Skocz do zawartości

some1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 522
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana some1 w dniu 7 Sierpnia 2020

Użytkownicy przyznają some1 punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Mazowsze

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika some1

Mentor

Mentor (11/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Reaktywny Rzadka

Ostatnio zdobyte

674

Reputacja

  1. W tym konkretnym przypadku wina jest bezsporna, bo autobus cisnął po linii ciągłej i obszarze jezdni wyłączonym z ruchu. Tak ogólnie, tego typu sytuacje mogą być rozpatrywane różnie, bo nie możesz sobie zmieniać pasa jeśli jesteś aktualnie wyprzedzany. Lusterko warto mieć, ja nawet do baranka założyłem. Małe, nie szpeci, a widać co trzeba.
  2. W miejscu o którym pisał kolega taki "ledwo wystający" rower już może być problemem https://www.google.com/maps/@52.6437039,16.8090102,3a,75y,203.74h,67.38t/data=!3m6!1e1!3m4!1s3ntTRsTqImX8zOBEtuFI5Q!2e0!7i13312!8i6656
  3. Prościej i taniej będzie po prostu ominąć most. Jeśli to na zdjęciu to most w Obornikach, to przecież obok jest drugi normalny. Poza tym z rowerami na haku miał byś z kolei problem minąć się z autem z naprzeciwka.
  4. some1

    [2022] Rondo Ratt

    I pierwsze albo drugie miejsce w kategorii odporności na przebicia. Coś za coś. No niestety tak patrząc na ofertę producentów, to era graveli na 650b nie tyle jeszcze nie nadeszła, co już minęła. Merida też miała kilka modeli Silexa+ na grubej oponie, bez zmian w geometrii, tylko inne koło. Na ten sezon ostał się tylko jeden w edycji "limitowanej". Tak jak @abdesign napisał, na takie rowery jest wąska grupa odbiorców, bo trochę zaczyna być to zaprzeczeniem tej uniwersalności gravela, od której zaczął się cały ten szał. Chociaż możliwe, że ten rower to takie "tech demo", które ma pokazać innowacyjność marki i zrobić reklamę w prasie oraz internecie. Nawet na forum dyskusja na dwie strony, jakby był zwykły gravel taki sam jak inne, to mało kto by zajrzał.
  5. Rowery podobne, Spec powinien mieć trochę bardziej rekreacyjną pozycję (wyższy stack przy podobnej długości). Opinie o future shock są różne, jedni chwalą, inni mają zastrzeżenia, że buja gdy nie trzeba i dodatkowo komplikuje rower. Sam mam Canyona i jestem z niego zadowolony, choć mając wybór wolałbym kupić coś lokalnie.
  6. Możesz popytać w okolicznych sklepach rowerowych, czy nie zostały im kartony po rowerach.
  7. Wymień przednią zębatkę na większą. Są kasety 10-45, ale przerzutka może sie z nią nie polubić. 11 rzędowych też nie obsłuży.
  8. No i fajnie tylko, że ceny rowerów w ostatnich dwóch latach mocno poszły do góry i teraz taki sam Kross Trans na Deore kosztuje właśnie 3k PLN. A jak trafi się przecena 10%, to już dobrze. https://sprint-rowery.pl/rower-trekkingowy-kross-trans-5-0-2022 Więc teraz zmieszczenie w takim budżecie przyzwoitego roweru + elektryka i to dla kogoś kto robi dobre kilka tysięcy rocznie... cóż, łatwo nie będzie.
  9. Co będzie, nic nie będzie. Właścicielem sieci Deca jest Decathlon Właścicielem sieci Go Sport Polska (nie mylić z francuskim Go Sport Group) był rosyjski Sportmaster, który trzy lata temu odkupił sklepy od Francuzów. Stąd sankcje. Go Sport to był tylko z nazwy, nie zrobili rebrandingu.
  10. Już widzę jak to mleko będzie sikać z dziur przy 100 PSI 😄
  11. Pathlite 7 ma zintegrowany kokpit, co w takim rowerze jest trochę bez sensu. Tylko utrudnia dopasowanie roweru pod siebie bez wymiany całej kierownicy. Pathlite to też rower z nieco bardziej pochyloną pozycją niż klasyczny cross, taki trochę bardziej fitness z amortyzatorem. Giant cenowo wypada całkiem dobrze, ale ma też trochę dziwnych i niestandardowych rozwiązań. Korba no-name, bo najpopularniejsi producenci nie mają nic w tym rozmiarze. Nie wiem nawet, czy tam są wymienne blaty czy nie. Sztyca D-fuse, wynalazek Gianta. Plus, że karbonowa, ale jak sobie zechcesz zamontować sztycę amortyzowaną to w tym rowerze już nie założysz. Opony też nietypowe ze zintegrowaną dętką, ale to zawsze można wymienić. Jeśli masz możliwość przymierzyć się do tego Unibike Zethos i będzie Ci pasować jego klasyczna geometria, to jest to ciekawa opcja. Nawet uwzgędniając koszt wymiany amortyzatora na coś z wyższej półki wychodzi taniej niż taka Merida, a do reszty osprzętu ciężko się przyczepić.
  12. To nie jest tak, że na odrobinę większej kasecie przerzutka od razu przestaje działać. Po prostu możesz zaobserwować, że łańcuch będzie trochę mniej chętnie wchodził na największe zębatki, albo ogólnie kultura pracy spadnie. A może różnica będzie jeszcze nie zauważalna. Da się znaleźć w internecie ludzi, którzy zamontowali jeszcze większe kasety do tej przerzutki i jakoś im to działa. Kaset 11 rzędowych 11-36 Shimano chyba w ogóle nie produkuje. Pozostają inni producenci.
  13. Osobiście dałbym bardziej wytrzymałą na tył, z prostego powodu że z wymianą dętki z tyłu jest więcej babrania.
  14. Na oko potrzeba z 5000 pln (grupa GX ok 2000 pln, koła 2-3 tys., reszta na tarcze, hamulce)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...