Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 25.11.2025 w Odpowiedzi
-
8 punktów
-
Gdy hiszpańskie słońce trochę za mocno przygrzało, a tobie przypomniały się "wspaniałe" czasy studiów na elektronice i ostentacyjnie pokazujesz kolegom, gdzie powinny znaleźć się te wszystkie superbajki na Di2 czy innym AXS.6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Mnie irytuje głównie wszelakiej maści hajp na tych kanałach. Na większości kolesie nie mają nic do powiedzenia ciekawego, jakieś pierdoły z których nic nie wynika. Jest dosłownie kilka wartościowych kanałów gdzie można znaleźć ciekawy kontent rowerowy, ale większość to jakiś chłam który nic nie wnosi do tematu. A trasy można brać od ludzi ze Stravy, część osób które publikują na YT mają na Stravie otwarte profile i można łykać do woli.4 punkty
-
@Jontek13 może dla rozpoczynającego śmiganie "amatora" trafisz w gust i będziesz guru ..... jak tak strasznie chcesz zaistnieć na YT. Ale większość tutaj zjadła zęby na objeżdżaniu świata. To tak jak gość który kupił sobie szlifierkę firmy 'X" i snuje swoje " bezcenne "wywody jak się nią profesjonalnie posługiwać. A miał ją w ręce raptem trzy razy.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Może ten przekrój przez przykładową korbę HT2 ostudzi Twój entuzjazm do jej skracania o 20mm2 punkty
-
Dobry kanał na YT by miał sens powinien mieć wstęp czyli mniej więcej opis gdzie co i jak włącznie z potencjalnym parkingiem bo wielu szuka darmochy zamiast płacić cwaniakom. Potem w trakcie jazdy opis słowny gdzie się jedzie, jaki szlak, co widać dookoła. Proste? Proste i jest kilka fajnych kanałów, które idą w tym klimacie choćby tu jednego z forumowiczów od wpadania głazów w tylne przerzutki. Niestety jakoś tak mi się wydaje, że im coś jest lepszego tym widowni coraz mniej ale jak ci się chce to próbuj. Opisy techniczne jakoś specjalnie za kilkoma wyjątkami nie mają żadnego sensu obecnie przy tym rozrzucie umiejętności. To już trzeba się wspomagać konkretnym odcinkiem czasem u kogoś innego, szukać fotek a najlepiej mieć to gdzieś bo kamery strasznie zniekształcają rzeczywistość.2 punkty
-
i postanowiłeś pomóc wypowiadając sie w trybie : 💩 wiem - ale sie wypowiem2 punkty
-
"Czego Wam brakuje" Cycków. Musi być dużo. Daj cycki na główną, będzie git.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Lepiej porównaj długość nowego amora do starego (albo raczej sztywnego widelca)... Koło pewnie jeszcze 26" ? No i prosta główka ramy.1 punkt
-
Dwa na pewno grubo poza budżetem (DT Swiss F232 One, Fox Factory SC), a kolejne dwa prędzej, czyli Reba vs. Fox Rhythm - ten drugi dużo lepiej pracuje, ale jest droższy w serwisie, no i mniej sztywny, ale tego nie zauważyłem w praktyce (ważę 72 -75 kg).1 punkt
-
Nie kojarzę żeby korby Deore 3x były puste w środku. Strzelam że autor zastosował skrót myślowy, mając na myśli korbę z zintegrowaną osią. @bart50 w zasadzie to jeżeli będzie to zrobione równo, to nie widzę powodu dlaczego to by nie miało działać.1 punkt
-
...to masz pewnie tzw. bujaka - kanapowca (za niskie ciśnienie) .. 😄 @KrissDeValnor trafnie to ująłeś, dokładnie tak jest. Piszesz, że masz kilka amortyzatorów, a który byś polecił dla @BiriaBiria ??🤔1 punkt
-
Full drogi w utrzymaniu jest w nim co robic. Full trail jest fajny tylko na trasy minimum down country. Na lzejszych trasach cross country hardtail jest o niebo lepszy. A full trail na asfalcie to juz tragedia. Mam 3 rowery: hardtail, full trail, gravel asfalt. Na trasach cross country full jest znacznie wolniejszy od hardtail. Waga, opony, obrecze. Kupisz fulla i na pierwszym pelnym serwisie powiedza 1k+ Radon ma teraz fajne wyprzedaze hardtail i full1 punkt
-
Mój przejechał w 14 miesięcy 19000km i pękła rama na spawie rury podsiodłowej. Ważę 72kg (+max 20kg bagażu rozłożonego na tył i przód), jeździłem głównie po asfalcie, wstaję z siodła przed wertepami, sztyca schowana była na ok około 20cm. Ewidentnie lipna rama, mam nadzieję, że przypadek jednostkowy. W sumie Koga Worldtraveller też ponoć czasami pęka. Mimo to następny rower chyba będzie stalowy. Jeździło mi się na tym rowerze dobrze, ale tylko na obciążonym. Pusty był jakiś nerwowy. Trochę rzeczy w nim wymieniłem, szczególnie korbę na 22-30-40 i przerzutkę odpowiednią bo oryginalna nie pasowała do tych przełożeń. To chyba największa zmiana na plus, zwłaszcza, że byłem z nim w górach Atlas, Pirenejach, Alpach, Bałkanach, Rodopach etc. Na 26t nie podjechałbym. To chyba mój komentarz czytałeś o opaskach na obręcze - straciłem tak 2 dętki. Przedni bagażnik wywaliłem - trzeba było dokupić za 3pln uchwyt lampki bezpośrednio do ramy. A na przodzie miałem małe sakiewki Ortlieba na 3 śruby do widelca. Przed ostatnią dłuższą wyprawą z Maroka przez Finlandię do Turcji - zainwestowałem w nowe tylne koło. Nie miałem zaufania do oryginalnej piasty i obręczy. Piszesz, że jest twardo bo nie ma amora - wymień opony z oryginalnych Marathon Plus Tour na cokolwiek normalnego. Te oryginalne są jakby z drewna, o ciężarze nie wspomnę. Ja przerabiałem Continental Contact Urban (szybkie, wygodne, do 5000km 0 przebić potem jedna dziura za drugą, znam je też z innych rowerów), Marathon Almotion - bardzo sobie chwalę, miałem też Continental Pure Contact (drogie i dziadowskie - deformacja po 4000km). Cokolwiek założysz to nadgarstki Ci podziękują. Jakby ktoś potrzebował to mam na zbyciu koło tylne DT 350 na obręczy DT, a także korbę 22-30-40 wraz z przerzutką Deore1 punkt
-
Na przygotowanym stoku, (oczywiście rozważamy nieprzewidziane sytuacje) jak wylecisz za trasę na drzewa, albo w powietrze na hopce lub na innym „użytkowniku” to wszystkie części ciała są w grze o przetrwanie… a poza trasą to inna historia. Jeżdżę z plecakiem więc lepiej z ochroną niż bez. Co ważne Evoc Fr Trail ma odpinaną “właściwą” część plecaka i można jeździć w samym ochraniaczu, czy to na rowerze czy na nartach. Oczywiście można też wyjąć wkładkę ochronną i jeździć bez ;)) Evoc jest ceniony właśnie za takie rozwiązania, które minimalizują ograniczenia z korzystania ich produktów.1 punkt
-
Plecaki z wbudowanym ochraniaczem pleców, mniej więcej tyle kosztują. Taki ochraniacz to jedyna kosmiczna właściwość.1 punkt
-
Ja napisze od siebie, że zrobiłem na judy tk silver 3000km bez serwisu, amortyzator nie do zajechania wg. mnie. Robi co ma robić, szału nie ma ale działa (w porównaniu do foxa 36). Jedzie do mnie nowy rower z manitou i na tyle ile czytałem, to słabo z serwisem, trzeba kombinować z cżęsciami. Czytałem sporo o Manitou Machete i narzekają, że potrafi puszczać powietrze. W każdym bądź razie, jakbym miał wybór - brałbym rockshoxa, nie jest tak egzotyczny jak manitou.1 punkt
-
@Turysta05 Wykorzystałeś chociaż z 50 mm skoku ? Wydaje mi się, że sam opisywałeś swoją jazdę jako spokojne turlanie, a 140 mm amor powinien służyć do czegoś innego - przynajmniej w teorii...1 punkt
-
Bardzo interesujący wątek, z dużym zaciekawieniem się to czytało... Kurde, teraz będę się wstydził ze swoim rowerem wyjść do lasu 😅 Dobrze że mieszkam w płaskiej okolicy 🙃1 punkt
-
Pojęcia nie masz o xc. Założę się o dobrą flaszkę że to coś nie jest w stanie przetrwać 15 km w terenie.1 punkt
-
@Maciorra nic nie mieszam, abs+ nie ma separatora oleju od powoetrza (otwarta kąpiel olejowa) i działa na tej samej zasadzie co MC. Ta "regulacja", którą w ABS+ nazywasz HSC w MC nazywa się FloodGate i też można podkładkować. Nie mniej nikt się z tym nie bawi bo sensu brak. Natomiast LSC to w rzeczywistosci w obu tych tłumikach regulacja kompresji "całlowitej" bo nie ma niezależnych przepływów dla LSC i HSC. Odnośnie kalobracji ślizgów to fakt. Obecnie odwalają kaszanę również w wysokiej półce. A nawet się się odda na kalibrację (albo przypadkowo trafi na taki ezemplarz, który tego nie wymaga) to i tak się stosunkowo szybko wyklepią.1 punkt
-
Nie wiem, czy nie mieszasz Kwik Toggle z ABS+, w którym olej jest od powietrza oddzielony. Ma też regulowane LSC za pomocą wajchy a HSC przez zmianę shimstacka (dla chętnych i zdolnych:) MC od Rockshoxa to prosty otworkowy tłumik z zaletami i wadami tego rozwiązania. Działa w miarę i do spokojnej jazdy zazwyczaj wystarczy, ale szału nie robi. @Turysta05 Ludzie robią kalibrację ślizgów w topowych widelcach za grube tysiące, więc w Suntourze z niższej półki to nie szokuje:)1 punkt
-
To od razu rób licencję UCI Sorry, nie mogłem się powstrzymać1 punkt
-
"Dlatego się ścigam. Tam przy takich prędkościach nikt nie ogląda butów, chyba że zaraz zostanie zdjęty"1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Przeglądam archiwa i aż się za głowę złapałem. Od dłuższego czasu miałem wrażenie, że jestem śledzony i oto dowód - drony złapane przypadkowo na zdjęciu. Wyglądają na takie z działu kadr, wysłane w celu sprawdzenia, czy na urlopie na pewno odpoczywam, a nie robię np. remontu mieszkania - jak na prawdziwego Polaka przystało.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Cześć. Z przyjemnością czytam o przeróbkach Kentfielda, który wydaje mi się fajną ramą do różnych konceptów. Pokażę swój. Lubię szeroko i wysoko, dlatego wymieniłem mostek na Merritt i kierownicę na Fairdale. Zmiany zaszły też w przerzutce - teraz jest Deore 9-rzędowa. Ponadto chwyty Funn, skręcane i pewniejsze jak dla mnie. Jeszcze opony - Schwalbe 45, dość uniwersalne. Jeździ się bardzo przyjemnie, niezależnie od terenu. Pozdrowienia! Zapomniałem dodać, że wymieniłem hamulce na Shimano. Fabryczne Clarks nie hamowały, tylko spowalniały.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
