Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 25.08.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
15 punktów
-
13 punktów
-
13 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
U mnie dzisiaj klasycznie - Leskowiec i czerwonym przez Łamaną na Potrójną.8 punktów
-
8 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Wkrótce zacznie się rykowisko. Rogacz już zaczyna rozglądać się za potencjalnymi "ofiarami".3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Pytał kiedy kupię kolejny rower i czemu nie dostaję 500+ na każdy, który już mam, skoro są dla mnie jak dzieci. I kazał mi wstawać skoro świt, bo kto rano wstaje, ten coś dostaje. I jak widać poniżej - wstałem. I kleszcza dostałem.2 punkty
-
Sprzedam moje koła. Cena 750 zł. Szczegóły w ogłoszeniu na olx. Dla forumowiczów możliwość negocjacji ceny i wyboru sposobu wysyłki. https://olx.pl/8575376361 punkt
-
Kiepski nie kiepski, elektryk po 2 latach i przebiegu 12 tyś pewnie będzie się nadawał się na złom, nie ma co inwestować wielkiej kasy w rower na dojazdy do pracy. Popatrzcie czym jeżdżą ci wszyscy dostawcy jedzenia🤔 Ja bym brał taki który będzie miał dobry serwis gwarancyjne aby go utrzymać na chodzie przez te dwa lata a po tym czasie wymiana na kolejny. I tak wyjdzie ze trzy razy taniej niż samochodem 😁1 punkt
-
Biorąc pod uwagę że bardzo kiepski rower kosztuje ok 1000 zł, kiepski kit do konwersji że 2000 to co można sądzić o rowerze elektrycznym za 3000? Ty potrzebujesz porządny rower, dojeżdżając codziennie do pracy zrobisz w roku 5 - 6 tyś km, kiepski rower rozpadnie się po roku.1 punkt
-
1 punkt
-
Nowe koła w tym standardzie będą bezużyteczne do nowego roweru. Jeśli te oferowane 370tki mają już system ratchet ln to poproś o wycenę na obręczach dartmoor tomcat (29mm wewnętrznie, lekkie i mocne).1 punkt
-
1 punkt
-
A ja jestem wkurzony chociaż wcale nie jechałem rowerem😂 Byłem ostatnio świadkiem treningu za motocyklem jednej z polskich zawodniczek jeżdżących w world tour pochodzącej z południowej Polski. Wiejskie, kręte drogi, remonty, wahadła, sznurki samochodów itd. Ilość popełnionych wykroczeń i niebezpiecznych sytuacji wywołanych przez nich w ciągu kilku minut była zatrważająca. 6 aut jadących za traktorem 40kmh? Ona nie będzie przecież czekać tylko wyprzedza całe towarzystwo mając może 5 kmh więcej i wymuszając na jadących z naprzeciwka zjazd na trawiaste pobocze. Rzygać się chce kiedy widzisz, że zawodowiec, który powinien świecić przykładem uosabia wszystkie negatywne cechy jakie można zarzucić rowerzystom na drodze1 punkt
-
To warto przeważyć Twoje koła, ściągniesz oponę, wagę tarczy i kasety znajdziesz w necie to Tobie mniej więcej wyjdzie. Niemniej jednak jeśli chodzi o wagę zestawu 1700-1800gram to zdecydowanie warto (niekonieczne tego zestawu). Obstawiam, ze waga Twojego zestawu to 2200-2400gram. Jak do tego dorzucisz jeszcze jakieś lżejsze zwijane opony to zmiana będzie bardzo odczuwalna bo zyskasz pewnie 500-800gram. Kiedyś jak zmieniałem koła w mtb zyskałem niecały 1kg i zrobił się totalnie inny rower. Stare koła zostaw bo jakbyś chciał zmieniać rower to sprzedasz go ze starymi kołami, nowe przełożysz do nowego albo sprzedasz. Jeśli chodzi o piast to 370 są spoko, obręcze mavica jak na dzisiejsze standardy wąskie, ale kiedyś jeździło się tylko na takich albo węższych i tez było spoko. Wiadomo zmieniły się nieco konstrukcje opon i trendy więc warto poszukać czegoś lekko szerszego.1 punkt
-
Na takie komponenty nie ma sensu. Obręcze 533d bardzo ciężkie i wąskie, te mavic wąskie 21wewnętrznej. z tanich budżetowych dartmoor tomcat lub drożej lepiej newmen Evolution X.A.25 29 lub dt xr391. Piasty dt 370 są spoko. A na pytanie czy warto musisz sobie odpowiedzieć sam. Możesz też kupić piasty novatec 791 792 z ali za ok 290zł, obręcze newmen z niemiec za 500 lub tomcaty za 250 na lokalnym rynku , zanieść do lokalnego kołodzieja żeby dobrał szprychy np sapim race i poskładał. Jeśli geometria Ci odpowiada i lubisz ten rower to ja bym zrobił tak. Kupił tylne koło, na fajnej obręczy i dobrej piaście, poszukał używanej reby na sztywną oś i wtedy dokupił przednie koło.1 punkt
-
Tadam 🥁 Sprowokowany własnymi "przygodami", uroczyście otwieram temat W ciągu ostatniego miesiąca wkurzyły mnie sytuacje typu : 1. po najeździe na u-kształtną gałąź (tak fajnie leży, że se po tym centralnie przejadę ), niestety jest pamiątka na dolnej goleni amora - plus, że od wewnętrznej, to nie rzuca się w oczy ten "mechaniczny" mat lakieru 2. po mikro zeskoku (max 10 cm) pękła mi szprycha w tylnym kole - lokalny serwis policzył sobie jak za zboże... 3. szlif na asfalcie i na MTB, to nie jest coś, czym można by się chwalić - bonus w postaci szczepienia na tężec, po którym czułem się tak se... 4. kolejna szprycha się odłączyła od nypla - plus, że po drodze i po lekkiej/pośredniej znajomości, wymienili mi na poczekaniu za półdarmo (1/4 ceny tej pierwszej wymiany), poprawiając przy tym wózek przerzutki, bo z włączonym sprzęgłem praca w dół kasety nie istniała O incydentach typu pancia z jedną ręką na kierownicy, a drugą odpalającą peta, i małolacie zjeżdżającej ze ścieżki rowerowej na ulicę pod prąd nie wspominając... PS jak można zmniejszyć akapity pisząc na smartfonie ?1 punkt
-
Może już gdzieś tu było ale ja nie widziałem: https://www.magazynbieganie.pl/kolarskie-tajniki-velominati/1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Więc suport zależy od tego jaką masz mufe. Jest duża szansa ze masz tam zwykły angileski BSA i kupujesz sm-bb52. Jak chcesz coś lepszego to jest sm-mt800, ale moim zdaniem nie ma takiej potrzeby, 52 jest ok. Jeżeli masz tam wloski suport lub wciskany, sprawa nieco się komplikuję, ale bez tragedii. Każdy suport HTII pasuję do mufy 68 i 73, tylko podkladki inaczej się układa. Kaseta i przerzutka tył nie ma znaczenia, przerzutka przód powinna działać, bo uzębienie korby zmienia się nie zbyt dużo. Ewentualnie jeżeli będą kłopoty to można zastanowić się nad przedniej dedykowanej do tej korby Deore. Ale to nieco komplikuję sprawę, bo przerzutka jest do napędów 10x i wymagają takiego łańcucha, na łańcuchu 8x pewnie będzie ocierało o wózek. I to jeszcze znajdź kompatybilna - top\down swing, top\bottom pull etc.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Tak, przekosy. Przerzutka powinna działać, tylko nieco zwiększone zużycie łańcucha i hałas. Tak, to jest to. Tylko że mu wszystko łatwo poszło. A mając stary MTB to warto się przygotować do zapieczonych śrub korb i suportu https://allegro.pl/oferta/korba-shimano-deore-fc-m6000-10rz-40-30-22t-175mm-13723433150 , przy okazji ona jest 40-30-22, także sprawę zmiękczenia napędu masz załatwioną. No pewnie masz rację. Tam jest 5srub z bcd 94, na pierwszy rzut oka to wygląda na ciężkie do kupienia. Tu niby coś jest, ale z takimi cenami jeżeli wymieniać co najmniej 2 zębatki, to taniej będzie ten Deore co powyżej+ suport. UPD. Chociaż na allegro jakieś zębatki Stronglight są w rozsądnych cenach.1 punkt
-
Wg Browna m737 jest przenaczone do krótkich suportów 107-113mm. Te korby co w linkach są do dlugich 121-125, więc linia łańcucha będzie nieoptymalna. A w chwili obecnej na kwadrat nic nowego z wyzszych grup nie da się kupić, wszystko jest na HTII. Najwyżej może jakieś Alivio produkcji parę lat wstecz. Więc chcesz korbe wysokiej grupy rozważ przejście na zintegrowaną oś. Chociaz trzeba zaznaczyć że wysokie grupy są teraz 1x i 2x. 3blatowa najwyżej Deore. A nie chcesz tylko wymienić zebatki?1 punkt
-
Od końca do końca suportu, bez zdjęcia korb sie nie da. Tak normalnie to jest napisane na suporcie1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
