Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      7 662


  2. keltu

    keltu

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      2 191


  3. zajonc

    zajonc

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      944


  4. Pantadeusz57

    Pantadeusz57

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      191


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.04.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo przymusiłem się do 50 km. trasy z nieprzyjemnym wiatrem w twarz
    15 punktów
  2. Bo za chwilkę lasek i singielek w dół
    15 punktów
  3. @zekkertrochę tam suwakami poleciałem w ciemność, ale u siebie na monitorze wyraźnie widzę rower jak i resztę Bo jak słońce łapało jeszcze korony drzew, zielone odbija, z dnia na dzień będzie gęściej. Pozdrow'er
    12 punktów
  4. 10 punktów
  5. Nareszcie to, co tygryski lubią najbardziej.
    8 punktów
  6. @keltu Klasztor w Tyńcu? Bo szutrówek nigdy dość.
    8 punktów
  7. 7 punktów
  8. 6 punktów
  9. Bo miejscówka już oklepana. Jednak lubię tam zajechać na koniec dnia
    6 punktów
  10. Bo to zdjęcie mnie boli... Chwilę po zrobieniu tego zdjęcia wiatr przewrócił rower na kamień. Rama niestety nie wyszła bez szwanku Ale za głupotę się płaci...
    6 punktów
  11. 6 punktów
  12. 4 punkty
  13. Bo brakuje tylko wiatraczka z jarmaku na kierownicy
    4 punkty
  14. 2 punkty
  15. Silex ma przecież mocowania na bagażnik. Podobno trochę niefortunnie umieszczone ale ma. https://www.merida-bikes.com/en-gb/p/service/warranty-253.html 120kg. Przy czym z tego wynika, ze w UK dają dożywotnią gwarancję na ramę, a u nas tylko 2 lata.
    1 punkt
  16. W okolicach max budżetu jest też Riverside 500. Ehhh, było by fajnie jak by Deca zrobil taki Riverside 300, Al rama i kaseta jak w 500 i sztywny stalowy widlec jak w 120.
    1 punkt
  17. @Strek Zgadza się, na drugą stronę się nie przedostałem barka gdzieś się zapodziała
    1 punkt
  18. A co rozumiesz przez kurtkę "rowerową"? Wydłużony krój z tyłu? Czy kieszenie na plecach? Nie wiem czy to jest do znalezienia na rynku, bo takie ubrania to jednak pewna nisza i może po prostu nie opłacać się ich produkować na szerszą skalę. Ale może sprawdzisz Vaude? To bardzo rowerowa marka, a jednocześnie właśnie producent odzieży outdoorowej. Ja zauważyłem, że dobrze mi w ubraniach, które potem okazują się właśnie kurtkami czy spodniami wspinaczkowymi. Mocne, odporne na wiatr, warunki, a jednocześnie elastyczne, wygodne. Pewnie stąd moja sympatia dla Black Diamonda, który jest właśnie wspinaczkową marką. Szy.
    1 punkt
  19. A to już zależy, czy wolisz jeździć po Mazowszu, które wygląda tak: Czy tak:
    1 punkt
  20. Nie wiem jak te z linków, ale np moja bluza z długim Endury dedykowana na 10-18 stopni, przed wiatrem chroni średnio, szczególnie w pierwszej połowie tego przedziału. Można za to pod bluzę dać też coś z długim rękawem na zasadzie grubiej, ale przewiewnie. Do tego warto mieć przeciwwiatrową kamizelkę kolarską. Przyda się i teraz i w cieplejsze, a wietrzne dni na koszulkę z krótkim. Jak za ciepło ląduje w tylnej kieszonce. Fajnym patentem są też rękawki. W razie czego można ich użyć nawet pod bluzę z długim. Ogólnie warto ubierać się na cebulkę i w taki sposób, aby było łatwo modyfikować ubiór bez rozbierania się do spodniej warstwy.
    1 punkt
  21. Nie mogę się nadziwić jak się ludziom przesunęły zakresy używania sprzętu :) Full xc na Mazowsze to tak tylko z zapasem, a góry to tylko "przeżyje"... :D Ja bym powiedział, że na Mazowsze to okrutny overkill, a w górach to może uda się dopiero wykorzystać jego możliwości jeśli jeździec będzie ogarnięty i trasy trudne.
    1 punkt
  22. 1 punkt
  23. Dokładnie tak na Mazowsze będzie jak znalazł a na okazyjny wypad w góry też przeżyje. Umówmy się, że przeciętny użytkownik ma małe szanse na wyciśniecie z tego roweru tyle by się rozpadał. Zresztą tu nie ma za wiele rzeczy do rozpadania. Bardzo dobre części i super koła. Przed wyjazdem w góry trzeba tylko odpowiednio zająć się ustawieniem amora i dampera.
    1 punkt
  24. Generalnie full XC będzie sobie lepiej radził w górach od hardtaila XC i raczej nie rozpadnie się po jednym dniu. Ale jakbym miał jeździć regularnie takie trasy jak na filmie powyżej, to kupiłbym coś innego. Może coś z pogranicza XC/Trail jak Spark bez dopiska RC, a może po prostu coś co ma "Trail" w nazwie Wygodniej i bezpieczniej. Z drugiej strony na Mazowsze full XC wystarcza z zapasem. Okazjonalny wypad w góry też przeżyje.
    1 punkt
  25. Fajnie się to ogląda, bo fajnie. Skilla on i inni mają na pewno, ale o tyle są te filmy wkurzające, że reżyserka tam króluje bardziej niż u bear gryllsa, a potem tacy jak Ty to łapią i myślą, co myślą. Jest masa filmów na YT jak "czołowi" poginacze montowali te filmiki, ile gleb pozaliczali to mało napisać.
    1 punkt
  26. Jak mieszkasz na Mazowszu i chcesz mieć uniwersalny rower to obejrzyj rowery tzw. "down country" w tym wątku [18000] full do maratonów - Jaki rower kupić do X złotych? - Forum Rowerowe - Największe w Polsce Tak jak pisali koledzy, nie ma się co sugerować takimi filmikami. Generalnie jak ktoś ma skilla to i na CXsie pojedzie traile i będzie miał z tego frajdę, ale im bardziej ścigancki rower tym mniej wybacza, komponenty są lżejsze i często mniej wytrzymałe, trzeba jechać czysto.
    1 punkt
  27. Ten na filmiku dostał rower za darmo od Scotta. Zrobi z niego śmietnik po jednym dniu to trudno. Nino też może mieć nowy rower po każdym wyścigu. Kolega prozaczek też ma takiego bogatego wujka-sponsora?
    1 punkt
  28. Część tras w PŚ xco jest obecnie tak trudna, że sporo osób endurakiem miało by do myślenia a na pewno w kwestii tempa jazdy. Nino na Sparku jeżdzi kosmos i nie dojedzie go większość ludzi dobrze jeżdzących po górach na enduro ale o jakim poziomie wyszkolenia jest tu mowa. W tym gostka na tym wyżej filmie. Chcesz i masz w dobrej cenie to kup tylko to jest sprzęt na bardziej ścieżkową jazdę jak na tym Butorowym koło Kościeliska. Żar to już gorzej. Pamiętaj, że zawodnicy mają wszystko na tacy i za friko wiec jak coś się rozpadnie to ma nowe albo nowy rower. Takie filmy jak wyżej są o tyle durne, że przedstawiają jakiś wycinek z jazdy w ciągu dnia. Trzeba patrzyć szerzej na cały sezon i tu już kolorowo nie musi być. Tak czy inaczej rower ma pewne ograniczenia i to ty decydujesz ile z niego max wycisnąć.
    1 punkt
  29. To rower do XC, a nie do skoków. Szkoda 15 000 zł (czy za ile go tam możesz kupić).
    1 punkt
  30. Bo niby wiosna a na 600m śnieg dalej się pojawia a powyżej 900 to można się pogubić w porach roku 🤣
    1 punkt
  31. 1 punkt
  32. Rower w (prawie) finalnej wersji. Bo przecież zawsze znajdzie się coś, co można wymienić! Od początku go lubiłem (dlatego kupiłem ), ale w obecnej formie podoba mi się jeszcze bardziej. Nieskromnie powiem - ładny ścigant mi wyszedł! Jak sobie czasami wspominam, co mówiłem na temat drogich upgrade'ów roweru jeszcze 2 lata temu, albo trafiam na jakiś swój stary post, to śmiech mnie ogarnia.
    1 punkt
  33. Coś do smarowania i coś, co nigdy smarowane być nie powinno. - tarcze Shimano RT-MT800 160+180mm - długo wyczekiwane, chyba ostatni element, który planowałem wymienić w rowerze przed sezonem wyścigowym - olej Shimano PTFE - bo czymś trzeba smarować, a ten przynajmniej nie syfi łańcucha - lampka Eyen Augon 50 - do szosy, bo nie chciało mi się ciągle pierdzielić z zakładaniem "Łoliego"
    1 punkt
  34. Bo taki stwór spotkany w lesie... 🤣
    1 punkt
  35. Bo wbrew pozorom, głównym elementem zdjęcia jest zachodzące słońce
    1 punkt
  36. z reguły jednak taka przesiadka pomaga w osiąganiu większych prędkości. Lżejszy i sztywniejszy rower, brak amortyzatora, bardziej aerodynamiczna pozycja, efektywniejsze pedałowanie, "szybsze" przełożenia, to wszystko robi różnice. Może nie drastyczną, ale jednak. Natmiast może się okazac, że nie jest wygodniej.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...