Skocz do zawartości

some1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 624
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana some1 w dniu 7 Sierpnia 2020

Użytkownicy przyznają some1 punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Mazowsze

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika some1

Weteran

Weteran (12/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

754

Reputacja

  1. Koła mają zalecane opony 23mm (bardzo wąska obręcz) i limit wagi 80 kg. Hamulce nie więcej niż 28mm, ale możliwe, że prześwit w ramie kończy się wcześniej.
  2. Nie wiem jak ta korba FSA, czy da się do niej dokupić blaty NW i łatwo wymienić (w korbie Shimano bez problemu). Sama klamkomanteka 2x i pancerze mogą zostać nie ruszane, tylko przerzutkę przednią odkręcić. Klamkomanetka ma wbudowane sprężyny i zapadki do indeksacji, więc nawet bez przerzutki na drugim końcu linki nie będzie się luźno majtać. Ale trzeba mieć na uwadze, że tylna przerzutka 2x ma mniejszą pojemność niż wersja 1x i nie będzie za dobrze działać z kasetami 40+.
  3. Coraz większe fikołki robisz KNKS. Napisałeś wprost, cytuję: Tymczasem bardzo poważne szosy wyścigowe od poważnych producentów spokojnie przyjmą opony ponad 28C. Więc zważywszy na to, nie sposób się z tobą @KNKS zgodzić. Tak czy siak, dyskusja jak zwykle dryfuje w kierunku, który do niczego nie przyda się autorowi tematu. @bartek9524 Osobiście nie wiedząc konkretnie czego chcę wolałbym mieć jednak trochę zapasu w ramie na szersze opony niż 28 mm. Możesz oczywiście zaufać opiniom z internetu, że komuś więcej nie potrzeba, ale z opiniami jest ten problem, że każdy ma swoją
  4. I każdy zmieści opony do 32mm a nie nic ponad 28 jak twierdziłeś. Tarmac na gravelkingach 32mm? Proszę bardzo: https://www.reddit.com/r/gravelcycling/comments/13jetbu/offtarmac_sl7/ Cervelo jeszcze lepsze, już dają prześwit do 34mm. https://www.cervelo.com/en-US/bikes/s5
  5. Oj, nie jesteś na bieżąco: https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-szosowe/rowery-szosowe-wyczynowe/madone/madone-slr/madone-slr-9-gen-8/p/46707/?colorCode=white https://www.specialized.com/pl/pl/s-works-tarmac-sl8---shimano-dura-ace-di2/p/216953?color=349995-216953 https://www.canyon.com/en-pl/road-bikes/aero-bikes/aeroad/cfr/aeroad-cfr-di2/3967.html?dwvar_3967_pv_rahmenfarbe=R108_P01 Wszystkie mieszczą 32 mm. Jakieś niepoważne te rowery 😄
  6. Z dętka producent podaje ponad 5, nie wiem jak to się ma do innych modeli opon, nie interesowałem się górnymi limitami bo i tak pompuję mniej.
  7. Może PANARACER GravelKing SS+ ? Ten '+' w oznaczeniu jest istotny jeśli chcesz wersję odporniejszą na przebicia.
  8. Z przodu jeśli działa to nie ma sensu wymieniać. W grx jest inna linia łańcucha, może nie wystarczyć zakresu do regulacji.
  9. Dynasy, Oboźna, Tamka i masz mikro pętlę szosową do jazdy w kółko 😄
  10. Tego typu rowery stanowią znaczną część sprzedaży sklepów i sklepików rowerowych, więc może rozejrzeć się po okolicy co jest dostępne i poprzymierzać? Marka ma tu raczej drugorzędne znaczenie. Pozycja na rowerach crossowych przeważnie nie jest całkiem wyprostowana, więc nie wiem czy mama będzie zadowolona.
  11. some1

    [2024] Specialized Chisel FS

    @Dokumosa https://primal.pl/pl/p/ORBEA-OiZ-H10-29-1x12-XT-M/1181 https://www.merida-bikes.com/pl-pl/bike/4067/one-twenty-300 https://www.scott.pl/produkt/1623/11976/Rower-Spark-920-TR I na koniec nawet trochę podobny https://www.specialized.com/pl/pl/epic-comp-evo/p/155039?color=239079-155039 Spec już dawno temu miał aluminiowego Epica, obecnie Epic jest full karbą, to marketing "wynalazł" Chisela FS.
  12. some1

    [2024] Specialized Chisel FS

    Większość aluminiowych rowerów XC ma takie wahacze, jakoś nie słychać, żeby łamały się na potęgę. Spec, Orbea, Merida, Scott, itd. Sparki to nawet w karbonie miewają tylny trójkąt z alu.
  13. Ale co właściwie chcesz zmienić? Jak zmienisz przerzutki, będziesz musiał też zmienić korbę i klamkomanetki. Jak zmienisz klamkomanetki na GRX to i hamulce, bo masz na linkę a potrzebne będą hydrauliczne. Koszt wszystkiego zbliża się do wartości całego roweru.
  14. Manetka xt działa mi z przerzutką sram gx 12s. Być może są tam jakieś groszowe różnice w naciągu linki ale mogę u siebie wyregulować przerzutkę tak, żeby wszystkie biegi działały bezproblemowo. Ale ja zmieniłem samą manetkę mając cały napęd Srama. Czy zmieniałbym przerzutkę mając napęd shimano? Raczej nie.
  15. Takiego jeszcze nie wynaleziono, chyba że z motorkiem Szybciej będzie albo tu, albo tu. No, gravel/cx teoretycznie może być szybszy, jeśli ten leśny teren mało wymagający a Ty masz już kondycję, żeby jeździć szybko i pozycją na rowerze nadrabiać brak amortyzacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...