Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      26

    • Liczba zawartości

      7 656


  2. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      8 018


  3. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      2 462


  4. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      1 037


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.09.2024 w Odpowiedzi

  1. Bo dożynki w Baniach 🫠 Pozdrow'er 😘
    13 punktów
  2. Bo prawie jak w Alpach: Góry Orlickie, gdzieś między Pod Homolí, a Pěticestí. https://mapa-turystyczna.pl/#50.26239/16.44183/17
    11 punktów
  3. Bo szuter klasy premium, można jechać i jechać.
    9 punktów
  4. 8 punktów
  5. Bo zanim wyjąłem telefon, to zdążyły się poderwać...
    8 punktów
  6. 7 punktów
  7. Bo rowerów wodnych nie było (okolice Kłajpedy, Litwa)
    6 punktów
  8. 5 punktów
  9. Bo się baba w zakręcie nie wyrobiła:
    5 punktów
  10. Nie wiem czy po 2 dniach, ale ja osobiście mam wrażenie że gdy codziennie rano biorę stałą dawkę, to mam jakby więcej energii, mogę trenować dłużej i ciągle jeszcze nie jestem zmęczony. Nie wiem ile w tym efektu placebo a ile prawdy ale coś takiego występuje. Mam taki suplement z kreatyna w kilku formach, beta - alaniną i dodatkowo są tam jeszcze mikroelementy i witaminy. Jak nie suplemntuję niczego to szybciej tracę chęć do trenowania, bo szybciej czuję że jestem już zmęczony i że to już dosyć.
    3 punkty
  11. Mostek tak długi że końca nie widać.
    3 punkty
  12. Bo dogoniłem peleton, jeden kolarz trafił bor suka i wywinął orła z przemieszczeniem tył rzutki, przetartym bokiem z obojczykiem🫠😉 Pozdrow'er😘
    3 punkty
  13. 2 punkty
  14. Bo wrzosowa piaskownica nie jest taka straszna
    2 punkty
  15. Siadłem i do gdańska z goteborga pojechałem. 2 dni mi się zeszło, spanie na ławeczce przystanku autobusowego Wyjechałem za późno, więc mi pozamykali stacje benzynowe. Przez co mało ujechałem pierwszego dnia. Następnego musiałem nadganiać, żeby na prom zdążyć. Ostatnie 100km trzymałem 32-37km, aż coś ło w lewym achilesie i zatarłem torbę, słabo, boli. Ostatecznie na prom zdążyłem, ale epickim fartem były roboty drogowe na samym wjeździe do Karlskrony no i stały TIRy na czerwonym świetle i zapukałem do Polaków w szybkę i ostatnie 20km dojechałem "autostopem".
    1 punkt
  16. Jakby ci to powiedzieć - skoro nie masz pojęcia o temacie to się za to nie bierz. Noooo chyba, że kwestie finansowe totalnie nie mają znaczenia i jesteś w stanie wtopić masę kasy w totalnie nieprzyszłościową ramę tylko po to żeby zdobyć jakieś tam doświadczenie
    1 punkt
  17. @Zbyszek.K https://strava.app.link/LsA64i87IMb
    1 punkt
  18. Jak zacznie łańcuch skrzypieć to smarujesz. Jak jest cicho to nie smarujesz.
    1 punkt
  19. A dlaczego silnik w kole skoro centralne są lepsze . O taki ci chodzi ? https://electofun.pl/rowery-elektryczne/4039-14112-rower-elektryczny-funbike-randan-suv-175-ah-2024.html?_gl=1*zu80uo*_up*MQ..#/5-kolor-szary/61-rozmiar_ramy-m 35Nm - bardzo słaby silnik . Jeśli chcesz turystycznie jeździć po całej Polsce , również w górach i pagórach to musisz mieć min 60Nm . Silniki centralne uznawane są za lepsze i dające bardziej naturalne odczucia z jazdy . Część albo i większość z nich daje dodatkowe opory . Czyli jazda bez prądu to z górki albo po dobrej nawierzchni po płaskim . Nie sądzę żebyś chciał przejechać bez prądu np 20km , raczej krótkie odcinki . Najlepiej wypożycz sobie gdzieś elektryka żebyś w ogóle wiedział czego się spodziewać . Aha , żaden rower sam nie jedzie i nie ma manetki . Takie pytania na tym forum nie są dobrze odbierane .
    1 punkt
  20. Pitolenie i tyle z tym 1%....lżejsze o ok.0.5kg na podjezdzie robią mega różnicę, proszę spojrzeć co napisałem NT. tcr vs contend ar. Dwa inne światy. Czy w mtb , czy w szosie 1kg zawsze robił dla mnie dużą óżnicę szczególnie jak ta różnica w części pochodziła z kół. Waga, sztywność, geometria...trzy kluczowe aspekty. Czy to na płaskim czy w górach. @spidelli ten tcr oczywiscie że fajny, w promocji bo to starszy model, obecnie wszedl nowy z nieco inną ramą i pochowanymi kablami. Mam tą ramę w swoim...sztywny tam gdzie trzeba, wygodny, szybki. Dobrze podjeżdża i zjeżdża. Ale za 11k idzie wyrwać nowego Defiego gdzie masz 105 2x12 i bardziej sportowa geo niż w poprzednim defy. Sam się łamie co tu robić, czy dalej iść w coś sportowego jak ridley noah ,czy raczej spróbować w drugą i iść w defiego.
    1 punkt
  21. Nie mam pojęcia jaka to marka, ale tak na 51% nie jest to tytan, tylko alu. Ale dla pewności możesz podgrzać ramę palnikiem tak do 700 stopni i zobaczyć czy się stopi. Jak przetrwa to znaczy, że to tytan 😛
    1 punkt
  22. Zostałem szczęśliwym posiadaczem, tzn czekam na odbiór, tylko trzeba teraz poczytać i zrobić doktorat pl. Jak ustawić tylny amortyzator
    1 punkt
  23. Komoot ostatnio tłumaczy atrakcje / highlights. Co za porażka.
    1 punkt
  24. Też się zgadzam z tym że rowerzyści powinni korzystać ze ścieżek rowerowych jeśli mają taki obowiązek. Strasznie jednak mnie wkurza przytaczanie tej bezsensownej analogii po raz kolejny. Poprawna analogia brzmi następująco: Na wylotówce z miasta mamy ładny asfalt po którym mogą poruszać się samochody i rowerzyści. Urzędnicy żeby ułatwić życie rowerzystom, postanawiają wybudować równoległą drogę tylko dla samochodów. Z braku funduszy lub niedbalstwa jest ona jednak węższa tak, że z naprzeciwka trzeba się mijać na centymetry, nawierzchnia jest z kiepsko spasowanych sześciokątnych płyt chodnikowych, co 50m mamy przejścia dla pieszych na podniesionej wyspie, a każde skrzyżowanie z drogą podporządkowaną jest okraszone ograniczeniem prędkości do 30 km/h. Mamy też odcinki specjalne gdzie na poboczu zabrakło miejsca na znaki drogowe i stoja one częściowo na jezdni. Osobiście muszę przyznać że jako kierowca wkurzyłbym się i nawet poszedł na jakiś protest. Czapki z głów za pogodzenie się z taką sytuacją. Mało kto umiałby powiedzieć "trudno, tak musi być". Co do samego tematu gniewu na rowerze, to kolejny raz BMW postanowiło pójść na czołówkę przy wyprzedzaniu, a mnie zepchnąć na pobocze.
    1 punkt
  25. Bo tata świnka, mama świnka i świnki trzy.
    1 punkt
  26. 1 punkt
  27. @Mihau_Stary pies nowe sztuczki czy coś. @chrismelna osiągi to ma wpływ tylko jedno, kolarz. Rower, opony, koła, karbon/alu to są rzeczy drugorzędne. Różnice w rowerze to będzie widać jak posadzisz tego samego kolarza na dwóch różnych rowerach. Bo taki @kaido2 krossem evado objedzie mnie nawet na najlepszym rowerze wyścigowym. @spidelli hmmm nie ma SENSA. Właściwie to ciężko mi jest powiedzieć czy zmiana roweru sprawi, że będzie dużo szybciej. Osobiście mam Gravela i szosę endurance w karbonie, geometria jest bardzo podobna, waga 8.2kg szosa, 8.8kg gravel, rama szosy sztywniejsza. Jak jadę po asfalcie na gravelu to jest różnica, nie jest ona ogromna ale jest. Jak zakładam koła z szosy do gravela to różnica właściwe się zaciera. Niezacieralna różnica to jazda po zakrętach i łukach, szosą mogę ciaśniej i szybciej.
    1 punkt
  28. Czemu do takiego zastosowanie musi mieć tarczowe? Bzdura. Mam w jednym rowerze obręczowe, w innych przyzwoite tarczowe i mechaniczne, i hydrauliczne W nieekstremalnej jeździe nie ma różnicy, gorzej tylko w deszczu, błocie, no i troszkę czasem w modulacji. Mam v-ki Deore z dobrymi klockami. Przy 30/h, a pewnie i znacznie więcej, jednym palcem blokuję każde koło. Naprawdę nie wiem, czego chcieć więcej przy dojazdach do roboty. No i są tanie i mega proste w regulacji it'd.
    1 punkt
  29. Rowery minionej młodości. Przepraszam za włączoną lampę.
    1 punkt
  30. Wnętrze absolutnie niepasujące do fotografii rowerowej - jest. Oświetlenie z d**y i wcale nie lepszy kadr - jest. Rower - jest. Nawet jeśli nie mój 😜
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...