Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 11.01.2025 w Odpowiedzi
-
11 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Bliżniaczki dwujajowe ... mocno opalone, jedna aż zwęglona. Pochodzenie: Kontrowersyjny outlet Opakowanie i wysyłka: paczka dobrze zabezpieczona, wysyłka po raz pierwszy GLS zamiast DPD. Coś nie tak?: aluminiowa przyszła o długości 720 zamiast 740mm, ale dla mnie akurat to ok. Masa: 185 i 235g Cena: Karbon niecałe 3x cena z aliexpress, ale oszczędzamy na acetonie4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Bo przed chwilą zaliczyłem szlifa, na szczęście ucierpiała tylko duma.3 punkty
-
Jako starzejący się hetero samiec właśnie czekam na lekkie szprychy (wprawdzie "tylko" z cieniowanego drutu) do kół, które zamierzam zmontować i założyć zamiast fabrycznych do roweru za 1500 zł. Będą około 900 gramów lżejsze. Portfel też będzie lżejszy, więc życie chyba stanie się lżejsze? Dobrze rozumuję?2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Napisałem krótki artykuł rozwijający temat, a poniżej jego streszczenie: https://serwisbajka.pl/realizacje/reklama-w-branzy-rowerowej/ Przeglądałem ostatnio część swoich zbiorów z lat minionych i w ręce wpadł mi kultowy plakat Shimano. Bezdroża, rowerzysta padł z wycieńczenia, a sępy zamiast go zjeść - wyrywają elementy roweru (czyli nową wówczas grupę Deore XT). Genialny w swojej prostocie przekaz, za którym jednak stali ludzie nieprzypadkowi. Jako, że naprawdę długo siedzę w branży pamętam dobrze reklamy sprzed lat. Wiele z nich było pomysłowych, dobrze skrojonych, z jajami. Weźmy np. akcję koncernu SRAM z artystami z całego świata, kiedy tworzyli rzeżby 3D z części będących w portfolio marki: Dzisiejsze kampanie w większości są, kurcze, słabe i robione pod konsumenta, który w przeciągu kilku minut ogląda fb, YT, Insta, Tik-Toki i co tam jeszcze jest. A zaraz i tak o większości zapomni oraz nic mu się nie podoba. Kiedyś plakat czy czasopismo rowerowe trzeba było znaleźć, kupić. Dzisiaj ludzie siedzą prze komputerem i nie chce im się zapoznać z tematem, na który trzeba poświęcić więcej niż kilkanaście sekund. I są jak rzymscy cesarze, oceniający kciukiem w dół lub w górę (przyjajmniej w swoim mniemaniu) 😉 Zastanawiam się, czy moje obserwacje są słuszne czy może macie zupełnie inne i bredzę 😉 Widzieliście ostatnio naprawdę dobrą reklamę z branży rowerowej, która przekonała Was do zakupu? Albo spowodowała, że poczuliście więź z marką? Przy czym ta druga opcja wydaje mi się być znacznie bardziej interesująca.1 punkt
-
1 punkt
-
Temat z uśmiechem przymrużeniem oka, ale ponieważ jak wiecie uwielbiam topowe narzędzia, chciałbym Wam opowiedzieć o jednej z takich ciekawostek. Ile trzeba wydać na tytanowy młotek Abbey Bike Tools i po co to w ogóle robić? Odpowiedzi w filmie 🙂1 punkt
-
https://www.decathlon.pl/p/zestaw-blotnikow-rowerowych-mtb-sks-shockblade-x-blade-27-5-29/_/R-p-X85388581 punkt
-
Przy średnim kole używałem SKS Shockboard - montowany na rozporowy plastik do sterówki, i zdejmowany przez zwolnienie zaczepu.1 punkt
-
Nie mam tego adaptera , kupiłem ten rower jako używany z symbolicznym przejazdem 400 km sprzedający nie mógł znaleźć go , zdjął bo uważał że źle wygląda jak nie ma bagażnika i gdzieś zapodział , jest w necie do kupienia 40 zł Moge przymierzyć bagażnik crosso bo mam i zobaczysz gdzie pręty bagażnika sięgają1 punkt
-
Jeśli konstrukcja trójkołowca nie zapewnia pochylenia w zakrętach (jak w trójkołowych skuterach) to skręcanie jest bardzo niepewne i wymaga ostrożności. Dla mnie doświadczenie jazdy nieprzechylającym się ale dość wąskim rowerem było przerażające (co innego rower poziomy).1 punkt
-
Ja byłem i jestem przeciwnikiem gravela 😎 W takim sensie że to rower do wszystkiego to to co ludzie robią mtb przejedzie się gravelem i to szybciej 😃 revolta wybrałem świadomie jako rower na asfalt z możliwością zjazdu na idealne szutry , leśne dukty , w że uprawiam kolarstwo romantyczne powinien dać radę . Na tą chwilę cały czas go ustawiam pod siebie mostek , długość wysokość , siodło przód tył wysokość , zaczyna być dobrze 👍 może coś z tego wyjdzie ,1 punkt
-
Nie wiem czy to ważne ale uprzejmie donoszę że prawdopodobnie macie jakieś problemy z certyfikatami i nie można od kilku godzin otworzyć strony forum. Po zmianie daty na wczorajszą nagle wszystko wróciło do normy, ale widzę że forum od kilku godzin jest martwe.1 punkt
-
@wr81 "Wymienię mostek Kurasia na talerz zupy. Nie liczę na więcej niż żur". To ogłoszenie sprzed ćwierć wieku w bB mówiło wiele zarówno o Popieraniu Produktu Krajowego, jak i zastosowanych materiałach 🙂 Dziś fajny relikt dawnych lat, mam na półce. @ks.indian nad młotkiem podobnej klasy nie. Ale jak coś lubisz, to wydajesz więcej kasy na rzeczy, które sprawiają Ci przyjemność.1 punkt
-
Polecam zestaw SKS Mudrocker. Mam, używam, działa wystarczająco, montaż łatwy.1 punkt
-
E tam, w ZSRR więcej rzeczy robili z tytanu... np. łyżki do opon do Kamaza które były przerabiane na ośki "legendarnych" piast powstających w Krakowie w latach 90tych (PPK - "Produkt Pawła Kurasia" vel "Pieprz...y produkt Kurasia")1 punkt
-
MTB TOPEAK DeFender XC1 Na zimę i błoto, i poderwane kamienie. Wada - nie da się montować- zdejmować klik klik ....1 punkt
-
A mógł by się ktoś wypowiedzieć na temat Marin dsx 1, widzę deore zamiast cues i dziwna rurka koło siodełka . Jak to na żywo wygląda? Cena dobra bo 3,5k https://bike-project.pl/pl/p/MARIN-DSX-1-/56201 punkt
-
Bo karbonowy Revolt Advanced 3 jest w cenie Revolt 0 Karbon jednak odpuszczam w gravelu - ja właśnie zacząłem agresywniej jeździć po gorszych drogach i miałbym stres, że ramę uszkodzę. Dobrze, że wkleiłeś ten adapter, bo właśnie sobie uświadomiłem, że nie widzę tam punktów montażu bagażnika w ramie, a w opisie jest. Ja mam i bagażnik i 2 komplety sakw i strasznie mi się to nie spodobało1 punkt
-
Kup opony z kolcami, przejeździsz sezon i zobaczysz jakie jest zużycie, tyle pieniędzy chyba możesz wydać?1 punkt
-
Taki trójkołowiec to do przewożenia sporych ładunków. Budowa takiego roweru tylko dla ułatwienia sobie jazdy na śliskich drogach zimą, to powiem brutalnie, widzę to jako "chory pomysł" niestety. Jakie to ułatwienie kiedy trzeba wozić taki ciężar (ta stalowa konstrukcja na pewno waży tyle co drugi rower), każde koło toruje oddzielny ślad w śniegu, czyli opory x3, a manewrowość (sterowność) bardzo słaba, a dynamika to już żadna. Ja dużo jeżdżę zimą, śnieg mi nie przeszkadza (bardziej denerwuje sól którą sypią jak szaleni) i właśnie lekkość, zwrotność, możliwość jazdy, gdzie już nic nie wjedzie, zachęca do wypadów zimowych: Może mój optymizm wynika z tego, że jeżdżę dla przyjemności, wybieram ładną pogodę, na śniegu ostrożnie bo nie muszę się spieszyć, tym nie mniej, spore doświadczenie mam: 1) najważniejsze opony, i to wcale nie gruby bieżnik, śnieg dość dobrze trzyma, gorzej na ubitym wyślizganym "lodzie", tu sprawdza się drobny ostry bieżnik i guma zimowa, wiem że to nie samochodowe, ale miękkie uniwersalne opony się sprawdzają, kolce? ..nie widzę sensu, 2) sztuka hamowania, trzeba być ostrożnym, przewidującym, o dziwo lepiej sprawdzają się tarczowe hamulce mechaniczne (na linkę) dzięki miękkiej progresji siły hamowania, hydrauliki hamują ostro nawet latem, a zimą to za bardzo (aż strach😁), zamarznięte, twarde przewody hydrauliki nie akumulują energii, cały układ działa 0/1-kowo, wszystko polega na wyczuciu w palcach zmarzniętych dłoni, nie jest lekko.1 punkt
-
Możesz jeździć z kolcami nawet po suchym, jedynie opór rośnie i jest nieco głośniej, ale opory powinny być mniejsze niż takiego trójkołowca.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo zawsze się znajdzie jakiś bruk, po którym jeszcze nie jechałem1 punkt
-
Bo to jest stopka na miarę naszych możliwości. Dostępna w każdym leśnym sklepie ze stopkami rowerowymi Bo nowego leśnego brzydala trafiłem1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Stópka powiadasz piszesz? W takim razie niebieska Sensa ma siedmiomilowego buta 🤡 Bo do trzech razy cali sztuka, bez podpórki:1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00