Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 13.01.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
9 punktów
-
5 punktów
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Expander Extralite UltraStar 4 oczywiście. Kiedy na rynku pojawił się nowy, a ja jeździłem na poprzedniej wersji UltraStar 3 cięższej o 1.1 grama czułem, że dzieje się coś niedobrego. Jazda przestała sprawiać mi przyjemność, byłem konfliktowy i czułem obrzydzenie do samego siebie, że jeżdżę na starym, ciężkim g***ie. Kiedy przyjechał kurier znów poczułem radość, ale ta nie trwała długo. Otóż expander zamiast deklarowanych 4.7 waży 4.8 grama.Jako, że jest to oczywista niezgodność towaru z umową prośba o pomoc. Angażować Rzecznika Praw Konsumenta, Trybunał w Strasburgu, papieża?3 punkty
-
@cervandes domyśliłem się, że może chodzić o to, gdy nowy czujnik był już w drodze... I faktycznie, półtoragodzinna jazda na Zwifcie przebiegła bez żadnych problemów po wyłączeniu opcji baterii adaptacyjnej, wszelkiego oszczędzania energii dla tej i kilku innych aplikacji. Więc prawdopodobnie to było to. Co ciekawe - po wyłączeniu "inteligentnej" opcji baterii adaptacyjnej, ustawieniu dla aplikacji nieograniczonego użycia baterii... czas działania urządzenia zdecydowanie się wydłużył. Coś mi się teraz wydaje, że te inteligentne opcje mają za zadanie nie optymalizację zarządzania energią, a przyspieszenie degradacji wbudowanych akumulatorów... A czujnik oczywiście zostaje. Przed chwilą skończyłem pierwszy jego test. Jest mega fajny. 👌 Przyda mi się na siłownię, do biegania i podobno można w nim nawet pływać. No i na rower ofc!2 punkty
-
@adas651 jak masz tokarza, któremu będzie się chciało bawić z taką drobnicą w normalnych pieniądzach, to podziel się kontaktem Też miałem takie "dojścia", ale tacy ludzie to niestety wymierający gatunek. Rozmawiałem z Velo i... @Michal_288 niestety nawet na dnie szuflady w serwisie nie znaleźli i nie znajdą, ale chęci były szczere. @LukaszOkon w Twojej sprawie jest bardziej kolorowo - wysłałem priv. A dla potomnych, w kwestii odkręcania - można delikatnie podgrzać opalarką, tak aby nadtopić klej do gwintów, który to trzyma, a zarazem żeby nie zdjąć lakieru z dolnych lag. Pozdrawiam2 punkty
-
2 punkty
-
Niezła promocja na Lumintopa B01 z ogniwem 21700, 127 zł. z kodem rabatowym WinterC2 https://pl.aliexpress.com/item/33046014882.html2 punkty
-
Kiedy sram ma skok indeksu dwa razy dłuższy, to chyba manetka cierna jest bardziej naszym intencjom wierna, miałem to kiedyś w szosie, zachowałem się jak prosie i nie pamiętam. Przyjechał do mnie Rival z kraju robin huda i zdumałem się wielce, że nie działa na 7 szimano skoków, stare manetki robią cyk, ale jestw nich myk- można zrobić tryk i działa bez cyk cyk, co ratuje sprawę… oczywiście rower składałem dzień przed wyścigiem no ciernie trzeba było wachlować, co w peletonie to jest dalekie od mienia dobrze!!!! Dziś Rival ma skoków na indeksie dziesięć w klasycznym baranku , cóż z tego, w zasadzie jest rowerem ostatniej posługi bo kto by tam jeździł na pistacjowym kolorze, kiedy mam w rdzy ramy pierwsze w kolejce do wiatru, cierne 6 s robi tysiące kilometrów ( na kasecie 8 ) a skokowe 10 s wegetuje z kurzem. Bo w płaskiej ziemii centralnej po grzyba biegów w bród. Z radosnym pozdrowieniem życzę ślicznego klasyka zamiast tego transformersa, są przerzutki Sram plazma i quarc z plastyku, sprężyna mocna, skok szimano, ale wyglądają jak wiązania narciarskie z epoki tej ramy, a nie futurystycznie, minus taki że jak rower od wiatru zrobi bam na bok to bardziej od shimano zaginają hak przerzutki. ale tak jak jest też mi się podoba !!!neoretroprofutura!!! ta Twoja fura!2 punkty
-
A trzeba było się nie odzywać Jeżeli chodzi o taką drobnicę, to na stronie mało co da się znaleźć. Często takich elementów nie widzimy nawet my w panelu B2B, ale nie tyle jesteśmy obeznani z Velo, co jesteśmy z tymi ludźmi na "Ty" i niekiedy da się załatwić takie pierdoły na zasadzie: Ja: "Hej, macie to i to" Velo: "Na magazynie nie ma, ale..." Niekiedy dzięki uprzejmości i dobrej współpracy z serwisem da się sporo pochytać Tak czy inaczej o ile takie części do piast Dartmoor'a, którego są "producentem" da się ogarnąć, o tyle jeżeli to ma to być coś do piasty agang, który już trochę czasu nie istnieje, to trzeba liczyć jedynie na cud Piszcie priv, to będę miał przypominajkę w postaci nie przeczytanego maila i spróbuję jakoś pomóc.2 punkty
-
2 punkty
-
Wyczerpałeś możliwości konfiguracji urządzenia, tj powłączałeś aplikacjom autostart i pracę w tle, wyłączyłeś je z oszczędzania energii i zakłódkowałeś w task managerze? Bo generalnie każdy androidowy telefon obecnie nadgorliwie ubija aplikacje pracujące w tle, aby oszczędzać prąd... I trzeba te wszystkie opcje jakkolwiek się nie nazywają - powyłączać.1 punkt
-
Obecnie opakowania są szare. Były niebieskie. Jeśli kupiłeś tarcze z normalnego sklepu i jest podana Japonia jako miejsce produkcji to raczej trudno oczekiwać jakiegoś oszustwa1 punkt
-
1 punkt
-
Przaśny punkt 3 😀 1. «zrobiony z niezakwaszonego ciasta» · 2. «prosty, surowy, naturalny» · 3. «świadczący o zacofaniu cywilizacyjnym, o kulturalnym i umysłowym ubóstwie». Po prostu wsobniak , Habsburg wśród rowerów: Inbred1 punkt
-
1 punkt
-
Gdzie nie spojrzeć mają metaliczne (bez radiatorów). Nawet sam zacisk 6120 sprzedawany jest z metalicznymi... https://biostern.abstore.pl/hamulce-tarcze-adaptery-hamulec-deore-br-m6120-przedni-okl-met-,c65,p6060,pl.html1 punkt
-
1 punkt
-
Kupno 4 tłoków zamiast 2 ma choćby ten plus że zacisk jest większy i lepiej radzi sobie z ciepłem. Pytasz o jakość? Wg mnie heble shimano nie = się jakość. Po raz kolejny napiszę: zaciski i przewody magura mt5, dźwignie deore.1 punkt
-
Doszedł naciąg, o którym wspomniał @TheJW Właśnie to wymieniłem. Powiem tak! Działa bardzo dobrze. Wymiana jest nieco skomplikowana, bo naciąg jest sztywniejszy od sznurka, ale jak już się wymienić to jest bardzo dobrze! Pięknie dziękuję za pro tipa!1 punkt
-
Też myślałem czy od Leszka nie kupić spodenek a to dlatego że idealnie mi pasują kolorystycznie do roweru, wkładka jest kolor czerwony z tych dobrych wkładek ale jak piszecie że to nie wytrzymuje chyba postawie na rogelli też w podobnej cenie. Znajomi je ma bodajże 2 lata i sobie bardzo chwali. Coś blisko 350 zł ich cena.1 punkt
-
1 punkt
-
5.7 ważył UltraStar 3. Ale nie przypominaj mi już o nim, bo znów mi niedobrze.1 punkt
-
Od 2 lat około. Jest odczuwalnie gorzej niż było kiedy prod. była japońska. W chińczyku jedna strona tarczy hamuje na pół gwizdka. U mnie chińskie rt6x-7x nie wnoszą żadnej zmiany względem rt56 zrobionych w ten sam sposób co rt10 i rt20. Po podmianie kół na takie gdzie mam jeszcze stare, japońskie rt64 to zupełnie inne hamulce się robią.1 punkt
-
A to mój triban 540 po delikatnych przeróbkach. Mostek przeniesiony niżej i 2 podkładki nad. Kaseta zmieniona z oryginalnej 11-28 na 11-32, zaciski kół założone dt Swiss, sztyca z offsetu na bez offsetu karbonowa token. Do tego wymienione pedały z platform na SPD Look x-track, zacisk sztycy Token, kapselek sterów token. Opony zmienione z 25c na 28c vittoria rubino pro g2.01 punkt
-
Jeżeli zależy Ci na częściowej ochronie przed wodą obejrzyj kurtkę GORE® Wear Spirit Goretex Infinium: https://www.gorewear.com/dk-en/spirit-jacket-mens-100716 Kieszeń z tyłu jest niewielka, zapinana na zamek i nie powinna przeszkadzać a krój jest rowerowy z tym że raczej luźny - bardziej na gravela niż na szosę. Dodatkowo jest kieszeń z przodu, też nie duża - dużego smartfona tam nie zmieścisz. Sam materiał czyli Goretex Infinium ma (jak na membranę) dobrą oddychalność. Wytrzymuje kilkanaście minut lekkiego deszczu lub kilka średniego/dużego. A jak chcesz mieć oddychalność na niemal kosmicznym poziomie i krój rowerowy nie jest priorytetem polecam mojego faworyta pod tym względem czyli Rab Borealis: https://8a.pl/kurtka-softshell-rab-borealis-jacket-firecracker Kieszenie z przodu są spore, jak ich nie obciążysz nie będą przeszkadzać nawet w pochylonej pozycji. Kurtka jest elastyczna więc dobrze się dopasowuje do sylwetki. Materiał jest wytrzymały. Przeszurałem w niej kilka metrów bo betonie i nie ma śladu. Ma powłokę DWR ale ochrona przed deszczem jest symboliczna - kilka minut lekkiej mżawki to wszystko na co można liczyć. Natomiast jej rewelacyjna oddychalność ma swoją cenę - nie zabezpiecza przed wiatrem w 100%. Można przyjąć że odcina 80-90 % wiatru. Tak przy okazji. Jazda z plecakiem nie jest, i to bardzo delikatnie mówiąc, dobrym pomysłem. Bardzo okazjonalnie można się przejechać. Ale jazda non stop z wilgotnymi plecami owiewanymi przez wiatr doprowadzi prędzej czy później do zmian zwyrodnieniowych z którymi nic nie będzie można zrobić. Powodują m. in. chroniczny ból w obręczy barkowej przy każdym zawilgoceniu, nawet w lato, czasami przy zmianach pogody. Pracuje się na nie co prawda latami ale potem zostają do końca życia. Na plecakach które są sprzedawane jako rowerowe powinien być napis ostrzegawczy jak na kubkach w Mc Donaldzie. A jak na reklamach widzę gości którzy radośnie pomykają na MTB z plecaczkami to mam ochotę producenta wbić na pal.1 punkt
-
1 punkt
-
Oprócz drogi szerokiej, oprócz góry wysokiej Oprócz kawałka chleba, oprócz pomarańczy nieba czy jakoś tak to leciało1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jak jesteś na granicy rozmiarów to musisz wybadać jak jest w myk mykiem. Ot cała filozofia a nie gdybanie czy będziesz jedził ostro na krótkim dystansie czy nie bo to nie ma znaczenia. No chyba, że większość tras będziesz robił bez opuszczania to jakoś ujdzie w każdym przypadku.1 punkt
-
W Trance górna rura efektywnie ma tą samą długość co rowery XC, gdyby porównywać rozmiar do rozmiaru. Wzięcie rozmiaru mniejszego ma sens, zwłaszcza z takimi odczuciami względem obecnego sprzętu 👍 U mnie przesiadka była ze Scotta Scale, dlatego pociągnęło mnie w stronę dłuższej ramy. Giant daje do tego roweru pancerne opony enduro które są nie na miejscu jeśli chcesz kręcić kilometry1 punkt
-
1 punkt
-
Ko Kolor opisany jako Bianchi czyli Celeste, napisałem, że fatalnie na zdjęciach, ( może być lepszy na żywo) …. Kolor na zdjęciach nie jest kolorem Bianchi …. Malowanie Bianchi mam w oryginale i potrafi mimo pistacji być piękne. I da się je nawet skopiować trochę w proszku, widziałem warstwę z opalizacją. Robienie Bianki z Jaguara z naklejkami - kwestia gustu, masz rację może się komuś podobać, robota włożona, cena w miarę dopasowana. Dobór komponentów dyplomatycznie nazwijmy praktycznym. Przez lata sam robiłem takie tandetne renowacje dla siebie i znajomych, i swoje rowery nazwałbym tak samo, szczerze. Nawet w dość dostojnym Wichrze mam korbę 105 w satynie superlekkie koła na novatekach i stożkach od Wolbera, nie z epoki ,bo rower był do Pruszkowa i miał śmigać, a stare kampy pękają ipd itp Oryginaly widelec też zdjęty bo Jaguarowe, Wichrowe pękają przy sterach i strach. Mówią że dębowe kołki mają dać czas na kontrolowany upadek, ciekawe czy po proszku w Jagu z aukcji wbili nowy kołek…. nawet pegaz w moim Wichrze nasprejowany w odbiciu lustrzanym. Bo nie nazywam tego renowacją czy restauracją, ot projekt. Kolor też nie z palety Wichrów, także tak sobie komentuję jak widać …. Jaguara mam po przebudowie na przełaj z piwotami i górnym prowadzeniem linek. Bo można, także mam szacunek dla roweru z aukcji bez obaw, ale wygląda tak bardziej w stylu amerykańska renowacja z serialu o renowacjach… pomalować nakleić i poutykać części z różnych lat.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00