Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10.03.2021 uwzględniając wszystkie działy
-
14 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Bo zawsze chciałem wrzucić pierwsze w roku zdjęcie z rzepakiem 🧐 ... i bo więcej zdjęć z tego wyjazdu po północnych Kaszubach wrzuciłem w "firmowy" wątek: Szy.3 punkty
-
3 punkty
-
Nie doszukałem się wątku o serii XC na 2021 rok, więc zakładam nowy. Na początek zajawka prosto z centrum Rockridera w Lille. W filmie mówią tylko o nowościach, więc jak czegoś nie ma, to pewnie zostanie po staremu. To, co wychwyciłem, w skrócie: - XC900 idzie mocniej w stronę zawodniczą, ma być nastawiony na trochę agresywniejszą jazdę. Będzie edycja limitowana XC920S. Ponoć w Polsce 900ki mają pojawić się na początku kwietnia, ale sklepy na razie nie wiele więcej wiedzą, za to w komentarzach na fejsie podają dostępność 900 i 900S na czerwiec. - będzie model XC600S, cena 2199EUR, kaseta 10-51, napęd SRAMa, dostępność w czerwcu. - wprowadzają model pośredni XC 500S, który zachowa carbon w ramie, dostanie na przód Marzocha Machete zamiast Reby i jakąś nową/odświeżoną grupę jako napęd. 500ka ma być modelem flagowym Rockridera, z największą dostępnością i ceną 1799EUR. Jeśli dadzą radę przełożyć to na 7999PLN, rowery znikną, zanim się pojawią. Szczególnie że Pierre coś wspomina o sprzedaży głównie przez internet. - XC100 dostanie w 2021 napęd Deore, o 100S nie ma zbyt wiele. W komentarzach jest informacja, że nadal będzie czerwony - sprzedaż serii XC ma być oparta o wybrane sklepy, posiadające dobrą kadrę i serwisem mtb, w ktorych rowery będą fizycznie do zobaczenia i przymierzenia. Pierre wymienia sklepy spoza Francji, więc może i u nas wybiorą kilka. - ramy na razie nie będą dostępne osobno, trzymają je jako zapas na gwarancje i naprawy. - 23 marca będzie prezentacja prasowa modeli z edycji limitowanej. Całość live na ich kanale na fejsie https://www.facebook.com/rockriderbikes/2 punkty
-
Kolejny w kolekcji rower - "Romek" Projekt prawie skończony, do zmiany jeszcze koła (mam tylne do kompletu Bontragera, ale muszę dokupić adaptery osi), mostek pewnie większy wjedzie, korba i przerzutka przednia też do wymiany. Napęd 2x11 z korbą 46/34 i kasetą 11-42. Zobaczymy jak to będzie działać 😄2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo kolejny początek weekendu wieczorkiem na rowerze ;) @abra byłem wczoraj. Więcej było narciarzy niż rowerzystów Wszyscy chyba 3 na e-bikach.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
W październiku pojawiła się rysa na mojej ramie Accent Peak , jak się okazało pękniecie w okolicach tylnego trójkąta , pospawana przez firmę która robi urządzenia do gastronomii z aluminium wiedz raczej znają się na rzeczy . Nie jestem samobójca i rama wylądowała w trenażerze , po kilku mocnych jazdach pękła zupełnie obok spawu .1 punkt
-
Wszystko co gumowe z biegiem czasu zaczyna pęcznieć lub parcieje, dodatkowo DOT5,1 jest bardzo agresywny i może ten proces przyspieszać, żre prawie wszystko a szczególnie ręce. Zacznij myśleć o wymianie uszczelek w zaciskach i klamkach. Jeżeli uszczelki po wyjęciu wizualnie wyglądają na dobre można pokusić się o ich lekkie przetarcie papierem ściernym o bardzo drobnej granulacji, przecierasz miejsca styku z tłokiem, cylindrem. Robota jest conajmniej zegarmistrzowska bo są to dziesiąte milimetra. Nowe O- ringi zakupione w jakimś byle sklepie mimo że wyglądają na takie same jak oryginały mogą być zrobione z innej mieszanki gumy i mogą nie trzymać wymiaru, mogą być nad wymiarowe, może się okazać że trzeba je będzie również potraktować papierem ściernym. Sposób ten jest kontrowersyjny i nie musisz z niego korzystać, zawsze możesz kupić nowe hamulce lub szukać zestawu naprawczego, lub czekać na lepsze pomysły od innych.1 punkt
-
10 i 20mm widziałem ale 50 nigdy . Na pewno mówimy o travel spacers a nie top out bumper?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
A bo zawsze się zastanawiam, czy ktoś przypadkowo pstryknięty w atrakcyjnym miejscu kiedyś trafi na zdjęcie siebie w internetach (Velo Dunajec - most na Popradzie między Starym i Nowym Sączem) Szy.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@ pany wyżej, zgadzam się w 100%, ale tu nie miejsce na tą dyskusję. Bo tak fajnie było jeszcze wczoraj, a teraz sypie śnieg.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ostatnimi czasy miałem możliwość zastanowić się nad kilkoma update-ami roweru, kilka nawet wykonać i aktualnie sprawy mają się tak: 1. Obręcze - po niedawnej przygodzie związanej ze zniszczeniem nowej, ceramicznej 517 i konieczności zaplotu od nowa doszedłem do wniosku, że poddam je tuningowi. Czarna anoda wyjątkowo mi nie pasuje i podjąłem decyzję o usunięciu jej i uzyskaniu polerki. Jeśli ktoś próbował kiedyś usunąć anodę z oczkowanej obręczy - to droga przez mękę ale po próbach i błędach doszedłem do sensowych rezultatów 2. Udało mi się kupić nowego, 11 rzędowego Acrosa A-GE, czyli ostatni tego typu wypust niemieckiej marki. Względem pierwszej wersji widzę kilka plusów i minusów, ale zabieram się za tuning (niewielka kuracja odchudzająca i usunięcie czarnej anody). Zaletą dla mnie będzie możliwość zastosowania 11 rzędowej kasety - dostępność w pełni tytanowych "dziewiątek" była fatalna i wymagała sporego kombinowania. W tym przypadku bez kombinacji również się nie obędzie, ale w łagodniejszym wydaniu (teoretycznie). Jako ciekawostkę wrzucam też przerzutkę 5Rot - czyli jedną z pięciu, jakie wyprodukowano. Trafiła do mnie z racji konieczności wykonania naprawy 3. Tuning amortyzatora - czyli etap wizualny i techniczny, jeszcze trochę można zbić masy (na fabrycznych częściach), dzięki czemu niewykastrowany widelec będzie ważył 10xx gramów 4. Korba - czyli tytanowa Cane Creek po mocnym tuningu, ale do tego tematu zabieram się jak do jeża1 punkt
-
Z albumu: Majin
Wniesiony na wysokość 12 piętra bo winda wyłączona a zapięcia nie wziąłem. Widok na kopalnię odkrywkową.© Zgred
1 punkt -
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00