Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Uff co za ulga, zacząłem czytać twojego posta i już się obawiałem że nie wkleisz jakiegoś zupełnie nieistotnego screena ze Stravy 😌
  3. Mieciu

    [SPAM] blokada

    Cały czas to robię... widzę co się dzieje. Jest jakaś kampania spamerska.
  4. Do sprzedania komplet zacisków M7000. https://www.olx.pl/d/oferta/zaciski-slx-m7000-komplet-CID767-ID17Yt7w.html?bs=siren_ad_posted_successfully&utm_campaign=ad_posted_successfully&utm_medium=email&utm_source=siren
  5. Dzięki za odpowiedzi! Nawiązując do odpowiedzi xzc, po przemyśleniu mogę stwierdzić, że po lesie nie będę jeździł stricte po korzeniach itd. tylko jak już, to po utwardzonych szutrach. W takim razie czy nie lepiej właśnie brać szosę? Co do Baranka, to nie miałem dużej styczności (niedługo będę mógł przejechać około 10km), ale raczej innego rozwiązania przy szosie nie ma. Przy okazji zapomniałem o najważniejszym czyli wzroście, 183cm, wagowo aktualnie 96kg, ale tak standardowo jest to 86-90kg I do tego w najbliższym czasie będę dążył. Czy w takim razie mogę prosić o pomoc w wyborze szosy, bądź dalszej edukacji, co do osprzętu w podanym przedziale cenowym, jak I np kwestia opony (słyszałem różne, informacje na temat dętki itd)
  6. Myślę, że i tak wiele ludzi będzie miało w d. ten przepis. Zwłaszcza na jakiś pipidówach.
  7. Bo na łące pod lasem.
  8. Dzisiaj
  9. Ratownicy Dup Win Wing Gravel (mieści bez problemu oponę 2,25") i bloki nowe bo podobno czasem wypada je wymienić.
  10. Przewozy pasaRZerskie 🤣
  11. Ale co takie ogólne porównanie ma do patriotyzmu ??? Ty jesteś czerwonym komunistycznym kosmopolitą? Moim zdaniem zanim zacznie się biadolić i to nie na temat konkretnego przykładu, a tak ogólnie "jak to u nas źle" to warto mieć porównanie, punkt odniesienia. Niedaleka Słowacja, to samo, jest tam o wiele gorzej z mojego doświadczenia, pomimo, że generalnie jeżdżą dużo wolniej. I już nie mówię o dziurawych drogach czy gówno rowerowej infrastruktórze. I mówię to jako gość, którego ostatnio w Krakowie jełop jakiś obtrąbił, zwyzywał i zepchnął na krawężnik (wywaliłem się) bo nie mógł mnie wyprzedzić przez separator wzdłuż torowiska. Ale nie napiszę, że to polski pojeep, napiszę że to po prostu pojeep. Akurat nie był w Jeep'ie 😉
  12. Poprawnie pracująca piasta na maszynach najczęściej ma prawidłowy luz roboczy dopiero po ściągnięciu jej w hakach widelca odpowiednim momentem (powinna się nawet gorzej kręcić nie skręcona w widelcu).
  13. W końcu udało się złożyć wszystko do kupy na ramie Bombtrack Beyond ale łatwo nie było. Przy mufie 73mm i osi 142 mm aby GRX 1x12 działał. Zamiana korby na SRAM i zębatka Garbaruka chyba załatwiły sprawę, napęd wydaje się że chodzi w porządku i linia łańcucha jest utrzymana.
  14. Mnie kiedyś w Szczyrku jakiś jełop pouczył, ze nie po to zrobili tyle tras zjazdowych, żebym się szosą po Salmopolu pałętał 😁.
  15. Jak to jest, że ci wszyscy wielcy białoczerwoni patrioci patrzą się na obce landy. W nosie mam jak kierowcy jeżdżą we Włoszech. Jeżdżę po Polskich drogach i jak na razie to tylko Polak mnie j*nął samochodem.
  16. Stevens ma najlepsze wyposażenie (Recon Gold różni się od Reby głównie wagą). Jego minusem jest brak sztywnej osi z tyłu. Lapierre Prorace 4.9 ma z tyłu sztywną oś, ale troszkę gorszy i bardziej wiotki widelec. Raidon w Prorace 3.9 to nie jest zły widelec, ale bardzo podstawowy, więc ja bym go nie brał pod uwagę, skoro za niewiele więcej możesz mieć Recona Gold lub przynajmniej Judy Gold. Kellysy sobie odpuść, bo Recon Silver ma dość delikatną powłokę górnych goleni, którą łatwo jest uszkodzić.
  17. Raczej tak, bo koło ewidentnie za mocno skręcone, lub brak podkładki jeżeli na maszynach, albo inny miki. Tak, czy siak do przejrzenia
  18. Zależy od regionu Zapraszam do takiej Nowej Soli , czy Zielonej Góry Tam porobili ścieżki " za ich piniondze" i nie masz prawa jeździć rowerem po drodze! XD
  19. Cześć. Niedawno kupiłem na następny sezon nowy (używany) rower Merida SCULTURA 8000 BURGUNDY RED (BLACK). Chciałem dzisiaj odkręcić koło z przodu bo coś ciężko się obracało i się zdziwiłem bo sztywna oś odkręca się w drugą stronę niż w moim poprzednim rowerze . Zorientowałem się dopiero w momencie jak dokręciłem tak koło, że ledwo się obracało.. Moje pytanie - dlaczego tak zrobili ? Dokręciłem teraz na wyczucie bo mój klucz dynamometryczny działa tylko w jedną stronę ale koło dalej nie kręci się idealnie gładko.. Jak poluzuje trochę to jest lepiej ale wtedy ledwo się trzyma i strach jechać. Drugie pytanie - piasta do serwisu ?
  20. Wszystkie części zawsze możesz podmienić, najważniejsza i tak jest rama, jej geometria (mająca wpływ na pozycję czyli wygodę). Rama ma to ograniczenie konstrukcyjne że nie zmodyfikujesz szerokości pod tylne koło, pod przednie możesz zawsze wymienić widelec. Jeśli jesteś zdecydowany na kierownicę typu baranek, to od siebie mogę polecić Kross Esker 4.0 (stalowy-zielony) , używkę kupisz poniżej 2k pln - mniejsze ryzyko utopienia pieniędzy gdyby jednak baranek Ci zupełnie nie przypasował. Rama mieści z tyłu oponę 29x2.1" WTB Nano z zapasem po 4-5mm na stronę, także łatwo testować ten rower na oponach szosowych typu 700x32c albo i terenowych zyskując trochę amortyzacji na leśnych dołkach.
  21. Ojkofobiczna przesada, nie jest tak źle i wciąż się kultura moim zdaniem poprawia, ja odwróciłbym te proporcje, że z 10% takich buraków jest. BTW ostatnią prawdziwą 'gazetę' na drodze (nie było ścieżki) miałem we Włoszech od Włocha.
  22. @uzurpator w przypadku karbonu zgoda, bo patrząc jak niektórzy zjeżdżają, to niech im ktoś rzuci tarcze
  23. Podziwiam za kreatywność 👍Mam pytanie..co to jest ten "pająk do linii paska" ?
  24. @RabbitHood Się nie zdziw, jak za rok/dwa Dzuracze czy inne Rekordy będą mocno na 1x lansowane. Zalety jednego blatu na szosie też są. Zwłaszcza jak jakieś karbą wydziwiate ramy się upowszechnią. Tak swoją drogą, ostatnia drama z UCI - ta na temat ograniczenia przełożeń, wynikła z tego, że SRAM ograniczony by byl do przełożenia 49/10, abo do porzucenia koronki 10t, którą to lansują od dekady. Na 49T N/W nie zrobisz, więc nie mogliby hipotetycznego napędu 1x13 w szosie oferować. @kaido2 Po to, abyś miał przyzwoite hamulce i karbonowe koła.
  25. Kluczowa kwestia jeździć przy lesie czy w lesie, w sensie czy ten las to ma być jakiś szuter czy asfalt w środku lasu, czy prawdziwa droga leśna (kamienie, korzenie), jeśli ta druga opcja to gravel nie bardzo się do tego nadaje, niby się da ale nigdy nie będzie to na tyle efektywne co rower MTB. Do obecnych zastosowań gravel może mieć sens, sam swoja pierwszą szosę kupowałem do podobnych zastosowań i też miał to być gravel, jednak w praktyce i tak trasy asfaltowe pokrywały praktycznie 100% tras jakie jeżdżę a jeśli sporadycznie trafił się jakiś szuter wolałem przeprowadzić ten kawałek rower niż kupować gravela i tracić na asfalcie względem szosy. Pewnie się znajdą tacy co będą twierdzić, że gravelem da się objechać wszystko, ale musiałbyś sam zobaczyć jak to wygląda w praktyce w terenie, pozycja, która wymusza gravel oraz brak amortyzacji w przypadku braku umiejetności jazdy w terenie może wręcz stwarzać zagrożenie. Optymalny zestaw to dwa rowery szosa + MTB pokrywające praktycznie 100% wszystkie potrzeby, gravel w każdym polu będzie miał jakieś ograniczenia szczególnie jeśli mówimy o jeździe terenowej, natomiast jako rower uniwersalny (ale nie idealny do wszystkiego) powinien się sprawdzić, nie pisze tego w celu zniechęcenia a zwrócenia uwagi, że nie jest to złoty środek zaspokajający wszystkie potrzeby.
  26. Ale po co tak naprawdę, tarcze w szosie?
  27. Gdyby za buractwo odbierali w Polsce prawko to pozbylibyśmy się 90% kierowców.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...