Skocz do zawartości

Ranking

  1. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      28

    • Liczba zawartości

      6 225


  2. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      28

    • Liczba zawartości

      2 502


  3. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      24

    • Liczba zawartości

      1 093


  4. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      23

    • Liczba zawartości

      8 132


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11.11.2024 w Odpowiedzi

  1. 18 punktów
  2. Bu u was ładna pogoda, a u mnie typowy listopad:
    18 punktów
  3. Bo na szlaku IV Dywizji Piechoty - mini elektrownia wodna 1920r na Płocicznej (Pustelnia, DPN)
    15 punktów
  4. 11 punktów
  5. 11 punktów
  6. mama mi kazała, nie wiem dlaczego ale wrzuciłem, bo dlaczego nie i kto mi zabroni 🤣🤣🤣 Inwersja
    10 punktów
  7. 8 punktów
  8. Bo that's the way i like it baby, i don't wanna live forever
    8 punktów
  9. 8 punktów
  10. Ulepiłem nowy napęd... Unibike buntował się i "strzelał", gdy miał układ 1x7. Teraz jest 1x9 z Aliexpressowym wolnobiegiem 9S/13-32 i korbą CUES 42T. Miałem obawy, że to się nie zmieści w ramie, ale jest na styk i działa z Alivio M3100 bardzo precyzyjnie. Sam nie wiem dlaczego... 😉.
    5 punktów
  11. Zapraszam do obejrzenia mojej relacji z tegorocznej wyprawy: start w zakopiańskich Kuźnicach, meta na Helu. Sześć dni jazdy, główne po drogach asfaltowych, z rozdziałami szutrowymi, awarią sprzętu i wieloma innymi przygodami. Kuźnice - Hel
    3 punkty
  12. No dobra, a tak bliżej tematu to kiedyś była opcja widocznych ostrzeżeń / karniaków - to też stanowiło dobre uzupełnienie lajków za słitfocie. Może warto do tego wrócić?
    3 punkty
  13. @CoolBreezeOne Tak, bardzo ładny szlak. Robiliśmy go kilka razy lecąc fragmentami, w tym klasycznie : Tuczno- Martew- Martwica - Pustelnia. Patrząc chronologicznie po datach i czasie - pomyliłem nieco fotki. Ta moja fota powyżej "szlak IV dywizji... " została strzelona zaraz przy Pustelni - to już początek pieszego szlaku żółtego Pustelnia - Głusko 😀 Miłe złego początki 🤣 Szlak był kompletnie nieuczęszczany , dalej była trawa po łydki, niewidoczne dołki i trawersy, pełno pajęczyn na wysokości twarzy, musiałem kierować jedną ręką. Efekt był taki ze wyleciałem przez kierownicę i omc nie spadłem ze skarpy do Płocicznej (już wisialem na tej skarpie trzymając sie ramy roweru który się zaklinował w kszaczorach powyżej 😲), zgubiłem okulary (Uvexy) które znalazłem dzień później. Pamiętam że pod koniec szlaku musieliśmy trochę rowery prowadzić - piaszczysta skarpa. Bo widok na wyspę Lech (wiata do obserwacji ptaków na żółtym szlaku Pustelnia-Głusko) :
    3 punkty
  14. Szlak im. IV DP w zachodniej części DPN jest wart polecenia. Moim zdanie najładniejszy obcinek leci od Martwicy w kierunku Pustelni (lecąc od Tuczna). Najfajniej, tak singlowo, leciało się na odcinku wzdłuż jezior Zdroje, Jamno Płociczno. Zdecydowanie polecam - zwłaszcza jesienią. No i można się kondycyjnie zdziwić - ale jak ktoś lubi szybkie up&down w lewo prawo, to będzie zadowolony. Bo transzeja przed wjazdem na Płw. Dębowy - J. Ostrowiec (DPN) - żółty szlak Pustelnia-Głusko. @dfq, masz?
    3 punkty
  15. Bo transzeje na Szklaku im. IV Dywizji Piechoty (DPN).
    3 punkty
  16. Bo listospad: @marvelo Z tym cytatem zawsze kojarzy mi się Grabarka (spoiler, bo to nie było na rowerze):
    3 punkty
  17. 3 punkty
  18. No nie da się. Tu masz bębenek Shimano HG, a w gravelu kasetę pod SRAM XD. Możesz napisać do Evanlite i zapytać, czy sprzedadzą ci sam bębenek SRAM XD do ich piast lub wskażą kompatybilny, bo te piasty to jakiś brandowany chińczyk.
    2 punkty
  19. Tego jeszcze nie mam ale w funkcjonalnie analogicznych, tanich, prowadzaczach po śladzie, aktyeności, które zostały już zsynchronizowane z apką mobilną są automatycznie nadpisywane poczynając od najstarszych.
    2 punkty
  20. Bo na szlaku IV Dywizji Piechoty (DPN)
    2 punkty
  21. W swoim rowerze masz osie 12x100 z przodu i 12x142 z tyłu. Bębenek SRAM ("wolny hub" na stronie). To wszystkie informacje, które potrzebujesz.
    1 punkt
  22. Ja kupuję na Aliex, dopiero jak się nie sprawdzi, to szukam lepszych. Te klucze płaskie to faktycznie miękka blacha, ale są też dobre. To kolejny przykład, że chińczycy podrabiają samych siebie, i tu też: Mam już dwie te małe pompki metalowe (prawdziwe alu), zawsze wożę je przy rowerach, mi i wielu osobom pomogły, jestem mega zadowolony. Ostatnio kupiłem następną dla znajomego i przysłali mi tą oszukaną czarną z podwójnym tłoczyskiem. Całkowicie plastikowe gów..no, rozsypało się przy pompowaniu. Oferta była tak zamataczona, że wyglądała jak ta prawdziwa metalowa. Od razu zakładajcie żądanie o zwrot (odsyłka), Ali oddaje pieniądze, ale nieważne te 8,-zł, ważne żeby matacz odczuł, a Ali weźmie go na celownik. Z tymi narzędziami podobnie, zwrot to taki wentyl bezpieczeństwa, nic nie jesteś stratny, oprócz nerwów wkurzenia☹️. Gdy tanizna to Ali nawet nie chce odsyłki. Ja z tych narzędzi generalnie jestem zadowolony, starczają do prac amatorskich, np. praska skuwacza łańcucha ok, nie rozumiem kiepskich opinii. Te same narzędzia są na Alledrogo, tylko cena...☹️ i jeszcze koszt przesyki🥴.
    1 punkt
  23. bo szwedzkie pieski grzeczne są... na jednym z chorwackich kempingów
    1 punkt
  24. Bo czasami człowiek musi. A przy okazji sprawdziłem kawałek wałów - przegapiłem newsa, że tam asfalt zrobili, więc pojechałem sprawdzić jak to wygląda w praktyce
    1 punkt
  25. Bo odkrywam gravela w nowej roli i podoba się dla mnie
    1 punkt
  26. Oj tam, całkiem świeży ten rower 🤪 Bo kręciłem się wczoraj po podwórku @kazafazay
    1 punkt
  27. 1 punkt
  28. Bo nie wiem czemu ale takie okoliczności przyrody przywodzą mi na myśl " Krzyżaków" H. Sienkiewicza lub film o takim samym tytule A.Forda.
    1 punkt
  29. 1 punkt
  30. Bo jesienny piknik w Dolinie Zachwytu (OPN)
    1 punkt
  31. Czyli masz dedykowany sprzęt do amortyzacji w crossie, z kilkucentymetrowym skokim, jakimś tam tłumieniem, i ten amortyzator ci nie wystarcza, bo bolą cię ręce. Postanawiasz więc kupić rower bez amortyzacji i z bardziej agresywną pozycją, żeby więcej ciężaru opierało się na rękach i chcesz wstawić do niego jakąś namiastkę prawdziwej amortyzacji w postaci malutkiego mostka, który ma jakieś 2 biedne centrymetry skoku. I oczekujesz, że "noo teraz to będzie komfort, nie to co na tym nędznym crossie, normalnie będę zasuwał więcej niż 12 km/h", i to jeszcze na drogach słabszych niż szutry premium. Naprawdę nie widzisz jak bardzo twoja logika rozpada się w szwach? Kupując rower (czy w sumie cokolwiek) chyba warto odpowiedzieć sobie na jakieś podstawowe pytania? Co lubię robić na rowerze, gdzie chcę na nim jeździć, jakie zalety/wady ma w tym kontekście mój obecny rower, co mi da zmiana na inny, w czym będzie lepszy/gorszy od obecnego, do jakich zastosowań się nada, ile w tej mojej jeździe jest zasługi/problemu z rowerem, a ile moich umiejętności? Oczywiście możesz mieć na to wywalone, jak to napisałeś w innym temacie "ale to przecież moje pieniądze i czemu nie miałbym sobie pozwolić na chwilę przyjemności" - kupuj co tam chcesz, tylko się nie dziw, że ostatecznie ludzie na forum głupieją i już nie wiedzą o co ci właściwie chodzi. Według mnie gravel to rower zupełnie niedopasowany do twoich (kompletnie zresztą niespójnych) oczekiwań.
    1 punkt
  32. Mnie też I jeździ ta szosa na bieżniku przełajowym po górskich gravelowych wyścigach Z korbą Ultegry xD Kamiora i korzenia też nie brakuje Dobra już wiem, jestem na forum rowerowym. Przepraszam
    1 punkt
  33. Duża flara powoduje duże przechylenie klamek i ucisk ich rantu na dłonie. Dopiero w najnowszym GRX x12 klamki są w końcu przystosowane do kierownic z flarą ale optymalne pochylenie dla nich to 10-12%. Oczywiście jak ktoś się kręci wokół komina i robi trasy po 30-50 km albo jest młody i organizm wiele wybaczy to tego nie odczuje. Przy długich trasach powtarzanych dzień po dniu duża flara przestaje być fajna.
    1 punkt
  34. Mądrego to i miło poczytać. Ja, jako "trochę" bardziej świadomy użytkownik kupiłem "trochę" droższy rower i mimo że mógłbym kupić od razu nowe koła, opony, kierę itd, ustawiłem tylko siodełko, kombinuję trochę z podkładkami pod mostkiem i jeżdżę. Na opony przyjdzie czas, te giantowskie nie są takie złe jak mi się na pierwszych 100km wydawało, koła są spoko, a reszta - może kiedyś. Najważniejsze to jeździć.
    1 punkt
  35. To zdanie jest trochę bez sensu. Od większej prędkości nie będziesz szybciej zrzucał nadwagi. Czyli generalnie przerzuciłeś się z roweru z amortyzacją na rower bez amortyzacji, po to żeby teraz dołożyć do niego amortyzację? Nieźle. Tak. Zacznij porządnie jeździć, a nie szukać problemów z niepasującym rowerem albo brakiem akcesoriów. Aspre 2 ma wszystko czego potrzebuje osoba nieznająca się na rowerach i bez formy. Kup rzeczy elementarne dla bezpieczeństwa (lampki, kask, ew. okulary). Jeżeli potrzebujesz dopasować rower pod siebie, to ustaw/wymień mostek i ustaw/wymień siodełko. Po tych zabiegach daj rowerowi szansę, pojeździj chociaż z 500 czy 1000 km. Jak po tym czasie będziesz czuł że jeszcze trochę coś jest nie tak, to dopiero myśl o tubelessach i innych pierdach. A jak po tym czasie wszystko będzie nie tak, to gratulacje, źle wybrałeś rower, będziesz mógł sobie kupić nowy... ... na przykład MTB i wtedy będziesz mógł założyć wątek co zrobić żeby był szybszy i sztywniejszy.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...