Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 17.12.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
10 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
Bo plac zabaw. Oj można się upocić na tych króciutkich i ale konkretnych podjazdach. Niestety, jedyna pora roku na dobrą zabawę rowerem to zima z dobrym mrozem - śnieg niekoniecznie. Wiosna-lato piach, luźny żwir, glina po deszczu. Jesień-zima (taka jak teraz), mokre klejące się piaskowo-gliniaste błocko. Ale jak się dobrą ścieżkę znajdzie i nie idzie full-ahead, to daje radę podjechać. Speed plus moc w korby = zerwanie trakcji.6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
U mnie lekko używana za 40 (klapka gniazdka gratis!) Nie do końca zakup bo prezent mikołajowy - torba na koło Accent MTB Campvibe. Dobry stosunek ceny do wartości. Mieści się koło 29 z oponą 2.25, z oponą 2.5 ((Minion DHF/Agressor) konieczne jest spuszczenie powietrza w stopniu znaczącym. W porównaniu do widocznej torby DT materiał trochę cieńszy ale w miarę ok, wszyte wzmocnienie na oś zauważalnie mniejsze średnicy - to są podstawowe modele bez piankowych lub pompowanych wkładów, usztywnień itp. W obydwu kieszonki wewnętrzne. Na plus 2 uchwyty vs 1 w DT no i zauważanie niższa cena (51PLN na alle)4 punkty
-
4 punkty
-
Hmm... używasz motoroweru jak motoroweru właśnie, ale opony chciałbyś jednak rowerowe... Cóż, zaiste pokrętna jest Twoja logika. Może po prostu poszukaj w dziale moto. Będzie sensowniej i może bezpieczniej. Powodzenia 🙂3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Jak to gdzie. Na ścieżkach rowerowych. Jak chcesz zobaczyć gravela na drodze szutrowej to włącz sobie jakiś film na YT2 punkty
-
Jest coraz więcej dowodów na to, że w terenie (szuter, droga polna) to właśnie szersze opony pozwalają jechać szybciej. Wąskość daje korzyści w zakresie masy i oporu powietrza, ale w szerszych oponach można lepiej dobrać ciśnienie do terenu i mieć mniejsze opory. 30+ na naturalnych nawierzchniach (po płaskim) to już wysoki poziom, niezależnie od szerokości opony. A co do mody - jechałem sobie przepiękną szutrówką w Puszczy Rominckiej i się zastanawiałem - gdzie są te tysiące sprzedanych graweli?2 punkty
-
Tak jak mówisz @chrismel. Baranek obowiązkowy. Ale do tego buty do biegania + plastikowe platformy 😅. No i obowiązkowo "modzony" Convoy na mocowaniu z Ali 😅. Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać 😉.2 punkty
-
Większość użytkowników kupuje gravela wyłącznie dlatego że teraz jest taka moda. Podobnie jak kiedyś kupowali rower MTB. Nie widzę w tym nic złego bo rower to zabawka. Jednak sens baranka i aerodynamiki z nim związanej objawia się przy prędkościach 30+ a szerokie opony w tym nie pomagają. Oczywiście z racjonalnego punktu widzenia bo prawie nikt z takimi prędkościami nie jeździ. Ile osób traktuje gravela sportowo ? Właśnie chyba te 2%2 punkty
-
Jakby co to też mam taką naklejkę. Sprzedam za 60 zł 😜😈2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Zamówienie od SportFuel.pl zrealizowane w niecałe 24h. 🥳 Z uwagi na przedświąteczny szał zakupowy oczekiwałem jakiegoś poślizgu, i że paczka będzie do odbioru nie w poniedziałek, a we wtorek, a tymczasem przyszła dzisiaj. Ponownie - nie części rowerowe, a części wyposażenia i micha. - bidon termiczny Elite Deboyo Race 550ml - 8x 20 saszetek ulubionego izotonika IsoActive od ActivLab, w tym 4 lubiane sprawdzone i 4 nowe smaki do testów - 3 batony GO ON Protein Crisp, coby dobić do darmowej wysyłki. No i dobrze mi wchodzą na rowerze.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Jeśli dał radę się tam wdrapać, to pewnie ma jakieś tam pojęcie o jeżdżeniu. Tu chodzi bardziej o bezmyślnych "roboli" wracających z działki po trzech piwkach, cisnących chodnikiem 50km/h, odważnie kręcących manetką.1 punkt
-
Zdzisław Dyrman zasadniczo Ale bystre oko wytropi ręcznego Garniaka, który "zabezpieczał" przejazd 👍1 punkt
-
@Gregorius87 Dalej nie kumasz 🙂 Tu jest dział rowerów elektrycznych. Tylko Ty jeździsz motorowerem elektrycznym a nie rowerem ze wspomaganiem. Przemyśl to sobie na chłodno. Fat bike jest tak specyficznym rowerem, że na jego przykładzie doskonale widać absurdalność Twojej logiki. To wymyślono i skonstruowano do leniwego szwędania się, bo na tych balonach trudno się rozpędzić. Ty używasz tego jak motoroweru/skutera, elektrycznego jeździdła - jakkolwiek to nazwiesz - poruszającego się o wiele szybciej niż ktokolwiek w przypadku rowerowego fata zakładał. Jeździsz jak motorowerzysta/skuterzysta, korzystaj z opon dostosowanych do tych pojazdów... Może tam u Ciebie organy porządkowe są równie co w Polsce ślamazarne i niezainteresowane zwalczaniem problemu, którego jesteś częścią. Ale zapewniam Cię, że jak na tych "szosowych" oponkach z wykorzystaniem rowerowych hamulców kogoś zabijesz, potrącisz, uszkodzisz, to system się obudzi i panowie w śmiesznych perukach będą Cię odwiedzać już nie w snach.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Taki, o którym sam napisałeś... Jak "wypedałowujesz" te 30-35 km/h średniej na tłustych 4" po odcięciu wspomagania, to zgłoś się do któregoś z teamów World Touru... Z takimi możliwościami niejedna wielka etapówka stoi przed Tobą otworem. Naprawdę poszukaj na dziale moto, zanim siebie albo kogoś zabijesz...1 punkt
-
Wnioski zapewne będą wiekopomne... Pewnie na koniec okaże się, że jednak wjechał "na czerwonym".1 punkt
-
1 punkt
-
Obecnie dostępne manetki Shimano 7x to poziom niższy supermarketowy, lepiej kup jak najlepsze dostaniesz 8x ( to też już standard supermarketowy, ale "wyższy"). Ostatni bieg będzie pusty i tyle, albo kup 8 rzędów, tylko najpierw musisz sprawdzić co tam masz - wolnobieg czy kasetę, bo były kasety 7 rzędów. A według mnie jeśli zależy Ci na dobrej pracy napędu to przejdź na 9 rzędów z tyłu - możesz dostać wtedy manetkę Alivio SL- M 3100 która jest już przyzwoita i założyć przerzutkę Deore M592 - nie wiem jaką masz tam przerzutkę i na ile zużytą ale na 7- 8 rzędów w przyszłości nie kupisz nic przyzwoitego.1 punkt
-
Sram miał ciąg linki 1:1 a shimano 2:1, ale sram miał też manetki pod przerzutki shimano kompatybilne z ciągiem 2:1. Lewa manetka pod przednią przerzutkę srama i shimano ma taki sam ciąg linki.1 punkt
-
Jprdl, może w końcu jakiś admin zakończy te urojenia chorego człowieka - przecież rozum przestaje już ogarniać ogrom głupoty ludzkiej i faktu, że ktoś chce dalej drążyć odcienie czerwonego i drogę hamowania składu kolejowego 😱😱😱1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
zamawiałem w lemonbike, te są stosunkowo ciężkie (1950 g para) ale pancerne i z dużym limitem wagowym. Zysk w stosunku do tych Marina to 370 g. W niedalekiej przyszłości wymienię te drutowe opony na jakieś zwijane i razem będzie ok. 1 kg zysku na wadze na samych kołach .1 punkt
-
Witam panowie. Bardzo się ciesze że trafiłem na ten wątek. Generalnie od dłuższego czasu jeździłem rowerem mtb cannondeila zmodyfikowanym pod turystykę. Marina Kentfirlda 1 kupiłem po operacji biodra w 2023 r. (wstawiona proteza) ponieważ w procesie rechabilitacji potrzebowałem coś z "wygodną' geometrią dla wyprostowanej sylwetki. Ale wróciłem do pełnej sprawności i intensywnej jazdy na moim MTB (4.500 tys w tym roku np. Wisła 1200 itp). Żal mi jednak było sprzedać Marina bardzo pasuje mi ta rama, choć po powrocie do sprawności zrobiło się za wygodnie. Zaczęły się więc kombinacje. Coś czuję że jestem na początku mojej drogi ze zmianami, ale jeździ mi się tym "zaiście" Pozdrawiam wszystkich nieoficjalnych klubowiczów ZmieńMarina.pl Napęd - na razie bez zmian - po wyregulowaniu działa dobrze klamkomanetki - szosowe turney zaciski hamulca mechaniczne shimano tarcze shimano SLX SM-RT70 kierownica PRO LT GRAVEL koła DT 24mm na piastach DT 370 rachet 18 (lubię jak jest cicho), opona na razie oryginał sztyca amortyzowana Btwin 27,2 - jest ok Co będzie dalej zobaczymy jak pojeżdżę więcej1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
