Skocz do zawartości

[Gravel] pierwszy gravel do 2000 zł na użytek codzienny


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, szukam gravela dla siebie ( 80 kg, 185 cm wzrostu. Używka/nowy. To mój pierwszy taki rower więc nie znam się na tym totalnie. Dojazdy do pracy głównie chodnik/ulica może jakis żwir czasami, dlatego chciałem gravela, zależy mi na baranku zamiast prostej kierownicy. Dziennie pewnie 30km ale chciałem też rekreacyjnie jeździć po jakiś ścieżkach leśnych lekkich.

Znalazłem coś takiego, wygląda na zadbany, osprzęt chyba też w porządku, ale tak jak mówię, nie do końca się na tym znam.

https://www.olx.pl/d/oferta/rower-ktm-gravel-CID767-IDXWmPj.html

Myślałem też nad floaterem 8s fixie.

Nie chciałbym wydawać dużo więcej, chyba że będzie to faktycznie jakaś okazja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

To mój pierwszy taki rower więc nie znam się na tym totalnie

Obawiam się, że z takim budżetem to raczej "pierwszego roweru tego typu" nie kupisz. To co wrzuciłeś to kupa gruzu, warta realnie połowę ceny ofertowej a ktoś szuka frajera, który to kupi widząc magiczne, modne słowo "gravel". 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby Ci co nieco uzmysłowić - gravelowa tylna przerzutka GRX to koszt ok. 230 zł, klamkomanetki GRX 2x10 - 1000 - 1400 zł. A Ty chcesz kompletny rower za 2000 zł?

Nawet zakładając że "producent" roweru ma części za pół ceny  hurcie to w Twoim budżecie szału nie ma....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się zastanawiałem nad Tribanem, jako "entry level" w sumie może być - z jednej strony raczej nikt go nie ukradnie, z drugiej chyba da się odsprzedać; nawet kupując kolejny rower można T100 zostawić do jazdy zimą w soli albo na dojazdy do pracy.

W razie "W" z Decathlonem też się idzie dogadać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądząc po tym jakie ma hample to nie ma to raczej geometii grawelowej

Napęd może być na granicy zużycia