Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      11 131


  2. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      7 656


  3. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      8 012


  4. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      2 457


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.03.2025 w Odpowiedzi

  1. Bobry raczej nie są entuzjastami XC i celowo dewastują moja ulubiona rundkę 🙄.
    11 punktów
  2. @mocart Nawet trzy cale nie gwarantują wcale Że po piochu będzie jechoł doskonale.😉 Pozdrow'er😘
    11 punktów
  3. bo mam na imię 2,25 cala i wydaje mi się że przejadę przed drobny piach
    11 punktów
  4. Bo to by było na tyle: Trasa Pszczółki - Sobowidz, wyjazd w stronę Skarszew. Może kiedyś się doczekamy pociągnięcia trasy dalej.
    8 punktów
  5. @wr81 ja muszę się w końcu przełamać i zacząć sprzedawać te zromadzone graty. Bo pojawiają się nowe, jeszcze fajniejsze i jeszcze bardziej (do niczego nie) potrzebne, a miejsca zaczyna brakować
    6 punktów
  6. 6 punktów
  7. Miał być Evoc, a wyszło Thule 🙂 bardzo fajnie wykonana.
    4 punkty
  8. 4 punkty
  9. https://biostern.abstore.pl/ - MEGA POZYTYWNA Zakupy w Biosternie zawsze udane, bezproblemowe i z reguły najtańsze, ale tym razem naprawdę zrobili na mnie duże wrażenie. Zadzwoniłem, że potrzebuję tego i tego, i kiedy są w stanie wysłać. Uprzejmy Pan sam w trakcie rozmowy zaproponował, że upewni się, czy wyświetlany jako dostępny na stronie towar na pewno jest na stanie i zadba o to, żeby paczka wyszła tego samego dnia, by kolejnego była u mnie. I tak też się stało. Zakupy nie były duże, a mimo to komuś się chciało. I o to chodzi w handlu detalicznym, a nie o bycie obrażonym na klienta.
    3 punkty
  10. Bo na dróżkach coraz tłoczniej.
    3 punkty
  11. Otwieram posta z powiadomienia, wyświetla mi się początek i pierwsze zdjęcie i myślę "no je**ięty, dwa pęta salcesonu wrzucił" 🤣
    2 punkty
  12. @Dokumosa brzmi to bardzo niepokojąco dla mnie - w tym momencie, po poniższej dostawie mam 6 kompletów kół 29 w standardzie boost i 2 ramy pasujące... A przyszedł oczekiwany, chyba najlepszy strzał z kontrowersyjnego outletu (zamówienie z 25 stycznia ze statusem "on stock"...).... Opakowane dość poprawnie (mogłoby być coś dodanego sztywniejszego na endcapy), pudło bez uszkodzeń pomimo że z tektury cieńszej niż inne. W środku to co miało być czyli LP AM 30mm ( a nie podmienione Ghosty XC26mm jak @marcin_ostrów krakał ;)) 1708g para bez wentyli, z taśmą. Produkcja 2023 (marzec i grudzień). Bebenek MS zgodnie z opisem, chodzi dość głośny, aż za (zapadki nie ratchet). Endcapy siedzą mocniej niż w DT zdecydowanie, muszę to hjakoś zdjąć i przesmarować. Pierwsze obręcze hookless.
    2 punkty
  13. @chrismel to jest Twój punkt widzenia, demonizujesz wąskie opony, a one tez pracują, jest grupa ludzi która sobie radzi na rozmiarach szosowych nawet w mieście, na ostrym kole są wąskie opony. Ja nie widzę potrzeby posiadania szerszych opon. Jak ktoś cierpi na oponie 25c i nie potrafi sobie z tym poradzić, bo telepie, bo niekomfortowo, to czy potrzebuje roweru szosowego? To jest typ roweru którego nie ma potrzeby posiadania. Można pozostać przy trekkingu. @ElPolakkko hydraulika to raczaj 5-7 tyś, żeby mieć jakiś wybór. P.S. W Polsce są obecnie jedne z najlepszych dróg w Europie, bo nowe, więc nie wiem skąd to jojczenie. Wrócę do oferty BMC. Tu masz filmik z rowerem o tej samej ramie To jest rama z okresu gdzie jeszcze producentom się chciało robic rowery szosowe w alu, rama ma wiele fajnych ciekawych rozwiązań.
    2 punkty
  14. Dodam od siebie specialized Jett 16. Używkę kupiłem za 800zł. Stanowczo zachęcam by rower nie miał pełnej osłony łańcucha, miał normalne stery ahead i był cały aluminiowy, wliczając widelec. Korba nie dłuższa niż 95mm. Woom jest gówniany koszmarnie bo ma kierownicę typu BMX. Jak chcesz by użytkownik jeździł w przyszłości na normalnych rowerach i ogarniał jazdę w terenie to musi mieć normalną kierownicę, co najwyżej z niewielkim wzniosem. Użytkownik na zdjęciu ma aktualnie 106,5cm wzrostu: https://photos.app.goo.gl/Xjr952yoBsvsCHYG6 Na priv mogę wysłać materiały prezentujące pozycję jaką ten rower wymusza na pumptracku.
    2 punkty
  15. Pomieszkaj trochę w dużym mieście, najlepiej kilku różnych, to zweryfikujesz wyobrażenie o czystości i wygodzie...
    2 punkty
  16. Ostatnie elementy układanki.* - suport Token Ninja BB841T-41 - owijka PRO Race Comfort *w sumie to brakuje mi jeszcze kabla do tylnej przerzutki, bo ten przysłany z grupą jest minimalnie za krótki, ale to już przy okazji zamówię i podmienię. Oczywiście owijkę od razu chciałem pomacać, więc wyciągnąłem jedną rolkę z pudełka i częściowo rozwinąłem. Jak już udało mi się zwinąć i włożyć z powrotem do pudełka, na jego boku zobaczyłem to... 🤦‍♂️😅 @Greg1 słuchaj, @dfq dokupił rower do dzwonka, więc... 🤣
    2 punkty
  17. Bo na ten szlak lepsza byłaby kozica, a nie baran:
    2 punkty
  18. Bo gdzieś w krzakach urwałem szprychę...
    2 punkty
  19. Bo Obszar Natura 2000 Ostoja Nadliwiecka
    2 punkty
  20. Bo 19st. było, a tu wciąż śnieg.
    2 punkty
  21. Miałem rabbity i do póki nie zmieniłem na wolfpack race+ speed to wydawało mi się że są ok. Nie są. Fakt cena za wolfpack jest przegięta ale speed którą zrobiłem ze 3k i leży teraz w kącie ma tyle bieżnika ile nowy Jack Rabbit Ogólnie przerobiłem już 2xrace na przód i chyba 4x speed z tyłu wszystkie 2.4cala i nawet nie myślę żeby zakładać 2.25. Miałem jedna jedyna awarie i to tylko dlatego ze z lenistwa nie wolałem więcej mleka. Wszystkie maratony wliczając te górskie przejechane bez żadnej awarii. Na tym zestawie jestem w stanie zrobić średnia na asfalcie plus minus 30k/h no ale coś tam jeżdżę coś tam ścigam się w zawodach. Dla mnie ten zestaw jest optymalny i przede wszystkim niezawodny a i w tym rozmiarze ciężko szukać czegoś lżejszego, już tylko Pirelli scorpion xc w wersji light zostaje ale ponoć to już szmaty są no i cena pod 300 za sztukę. Edit: sorki za byki, ale pisanie z telefonu to dla mnie katorga.
    1 punkt
  22. Ja tam nie wiem, ale 99% moich klientów otrzymuje towar na drugi dzień po zamówieniu. Telefonów też całkiem sporo i to wszystko wydaje mi się właśnie normalne. No ale przyznaję, że cenowo do xtremesa to nie podskoczę Tak swoją drogą to z tymi telefonami to różne historie się trafiają. Jakiś czas temu rozmawiałem chyba ze 20 minut z Panem w kwestii dopasowania suportu do jego pojazdu i doszliśmy do jakiegoś tam wniosku. No ale wieczorem jeszcze sobie usiadłem i przejrzałem specyfikacje i wyszło mi, że jednak trzeba inny model niż uzgodniliśmy. No ale było już późno, nie dzwoniłem, następnego dnia zapomniałem. No a za 3 dni Pan do mnie dzwoni z pretensjami, że suport nie pasuje. No cóż...mogłem jedynie przeprosić. Przyznaję, że trochę głupio mi się zrobiło...no ale gdyby zakup był u mnie to pierwsze co bym zrobił to wysyłka właściwego. Inna sprawa, że pewnie gdyby kupił następnego to bym sczaił sprawę i wysłał prawidłowy model, A w zeszłym tygodniu dostałem w wiadomości na allegro oficjalne zgłoszenie reklamacji na suport Tokena z prośbą o przysłanie kuriera po odbiór sprzętu. Po 15 miesiącach zaczął słabo się kręcić. Na szczęście w archiwum były stare wiadomości ..sporo ich było. Typowe tak jak między klientem szukającym wiedzy, a sprzedawcą, który jest w stanie coś doradzić. Kilkanaście pytań i odpowiedzi na przestrzeni 3-4 godzin. Wątek się urwał, zakupu brak. Teraz info i reklamacja. Tak więc z tymi relacjami klient-sklep różnie bywa. Natomiast jako sprzedawca nadal uważam, że telefony od klientów należy odbierać, a zamówienia powinny dochodzić w większości przypadków na następny dzień, ewentualnie kolejny jeśli złożono je popołudniu.
    1 punkt
  23. Ale marżę liczą jakby co najmniej laskę robili przy okazji
    1 punkt
  24. Jak już masz takie uprzedzenia do niemarkowych to było sobie kupić Magury storm HC zamiast tego badziewia.
    1 punkt
  25. @Czayen https://www.bike-discount.de/en/race-face-chester-pedals
    1 punkt
  26. Kaseta wygląda na prawie nową. Korba R7000 powinna pasować plug&play. Co do kółeczka tylnej przerzutki się nie wypowiem. Ale przede wszystkim zacznij od sprawdzenia linek i pancerzy. Zdejmij gumy z klamek i sprawdź czy tam linka się nie postrzępiła. Z tego co widzę to jest prowadzenie zewnętrzne, więc bez większych problemów zobaczysz w jakim stanie są na reszcie długości. Zwróć uwagę jak poprowadzona jest linka pod korbą, tam są ślizgi zapewne, mogą być zużyte lub linka przyrdzewiała albo źle poprowadzona. Tak czy inaczej, jak to wszystko nie wygląda na ganc nówki, to dobrze by było wymienić.
    1 punkt
  27. @zekker Teraz dopiero zaczyna się przygoda 🤪
    1 punkt
  28. @KSikorski dziękuję za rady i chęci, ale nie ma potrzeby. To nie mój dzieciak, bo ja nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Ciotka poprosiła mnie o pomoc w wybraniu czegoś dla swojego wnuczka, a ja jestem totalnie zielony w tym temacie. Nie zamierzam zagłębiać się w temat jak i gdzie chłopak będzie jeździł.
    1 punkt
  29. @TheJW Btwin 500 Robot 16" 9,1 kg Woom GO 3 5,4 kg Roko Bike 16" Adventure 5,05 kg https://roko.bike/pl/product/16adventure Nic lepszego nie znajdziesz.
    1 punkt
  30. Na sztywniaku korzystałem z zestawu race + speed w rozmiarze 2.25. Ogólnie byłem zadowolony, jeżdżę głownie po Jurze KRK i objeżdżam maratony w dolnej części kraju. Przód oczywiście race i z niej byłem bardzo zadowolony, różne ciśnienia na różne warunki, nie bałem się agresywnie atakować zakrętów dla mnie na przodzie przy dobrze ustawionym amortyzatorze kleiła się bardzo fajnie, tył speed, fajna, bardzo szybka opona, niestety kostki znikały w oczach, póki nowa fajnie radziła sobie na miękkich podjazdach. Drugi komplet ''wygraliśmy'' założyłem żonie do fulla, po pierwszej jeździe uznała, że dużo lżej jej się jeździ, lepiej prowadzi, rower bardziej przewidywalny. Tył przy jej wadze 55kg i raczej mniej agresywnej jeździe, śmietnik po sezonie, i nie jest to 10kkm, a raczej około 2-4kkm. Całość u mnie oczywiście na mleku. Generalnie fajne opony, miękkie, lekkie. Do Race kiedyś jeszcze może wrócę, speed raczej, ze względu na szybkie zużycie odpada, chociaż pewnie wszystko co miękkie będzie tak kończyć. Obecnie rozmyślam nad Pirelkami, wciąż szukam tego idealnego zestawu, no i chyba wracam do 2.25.
    1 punkt
  31. Zostałem wywołany do tablicy, więc też coś napiszę od siebie. U mnie nadal przód i tył w wersji Speed. Z opon jestem bardzo zadowolony, podobnie jak byłem z Mezcali. Generalnie większych zastrzeżeń nie mam, może poza nieco małą przyczepnością przedniej opony w ostrych i szybkich zakrętach, ale Mezcal pod tym kątem był gorszy i bardziej się zapychał. Cały czas jeżdżą z mlekiem bez żadnej wtopy. Jeśli chodzi o warunki to raczej suchy teren bez błota. Obecnie opony od roku jeżdżą w fulu downcountry i spisują się bardzo dobrze. Myślę nad przesiadką na Race lub nawet Cross w celu uzyskania lepszej przyczepności - w realu ich nie widziałem lub powrót do ulubionej Vittorii, tylko tutaj blokuje mnie waga i te szare ścianki boczne.
    1 punkt
  32. @Jurek63 Grodzisko Stradów. Trochę się tam zmieniło porównując do tego co było kilka lat temu.
    1 punkt
  33. Tam jest napisane good quality A powinno być godness quality 🫠😉
    1 punkt
  34. Dawno , dawno temu za siedmioma aktualizacjami ...... była opcja zmodzenia aby z automatu wszystkie aktywności wędrowały tam gdzie potrzeba. Obecnie nie ma takiej możliwości a fajfusy z G nie widzą w tym problemu. Od bardzo dawna toczę z nimi w tej materii wojnę. Jedynie przed jazdą ( zmiana ustawień ) lub po trzeba ręcznie wszystko przypisywać do danego sprzętu. Ja nawet już nie szukam rozwiązania bo co aktualizacja Connecta to się wszystko wysypuje. Ręce opadają . A najlepsze w tym wszystkim jest to , że jest coraz gorzej . Przestaje ogarniać ten cały niedorobiony burdel. A szpej /czujniki mogą się same dodać z automatu w stosowne miejsce lub w zależności od możliwości komunikacyjnych komputera mogą powędrować na " pierwszą " stronę ( okładkę 😉) w magazynie Connect.
    1 punkt
  35. 1 punkt
  36. Bo singielek dookoła jeziora jest czadowy
    1 punkt
  37. Lub akceptacja bycia pierdołą, dziurawe asfalty to chleb powszedni w szosie i widać to w tradycji wyścigów kolarstwa.
    1 punkt
  38. Mało, dużo, to zależy. Ja potrafiłem rozciągnąć łańcuch xtr-a po 800km. No ale wtedy byłem w formie. Natomiast wracając do Cuesa. Dzisiaj właśnie walczyłem z Cuesem 8000, 2x11rz. Całość, czyli manetki, przerzutki, mechanizm korbowy(46/32), łąńcuch(LG500) i kaseta(CS-LG700, 11-45T). No i powiem, że jak dla mnie wyregulowanie tego wszystkiego, żeby działało tak jak w/g mnie powinno jest wręcz niemożliwe. Haczenie łańcucha albo na najniższych koronkach kasety, albo na najwyższych z bonusem w postaci braku chęci współpracy z największą zębatką kasety. Dopiero wkręcenie prawie do maximum śruby naprężającej w przerzutce tylnej, tak, żeby łąńcuch obejmował jak najmniejszą ilość zębów na koronkach kasety, przyniosło w miarę dobry efekt. Ale tylko "w miarę". Występują w dalszym ciągu, bardzo, bardzo minimalne, ale zawsze, haczenia na drugiej od dołu zębatce kasety, no i przerzucając na najwyższe zębatki kasety trzeba robić to z wyczuciem, czyli troszkę bardziej, czy też dłużej przytrzymać dźwignię manetki. Oczywiście, uprzedzając pytania, hak prościutki, łożyska suportu prawidłowo, łańcuch prawidłowo. To wszystko oczywiście robione i regulowane na stojaku, bez obciążenia. Ktoś wcześniej napisał, że Cues pod obciążeniem będzie działał lepiej, ale coś mi się wierzyć nie chce. Tak jak kolega tobo, uważam, przynajmniej do tej pory, że jak coś działa słabo bez obciążenia, to będzie działało jeszcze gorzej pod obciążeniem, a nie odwrotnie. No chyba, że to jakiś wyjątek potwierdzający regułę 🙃. Ponieważ, jednak nie mogłem pogodzić się, z takim, moim zdaniem byle jakim działaniem napędu, postanowiłem, zgodnie z opisem kolegi Cahir_83 zmienić kasetę. Ja zmieniłem na CS-HG800 (11-34T)11rz. no i problem po prostu zniknął. Śrubę naprężającą w tylnej przerzutce można spokojnie odkręcić, biegi chodzą idealnie, nic nie haczy, zmiany są natychmiastowe, jest tak jak być powinno. Wniosek z praktyki widać jest taki, że kasety HG (przynajmniej 11rz.) współpracują bezproblemowo z całą resztą Cuesa 8000. Jestem bardzo ciekaw, czy ktoś jeszcze przerabiał temat Cuesa 8000, może ktoś na tym jeździ, może pod obciążeniem jednak jest lepiej, może są jakieś "haczyki", o których ja nie wiem, przy regulacji.
    1 punkt
  39. Jakieś herezje rozpowszechniacie. Klocek typu wąskiego będzie miał na tarczy szerokiej więcej miejsca. Nie wykorzysta całej powierzchni roboczej tarczy. Ale wszystkie tarcze shimano made in China - czyli niższe modele niż rt-mt800 to chłam przeokrutny - szkoda robić upgrade hamulców zostawiając takie podłe tarcze.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...