siedzi. Jest mało miejsca na odstep od koło do rury pod siodłowej ale temat do ogarnięcia. U mnie ostatecznie jest błotnik plus bagażnik. jakby co kłódka z łańcuchem już nie wejdzie, przedni bagażnik - tu zaleta zamontujesz tubusa, chociaż z małym skosem nie ma na ramie uchwytów na bidony od dołu, space jest ale trzeba sobie samemu to dorobić. koła - tu jest żle - kupując ten rower musisz od razu zakładać ze muszisz sobie do niego zrobić koła. Piasty marina padają bardzo szybko. Z perspektywy czasu , 2 miesięcy. Nie żałuję zakupu ramy, napęd też jest dla mnie całkiem spoko adventX 1x10, pojeżdzę trochę i zapewne zmienię na coś innego. Jamulce hydrauliczne tekktro, wywaliłem je od razu, zmieniłem kierownice i sztycę. Ale czy to rower MTB - raczej nie to trekking na szerokich oponach1 punkt