Skocz do zawartości

Ranking

  1. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      23

    • Liczba zawartości

      5 929


  2. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      2 442


  3. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      2 010


  4. Greg1

    Greg1

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      2 639


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.05.2025 w Odpowiedzi

  1. Ja: Mamo, chcę do Toskanii. Mama: Mamy Toskanię w domu. Toskania w domu:
    12 punktów
  2. Koty na Pomorzu są tak spasione, że zostawiają ślady na betonowych płytach.
    11 punktów
  3. Bo fotka z domowej Sycylii: Na wprost Etna, po prawo - komin na gazy
    11 punktów
  4. Bo nazwa ulicy jak najbardziej adekwatna do powierzchni
    10 punktów
  5. Bo jeden z większych jakiego spotkaliśmy, koło dla skali. Uważajcie na padalce, lubią się wygrzewać na drogach leśnych i ciężko je odróżnić od patyka, a są naprawdę ładne i pożyteczne.
    10 punktów
  6. 10 punktów
  7. Bo pytam bacy- będzie lało czy nie będzie lało? Panie albo będzie lało albo nie będzie lało 🤣
    8 punktów
  8. Tak się ta brzoza bujała na boki, że musiałem ją z dwóch stron podeprzeć, żeby się nie przewróciła.
    8 punktów
  9. Bo dalej na piechotę (Stobrawski Park Krajobrazowy)
    6 punktów
  10. Bo tak, to jest ścieżka rowerowa.
    5 punktów
  11. Bo taki zielony ład to ja szanuję:
    5 punktów
  12. 5 punktów
  13. Bo znajdź ścieżkę (według mapy szlak rowerowy):
    4 punkty
  14. Bo... chodził lisek koło drogi, zgubił kitę - jeżu drogi!!!
    3 punkty
  15. @szajbna wsio naprawione, na taśmę. Chociaż miałem już wypruć rower z chomika ale w sumie nie mówię "nie". Nie znam tego whoosha, muszę poinstalować, poparować. Mnie bardziej niedziela pasuje na jazdę W sobotę chcę z szosówki wywalić te dżajantowsie opony i przełożyć swoje slicki.... Do tego regulacja przerzutek, mycie łańcuchów czyli typowa sobota
    2 punkty
  16. Skoro pogrążamy się w smutku........😉 Skąd my to znamy .........
    2 punkty
  17. Cues w wersji 6000 to bardzo dobry napęd. Chodzi trochę "wolno" (zmiana biegów), ale można sie przyzwyczaić. Zrobiłem crossem Gianta z tym napędem 4tyś km więc już coś mogę powiedzieć. Hamulce mt200 do crossa są w zupełności wystarczające. Fabryczne koła Gianta Roam (z 2024) nie poradziły sobie z wagą 100kg, więc przy 110 tym bardziej może być problem.
    2 punkty
  18. Taki se tourindzek na 2025 rok framset - octane one kode cr-mo napęd - sram x-5/sram sl-500 bar-end/praxis works cadet 38/kaseta 11-36 10s heble - tektro md-c550/tarcze 180/160/klamki tektro/klamki przełajowe koła - Shimano mt-55/vittoria terrano dry 700x38c kiera - octane one flare
    2 punkty
  19. Nie chciało mi się iść po bezlusterko i cyk, fota ze smartfona z dziesięciokrotnego zooma 🫠😉 Kaseta 11/46 10t Stery tapery ztto Exgwiazdka do carbonu Owijka ztto Buty Yato na rower? Pozdrow'er 😘
    2 punkty
  20. Bo dajże żywo pejzażyk ze Ślężą:
    2 punkty
  21. Bo jednak prawy profil jest korzystniejszy
    2 punkty
  22. 2 punkty
  23. Bałtowie bełtają nad Bałtykiem
    2 punkty
  24. 2 punkty
  25. Bo piachy (Puszcza Niepołomicka)
    2 punkty
  26. 2 punkty
  27. 2 punkty
  28. Bo rzepakowałem A może bo truskawkowałem 😁
    2 punkty
  29. 2 punkty
  30. Pomyślałbym raczej o tym https://www.rosebikes.pl/rose-blend-gravel-2715089?product_shape=matt+salmon&article_size=XL&sf=1 będzie lżej, będzie napęd 2x który lepiej sprawdzi się w jeździe po asfalcie w płaskim wrocławiu, łatwiej dobierzesz optymalne przełożenie Jak się nie będziesz pchał na leśne bezdroża to wystarczy Z superiora też wziąłbym tego z napędem 2x nooooo ale rose wyjdzie prawie tysiaka taniej
    1 punkt
  31. Dziękuję również za podpowiedzi, po namyśle zdecydowałem się wziąć ten używany Trek, udało mi się nawet wrócić nim w dosyć ekstremalnych warunkach (ulewa) i jestem zadowolony (trasa laczana z lasem i miastem). Jeszcze raz dzięki za pomoc i poświęcony czas!
    1 punkt
  32. Generalnie nikt Ci nie doradzi z doborem siodła bo ile tyłków tyle wygodnych siodeł. Dla każdego co innego jet wygodne. Szerokość siodła dobiera się do szerokości kości kulszowych (które musisz sobie zmierzyć, jest kilka sposobów: domowe na papierze falistym albo piance florystycznej, zapytaj googla jak to zrobić, profesjonalne w większych sklepach rowerowych na specjalnych krzesełkach lub matematyczne z szerokości nadgarstka itp., też zapytaj googla) oraz rodzaju roweru i pozycji na nim (cym pozycja bardziej wyprostowana tym siodło szersze). Czytałem jakieś tam badania, wg. których przeciętny statystyczny rozstaw kości kulszowych u dorosłego mężczyzny to 12 cm a więc szerokość siodła przy pochyleniu około 60 st., takim jak w mtb powinna wynosić około 140-150 mm. Dla bardziej wyprostowanej pozycji, np. na fitnessach jest to około 150-160 mm. Generalnie określając szerokość siodła do rozstawu kości kulszowych dodaje się 1-1,5 cm na stronę. Ja np. w grawelu, szosie i mtb mam siodełko szerokości około 143-147 mm a w fitnessie 155 mm. Druga sprawa to twardość czy miękkość siodła, zbyt miękkie siodła w dłuższej perspektywie czasu, tzn. podczas dłuższych jazd mogą okazać się bardziej niewygodne niż siodła twardsze ponieważ nie będziesz siedział na kościach kulszowych tylko miękka wyściółka siodła będzie Ci ugniatała tkanki miękkie dookoła kości kulszowych i po prostu te ugniatane tkanki miękkie będą bolały. Jeśli też jeździsz w spodenkach z pieluchą to twardsze siodełko będzie lepsze. Żeby nie mieć zbyt szerokiego rozstawu nóg podczas pedałowania, zwróć uwagę na kształt siodła - nie może one zbyt szybko się rozszerzać, nosek musi być dość długi i wąski, żeby uda miału miejsce na ruch.
    1 punkt
  33. To pewnie te tłuste koty wszelakiej maści z państwowych spółek
    1 punkt
  34. Tylko, że nowe modele Unibike, Gianta czy wielu innych producentów są składane na Cues, o których tak naprawdę za wiele nikt nie wie... Ja osobiście mam mieszane uczucia i gdybym miał możliwość wyboru wolałbym stare, sprawdzone Deore (a może nawet Alivio) i hamulce MT200, które zadowolą 90% użytkowników takich rowerów.
    1 punkt
  35. Nie pokusiłbym się o jazdę na jakimkolwiek wynalazku, gdzie możliwość utrzymania kierunku jazdy zapewnia krzywka dociskana dźwignia, bez żadnej stałej blokady. Z resztą opinie z amazona zdają się to potwierdzać: Polecałbym zaopatrzenie się w kieszonkowy klucz dynamometryczny (na przykład https://allegro.pl/oferta/klucz-super-b-dynamometryczny-imbus-6-nm-15691751510) i po prostu luzowanie śrub na czas przechowywania i dokręcanie przed każdą jazdą.
    1 punkt
  36. @Gregory34 sprawdź w ustawieniach map w EE czy masz "ptaszki" na danych regionach odpalone. @wojtbike po resecie EE 2 przywraca wszystko co było fabrycznie zainstalowane. Musisz znów powtórzyć tą samą procedurę "odłączania" garminowskiego systemu zarządzania światłami.
    1 punkt
  37. Dobrze scharakteryzowałeś poszczególne rowery czyli zdajesz sobie sprawę z różnic . Jak tu doradzić ? Kup najwygodniejszy, a jeśli jest remis to słuchaj oczu/serca Zwrócę tylko uwagę na napędy . Uni ze względu na dwa blaty na korbie będzie miał i najlżejsze i najtwardsze przełożenie . W treku nie ma bardzo twardych przełożeń ( 40:11= 3,6 ) z lekkimi jest średnio . W Giancie jest nieco twardszy bieg ale z miękkimi jest słabo ( 42:45=0,93). Oczywiście do normalnej jazdy w płaskim i lekko pofalowanym terenie każdy rower da radę .
    1 punkt
  38. No to zamieniłem Sorę na używanego Apexa. Nie bardzo umiem w owijanie kierownika, ale to był mój pierwszy raz 😎
    1 punkt
  39. Bo Robinsonów (szwajcarskich) akurat nie było
    1 punkt
  40. Aplikacja: Ładnie wyszło. Na razie nabite na 3 bary w celu osadzenia, więc dość twardo ale lekko na asfalcie o ile 200 metrów jazdy po osiedlu się liczy. Jutro flipa chyba przelożę, co cofnie tylną oś o 0,5 cm i da nieco więcej miejsca na oponę, jako rzecze św. Giant od rowerów. Teraz jeszcze miejsca jest co nieco ale bloto ramę wytrze. Rower ma być uniwersalny ale z akcentem na długie dystane, w tym z sakwami. Czyli względnie dobre asfalty, szutry, polne i leśne. Takie miałem przemyślenia po ubiegłorocznych Mazurach/Suwalszczyźnie. Mleko było fabrycznie, dla mnie to nowość ale wolę dętki butylowe do takich zastosowań jak długie wypady.
    1 punkt
  41. Mam teraz Marina DSX 1 z oponą 2.1 - las, szuter, nawet ścieżka w korzeniami - luzik. Także strome zjazdy (jeśli nie wyboiste). Miękka opona, luźne rączki, pupa w górze. Ale w górach? Słabo to widzę - już czuję ból w rękach przy zjazdach z wszelkich progów i strach przy atakowaniu przeszkód karbonowym widelcem. Dodam, że jeździłem (ćwierć wieku temu) prawdziwe górskie wycieczki na sztywnych rowerach (i oponach 1,95 dmuchanych 3,5 bara) - nie chcę do tego wrócić.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...