Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      29

    • Liczba zawartości

      11 203


  2. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      22

    • Liczba zawartości

      6 179


  3. revolta

    revolta

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      718


  4. kazafaza

    kazafaza

    Elita


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      4 172


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 26.01.2025 w Odpowiedzi

  1. Baran wygląda na wystraszonego.
    13 punktów
  2. Bo uczę się jeździć z baranem
    13 punktów
  3. Bo krajobraz nie bardzo zimowy.
    12 punktów
  4. 11 punktów
  5. Bo asfalty coraz lepsze - sprzedać fulla i gravela i na szosie zapierdzielać:
    10 punktów
  6. Bo długa prosta szutrem premium przede mną - uwielbiam 😜
    8 punktów
  7. Bo Ice po lewej Manggha po prawej i fajne niebo.
    7 punktów
  8. To na drodze z Korzonka na Dąbrówkę? Bo czas syfu i błota nastał, oby szybko się skończył...
    6 punktów
  9. Bo pierwsze 25 km w tym roku w prezencie
    5 punktów
  10. Sezon rozpoczęty. Noga trochę się buntowała, jakoś poszło.
    4 punkty
  11. Bo śnieg się nie chce topić.
    4 punkty
  12. 4 punkty
  13. Tak samo jak stare Audi z 78’ nie jest warte przepłacania. Dla jednego, a dla drugiego jak najbardziej. Każdemu wedle gustu, sakwy i biustu 😘 Faktem jest, że cena samego ramsetu to obecnie około 800-900 łabędzi czy tam ojro. Są sprzęty popularne tańsze i droższe wychodzące w mniejszym nakładzie, efekt skali. Poza tym, w ciągu kilku lat śledzenia OLki widziałem kilka (kilku?) Staszków a Pugsley jakoś nie bardzo… Jak kto chce wydać dwa kafle a wymagania ma za cztery, to lepiej być turbo cierpliwym. Pokaż lepiej co masz w kartonie 😄 A Szyszkowa Góra nadal do wyrwania bywa…powodzenia i trwałości w związku życzę! Stalove cojones, innit bruv?
    3 punkty
  14. Można mieć bekę z beczką brzeczki Trek to masówa z puszek po budwajzerze, nie twierdzę, że nieudana ale taka jakaś…dająca komerą i pospolitością, jak na moje gusta. Surly jawi się na tym tle jako wybór bardziej świadomego antymejnstrimowca a przy tym z chęcią przywdziewający różne buty jak najdzie wola i ochota. Bierz Pan, będziesz rad i kontent.
    3 punkty
  15. Wejdzie guma 29x3”, suport jest szerszy o 27mm od standardowego. Jak kto stoi jak John Wayne to obejdzie się bez beczki.
    3 punkty
  16. @spidelli Te 70w no to musi nieźle śmigiełko zapitalać. Mój (kupiony lata przed epoką trenażera) akurat sam w sobie jest cichy - czasem w lecie w upały go puszczam - taki przyjemny, lekki szum. Na trenażerze jak jadę spokojnie ustawiam na max 50%, jak na próg - 70%. Przy czym te maxy to osiąga po wejściu w czerwoną strefę HR.
    2 punkty
  17. W lecie rozkręcę dziada i wypalę w słonku przez parę dni. A z buczeniem też zrobię tylko na razie nie mam konceptu gdzie to upakować.
    2 punkty
  18. Cóż, ten mój Broyx po prostu głośny jest i tyle; chociaż chyba tej wielkości sprzęt generalnie hałasuje. A stałem przed półką w markecie budowlanym, na której na szczęście nie było wyboru (chyba późna jesień była). Wtedy doznałem olśnienia, wyjąłem telefon, odpaliłem apkę Deca, znalazłem Broyksa, przestawiłem auto 500 m dalej pod Deca i nabyłem swoje śmigło. Jak na te cirka 300 zł to zadowolony jestem. Wystarczy, że nie daj Boże, okno uchylę... 9/10 przypadków zaczyna walić jak się na siodełku umoszczę... Dwóch śmierdzieli zostało w okolicy i skutecznie utrudniają życie reszcie.
    2 punkty
  19. No, idealny weekend - wczoraj narty (Wisła), dzisiaj rower (Warszawa). Za umożliwienie tego szczególnie dziękuję kolejarzom Inter City i Kolei Śląskich oraz Żonie i Córce - inicjatorkom.
    2 punkty
  20. Dokup do tego w przyszłości HRM Fan i będziesz miał full wypas (o ile ten wiatrak jest bez pilota - te z pilotem nie działają z tym systemem).
    2 punkty
  21. Ja kupiłem w Deklu, z jakiegoś zwrotu, naderwany karton, kila złotych taniej - nie Wahoo ale na pewno coś dedykowanego chomikom - duża tarcza, 3 biegi.
    2 punkty
  22. Odnosząc się do początku wywiadu natrętnie cisnęło się w moje myśli ' Jaki wentylator taki zegarek i vice versa " 😁
    2 punkty
  23. @smw44199 ...a mogłeś miesiąc temu za 157 - sam wklejałeś...
    2 punkty
  24. Kupiłem dzisiaj z kuponem za
    2 punkty
  25. Formalnie cały ten obszar to chyba Sud-Tirol, niemiecki jest dość popularny, chociaż są wyjątki, bo nasza obsługa w hotelu musiała być jakaś ultranacjonalistyczna bo głuchli na niemiecki Włosi byli po stronie państw centralnych, dopiero w czasie I wojny zmienili front i dostali te tereny w nagrodę. Ale zanim to się stało, to o samą przełęcz trwały krwawe walki, są do dziś fragmenty umocnień i liczne upamiętnienia. Kiedy w latach 30-tych ub. wieku Adi doszedł do władzy, to Benito bał się, że zażąda zwrotu tych trenów... Ale jak wiemy, brunatny socjalizm potrzebował przestrzeni na wschodzie... Po więcej historii Tyrolu Południowego odsyłam do Wikipedii bo nie chcę zanudzać (ale temat ciekawy, po II wojnie Włosi mieli nawet problem z terroryzmem).
    2 punkty
  26. Suport ma setę szerokości. Warto giąć giry na beczce zanim się zacznie przygodę na grubo 🤡
    2 punkty
  27. Kartony to jak "Misia", zostawić na świeżym powietrzu, zgniją do jesieni. 😁
    2 punkty
  28. @spidelli zamiast iść naprzód z postępem to Ty w trupa inwestujesz? Za chwilę Bryton wykupi zadłużone Wahoo ....😉 A tak to byś podwaliny zakładał pod świetlany ekosystem ..........i miałbyś o czym pisać na forum....a ja bym rozwiązywał problemy 🤣
    1 punkt
  29. Tu komplet zdjęć: https://photos.app.goo.gl/8aeZnNi7MaUijuFw7 Przód jest założony "normalnie", jedynie wywierciłem dodatkowe otwory pod podkowę a`la manitou.
    1 punkt
  30. @Przecietny możesz to kupić na Ali za 20 zł
    1 punkt
  31. Jeśli nie ma napięcia na ogniwach, to ładowanie nic nie da. Trzeba wymieć te uszkodzone ogniwa. Niestety nie wiadomo jak pozostałe ogniwa zniosły głębokie rozładowanie.
    1 punkt
  32. 1 punkt
  33. Tak. I to z miejscami dziesiętnymi, czego nie robi nawet Garmin Edge.
    1 punkt
  34. Koledzy, a jak to jest z rozstawem kolan? Bo skoro rama ma offset, to i suport nienormatywny? Zdaje się, że widziałem kiedyś jakąś recenzję tłuścioszka, gdzie ów recenzent o owe kolana zatroskał się....
    1 punkt
  35. 135mm to stary standard na rychłoupinak (quick release). Rama zaś ma offset aby pomieścić gruby papuć bez kolizji z łańcuchem. https://theradavist.com/throw-the-parts-bin-at-it-morgans-26-surly-pugsley/ …mając to na uwadze należy zapleść koło asymetrycznie aby siedziało centralnie w ramie: https://surlybikes.com/uploads/downloads/Pugsley_Instructions.pdf
    1 punkt
  36. Pardon ale względy zdrowotne, otóż mam alergię na ich stronę łebową pali w ślepia. Czyli to ten w trójkąt kopnięty, no to otwiera Możliwości 👍
    1 punkt
  37. Tylko że ta większa moc u zawodowca oznacza też większą prędkość, a opory toczenia wyrażone mocą pochłoniętą na ich przezwyciężenie rosną wraz z prędkością. Nawet gdyby opór był idealnie stały, to dwa razy większa prędkość oznacza dwa razy większą drogę pokonaną w tym samym czasie, a siła razy droga (przemieszczenie) to wykonana praca. Poza tym, zawodowiec ma zwykle bardziej aerodynamiczną pozycję, więc u niego te dokładane waty bardziej się przekładają na prędkość niż u amatora jadącego w bardziej wyprostowanej pozycji. W efekcie, u zawodowca udział oporów toczenia (mocy pochłoniętej na ich pokonanie) też nie jest aż tak mały przy dużych prędkościach i Twoje wyliczenia są jednak niepoprawne.
    1 punkt
  38. Dobry pomysł, chodzą mi po głowie porządne markowe torksy, bo już tego marketowego ównolitu obrabiającego śruby mam dość; na pewno się ucieszy z takiego kompletu 👍
    1 punkt
  39. @Greg1 Żółte mają za duży luz (6°) i podobno w ogóle nie ma poczucia sztywności i "zespawania" z rowerem, but lata w pedale zbyt swobodnie. Niebieskie mają 2° luzu i są złotym środkiem, bo czerwone nie mają go wcale i nie ma miejsca na błędy - bloki muszą być idealnie ustawione, a kolarz musi mieć całkowicie zdrowe kolana. Tutaj masz artykuł Shimano na ten temat: https://road.shimano.com/pl/stories/choosing-the-right-shimano-spd-sl-road-cleats W sumie czytają go zastanawiam się, czy przy moich kolanach dobrze zrobiłem. 😁 Ale zawsze mam w zapasie żółte.
    1 punkt
  40. DPD mnie zaskoczyło - paczkę w sobotę do Żabki doręczyło. Do kompletu z butami: - pedały Shimano PD-R550 - bloki SM-SH12 - nigdy nie używałem systemu SPD-SL, ale wyczytałem, że żółte z zestawu są do niczego i najlepiej od razu kupić niebieskie
    1 punkt
  41. Bo mieszczuch wybrał się do lasu:
    1 punkt
  42. Wstawiam ten post, żeby autor tematu mógł przeczytać sobie go jeszcze raz. A najlepiej 2 razy.
    1 punkt
  43. Czyli masz dedykowany sprzęt do amortyzacji w crossie, z kilkucentymetrowym skokim, jakimś tam tłumieniem, i ten amortyzator ci nie wystarcza, bo bolą cię ręce. Postanawiasz więc kupić rower bez amortyzacji i z bardziej agresywną pozycją, żeby więcej ciężaru opierało się na rękach i chcesz wstawić do niego jakąś namiastkę prawdziwej amortyzacji w postaci malutkiego mostka, który ma jakieś 2 biedne centrymetry skoku. I oczekujesz, że "noo teraz to będzie komfort, nie to co na tym nędznym crossie, normalnie będę zasuwał więcej niż 12 km/h", i to jeszcze na drogach słabszych niż szutry premium. Naprawdę nie widzisz jak bardzo twoja logika rozpada się w szwach? Kupując rower (czy w sumie cokolwiek) chyba warto odpowiedzieć sobie na jakieś podstawowe pytania? Co lubię robić na rowerze, gdzie chcę na nim jeździć, jakie zalety/wady ma w tym kontekście mój obecny rower, co mi da zmiana na inny, w czym będzie lepszy/gorszy od obecnego, do jakich zastosowań się nada, ile w tej mojej jeździe jest zasługi/problemu z rowerem, a ile moich umiejętności? Oczywiście możesz mieć na to wywalone, jak to napisałeś w innym temacie "ale to przecież moje pieniądze i czemu nie miałbym sobie pozwolić na chwilę przyjemności" - kupuj co tam chcesz, tylko się nie dziw, że ostatecznie ludzie na forum głupieją i już nie wiedzą o co ci właściwie chodzi. Według mnie gravel to rower zupełnie niedopasowany do twoich (kompletnie zresztą niespójnych) oczekiwań.
    1 punkt
  44. Skoro amortyzowana sztyca i amortyzowany mostek łączymy z pomiarem mocy, to konieczne mogą okazać się stożki hookless, minimum 60mm wysokości 🤣
    1 punkt
  45. Dobrym sposobem żeby zrobić sobie szablon do folii jest oklejenie danego miejsca taśma malarska papierową i na niej narysowanie kształtu. Następnie taśme odklejamy od ramy i ewentualnie poprawiamy to co nabazgralismy i mamy śliczny szablon 😜
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...