Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. E no...na Potrójną to mus jechać. Zaglądnij do chatki...świetny klimat chłopskiej chałupy i bezbłędne bułki pieczone na bieżąco No i plenery obłędne.
  3. Bo rower nie ma nóżki, więc oparłem go o drzewo.
  4. Dobra, bo o ile było lato to mój dotychczasowy telefon wzorowo dawał radę, ale dwa ostatnie górskie wypady i dał mi się we znaki ze względu na dość niskie temperatury... Ponawiam temat: Wcześnie padły 2-3 propozycje, ale już nieprodukowane. Jest ktoś w stanie coś polecić?
  5. https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2024-fairfax-3-2
  6. spidelli

    [FAT Bike] Warto?

    Stalowe retro MTB na kole 26":
  7. DyktaTusek

    [FAT Bike] Warto?

    Zrobiłem fatem trasę ze Smołdzina do Łeby na około Lebska. Najpierw tymi bagnami na południe od jeziora, tam gdzie szlak rowerowy je objeżdża, i wówczas fat się faktycznie na bagnach przydał. Mijałem trochę ludzi pchających MTB a ja sobie jechałem. Potem podobnie jak już z Łeby do Rowów wracałem plażą przez park, to samo. Zjazd z wydm też fajowo. Ale to w całym moim rowerowym życiu jedyny raz kiedy zauważyłem jakiś sens fata, bo choć pożyczony to miałem go dłużej by się przekonać czy chcę kupić. Odechciało mi się całkowicie tak jeżdżąc nim poza tym przypadkiem. Także a przede wszystkim zimą, bo miało być tak super. A wcale tak fajnie po kopnym śniegu się nie zjeżdża jak to czasem widać. Musi być nawarstwiony, utwardzony i odpowiednie nachylenie. W kopnym fat i tak się zapada, a opony miałem 4,6. Jak dla mnie to kompletnie ślepa uliczka w rowerówce.
  8. Akurat łańcuch bym kupił lepszy, w okolicach 100-150 zł, bo te tanie potrafią się szybko rozciągać, co niepotrzebnie przyspiesza zużywanie się napędu. Pieniądze wydane na dobry łańcuch zwrócą się, bo będziesz rzadziej zmieniał kasetę, blat(y) i kółka przerzutki.
  9. Znajdzie mi ktoś taki rowerek z wyłączeniem Treków. Wyjazdy po 80-120km, głównie asfalt i dobrze utwardzone drogi, niewielkie wzniesienia: brak amortyzatora prosta kierownica opony 700/28-35c jeden lub dwa blaty z przodu kaseta 8-12 rzędów 180cm, 80kg
  10. Ramy z Ali sobie podaruj, bo ich niskie ceny wynikają z oszczędzania na jakości, a jak Ci pęknie, to nie masz szans na nową w ramach gwarancji (nie będziesz wysyłał uszkodzonej ramy do Chin). Primal to pewna, pancerna konstrukcja, a w razie czego masz gwarancję.
  11. Dzisiaj
  12. KNKS

    [FAT Bike] Warto?

    Jakieś 2 lata temu, zimą, widziałem w Szczyrku, w rejonie masywu Skrzycznego, ekipę kilku fatbajków zjeżdżających z Malinowskiej Skały w kierunku Salmopolu. Szlak pieszy i coś koło metra śniegu. Jest spory mróz , ludzie cisną pod górę w raczkach i stuptutach, a kolesie suną w dół na rowerach 😁. Szło to nadzwyczaj sprawnie i pomyślałem sobie, że to idealne zastosowanie dla fatbike, oczywiście jeśli ktoś lubi jeździć zima na rowerze 😉. Jak dla mnie, czysty surrealizm, ale miejscowi miewają ekscentryczne pomysły 👍.
  13. O kurde rzeczywiście. Dobrze myślałem źle napisałem. TRAIL ☝️ przepraszam za grubą pomyłkę.
  14. Rower trialowy nie ma siodełka i służy do innej jazdy niż rower trailowy (szlakowy vel ścieżkowy).
  15. Bliitz - 20079 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 18199 km (mtb, szosa + trenażer) [12741 km outdoor] bashey_pl - 10285 km (cross 3.3kkm, gravel 4.8kkm trenażer 2.1kkm) provayder - 9418km (szosa, MTB) michalr - 8564km (terenówka, mieszczuch) przecietny - 8000 km (mtb,grv) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) dfq - 5701 km (MTB, gravel, trenażer) smw44199 - 5219km (cross) Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 4536 km Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) wojtbike - 4059 km (cross) Lextalionis - 3787 km (gravel) spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) revolta - 2910 km (MTB) JWO - 2870 km (MTB) CoolBreezeOne - 2810 km (MTB) D!ckSteele 2779 szosa, 2364 trenażer thorcik - 2659 (mtb) Sansei6 - 2616 km (MTB) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  16. @marvelo za ładnie Ci wyszło, nie nadaje się do kategorii druciarstwo.
  17. Poniżej tekst mojego maila do sklepu dotyczącego beznadziejnej obsługi posprzedażowej w tym sklepie. Jego lektura powinna wyjaśnić skąd bierze się moja opinia. Szanowni Państwo Oto ciąg dalszy moich niemiłych przygód z rozpatrywaniem przez Państwo reklamacji. Przypomnę: Najpierw kontaktowałem się z Państwem przez formularz kontaktowy na Państwa stronie. Później, gdy po kilku dniach nie otrzymałem odpowiedzi, wysłałem do Państwa maila. Po kolejnych kilku dniach, gdy nadal nie było odpowiedzi z Państwa strony, yykonałem telefon. Pani z którą rozmawiałem miała: a) wyjaśnić powód dla którego nie odpowiedzieliście Państwo na kontakt poprzez formularz kontaktowy na stronie. b) przyjrzeć się mojej reklamacji c) wyjaśnić do czego służą klucze Abus, które otrzynałem wraz z zakupionym rowerem. Po kilkunastu minutach otrzymałem telefon, z prośbą o przesłanie zdjęcia z numerem ramy roweru(co natychmiast uczyniłem) a także informację, abym w sprawie reklamacji skontaktował się ze sklepem we Wrocławiu, przy czym kontakt ten mógł się odbyć jedynie drogą mailową, ponieważ mimo usilnych starań nie zdołałem ustalić numeru telefonu do sklepu. W dniu 01.10.2025 wysłałem maila na adres serwis.wroclaw@centrumrowerowe.pl, którego przesyłam poniżej. Dzisiaj mamy 6 października, a ze strony salonu nie nastąpił żaden kontakt. Do dzisiaj również nie otrzymałem wyjaśnienia odnośnie braktu odpowiedzi z Państwa strony na kontakt poprzez formularz kontaktowy. Także do dzisiaj nie wyjaśniona została kwestia kluczy Abus. Jestem zniesmaczony całą sytuacją, zwłaszcza, że wielokrotnie już dokonałem u Państwa zakupów, na całkiem znaczne kwoty. Mam nieodparte wrażenia, że "opieka nad klientem" trwa u Państwa jedynie do momentu dokonania zakupu, potem zaś zostaje on pozostawiony sam sobie. Moim zdaniem jest to postępowanie skandaliczne. Nie ukrywam, że swoją negatywną opinią postaram się podzielić z jak największą liczbą osób. Zastanawiam się również skąd tak wysoki współczynnik ocen (4,9) Państwa sklepu widniejący na waszej stronie www.
  18. Chciałbym złożyć taki rower. Są to sztywne rowery trialowe. Poradzi sobie też na ścieżkach.
  19. Ani Eccentric ani Primal to nie są rowery trialowe. Pytanie czy potrzebujesz roweru trailowego jak nie zamierzasz go katować.
  20. NerfMe

    [FAT Bike] Warto?

    Mając obycie z rowerem i po kilku przejażdżkach na karbonowym Farleyu 9.6 (czyli chyba jednym z lżejszych fatów) kolegi, porównałbym taką jazdę do jazdy elektrycznym fullem z wyłączonym wspomaganiem, przynajmniej na asfalcie. W lesie czy terenie to faktycznie różnice się zacierają. Jak ktoś ma specyficzne potrzeby, dobrą technikę jazdy w terenie, nie chcę serwisować fulla, to jest to jakaś opcja. Na pewno warto przetestować.
  21. Jak jeździsz w terenie, ale prawdziwym terenie gdzie jest masa luźnych kamieni korzeni, to i tak rower wcześniej czy później się porysuje i straci swoje pierwotne właściwości wizualne, natomiast nigdy nie zastanawiałem się czy mogę rower położyć na ziemi bo coś się zniszczy, dla uspokojenia używam go do 4 lat i nic się z nim nie dzieje szosę karbonową tez się zdarza czasem tak położyć i też jest cała, więcej szkody może spowodować wylatujący kamień od spodu w trakcie zjazdu niż położenie roweru na ziemi. Znam osoby, które przesadnie martwią się o sprzęt i jak jest błoto to nie wjadą do lasu, a najmniejsza ryskę by polerowali, ale chyba nie o to chodzi.
  22. Bliitz - 20079 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 18199 km (mtb, szosa + trenażer) [12741 km outdoor] bashey_pl - 10285 km (cross 3.3kkm, gravel 4.8kkm trenażer 2.1kkm) provayder - 9418km (szosa, MTB) michalr - 8564km (terenówka, mieszczuch) przecietny - 8000 km (mtb,grv) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) dfq - 5701 km (MTB, gravel, trenażer) smw44199 - 5219km (cross) Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 4536 km Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) wojtbike - 4059 km (cross) Lextalionis - 3681 km (gravel) spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) revolta - 2910 km (MTB) JWO - 2870 km (MTB) CoolBreezeOne - 2810 km (MTB) D!ckSteele 2779 szosa, 2364 trenażer thorcik - 2659 (mtb) Sansei6 - 2616 km (MTB) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  23. Tak. Ale nie walę do piasty tyle żeby wszystko pływało tylko pędzelkiem na pierścień zębaty nakładam około 1mm grubości warstwę. U mnie starczyło na około sezon. Potem pozbyłem się tych kół na rzecz rantowych.
  24. Wszędzie gdzie wpuszczamy (nikomu nie potrzebną) elektronikę istnieje takie ryzyko, że prędzej czy później np. zmiana przełożeń stanie się usługą wymagającą subskrypcji
  25. Tyfon79

    [FAT Bike] Warto?

    Trzeba sobie zdawać sprawę jak się jest daleko poza nawiasem z takimi wynikami względem zdecydowanej większości amatorów. Nie wiem jak można nie mieć tego świadomości. Ciśnienie nie ma tu żadnego znaczącego znaczenia co jest oczywistą oczywistością. Jest na to masa dowodów choćby jak ktoś przechodzi tak prozaicznie z xc do czegokolwiek z typowo terenowymi oponami. Żadne ciśnienia tutaj nic nie zmienią w odczuciach "ciężkości" jazdy. Jak sobie wyobrażę, że po płaskim WTR-e z Krakowa pod Tarnów miał bym wykręcić przelotową pod 30-kę i to bez problemów fatem to tylko mogę się uśmiechnąć z politowaniem. A w czyją stronę to już można interpretować dowolnie.
  26. mschossov

    [FAT Bike] Warto?

    Bardzo poważnie i sztywniutko podchodzicie do tego tematu, jakby miało tutaj zapaść jakieś wiążące orzeczenie 😆 Autor tematu już się nie odzywa od dłuższego czasu i w sumie ciekawe czy podjął decyzję? 🤔 ps jeśli jest ktoś z lubuskiego z pomiarem to chętnie bym się dokoptował na wspólny przejazd
  27. Witam. Chciałbym kupić kolejną ramę do złożenia roweru na kołach 29. Mój wybór padł na Eccentric-a albo Primala w nowym roczniku. Przekonuje mnie Dartmoor. Ns ciężko dostępny. Wcześniej miałem Horneta 2020 na kołach 26 i 27,5 , Primala 2021 27,5. Idę w 29. Nigdy nie jeździłem na takich kołach. Używek nie ma za wiele. Wolę kupić nową. Na razie czekam aż się pojawi nowa kolekcja. Jestem ciekawy czy ktoś jezdzi na ramię z aliexpress która przypomina geometrycznie i wizualnie Primala 2025. Tu nie chodzi w żaden sposób o pieniądze tylko wypróbowanie z czystej ciekawości. Rower nie będzie katowany. Będzie jezdzony dookoła komina po leśnych ścieżkach. Dziękuję za odpowiedzi.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...