msantana Napisano 19 godzin temu Napisano 19 godzin temu Cześć, szukam roweru męskiego, który nie wymaga wysokiego podnoszenia nogi podczas wchodzenia na niego. Jednocześnie nie chciałbym, żeby wyglądał jak rower typowo damski. Jestem po wypadku i mam problem z przełożeniem nogi nad standardową ramą roweru męskiego. Czy są jakieś ciekawe modele, które wyglądają dobrze, a jednocześnie nie będą mi sprawiały kłopotu przy wchodzeniu? Czy takie ramy mają jakieś nazwy, po których można szukać? Zupełnie nie znam się na ramach oraz osprzętach. Wzrost 178 cm. Waga 85kg. Rower miałby służyć do jazdy po mieście oraz rekreacyjnego wyjeżdżania poza miasto. Będę wdzięczny za wskazanie przynajmniej kierunku, w którym powinienem się rozglądać. Dziękuję za propozycje. Cytuj
PiotrWie Napisano 18 godzin temu Napisano 18 godzin temu A jak sobie taki rower wyobrażasz? Rower bez wysokiej ramy to damka i tyle, oczywiście nie każdy musi być różowa i z koszyczkiem. Cytuj
Maciorra Napisano 17 godzin temu Napisano 17 godzin temu Coś w rodzaju Kross Lea? Rama to coś pomiędzy typową damką i ramą męską. Jest jeszcze trochę modeli które są dość niskie a długie, ale cenowo zdecydowanie poza widełkami... Cytuj