Skocz do zawartości

Ranking

  1. nctrns

    nctrns

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      626


  2. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      6 179


  3. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      1 054


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      4 779


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05.11.2024 w Odpowiedzi

  1. Bo czasami człowiek musi. A przy okazji sprawdziłem kawałek wałów - przegapiłem newsa, że tam asfalt zrobili, więc pojechałem sprawdzić jak to wygląda w praktyce
    10 punktów
  2. Bo odkrywam gravela w nowej roli i podoba się dla mnie
    10 punktów
  3. 8 punktów
  4. Panie jakby więcej czasu było... Spontan wypad wyszedł, szybkie nocne planowanie trasy po obwodzie DPN: Tuczno - Drawno - Głusko - Tuczno. Do Drawna na herbatkę nie dojechaliśmy, po pan rolnik pod Konotopem stwierdził, że droga na mapie, to w zasadzie do zaorania, a pod lasem takie krzaczory, że ze względu na czas zawinęliśmy pętle w Barnimie. Ale, że ogólnie fajnie było, to na wiosnę pewnie wbijemy się ponownie. Bo był festiwal - kiedyś.
    7 punktów
  5. Podsumowanie zakupów z ostatnich dwóch miesięcy: Torebka Blackburn Grid S Pompka Lezyne Pocket Drive Pro Multitool Lezyne V Pro 5 Lampka przednia Magicshine Evo 1700 Lampka tylna Magicshine SeeMee 300 Okulary fotochromowe Van Rysel Perf 900 NXT
    6 punktów
  6. Bo przez kilka chwil Marin był rowerem poziomym
    5 punktów
  7. 3 punkty
  8. Qrcze, skąd ja to znam ? (wakacje 2017) . Piękne tereny @kazafaza 👍 a w realu :
    3 punkty
  9. Oj tam, całkiem świeży ten rower 🤪 Bo kręciłem się wczoraj po podwórku @kazafazay
    3 punkty
  10. 3 punkty
  11. Nadchodzi zima, czas więc coś podłubać, zrobić serwis...odchudzić Scotta jeszcze o jakieś pół kilo...a może nawet zejść do < 10,5 kg 😅 Mały teaser tego co będzie zmienione(nie zawsze na lżejsze): koła, dętki, opony, gripy, przednia przerzutka, znalazłem woreczek ze śrubkami alu i tytanowymi, więc może coś dopasuję i pozamieniam. Tak jak wspomniał @munioman masy z błotników można urwać sporo, już udało mi się zejść o 100g...a jeszcze stalowe zaczepy czekają na zmianę na alu 😀 Niestety wyginanie prętów to trochę karkołomna (a może bardziej prętołąmna) dyscyplina: Ważne, że za 3 podejściem się udało, pręty kosztują około 3zł sztuka, więc warto było zamówić więcej Update z rozpiską wagi komponentów będzie niedługo, jak tylko zaplotę tylne koło i złożę rower w całość
    2 punkty
  12. Nie może się robić chłodno tylko na pewno się zrobi jak jesteś ubrany tak żeby się nie zapocić podczas wysiłku.
    2 punkty
  13. Bo może być mało, jak się zatrzymasz bo masz awarię? Przestajesz się ruszać i może się robić chłodno. Doskonale to rozumiem, nie raz zmarzłem tak, że nie mogłem torby/sakwy odpiąć żeby wyjąć coś na siebie - tak dygotałem.
    2 punkty
  14. A ja myślałem, że opowiadania kumpla pracującego w rowerowym o ludziach pytających o elektryki to żart. Daj dziecku spokój, pozwól rozwijać organizm a nie kupuj silnik. 30km po pofałdowanym terenie dla 8 latki to nie jest mało. https://e-rower.pl/akcesoria-do-rowerkow-dzieciecych/10775-hol-rowerowy-trax-pro-zwijany-7427244302487.html
    2 punkty
  15. Nie bój, nie bój, przyjdzie zima to będzie częściej
    2 punkty
  16. 2 punkty
  17. 2 punkty
  18. 2 punkty
  19. Z ciekawości przeglądnąłem Basso Venta na necie - dla mnie biały wygląda super. Geometria raczej przyjazna. Osobiście brałbym pod uwagę. Przed zakupem mierzyłem się też do Gianta. TCR - trochę się bałem, że będzie zbyt agresywnie, no i taki smutny jakiś ;); a defy przegrywał cenowo z wilierem i to sporo. W swoim rowerze mam 105 mechaniczną 12 biegową i chodzi jak złoto. Na moim poziomie na pewno niczego lepszego nie potrzebuję (wcześniej miałem sram apex na lince i też OK). Ale na elektronice nie jeździłem więc pewnie o życiu nie wiele wiem Dobrego wyboru życzę.
    1 punkt
  20. Czas na jesienny offline Zapraszamy na Międzynarodowe Targi Turystyczne ITTF Warsaw do Pałacu Kultury i Nauki w sobotę, 23 listopada 2024 r. na prelekcję: Gdzie na rower? Urlop na rowerze dla każdego Podczas godzinnego spotkania opowiem o naszych tegorocznych podróżach rowerowych. Powiem i o atrakcjach przejechanych szlaków i regionów, i o sposobach, jak Wy możecie tam sprawnie dojechać. Wśród warszawskich tematów: 🇵🇱 Szlak Zalewu Szczecińskiego - Pomorze Zachodnie, 🇩🇪 Szlak Górniczy Pojezierza Łużyckiego - Brandenburgia, 🇩🇪 Szlak Tauber-Altmühl - Frankonia, 🇵🇱 Szwajcaria Kaszubska - Pomorskie, 🇱🇻 EuroVelo 10 - Łotwa, 🇫🇮 Gravelowa Pętla Laponii - Finlandia, 🇨🇭 Szlak Północ-Południe - Szwajcaria, 🇦🇹 Rowerowy Vorarlberg - Austria, 🇵🇱 Velo Soła - Śląskie, 🇵🇱 Wiślana Trasa Rowerowa - Pomorskie* (*kolejność chronologiczna) Zapraszam! Szy.
    1 punkt
  21. @Turysta05 Wszystkie te białe czy czarne plastikowe elementy co są załozone to też wyrzucam. Ten plastik ma służyć niby jako odbojnik gdyby ci korek naprężenia wstępnego spręzyny wybił i sprężyna wyleciała to on ma ponoć zapobiec mocnemu uderzeniu dolnych lag o górne. Co do tego wkłądu gumowego to masz rację gdyz fabrycznie to skok ze 100 robi się 60. Ja go przycinam, lecz zostawiam gdyż bez niego spręzyny za mocno szurają po rurach goleniowych. Najlepiej to było by dać otulinę termoskurczliwą po środku na zewnątrz sprężyny tak jak jest w XCR-ach lecz do XCM-ów z goleniami 30mm po nałożeniu otuliny na sprężynę to zaś jej juz nie wsadzisz do rury goleniowej Kolego, ty masz tani budżetowy amorek. Po prostu Tani Chinol. Gdybyś Chciał byś coś lepszego to musiał byś zainwestować z 1000zł. Nie masz sie co spodziewać. To juz nie te lata że za kilkaset złotych kupiłeś fajny amorek..
    1 punkt
  22. Po psiknięciu wczoraj suchym smarem teflonowym... dziś cisza, chyba, że piściadło dziś zmarzło od mrozu i siedzi cicho
    1 punkt
  23. W oderwaniu od których? Kąta główki 69,5 czy kosmicznie wielkiej bazy kół? XD A ten "kolega" chociaż napisał coś o swoich parametrach i o tym na czym siedział? Bo jeśli ma 60 lat, 175 wzrostu i ktoś go posadził na L-kę to chyba nic dziwnego że byłby za długi A na czym zawodnik teamu sponsorowanego przez meridę miałby wystartować w gravelowych mś? Merida ma innego gravela? A może mieli mu dać sculturę na oponach cx? Mohorić jechał rowerem w konfiguracji w jakiej sprzedaje go producent? Rozmiar miał dobrany zgodnie z zaleceniami producenta?
    1 punkt
  24. Podajesz jeden wymiar, w oderwaniu od innych. Taki "dziadkowóz" że dla kolegi kilka postów wyżej okazał się za długi. Mohorić wygrał, wiec Merida tworzy rower emerycki, by potem promować na wyścigach, marketingowe kuriozum. Nie wiem dlaczego na Silexie nie miało by się nie osiągać jakiś sukcesów? Progresywna geometria daje wsparcie na technicznych odcinakach w terenie, a tam można zyskać najwięcej, na szosie zyskuje się bardzo niewiele. @Patricks123 Merida 4000, fajna rama z wieloma trafnymi rozwiązaniami, miejsce na opony, BSA, karbonowa sztyca, może napęd troszkę biedny, ale działa. jak sie podoba i miałeś go pod tyłkiem, to czemu nie.
    1 punkt
  25. Nie ma żadnych cech by twierdzić że to dziadkowóz, to są tylko jakieś dziwaczne uprzedzenia.
    1 punkt
  26. Taki dystans dla malutkiego dzieciaczka to bardzo dużo. Jakby to przeliczyć na dystans dla dorosłego to wyjdzie pewnie ze 100-150 km. Także dzielna dziewucha.
    1 punkt
  27. @sivesgaard Zanim kupisz amortyzację, włóż szersze opony i zalej je mlekiem. Dzięki temu będziesz mógł jeździć na dużo mniejszym ciśnieniu, a prędkość na nierównościach też się poprawi. To jest dedykowany sposób na poprawę wygody na gravelu. Przy okazji możesz rozważyć opony z mniejszym bieżnikiem. Jeśli nie jeździsz w mokrym i grząskim terenie, może nawet semi-slick.
    1 punkt
  28. 1 punkt
  29. ...bo zaklęty krąg z obiektem kultu pośrodku (Park Mużakowski)
    1 punkt
  30. Bo jesienny piknik w Dolinie Zachwytu (OPN)
    1 punkt
  31. Bo złapał pająk liścia w sieć pajęczą.
    1 punkt
  32. Nie przeszkadza mi że ciemno, ale mogłoby być cieplej.
    1 punkt
  33. Bo trzeba korzystać z pięknej, słonecznej pogody
    1 punkt
  34. 1 punkt
  35. Czyli masz dedykowany sprzęt do amortyzacji w crossie, z kilkucentymetrowym skokim, jakimś tam tłumieniem, i ten amortyzator ci nie wystarcza, bo bolą cię ręce. Postanawiasz więc kupić rower bez amortyzacji i z bardziej agresywną pozycją, żeby więcej ciężaru opierało się na rękach i chcesz wstawić do niego jakąś namiastkę prawdziwej amortyzacji w postaci malutkiego mostka, który ma jakieś 2 biedne centrymetry skoku. I oczekujesz, że "noo teraz to będzie komfort, nie to co na tym nędznym crossie, normalnie będę zasuwał więcej niż 12 km/h", i to jeszcze na drogach słabszych niż szutry premium. Naprawdę nie widzisz jak bardzo twoja logika rozpada się w szwach? Kupując rower (czy w sumie cokolwiek) chyba warto odpowiedzieć sobie na jakieś podstawowe pytania? Co lubię robić na rowerze, gdzie chcę na nim jeździć, jakie zalety/wady ma w tym kontekście mój obecny rower, co mi da zmiana na inny, w czym będzie lepszy/gorszy od obecnego, do jakich zastosowań się nada, ile w tej mojej jeździe jest zasługi/problemu z rowerem, a ile moich umiejętności? Oczywiście możesz mieć na to wywalone, jak to napisałeś w innym temacie "ale to przecież moje pieniądze i czemu nie miałbym sobie pozwolić na chwilę przyjemności" - kupuj co tam chcesz, tylko się nie dziw, że ostatecznie ludzie na forum głupieją i już nie wiedzą o co ci właściwie chodzi. Według mnie gravel to rower zupełnie niedopasowany do twoich (kompletnie zresztą niespójnych) oczekiwań.
    1 punkt
  36. @Mistrano: Twoje pazie zostały wyłapane i nabite na wentyle. Sorry, no mercy 🤡 …a jak tego w końcu złapię to się przestanie śmiać: Jeśli zaś ktoś używa wentyli samochodowych to polecam Lego Duplo 🤡
    1 punkt
  37. Powitajcie ziomka z fejsbuka, którego namówiłem na rejestrację na forum 🫠😉 Pozdrow'er 😘
    1 punkt
  38. Elo Świry 🥳🤠 tak obserwuję jak sobie rączki brudzicie a tymczasem ja mam od tego małych pomocników, paziów od brudnej roboty 🤖🤡
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...