Skocz do zawartości

Ranking

  1. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      21

    • Liczba zawartości

      1 037


  2. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      21

    • Liczba zawartości

      5 945


  3. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      7 961


  4. Zapp

    Zapp

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      68


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04.12.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo słońce zachodzi a do domu się jakoś nie spieszy...
    11 punktów
  2. Bo trochę późno na takie wycieczki: Klucz był większy, ale nie zdążyłem złapać. Prawdopodobnie jakieś gęsi.
    10 punktów
  3. Bo Black Friday się skończył a wyprzedażowe rowery wciąż się w oczach troją..
    10 punktów
  4. No więc u nie zamiast tego GeoIDa za 63zł przyszło to:
    3 punkty
  5. Zakup kompozytowej ramy połączonej z Judy Gold i osprzętem Deore nie ma najmniejszego sensu. Do tego Judy ma górne golenie o średnicy tylko 30 mm, więc przy twojej wadze może okazać się zbyt wiotka. Procaliber 8 ma lepszy osprzęt, który da Ci więcej niż kompozyt i sztywniejszy widelec, na goleniach 32 mm. Wymień tylko manetkę zmiany biegów na XT i masz solidny rower na lata.
    3 punkty
  6. Zdjęcie B-W znacznie lepiej przedstawia przeszywający mróz.
    3 punkty
  7. Bo w lesie, po ciemku, łatwiej o bliski kontakt ze ściółką
    3 punkty
  8. Było tanio to wziąłem. Coś jak "wielosztuki" w Żabce. Na zapas będzie 😉. To chyba magia BlackWeek 🤔. A tak na poważnie, to w zeszłym tygodniu InPeak dawał rabaty na poziomie 15%.
    2 punkty
  9. Bikestacja.pl właśnie przysłała kod -7% na cały asortyment: MIKOLAJ24
    2 punkty
  10. Mam kumpla z 9.7, nie czuję kompletnie żadnej różnicy poza taką, że koledze czasem zaskrzypi 😁 Jak go kupił to nawet jeździliśmy testowo, ja obok i starałem się dojrzeć jakąkolwiek pracę tego połączenia, ale to jest nierealne. Isospeed po prostu minimalnie tłumi jakieś drgania i nierówności, ale w sumie to nie wiem jakie. Przecież siodełko, sztyca i podsiodłówka są nadal tak samo zestawione, więc zwykłe dziury odczuwa się dokładnie tak samo bo to nie pracuje góra-dół tylko jeśli już to przód tył. Zapytałem mojej amatorskiej dupy i jest ona zdania, że to jest niemierzalne.
    2 punkty
  11. Quest wrócił i wprowadził do oferty "Mystery Box". Ewidentnie mój przypadek był dla nich inspiracją. 🤣
    2 punkty
  12. Zamówiona latarka Convoy S2+ od @rambolbambol doszła błyskawicznie. Już wcześniej miałem Convoya ale uległ wypadkowi więc wiedziałem czego się spodziewać i nie zawiodłem się. Jestem więcej niż zadowolony. A przy okazji zdzwoniliśmy się w temacie innej latarki i miło porozmawialiśmy. Polecam kolegę, bo to solidna firma.
    2 punkty
  13. 2 punkty
  14. Bo niby południe, a jakby człowiek z samego rana wyjechał:
    2 punkty
  15. 2 punkty
  16. Opona nie może być szersza niż rozmiar ETRTO, a tak, to producentom różnie wychodzi - mi się trafiały bardzo chude rozmiary. Np. Continental. No i jeszcze wiele zależy od obręczy. Raczej już nie urośnie. Ale zmierz suwmiarką szerokość. Może nie jest tak źle.
    1 punkt
  17. @dfq Szacun! Tak mnie zatkało, że nic więcej nie jestem w stanie napisać! Piękna sprawa - i dziennik i wyprawa!👍 Poprosimy o kolejne kartki z dziennika ale też nie za dużo na raz, żeby była odpowiednia oprawa
    1 punkt
  18. @chopmazWydaje mi się że ciepłe, ja jeżdżę w nich w zimie w butach letnich i ochraniaczach i wystarczją na kilka h jazdy. Jak jest mroźniej to jeszcze pod nie zakładam drugą parę cieńszych kolarskich skarpet. A dodam że akurat końce palców od stóp i rąk dość mocno mi się zawsze wychładzają, więc chyba nie jest źle
    1 punkt
  19. Mam nadzieję, że nie zażyczą sobie zwrotu Będą jednorazówki do oczyszczenia łańcucha z piachu.
    1 punkt
  20. Pewnie nie zakłada ona ściągania rowerów z TIRa. Sprzęt z legalnego źródła miałby tryb demo zapewne wyłączony...
    1 punkt
  21. https://www.flyer-bikes.com/en/suport https://www.flyer-bikes.com/en/contact
    1 punkt
  22. Mam podpiętą Cyo Premium i Lumotec ICQ N Plus, nie robią problemów, choć mam wrażenie, że w Cyo ledy dzienne nie powinny świecić cały czas. Luxos nie chce współpracować z ogniwami. No ale to przekombinowana konstrukcja, z automatem zmieniającym rodzaj oświetlenia w zależności od prędkości jazdy (ciekawe rozwiązanie ale niedopracowane). Jak się podłącza DC to na chwilę zaczyna jaśniej świecić i włącza tył, ale po chwili przygasa i odcina tylną. Trzeba by dorobić jakiś generator impulsowy, żeby symulował pracę dynama. Edelux II to bardzo podobna konstrukcja do Cyo Premium. Prawie na pewno ma identyczne lustro, czy układ zasilania też to ciężko mi powiedzieć. Lampki do elektryków na pewno są wdzięczniejszym tematem do modyfikacji, ale mnie trochę zniechęca konieczność dorobienia wyłącznika, bo chyba żadna nie ma własnego (polegają na centralnym w rowerze). Mają też wyższe wymagania co do napięcia i mocy, co może trochę utrudnić sprawę. Kiedyś się przymierzałem, to wychodziło mi, że trzeba by dać koszyk na 4 ogniwa.
    1 punkt
  23. No właśnie w sedno ale już nie mam siły się znęcać bo widać, że coś tu jest nie teges. Kolejny też niezły z wyświetleniami i autorytetem na poziomie promila. Warto zwrócić uwagę, że osoby zajmujące się koleją w zasadzie nie biją piany nad tym wypadkiem bo nie ma tu nad czym dyskutować. Wszędzie są takie same systemy ale oczywiście szanowny forumowicz co ma koło komina mało przejazdów a tym bardziej dwu i więcej torowych wie lepiej. Co jeszcze lepsze na co mało kto z tych geniuszy zwrócił uwagę to fakt, że w zasadzie jak nie ma usterki to przejazdy kolejowe z 4-ma rogatkami nie zamykają się w tym samym czasie. Zawsze zamykają się dwie a dopiero potem kolejne. Sekwencja zamykania w tym przypadku też taka była czyli głąb nie był jeszcze na torach bo brakło z metra, dwóch a już miał przed oczami po drugiej stronie od jego lewej w ponad połowie zamkniętą rogatkę. Pomimo to dalej jechał bo jak twierdzą szpece on tylko bidok chciał widzieć tą jedną przed sobą, którą wyłamał. Czesi już spory czas temu przewidzieli takie akcje i dali film instruktażowy kopia w kopię omawianej sytuacji; Wszędzie bębnią o wyłamywaniu rogatek bo tak są skonstruowane ale nie durnie nadal nic nie wiedzę bo skąd by mieli wiedzieć w XXI wieku, roku 25-tym zaraz gdzie spędzają rocznie setki godzin na oglądaniu bzdetów. Po co zarabiając na chleb autem doszkolić się samemu kiedy wiadomo jaki jest postęp. Ciekawe czy tej jełop w ogóle wie co to są żółte naklejki u nas na przejazdach. Pewnie też nie wie bo na kursie nie uczyli. Jak coś wprowadzą za rok to też powie, że go nie nauczyli. Tu jak widać nie trzeba dwóch składów by wpaść miedzy tory z takich czy innych powodów ale kierowca nie debil wiec wyłamał rogatki i kłopotu brak;
    1 punkt
  24. Używałem tego oevkina kilka miesięcy i nie polecam. Pomimo dokręcenia sporo powyżej zalecanego momentu, stosowania past zwiększających tarcie i klejów jarzmo się obraca. Poza tym słabo pracowała na nierównościach. Koniec końców tak mocno musiałem dokręcić jarzmo że sztyca pękła. Na wiosnę kupiłem tego Tossek'a i do tej pory jeździ bez problemów. Natomiast polecam taką: https://pl.aliexpress.com/item/4001140609859.html?spm=a2g0o.productlist.main.109.da8d4345UOkUx6&algo_pvid=45ee58fa-cfc8-48d9-b4fb-65cdb4c7c76b&algo_exp_id=45ee58fa-cfc8-48d9-b4fb-65cdb4c7c76b-54&pdp_npi=4%40dis!PLN!151.00!132.99!!!36.04!31.74!%40211b815c17332548152985373e35d1!10000014842068530!sea!PL!822210335!X&curPageLogUid=ZghQfMi7vvvF&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A Wytrzymała 5 lat w mtb a lekko nie miała
    1 punkt
  25. @radoo - zastanawiałeś się czy poczujesz różnicę. To opiszę Ci swój dzisiejszy dzień. Akurat miałem wolne więc wybrałem się na "setkę". Pierwszą na Terra Speed 40C. Bardzo dobre opony ale na szosie wynudziłem się na nich jak diabli. Zero frajdy. Wróciłem do domu, zjadłem obiadek, odpocząłem i zmieniłem opony na GP5000 AS 35C. Wyjechałem na pętelkę 32 km. Morda mi się cieszy od ucha do ucha. Niby tylko kilka Watów do przodu ale zupełnie inna jazda. Jak szuter u Ciebie to głównie łączniki a 90% czasu spędzasz na asfalcie to bardzo poważnie bym je rozważył. Od momentu zakupu uważałem je za świetne opony ale dzisiaj stwierdziłem że są po prostu genialne.
    1 punkt
  26. Bo my zwykle na hardtailach ale czasem czas na fula (bezalko) 😀
    1 punkt
  27. Nieprzypadkowo wciskają to właśnie gravelowcom...;) Oni łykną wszystko.
    1 punkt
  28. Bo nagle pojawiła się mgła, a temperatura spadła z +5 do 0....
    1 punkt
  29. Bo Kołysał nas zachodni wiatr, Brzeg rzeki za rufą został, I nagle ktoś jak papier zbladł - Bacówka panie Bosman !
    1 punkt
  30. 1 punkt
  31. @spidelli są platformy zachowawcze /" konserwatywne" gdzie soft jest w zasadzie stabilny a gama oferowanych produktów zawęża się do paru szpejów. Są też takie jak Garmin gdzie masz "nasrane " urządzeń do wszystkiego. Mało tego jest też presja userów na nowe funkcje / oddech konkurencji i dlatego pędzą z nowym softem a testerami / królikami są klienci. Jedyny plus dla Garmina ,że szybko i elastycznie reaguje na " bugi". Po za tym zaawansowany "miłośnik"😁 "G" bez problemu radzi sobie z takimi sytuacjami zwiększając podczas tych intelektualnych pieszczot zżycie z Garminem 😉
    1 punkt
  32. 1 punkt
  33. Bo jest gdzieś lecz nie wiadomo gdzie, świat w którym baśń ta dzieje się...
    1 punkt
  34. Bo "... szpaler drzewek wydaje się kłaniać w powitalnym geście ..."
    1 punkt
  35. 1 punkt
  36. Bo jak 24 listopada pada albo nie pada, To na św. Hieronima jest deszcz albo go ni ma...
    1 punkt
  37. Bo po raz pierwszy od dawna trochę słoneczka
    1 punkt
  38. 1 punkt
  39. Mactronic Scream 3.1 To zupełnie inna latarka, przede wszystkim z powodu rozkładu światła i budowy. W moich latarkach masz optykę 20x60, która świeci "kwadratowo", czyli szeroko na 60 stopni i wysoko na 20 stopni. Daje ci to możliwość takiego ustawienia latarki, żeby było ładne i wyraźne odcięcie przed rowerem. W Scream masz standardowy rozkład z spotem po środku i spillem na zewnątrz, delikatnie rozmyty poprzez optykę typu plaster miodu. Jest to rozkład punktowy. Zasadniczą różnicą jest jednak budowa. Scream ma diodę Cree™ XP-L mimo aluminiowego korpusu, wewnątrz mocowanie diody i sterownika ma z plastiku. Niewiele ciepła z nich odprowadzane jest na obudowę. Convoy S2+ ma mosiężną pigułkę i aluminiową obudowę, która służy jako radiator. U mnie dodatkowo zarówno dioda, jak i sterownik są zalutowane w tej pigułce. Poprawiony Convoy S2+ przyjmie i odda 10-12W ciepła. XP-L przy 3A musi oddać prawie 10W ciepła. XM-L2 i SST40 podobnie. W rezultacie w maksymalnym trybie 1000lm Scream gotuje się w środku powodując, że albo dioda XP-L szybko straci swoją maksymalna moc albo zadziała zabezpieczenie (jeśli takie jest) i latarka ściemni się. O przegrzewanie i degradację diody w poprawionym Convoy S2+ nie ma się co obawiać. Patrząc na recenzję https://spidersweb.pl/2019/07/lampka-rowerowa-mactronic-scream-3-1-recenzja.html widzę też że barwa diody w scream to 6000K albo więcej (zimny niebieski). Ja takich diod nie stosuję, bo ta barwa nie oddaje realnych kolorów przedmiotów w ciemności i nie pozwala łatwo przyswajać obiektów w ruchu. Ma to znaczenie jeśli jeździsz zupełnie po ciemku po lesie. W ciemnoniebieskim świetle wszystko wygląda trupio blado. Ja stosuję XM-L2 o barwie 4C, czyli 4500K i SST40 o barwie 5000K. Nie miałem w rękach Scream 3.1, ale miałem Scream 2 i w mojej ocenie nawet nie poprawiona Convoy S2+ z diodą XM-L2 T6-4C zjada ją na starcie w każdej kategorii (cena/moc/czas świecenia/rozkład światła/wykonanie/wytrzymałość). Gwarancję u mnie masz taką, że jeśli fizycznie nie popsujesz latarki albo jej nie utopisz w wodzie, to będzie świeciła. Jeśli coś będzie nie tak, to możesz odesłać ją do mnie i naprawię ją za free. Tylko tu na forum sprzedałem ponad 40 latarek i tylko raz latarka była odesłana do poprawki. Powodem był poluzowany krążek trzymający płytkę włącznika. Idzie to naprawić poprzez dokręcenie go szczypcami segera albo nożyczkami. Obecnie cynuje ten mosiężny krążek od spodu i nie ma opcji, żeby z czasem się odkręcił.
    1 punkt
  40. Żadnym sprayem nie psikaj bezpośrednio na rury goleniowe. Jedynie na szmatke i wycieramy do sucha. Jeśli psikałem bezpośrednio na rury to spodziewaj sie bagna w środku co doprowadza do zatarcia rur goleniowych i ślizgów co powoduje potem spore luzy
    1 punkt
  41. Wiosną ja kupiłem Marina DSX, córka gravela, a żona nie chciała nowego roweru - na Suwalszczyznę wzięła Gianta Trance - fulla 115/130. Założyłem jej tylko Vittorie Terrento Race 2.1 na mleku. I nie narzekała - jeździliśmy trasy do 120km tak pół na pół droga/teren. Ale na drugi wyjazd miała już swojego DSX i nie ma wątpliwości, że była zadowolona z lekkiego. Sztywnego roweru. Góral na szybkich oponach to nadal góral - ciężki, buja górski zakres przełożeń.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...