Skocz do zawartości

shiler

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    313
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana shiler w dniu 13 Lipca 2017

Użytkownicy przyznają shiler punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Skąd
    Małopolska

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika shiler

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

210

Reputacja

  1. Jeżeli chciałbym zamówić Rion to tak dużego rozmiaru bym nie zamawiał. Wszystko zależy od Twojej budowy ale jak nie jesteś bardzo gruby to ja bym się zastanowił na L. Sam mam 188 cm i 90 kg i z Rion mam M i jest ok.
  2. Czy ktoś poleci jakieś sprawdzone marki kierownic szosowych z chin? Trochę obawiam się o zęby Ktoś coś poleci czy raczej sobie odpuścić? Zaznaczę że nie szukam jakiegoś taniego badziewia, tylko faktycznie coś sprawdzonego. Wizualnie najlepiej podchodzi mi S-Works Aerofly II, ale jak patrzę na Ali to ceny tak koło 200 zł nie zachęcają do zakupu. Z marek które rzuciły mi się w oczy to np. RYET, OG-EVKIN, TOSEEK, KOCEVLO czy to też jakieś badziewie?
  3. Zastanawiam się nad przejściem z 105 2x11 na 105 di2 2x12 najmniejszym kosztem. Mam pełną grupę R7000 hydrauliczną. Czy wystarczy wymiana klamkomanetek na di2 (bez wymiany zacisków i przewodów) + przerzutki + kaseta + łańcuch? Czy to będzie działać ok? Czy do podłączenia 105 di2 potrzebuje jeszcze baterii BT-DN300 i 2 x przewody EW-SD300? Czy coś jeszcze?
  4. A czy ktoś poleci jakieś opony na jesień--zima-wiosna typowo na mokry asfalt o szerokości między 33-38mm? Mam gravela którego używam głównie (jako road+) w lecie jak jest mokro i jesień--zima-wiosna zamiast szosówki (95% asfalt). Fajnie jak by komplet kosztował mniej niż 300 zł i były w miarę lekkie.
  5. @Dokumosa Boje się trochę jakiś luzów itp. przy takim rozwiązaniu. Testowanie i wszystko ok?
  6. Witam. Potrzebuje przerobić przednie koło z piasta Dt Swiss 350 straitpool ( jakna tym foto z 15x100 na qr. Moje end cap-y są jakby dwu częściowe. Jedna część do tulejka z takim kołnierzem a drugie to taki pierścień dociskający do piasty. Szukam jakiś używek ale nie wiem które będą pasować. Może ktoś podpowie? Ostatecznie kupię oś taką która wkłada się w piastę z redukcja do qr, ale wolałbym end cap-y.
  7. Ja bym szedł jednak w coś co ma tarczowe hamulce (choćby mechaniczne- można później zainwestować w jakieś hydrauliczne bo jak masz wzrost to i wagę też pewnie nie masz ) https://www.olx.pl/d/oferta/rower-specialized-sirrus-x2-0-rower-2021-roku-CID767-IDSVxZ7.html https://www.olx.pl/d/oferta/rower-specjalized-sirrus-xl-CID767-IDTFkDx.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=0 https://www.olx.pl/d/oferta/rower-giant-fastroad-CID767-IDU7pxR.html
  8. Na forum szosowym jest temat o takim Romecie. https://szosa.org/topic/27919-romet-huragan-disc-2/ ja bym brał
  9. Mam problem z kółeczkiem od przerzutki Shimano R7000. Wygląda tak jakby łańcuch był za wąski i ząbki od górnego kółeczka blokowały się w łańcuchu. Przerzutka nowa (z demontażu) po pierwszym założeniu jak wyłapałem że coś blokuje łańcuch pomyślałem że ktoś podmienił kółeczko i zamówiłem nowe. Z nowym to samo. Tymczasowo przełożyłem kółeczko z przerzutki GRX812 i działa. Tak na sucho sprawdzałem z łańcuchem Sram Red22 i tam też te kółeczko tak jakby ciasno wchodziło. Z łańcuchem nowym KMC x11 wygląda jakby trochę lepiej współpracowało. Czy ten łańcuch to jakaś podróba czy coś? Czy o co chodzi??
  10. Czy ktoś może ocenić stan tego napędu? Nada się jeszcze do jakiejś zimówki czy już śmietnik? Korba: Kaseta:
  11. Wagę prawie zgadłeś, waty niestety trochę mniejsze bo jakieś 340 😞 W sumie srama też mam ale Red22, do tego Shimano 601 i Kmc x.11. Każdy inny żeby sprawdzić czy poczuje jakąś różnicę. @RabbitHood chyba właśnie tak zrobię i założę wszystko nowe. To nie dość że logiczne to jeszcze jak nowe to wszystko fajnie chodzi, a jeszcze do tego nowa tylna przerzutkę wrzucę i będzie rowerem prawie jak z fabryki 😁
  12. W szosie zakładam nową korbę do napędu ( stara idzie do drugiego roweru). Mam 3 łańcuchy z przebiegiem po 1200 km + kasetę która może ma przebieg wcześniejszy 3 tys na jednym łańcuchu + przebieg na tych pozostałych trzech czyli jakieś 6 tys. Czy przy wymianie tej korby rozsądniejsze będzie: 1. Nowe wszystko 2. Nowa korba + stare łańcuchy + stara kaseta 3. Nowa korba +nowe łańcuchy + stara kaseta łańcuchy mogę przełożyć z korbą do drugiego roweru + tam będzie nowa kaseta ale z dużo większym stopniowaniem więc kasety nie pasuje koncepcyjnie do drugiego roweru i mogę zostawić ją jako zapaś na kiedyś tam? Części mam już kupione wszystkie więc bardziej chodzi o to żeby wszystko wystarczyło na dłużej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...