Skocz do zawartości

some1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 337
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana some1 w dniu 7 Sierpnia 2020

Użytkownicy przyznają some1 punkty reputacji!

Reputacja

604 Doskonała

O some1

  • Tytuł
    Stały bywalec

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Mazowsze

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Koledze się pewnie linki omsknęły, ta wersja jest w Twoim budżecie https://www.canyon.com/pl-pl/rower-hybrydowy/rowery-miejskie/roadlite/roadlite-5/2780.html?dwvar_2780_pv_rahmenfarbe=GY%2FTQ Albo damska rama https://www.canyon.com/pl-pl/rower-hybrydowy/rowery-miejskie/roadlite/roadlite-5-wmn/2781.html?dwvar_2781_pv_rahmenfarbe=GY%2FRD Co prawda większość rozmiarów wyprzedana i trzeba poczekać na nowy rocznik.
  2. Typowa rama szosowa jest krótka (pod baranka), i niska (bo to sportowy rower), więc potrzebujesz długiego mostka ze sporym wzniosem, żeby to jakoś działało. Można próbować z ramą większą o rozmiar lub dwa, o ile przekrok pozwala.
  3. 1. Chcesz kupić ramę szosową, do tego prostą kierownicę, to nie są rzeczy, które normalnie idą w parze. Ramy szosowe są krótsze, żeby zostawić miejsce dla giętej kierownicy. Na pewno ogarniesz geomerię pod swoje wymgania? Po przesiadce z trekkinga to w ogóle może być zdziwienie. 2. Generalnie nie opłaca się składać roweru z części chyba że z tych, które już zalegają u Ciebie na półce. Gotowce wychodzą taniej nawet jeśli coś musisz wymienić żeby dopasować do swojej wizji. https://swiatrowerow.com.pl/specialize-sirrus-1-0-2021.html https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2022-presidi
  4. Po prostu pokazuję co jest punktem wyjściowym i jak różne są podejścia do tematu.
  5. Kierownicę ustawia się pod wygodę dolnego chwytu, a klamki pod górny chwyt. Jednego przepisu nie ma. Przykładowo Canyon w gravelach montuje kierownicę lekko w dół (ma dość krótkie dropy), a klamki lekko w górę. Im wyżej masz kierownicę tym bardziej jest skłonność do podnoszenia klamek, żeby tworzyły odpowiedni kąt z nadgarstkiem.
  6. some1

    [Napęd] Upgrade, plany

    11-34 ma takie samo stopniowanie jak 11-46. ( 11-13-15-18....) Zmiana jak najbardziej ma sens jeśli poszukujesz większej rozpiętości.
  7. Zabronione (w UE) jest ustalenie ceny minimalnej i wymuszanie jej na innych podmiotach, tak jak w linkowanym artykule. Nie jest zabronione ustalenie ceny sugerowanej (MSRP). Po co sklepy mają dawać niższą cenę, jeśli sprzęt schodzi na pniu? Mniej chodliwy towar, na przykład takiego Muirwoodsa RC kupisz na allegro w różnych cenach, nawet poniżej katalogowej. Zresztą proszę, Gestalt z rabatem. No i gdzie ta zmowa. https://swiatrowerow.com.pl/marin-gestalt-2021.html
  8. Ktoś tu chyba nie odróżnia zmowy cenowej pomiędzy producentami, od ustalenia odgórnie ceny produktu u oficjalnych dystrybutorów. Jedno jest karalne, drugie to normalna praktyka nie tylko w tej branży.
  9. Przykryj innymi. Nawet różowe możesz zamówić. https://www.slikgraphics.com/shop/rims/dt-swiss-xr-361-custom-rim-decal-kit/
  10. Też przekracza budżet ale mniej https://www.decathlon.pl/p/rower-podrozny-riverside-touring-520/_/R-p-332407?mc=8643286&c=Niebieski_Turkusowy Sensa ma sporo modeli, w końcu to Holendrzy. Może coś da się trafić na allegro albo z używek https://www.sensabikes.com/bikes/trekking/ Ale faktycznie bardziej opłacalne może być kupno czegoś z amorem i wymiana na sztywny. Albo od razu, albo za parę lat jak się zepsuje.
  11. some1

    [2021] Canyon Grizl gravel

    Pojawił się tańszy Grizl AL na alu ramie, w cenach od 7000 PLN. Rowery dostępne niemal od ręki, co pewnie nie potrwa długo https://www.canyon.com/pl-pl/gravel-bikes/bike-packing/grizl/al/
  12. some1

    [buty] SPD+pedały

    Z Shimano to raczej XC100/XC300 albo coś z poprzedniej kolekcji.
  13. 27,5" to 650b, nawet linkowałem taki na poprzedniej stronie. Marin ma miejską wersję muirwoodsa z takimi kołami, ale poza budżetem https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2022-muirwoods-rc
  14. 4c waży 12.7 kg, czyli nadal mniej niż przeciętny cross i jakieś 2kg więcej niż dobry gravel w tym budżecie. Od Eskera 2.0 różni się raptem o kilogram, ale to nie jest dobry gravel tylko maksymalna budżetówka. Mniejsza o to. Z kobietą 60kg oznacza to, że zestaw będzie ważył o około dwa i pół procent więcej niż na aluminiowej ramie, i o tyle będzie gorsza dynamika. Różnica jeszcze bardziej zatrze się po obciążeniu sakwami. Dajcie już spokój z tymi bajkami jak to lekki rower lata i sam jeździ, zwłaszcza, jeśli ktoś szuka czegoś do miasta i turystycznie pod sakwy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...