Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
13 godzin temu, KrissDeValnor napisał:

@Talrand Jak zbudujesz, to się pochwal. Uważam, że XT jest przereklamowane - jako casual MTB nie widzę np. przewagi nad MT410 (albo za rzadko hamuję, albo w to nie umiem, a teren za łatwy, no i nie stawiam na koło ;))... Tarcze z ciemnymi wycięciami ? Te białe mi się nie podobają, a takie niestety mam. Z drugiej strony fabrycznie z przodu mam 160 mm (180, ale RT10 w 410), i nie widzę powodu do zmiany na 180 (zresztą jak Topór nie widzi - chociaż on w XTR, to nie mogę być gorszy :no:).

Tarcza z białymi 'radiatorami', gołe alu mi pasuje estetycznie, byłoby go więcej gdyby nie czarny karbon :D. XTki są nawet bardziej na wyrost niż wyglądają bo na przód i tył lecą 4-tłoczkowe. Lubie lekkie działanie, jednym palcem moich hrabiowskich dłoni 🧐

  • Mod Team
Napisano

@RabbitHood Oczywiście chodziło o 401 - 410 to przecież piasty :rolleyes:  Co do i-Spec, to może fajnie pod względem kompaktowości/zajmowanego miejsca na kierownicy, ale jednak minus przy ustawianiu pozycji manetki i klamki - jak są oddzielnie, to zawsze można minimalnie skorygować ich ustawienie względem siebie.

  • +1 pomógł 1
Napisano
W dniu 10.07.2025 o 12:11, cervandes napisał:

Naładowałem na fulla, spakowałem. Za miesiąc zrobię ponowną weryfikację i dowiem się czy straciła tyle co nic, czy może połowę ładunku. I dopiero wtedy ocenię czy to elektrośmieć czy nie. Jeśli będzie wymagała ładowania raz na miesiąc czy trzy - dla mnie spoko, i tak już kilka klamotów na rowerze ładuję.

 

Miesiąc minął, samorozładowanie w Topump TB2 Pro nie występuje. Niespełna 4 napompowania 29x2.25 do 2.2Bar, czyli dokładnie tyle samo ile świeżo po naładowaniu.

  • +1 pomógł 2
Napisano (edytowane)

Przyszły sztyce do mtb i szosy i zapas podkładek pod (lub nad) mostek więc zacząłem składać. Kierownica i mostek są tymczasowe, jak ustalę pozycję ostateczną i wszystko poprzycinam to będę szukał czegoś w polerowanym alu. Przednia opona jest odesłana na gwarancji, powinna dotrzeć w tym tygodniu.

wbudowie.jpg

Edytowane przez Talrand
  • +1 pomógł 7
Napisano

Vittoria Mezcal XC Race 2,25" na tył - do tej pory miałem 2,40" więc jestem bardzo ciekawy jakie będą odczucia (oby na plus 🙃)
Vittoria Barzo XC Race 2,40" na przód

Wysokość kostek wbrew pozorom jest bardzo zbliżona, 3-4 mm (3 bliżej środka, 4 bliżej zew.). Jedynie bieżnik na samym środku w Mezcal ma 2,6 mm wysokości.

No i nowa koronka do kasety, trochę więcej tutaj o tym napisałem.

IMG_6175.JPEG

  • +1 pomógł 3
Napisano (edytowane)

Niestety zapomniałem wczoraj o zważeniu, chociaż wstępnie chciałem to zrobić 😕 Brązowa według specyfikacji ma 20g mniej jak coś.

Strasznie się namęczyłem, żeby założyć ją na obręcz DT Swiss-a 30 mm, mam na myśli samo przełożenie gumy do środka. Kawałek po kawałku trzeba było pomagać sobie łyżką, a i tak było ciężko. Tylną 2,25" udało się założyć bez problemów rękami, ale to już była obręcz 20 mm o innej konstrukcji. Żeby obie wskoczyły dobrze na rant pomógł trik z wodą i płynem do naczyń, oraz 35-40 PSI, wtedy się udało.

Edytowane przez karczk

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...