Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 02.04.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
Bo eSka się wzięła i zakochała w starym dziadku Btw, to były najlepsze rowery ever. Obecne plastiki się chowają. Kto pedałował nim na wodzie, ten wie o co chodzi5 punktów
-
5 punktów
-
Bo kolejny plac zabaw pod lasem znalazłem. Fajny, taki techniczny. Można dać sobie w kość. Ale linii w kilku miejscach trzeba pilnować. Lekko w lewo/prawo i pożera cię luźny żwir.5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Gdyby ktoś kiedyś kupił trenażer Elite to trzeba w aplikacji myETraning skonfigurować trenażer i wyłączyć opcję "Stand alone / plugged in trailer" bo domyślnie jest włączona. Co owocuje tym, że na start ma obciążenie domyślne a każda appka garmina, MyWoosh, Zwift dodaje do tego jeszcze swoją moc i zamiast 200w daje 400w..... Może komuś oszczedze godzinę czytania i sprawdzania co jest nie tak.3 punkty
-
Cześć! Zauważyliśmy, że pojawia się sporo pytań dotyczących serwisu i gwarancji w RONDO, więc postanowiliśmy rozwiać wszelkie wątpliwości i wyjaśnić kluczowe kwestie. RONDO - PIONIER SEGMENTU GRAVEL Warto przypomnieć, że RONDO było jednym z pionierów gravela. Kiedy w 2016 roku na rynku dopiero zaczynały pojawiać się pierwsze marki w tym segmencie, my już byliśmy w grze i współtworzyliśmy ten trend. Wiadomo, innowacje wymagają czasu, żeby je dopracować. Od tego momentu konsekwentnie rozwijamy nasze rozwiązania, słuchamy Waszych opinii i poprawiamy każdy detal. EWOLUCJA OBRĘCZY RONDO – LONG STORY SHORT W pierwszych produkcjach korzystaliśmy z lekkich, markowych obręczy na 28 szprych, które miały na celu zaoszczędzenie wagi, ale niestety nie wytrzymywały intensywnej jazdy w terenie. Dzięki Waszym prawdziwym testom w trudnych warunkach, zrozumieliśmy, że musimy wprowadzić zmiany. Dlatego wymieniliśmy obręcze na mocniejsze, które lepiej radzą sobie z wymagającymi warunkami. Wciąż wspieramy Was niezależnie od rocznika – każde zgłoszenie traktujemy jako cenne doświadczenie, które pomaga nam rozwijać nasze produkty i dostosowywać je do realnych warunków użytkowania. MASZ PYTANIE SERWISOWE LUB ZGŁOSZENIE GWARANCYJNE? Jeśli potrzebujesz pomocy, najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z naszym zespołem: Rowery do 2 lat od zakupu – kontaktujecie się przez sprzedawcę, zgodnie z procedurą reklamacyjną, którą znajdziecie tutaj: https://tinyurl.com/5k6xx5ss Rowery powyżej 2 lat od zakupu – zapraszamy do kontaktu z nami za pomocą formularza kontaktowego: https://tinyurl.com/2bjyk6k3 Masz pytania techniczne? Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, wybierz temat „Zapytania techniczne”: https://tinyurl.com/2bjyk6k3 JESTEŚMY DUMNI Z WASZYCH OPINII! Mamy ocenę 4,4 na Google! Wasze pozytywne opinie to dla nas najlepsza motywacja do dalszego rozwoju. Dziękujemy, że jesteście częścią tej przygody – bez Was RONDO nie byłoby tym, czym jest! Masz swoje doświadczenia z nami? Podziel się swoją opinią! Tutaj: https://tinyurl.com/4brswu7n Dołącz do nas! Śledź nas na: Instagram https://tinyurl.com/mrxv6ddf Facebook https://tinyurl.com/3zrr59zm TikTok https://tinyurl.com/2u7ckeux i sprawdź naszą stronę: https://tinyurl.com/fsjcu6pr3 punkty
-
3 punkty
-
Baranek ma plusy: Wygląd obecnie modny Wprowadzenie przez wąskie drzwi Możliwość przeciskania między autami, drzewami Dolny chwyt na kilometry jazdy pod wiatr Chwyt wzdłużny na klamkach w przewadze do poprzecznego. Jeśli ktoś to lubi, jeździ od lat szosówkami. Dwie zalety ostatnie można kompensować lemondką oraz rogami. Ma wady: konieczność dopasowania pod siebie wymiary próby, kasa, nowe klamki kable, manetki mostki owijki Blleeee!!!! Dopasowanie ciała do nowych ułożeń Możliwość wywalenia się w terenie zaskakująco wywrotnym z za wąską kierownicą ( to okazuje się już po glebie) Moja sugestia - zostawić krótkie rogi zewnętrzne dodać wygodną lemondkę do długiej samotnej jazdy pod wiatr po dobrych drogach.... Do roweru z barankiem przekonać się na wakacjach wypożyczając grawela czy szosę w bajecznych warunkach i pogodzie. Wyrobić sobie o nim swoje własne zdanie. Ps : inna opcja przyjemnościowa- zmienić kierownicę mtb na bardziej uniesionego rizera, z innym kątem wzniosem , węższego, skrócić mostek , potestować kilka zmian. Kto szuka ten błądzi, a potem wie więcej.2 punkty
-
A to SUV-y nie są do miasta? O cholera, muszę sąsiadce powiedzieć 🤣2 punkty
-
@Sobek82 A próbowałeś taką "pół konwersje" z Surly Corner Barem?2 punkty
-
Polecam stacjonarne sklep Centrumrowerowego (Warszawa, Wrocław, Gdańsk) - kilka modeli można pomacać i kilka pętelek po torze wewnątrz sklepu samodzielnie zrobić, nie czując jednocześnie nadmiernej presji sprzedawców..2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Jak zastanawiasz się nad używanym modelem (bo są tu rowery nawet z 2022), to nie jest tak istotne, który to model, ale jaki jest stan danej sztuki. Jak właściciel nie zaglądał do zawieszenia, albo rower pracował w wypożyczalni to możesz wpaść na minę. 2500 euro (a zakładam, że planujesz jeszcze z 2000 PLN na serwis) może dziś starczyć na całkiem sensowną nówkę. Zobacz np. na bike-discount.de. Czy może jestem w błędzie i to nowe rowery? Napisz też coś o sobie, bo wykorzystanie roweru o skoku 170mm wymaga pewnej sprawności - jak to 100kg sportowca, to super, ale jak 100kg zza biurka to rower typu trail da radę i będzie lepiej jeździć pod górę. Gdzie planujesz jeździć? Poprzednim rowerem była dirtówka czy składak Wigry w latach dziewięćdziesiątych? Wszystkie wskazane przez Ciebie rowery są ok, a diabeł tkwi w szczegółach (stan, wersja i potrzeby użytkownika).1 punkt
-
1 punkt
-
Nie ma to jak mieć kask 11 letni a kobita jeszcze starszy i zastanawiać się nad rocznikiem nowego. Mi padła kilka dni temu regulacja w moim Authorze z przed 15 lat i jutro wsadzam na baniak 11 letni kupiony w ubiegłym roku. Łola Boga jak dożyję, nie wybuchnie wojna i tak dalej to przy podobnym resursie chyba nikt już mnie nie pobije1 punkt
-
Mam tu stare poczciwe V-ki i działa to tam gdzie jeżdżę i czasem startuję bardzo dobrze, bywało, że przeleciałem przez kierę, bo palec za bardzo docisnął na dziurze . Inna inszość, że ja na takich sprzętach jestem wyuczony, bo przecież z rowerem barankowatym z takimi prymitywnymi rozwiązaniami jestem od lat 90-tych , wiem jak i kiedy tego używać zwłaszcza tego typu hample Tutaj mam stare klamki z V-kami+ osobna manetka do tyłu, ale z klamkomanetkami + konweter na dobre V-Ki z dobrymi klockami jest żyleta ( wiem z innego projektu). Sam rower to jest składak, po taniości i to w sumie z trekkingowej ramy krossa z przed 20-tu lat, która to mieści laczka 29x2.1. Może po jakiś hardcoreach nie zjeżdżałem, ale w górach na wyścigach w których brałem udział jak najbardziej na pełnej prędkości. Pod kątem ścigania ( czyli wyciągania maksymalnej mocy, dynamiki, przyspieszeń) tylko baranek, stąd on tam właśnie jest Należy pamiętać , że wszystkiego można się wyuczyć Reasumując jest to rower który jeździ po wszystkim, nawet stricte po lesie.1 punkt
-
@ViP3R A to mam, i faktycznie to działa nawet bez nawigacji. Ale mam też czujnik prędkości na kole. Bez niego Garmin co chwila włącza/wyłącza aktywność na postoju. @zekker Oczywiście że nie. Zresztą nie wiem czy takie nawigacje mają taką funkcję, mam na myśli takie dedykowane Lark czy Tom-Tom, Garmin czy MIO.Ja nigdy z tego nie korzystałem. Ale jesteśmy na forum rowerowym więc piszemy o jeździe rowerem. Nie chcę aby zapis śladu był obligatoryjny ale żeby była taka opcja do włączenia.1 punkt
-
Ja wsadziłam amor do baranka(Rudy 40mm) + redshift i jeździ się świetnie. Choć oczywiście na szerszych oponach niż moje 40mm byłoby w terenie lepiej, ale jako sprzęt uniwersalny jest dobrze. Na pewno brakuje myk-myka, żeby śmigać po jakichś singlach. Porównując to ze starym fullem 120mm no to oczywiście w terenie jest dużo gorzej i nie ma się co czarować. Gravel ma beznadziejny napęd, zbyt twarde przełożenia na góry. Rower jest lżejszy ale nie aż tak, żeby to się kompensowało. Hamulce na baranku to żenujący dramat w porównaniu do hebli Magura MT5 w fullu. I to są dwie główna wady baranka, bo nie jestem pewien czy da się to po dobroci obejść. Na samym baranku w terenie jeździ się zaskakująco dobrze w dolnym chwycie, szczególnie na kierownicy z dużą flarą. W tym samym terenie, oczywiście tam gdzie gravelem się zapuszczę, nie robi mi różnicy rodzaj kierownicy. A czy wsadzanie baranka do mtb to jest dobry pomysł to zależy. Finansowo nie. W terenie stracisz, nie przez baranek sam w sobie ale przez klamkomanetki i osprzęt niedostosowany do mtb. Za to na dłuższych trasach, rzędu okolice 100km, to sumarycznie daje duży plus. Gravela mam od jakichś 5-6 lat, i od tego czasu ani razu nie zrobiłem 100km fullem. Nie chce mi się na samą myśl. Nawet jak po drodze mam 1000m górę. Gravelem też dam radę. Będzie wolniej i ostrożniej ale się da. Ale jak ktoś wyżej napisał Corner Bar to może być dobry kierunek. Osobiście nie miałem okazji tego sprawdzić.1 punkt
-
Bądź uczciwy i na udowodnienie swojej tezy pokaż coś na tarczach i co najmniej 105 , a nie muzealne eksponaty na szczękach1 punkt
-
1 punkt
-
@DyktaTusek, dorzuć ok 5dyszek i będziesz miał BOXa od polskiego sprzedawcy z gwarancją. (z wliczoną już przesyłką).1 punkt
-
1 punkt
-
Trzeba myć łapki przed każdą jazdą 😁1 punkt
-
Nie przeczę, ale jako amator nie mam (jeszcze) kopyta do takiej prędkości, dodatkowo no trochę by to komicznie wyglądało na równych i łagodnych drogach, imo trochę overkill, coś jakbym kupił suva i jeździł nim tylko po mieście😅 Wiecie gdzie mogę znaleźć informacje jakie najszersze opony wejdą do tego superiora? Ramy są najprawdopodobniej identyczne, na stronie jest napis, że wejdą powyżej 40c, ale nie ma podanego górnego limitu, na stronie producenta to samo. Chodzi zarówno o 9.5 jak i 9.7. edit. Znalazłem, najprawdopodobniej do 45mm.1 punkt
-
1 punkt
-
Kwestia preferencji co do napędu, zarówno 1x jak i 2x ma swoje wady i zalety. IMO jeśli rower na asfalt, gładki szuter, ogólnie mało wymagający teren to 2x, jeśli użytkowanie praktycznie jak mtb to 1x. Przy okazji podejdź sobie do jakiegoś sklepu, "poklikaj" zarowno sram jak i shimano bo sposób zmiany biegów jest inny1 punkt
-
A co według Ciebie powoduje że tego roweru nie można nazwać „treking” ?1 punkt
-
No ja bym tak u siebie nie zrobił. Na szczęście nie musiałem - bo nie tylko nie było żadnego frezu, ale wręcz główka w środku się rozszerza. Swoją drogą, dziwny ten Romet. Cała główka ramy to de facto taper, a na samym dole jest zwężka z powrotem na 1-1/8. Nie byłem pewien, czy maszynówki montuje się na sucho czy nie i ostatecznie zasmarowałem miski i łożyska. W Internecie jeden rabin mówi tak, a drugi inaczej... No i zostawiłem ten śmieszny kapturek pod podkładkami - on jest nieco elastyczny i nie do końca go czułem, ale mocno poprawia wygląd, więc na razie został.1 punkt
-
Zdrowy rozsądek. Nie jestem specem od kontroli jakości. Ale wiele testów różnych produktów prowadzi do uszkodzenia lub zniszczenia samego produktu. Tak jest po prostu natura takich testów. Dział kontroli jakości bada rozkład zmiennej losowej jaką jest w tym przypadku prawdopodobieństwo z jakim degraduje pianka z której wypełniony jest kask i na tej podstawie estymuje czas po którym należy wymienić kask. Markowy producent przeprowadzi więcej testów. Budżetowy mniej. Markowy co roku wprowadzi nowe modele, tani producent klepie jeden model latami obniżając wydatki na rozwój i testy.... Plastik z czasem degraduje. jakbym zaliczył parę dzwonów, kask miałbym od 2009 roku to na pewno bym go dawno wymienił. Twój dzban, twoja decyzja czy zmienić stary kask czy nie zmieniać. To jest twój wybór i ja to szanuję. Nie wiem jak wy, ale ja przeczytałem instrukcję użytkowania swojego kasku. Było tam napisane że mój po 5 latach kwalifikuje się do wymiany.1 punkt
-
Bycie członkiem tej społeczności jest niebezpieczne. Przede wszystkim dla portfela.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Esy floresy, na drodze ekscesy Gravelem po asfalcie Wrzućcie go do piekła i spalcie! Bo szosę w domu ma A i tak nie używa.1 punkt
-
Bo z cyklu "fraszki stulecia" "Żaba" siedzi w wodzie żaba po rozwodzie ona jest na spodzie mąż komar zaś na lodzie1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00