Skocz do zawartości

Ranking

  1. forscher

    forscher

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      360


  2. Greg1

    Greg1

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      3 010


  3. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      911


  4. grzech1991

    grzech1991

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      334


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06.12.2025 w Odpowiedzi

  1. bo.. uwielbiam podziwiac Chorwacje z perspektywy dwóch kółek... oby do lipca...
    9 punktów
  2. Bo mostek, byle jaki ale mostek.
    7 punktów
  3. bo na mazowszu też są strome podjazdy 😉
    6 punktów
  4. Na 3 rowery ma kółka ale faktycznie ciężki kloc. Ja wziąłem na trzy bo to zawsze możliwosć wzięcia kumpla z rowerem, a dostawki nie dorzuce. Po tej recenzji zastanawiam się nad zestawem do naprawy roweru no i wpadł jakiś czas temu zakupiony trance x
    5 punktów
  5. Bagażnik Thule Epos na dwa rowery. Prawie dwa lata używałem wersji na 3 rowery, więc tylko zmiana na mniejszy i lżejszy 😉
    4 punkty
  6. Kolejny niemiecki sklep przetestowany - przyjechały niedrogie piasty DT z klbikes. Od lewej 17EUR, 40EUR, 30EUR, 50EUR. Boost, 370tki 32otw ratchen LN hybrid 24t, 350tki 28otw. Wysyłka 14EUR. Kupione w zeszły czwartek, przyszły dzisiaj, przy płatności przelewem i szczycie zakupowym nie tak źle. Dostawa dzisiaj była w sumie zaskoczeniem, bo jak się okazało podali zły numer trackingu do paczki której chyba w ogóle nie nadali. Głównym minusem jest niestety (co nie jest wyjątkiem w niemieckich sklepach) niezbyt staranne pakowanie - piasty w cienkich foliowych woreczkach po prostu wrzucone do za dużego pudła,uzupełnionego pewną ilością dmuchanych wypełniaczy. Niestety da się stwierdzić pewną ilość mini uszkodzeń, obić itp - b. małych i generalnie trudno widocznych ale istniejących. Co do samego sklepu online to jedna uwaga - zasadnicza nazwa produktu jest poprawna, są natomiast błędy w dalszym dodatkowym opisie i zdjęcia mogą być pomylone (np. na zdjęciu centerlock a piasta 6 otw). Za płatność przelewem jest dodatkowy rabat 1%. Uprzedzając pytania - przednia piasta z CL została kupiona w dużej mierze jako dawca torque caps (większość przednich 350 w tej cenie tam ma TC), pasująca do tylnej przednią miałem wcześniej.
    4 punkty
  7. Bo szwendając się po lasach za kwadratami trafiłem na budowę szutrów premium. Będzie dłuuuga prosta klasy prima sort lotnisko - w tle zdjęcia od linii wysokich drzew już zrobione. Będą się Grvlowcy i CXy o KOMy mordować
    4 punkty
  8. Drugi post na forum i ustawiasz gości co chcieli Ci pomóc. Gratulacje, teraz już się niczego tu nie dowiesz 😁
    3 punkty
  9. Bo przewróciło się niech leży.
    3 punkty
  10. bo - na rozgrzewkę - wspomnienie wjazdu na Sveti Jure https://www.youtube.com/watch?v=VQ5oy_4gaqU
    3 punkty
  11. Bo "nagły atak zimy"😄😂 w Płaskopolsce (to tylko szadź osiadła z mgły😉) ale też cieszy... Na poprzednich zdjęciach widzę, że bratnie dusze❤️, też preferujecie terenowe ścieżki, tylko zachodzę w głowę, jak dajecie radę bez błotników?🤔🥴
    3 punkty
  12. 3 punkty
  13. . Rzeczywiście bezpośrednie zaciskanie pompki na delikatnej PRESTA prowadzi prędzej czy później do uszkodzenia. Z tego powodu rekomenduję używanie redukcji do rozmiaru DUNLOP, która staje się pancerzem ochronnym, warto chociaż jest trochę kłopotliwa (dodatkowa czynność, czas)
    2 punkty
  14. No to Lipton, rower MTB który się nie nadaje do jazdy w terenie?
    2 punkty
  15. Jeżdżenie fullem, obładowanym tobołami w ciężkim terenie, jest niebezpieczne. Toboły się przesuwają, przeszkadzają, uniemożliwiają korzystanie z droppera. W tych torbach wszystko się telepie. To wygląda tylko dobrze na YT lub na górskich drogach pożarowych. W ciężki teren fullem to tylko dobrze spakowany plecak, plus ewentualnie jakaś mała sakwa na kierownicę. Z kolei do lekkiego terenu nie jest potrzebny full.
    2 punkty
  16. Myślałem o tych wentylach, ale to raczej byłaby moja fanaberia. Nie mam absolutnie żadnych problemów z prestą, używam pompek na wkręcanie i może dlatego mam spokój 🤔
    2 punkty
  17. A takie cos, zeby zycie latwiejsze bylo i backup, jakby to latwiejsze zycie nie dzialalo
    2 punkty
  18. Jak już wrócę na rower, zabiorę go w to miejsce, posadzę na huśtawce i zrobię mu romantyczną fotkę.
    2 punkty
  19. jeszcze update wpadły kaski i evoc 60 litrowy, też upolowane
    2 punkty
  20. wpadł trzeci rower, a chciałbym czwarty swoją drogą cube 24" attention na judy tk silver idzie na sprzedaż. I wpadł plecak od @Veext - dziękuję. Był tani, trzeba było odświeżać stronę po kilka razy aby upolować. Niestety, jest mega ciężki. Sam rower w porządku, ale chyba to najgorzej przygotowny rower przez sprzedawce jaki miałem, mimo, żę teoretycznie dzwonili i wszystko ustawiali pode mnie
    2 punkty
  21. bo https://tatracyclingevents.com/rajd-dolina-dunajca fajny jest
    2 punkty
  22. Na obecne warunki pogodowe, idealne. Grupa będzie miała ciężki żywot. Dobrze że po ostatnim upgrade softu, zaczeło to pracować przyzwoicie.
    2 punkty
  23. Taaa wyobraźa sobie ta podkładke np na widelcu ze zintegrowaną bieżnia, wkładane do ramy, tam nic siecej nie ma
    1 punkt
  24. Pisałeś o jeździe w wodzie a przez swoje niezadowolenie już narzekasz że nie nadaje się w terenie.
    1 punkt
  25. Orbea Urun 10 ma silnik Shimano EP8 2 gen, czyli praktycznie najsilniejszy z tej firmy, nie wiem czy Ci taki potrzebny - on daje silne a nie delikatne wsparcie. Nie wiem ile rower waży bo Orbea nie podaje wagi - ale pewnie powyżej 25 kg. Pomyśl o rowerach z napędem Bosch SX - taki potrafi ważyć ok 20 kg z baterią 400 Wh która powinna Ci wystarczyć przy takiej jeździe jak odpisujesz na pewno na ponad 100 km a gdybyś czasem potrzebował więcej to 1,5 kg waży extender 250 Wh którego na co dzień nie musisz wozić. Nie wiem ile masz lat ale jak to ma być rower na lata to to pomyśl o rowerze typu easy step lub przynajmniej damce - z wiekiem coraz trudniej będzie wsiadać na rower z wysoką ramą - ja mając obecnie 67 lat daję radę wsiąść na mojego starego górala ale on ma koła 26, nie wiem czy bym dał radę na 29, a na pewno nie byłbym z tego zadowolony. A już przy ewentualnej przewrotce na pewno easy step jest bezpieczniejszy. I jeszcze jedno - jak nie podjeżdżasz pod ściany to odradzam napęd 12 rzędowy - będziesz częściej wymieniał droższe elementy napędu których i tak nie będziesz używał - ja zmieniłem 9 rzędowe 11 - 36 na 11- 32 i nie brakuje mi przełożeń w Grecji gdzie prawie nie ma płaskich terenów a suma podjazdów 500- 600 m. na 50 km to teren nadmorski. Według mnie do elektryka nie używanego w większych górach idealnym napędem jest Cues 11-43 dziesięciorzędowy.
    1 punkt
  26. No dobra Zamawiam ale jestem podjarany nowy Rowerek XD normlanie postawił bym wam piwko dzięki za rady
    1 punkt
  27. Możliwości obładowania fulla są znikome, a jak już się wejdzie w jakieś sakwy, to zatraca się zdolności fulla.
    1 punkt
  28. Wpierw chciałem zaoponować, ale rzeczywiście takie zastosowanie też jest ok. Podobnie jak jazda w górach na dość technicznych, wolnych zjazdach, gdzie duży skok zawieszenia może zaburzać geometrię, a tu mamy rower długi, z łagodnym kątem główki, który nie zapada się na stromiznach. Tak czy inaczej taki nie typowy rower.
    1 punkt
  29. Daj spokój 3/4 tego towarzystwa co chce się bawić w wożenie tobołów tylko o tym rozmyśla. A na YT to wygląda tak, że pan mikroprzygody jedzie pod wieczór 2 godziny pod jakiś szałas, śpi w nim albo namiocie a nad ranem godzina zjazdy i po zawodach. Jazda z takim obładowaniem poza jakimiś szczególnymi projektami typu GSB, MSB, ... to jakieś chore tematy są i nie wiem czemu mają służyć. Jak ktoś się chce bawić w ogniska, spanie w szopach innych szałaso-namiotach to od tego jest lato i długi dzień. Wystarczy cieplejsza bluza do plecaka, coś do przykrycia i tyle. Nawet jedzenie i picie wozić jest bez sensu biorąc pod uwagę dostępność sklepów.
    1 punkt
  30. Aby topić rower po piasty to trzeba chyba Dunajec albo Rabę albo inną Białkę w bród robić. Bądźmy poważni tym bardziej, że wszystko co jest tak głębokie jest szerokie czyli topimy nogi bo jak niby inaczej przejechać analogiem czy elektrykiem. A co do tych na prądzie biorąc pod uwagę w jakich warunkach czasem widuję ludzi, jak są uwaleni cali błotem co zupełnie nie miało miejsca w analogowej jeżdzie to te rowery są mocno wytrzymałe.
    1 punkt
  31. To wszystko są ścigacze XC, a nie rowery do bikepackingu - nie dość, że nie mają punktów mocowania dla sakw i bagażnika, to jeszcze pozycja na nich nie będzie najwygodniejsza (pochylona i wyciągnięta).
    1 punkt
  32. Co trzeba zrobić żeby skrzywić zawór presta? Intencjonalnie go zgiąć? Nie wiedzieć na jakiej zasadzie działa, jak się z niego korzysta i uszkodzić poprzez niepoprawną próbę "pompowania" np. innym rodzajem końcówki niż pod prestę? Jedyna jaka mi przychodzi możliwość uszkodzenia presty to niedbałość, niestaranność podczas pompowania oraz korzystanie ze słabej jakości końcówek w pompkach, czasem zdarzają się też słabo wykonane zawory presta, ale to nie sama konstrukcja zaworu jest problemem, a ich wykonanie... ...jeszcze można urwać/zgiąć prestę w ferworze walki mocując się pompą i kołem w trakcie zawodów.
    1 punkt
  33. A ja przypomnę sprawne i ekonomiczne pompki "po taniości", które sprawdzają się znakomicie👍. Polecam! Ta mała i lekka, którą bez problemu dopompowuję opony MTB średnio co 2-3 miesiące, stale wożę ją ze sobą i wielokrotnie dopompowywałem opony kolegom, a szczególnie koleżankom😉 Ta jest jeszcze mniejsza, ale pompuje nawet do 7 bar. Podarowałem ją osobie, która dobijała ciśnienie w swoim mieszczuchu na stacjach benzynowych, zirytowany, gdy kolejny raz namawiała nas na zmianę trasy, bo potrzebuje dojechać na stację☹️ 😂
    1 punkt
  34. A żeby było jeszcze łatwiej to dziś przyszły zawory Clik firmy Schwalbe. Zamienniki zaworków Presta. Nie trzeba odkręcać, a dedykowana końcówka pompki przyczepia się magicznie (działa też z pompką Presta). Ma mieć większy przepływ powietrza i większą odporność na mleko. Zobaczymy.
    1 punkt
  35. Dla wyjaśnienia ja tak uważam , co więcej mój kask (uvex supersonic rs - bardzo zadowolony jestem) ma ponad 12 lat myślę, z czego z 8 przeleżał w zaciemnionym miejscu ze stałą dość temperaturą... Rozglądam się za następcą powoli ale widzę obecnie mniej dobrze wentylowanych kasków w tylu XC.. albo trailowo endurowe wariacje (tutaj zamówiłem swoją drogą tego Leatta za 90PLN) z drugiej kaski szosowo gravelove - bez daszka itp. Co do wpisu o POC to sprawdziłem i dla rzetelności trzeba powiedzieć że firma POC ma dość rozsądne i neutralnie sformułowane zalecenia (wklejam poniżej).
    1 punkt
  36. 1 punkt
  37. Opony dla córki na wiosnę (12 Eur/szt), a reszta dla jej starego.
    1 punkt
  38. Bo może przycupnąć przed weekendem..
    1 punkt
  39. bo.... ...stawiam świat na głowie do góry nogami, na odwrót i wspak bawię się słowami...
    1 punkt
  40. Bo w dzień się topi ale nocą jeszcze chrupie
    1 punkt
  41. Przedwczoraj zamówione, wczoraj dostarczone, dziś zamontowane. Przeróbka z łańcucha na pasek.
    1 punkt
  42. @CoolBreezeOnea jaki to model tych Tripout'ów ? Taka tania prasa (bez problemu ogarnie pół roweru) i takie tanie siodło (wygląda nieźle, jutro testy na chomiku).
    1 punkt
  43. Nowe oksy - poszedłem w zestaw od Tripout'a - dobry promo kod był Topora (fotochrom plus szybka clear na ciemność), wkrętaki do przeciągania pancerzy - na próbę, alu-kontr-nakrętka ht2 w miejsce zaginionego oryginału, wihajster do resetowania tłoczków - ciągle mi na Ali wyskakiwał, więc... zobaczymy, no i turbo wiatrak z Action'a (dmucha i odkurza - przyda się).
    1 punkt
  44. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...