Skocz do zawartości

Ranking

  1. pecio

    pecio

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      2 980


  2. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      6 224


  3. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      1 273


  4. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      909


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.02.2025 w Odpowiedzi

  1. 8 punktów
  2. Zawiedziony myślą techniczną rozpychadełek Park Toola i ich klonów (chińskich ) postanowiłem dziś na szybkiego wypuścić nową profesjonalną linię narzędzi rowerowych Pecio Tool.🤣 Tataaam....... o to profesjonalny cofacz tłoczków hamulcowych.
    6 punktów
  3. Przyszły do przymiarki żeby wymienić mój już wysłużony stary kask. Zostaje Giro a pozostałe wracają. Jestem zaskoczony, że Oakley mimo gumek na okulary nie jest wstanie utrzymać okularów własnej marki 😕 słabo. Jest też bardzo wąski jakby ktoś się zastanawiał. Fajnie leży ale czapeczki pod spod już nie założę.
    6 punktów
  4. Kilka pogrzebaczy, mazidło i jakby jakiś korek...
    4 punkty
  5. Dropper z Niemiec, tarcza która może uratuje działanie hamulców na mtb i parę części do renowacji szosy.
    4 punkty
  6. Właśnie myślałem o wahoo ale mój elite dirteto nie chce odejść. Znaczy przestał i z przyzwyczajenia zamiast kupić następne coś to go rozebrałem, wyczyściłem, przesmarowałem i znowu działa jak zawsze.
    4 punkty
  7. Trochę sprzętu do rewitalizacji mojej reginy. Mleko mam i ja. Do tego przyleciał dron z Chin, podobno nadaje się do nagrywania mtb.
    3 punkty
  8. Pączków nie ma, ale też jest zajęczaście.
    3 punkty
  9. Wiosna, ale jesień też jest ok.
    2 punkty
  10. Wczoraj dowaliłem interwałów i chciałem na spokojnie , nie wyszło , nie pierwszy raz. Rouvy wciąga dosłownie
    2 punkty
  11. Możesz używać "zwykłych" smarów ale możesz też sobie kupić np. Shimano Top Grease albo Motorex Bike Grease jako smar uniwersalny i Shimano Anti Seize do śrub, żeby się nie zapiekały. Ja mam tylko Shimano Top Grease i stosuję go do wszystkiego, do śrub też. Wygodniej jest kupić w tubce niż w wiaderku, zresztą jeśli nie masz serwisu a potrzebujesz tylko do własnego użytku to wiaderko Ci niepotrzebne
    2 punkty
  12. Kiedy siedzisz w rowerach już tyle, że po zwykłej karteczce z rysunkiem poznajesz, kto gdzie robi zakupy...😂
    2 punkty
  13. Potwierdzam słowa @TheJW w temacie mleka. Zawsze lałem "Doc Blue", ale teraz "S" był tańszy A żeby mi się butelka do zdjęcia nie przewróciła, to podparłem ją nowymi "na-później" częściami
    2 punkty
  14. To taki protip - Doc Blue to Stan's z etykietą Schwalbe. Tak samo w przypadku Gianta i Bontragera. Można ich używać zamiennie w zależności od tego, które jest akurat na promocji.
    2 punkty
  15. @CoolBreezeOne: do pierwszego zakrętu …bo pysznego tłustego Wam życzę!
    2 punkty
  16. Bo jakoś zawsze było nie po drodze, żeby zobaczyć dokąd ta prosta
    2 punkty
  17. 2 punkty
  18. Bo ścieżka po drugiej stronie góry ciągle zamknięta - do odwołania wręcz
    2 punkty
  19. 1 punkt
  20. Dobra obmyślam strategię jak Was objechać. 🤣 Poznamy balerinę. Tylko co będzie jak nam worki wybierze.
    1 punkt
  21. Jaki ujmujący za serce (w domyśle worek) tytuł....." Spalanie Pączkokalorii" 🤣Czyli skoro ewencik to dajemy do pieca?
    1 punkt
  22. Jak akumulator ma mniej niż 2 lata to ładować do 100% przed każdą jazdą i przechowywać w przypadku długich miesięcy bez jazdy między 60% a 80%. Jak akumulator ma więcej niż 2 lata i już sporo tysięcy kilometrów zrobił to lepiej go nie zostawiać na długie miesiące niedoładowanego. Niestety mogą być rozjazdy na ogniwach i taki kilkuletni akumulator najlepiej ładować do 100% żeby pozwolić BMS na wyrównanie, kosztem maks kilku procent pojemności rocznie. Dlaczego lepsze 100% przed jazdą niż 80%? Bo aku przy wyższym napięciu pobiera mniej energii z ogniw, więc tak naprawdę ładując do maximum oszczędzamy akumulator ciesząc się lepszym zasięgiem.
    1 punkt
  23. 1 punkt
  24. Ile części tyle smarów . Do ratcheta DT Swissa inny smar ,do komory powietrznej RS jeszcze inny , itd. A na gwinty śrubek dajesz smar antyzapiekowy np .taki
    1 punkt
  25. Zamówiłem niedawno tak totalnie na próbę dla swojej partkerki komplet przód + tył lamki z Temu, która sprzedała się w ilości 38 tys. sztuk. Muszę przyznać, że to jak mocno świeci i ile ma trybów przebiło moje oczekiwania. Polecam serdecznie. Lampka przód Lampka tył
    1 punkt
  26. @nctrns To zalezy ile jezdzisz w sezonie. O ile pamietam u mnie przod wystarczyl na ok 10000km, czyli troche ponad jeden sezon.
    1 punkt
  27. Ja bym sprawdził stan klocków, czy tłoczki chodzą równo, czy tarcze nie zużyte. Tyle że to się robi samemu, tak samo wymianę klocków, tarcz. Dopiero jak coś z hydrauliką nie tak, to warto myśleć o serwisie. Patrzysz w cenniki serwisów, dodajesz koszt ewentualnych części (przeważnie klocki, rzadziej tarcze). Np. 150-200 za przelanie płynu i wymianę klocków w obu zaciskach. Do tego koszt klocków np. 2x60.
    1 punkt
  28. Dzięki za info. Kurcze no piękna robota z tym SIDem, kiedyś myślałem nad podobnym surowym wyglądem. Jakiś film o nim i o rowerze by się przydał Pamiętam mniej więcej rower z artykułu na Nieoceniam, ale film byłby w pyte
    1 punkt
  29. Tak, warto zadbać o to gdy szprychy są jeszcze dość luźne. Przy naprężeniu bliskim maksymalnemu robienie korekt góra-dół jest już mocno utrudnione. Najlepiej wszystko robić małymi krokami, na zmianę bicie boczne, góra-doł i kontrola symetrii koła. Jest wiele metod dojścia do celu jakim jest okrągłe koło. Inne podejście zastosuje ktoś robiący zarobkowo (zwłaszcza gdy czas goni), bo tam liczy się też efektywność czasowa, a inne może zastosować hobbysta, bo może się bawić i cały dzień z jednym kołem. Ja jestem hobbystą, więc nie znam się na technikach najbardziej efektywnych czasowo, a bardziej na takich małymi krokami, mozolnie, bez pośpiechu. Staraj się nie kręcić pojedynczymi nyplami zbyt dużo na raz, zwłaszcza gdy naprężenie jest już spore. Ćwierć obrotu wystarczy. Korekty boczne to nawet dużo mniej. Nie chcę się tu rozpisywać, bo zaraz ktoś będzie krytykował że nie tak, a i tak lepiej coś pokazać niż tłumaczyć słowami. Jest wiele poradników na Youtube, bez problemu coś znajdziesz. Jeśli chodzi o kiepskie komponenty to z pewnością tanie obręcze nie zawsze są idealnie okrągłe i w miejscu łączenia będzie garb lub dołek, który trzeba zignorować i nie silić się, by to wyrównać naprężeniem szprych, bo zwyczajnie się nie da i szkoda czasu. Szerokość też może nie być jednakowa na całym obwodzie (zwłaszcza w obręczach pod tarczówki), więc też trzeba bardziej patrzeć na obręcz w skali makro niż wahania na małym odcinku. Wyczucie przychodzi z czasem. Zwykłe szprychy niecieniowane 2 mm są łatwiejsze w pracy niż cieniowane (zwłaszcza te na 1.5 mm, bo przy dużym naprężeniu skręcają się, zwłaszcza przy słabym smarowaniu gwintu nypla). Moim zdaniem większym ułatwieniem dla amatora jest centrownica (nawet amatorska) niż tensometr. Ja tensometru do tej pory nie mam, a wiele kół z pozytywnym skutkiem już poskładałem. Ale bez centrownicy to by mi się nie chciało, bo to mało wygodne i mało precyzyjne. No i dobre klucze do nypli. Z dobrej stali i ciasno dopasowane (zwłaszcza gdy już się uzyskuje ostateczne naprężenie).
    1 punkt
  30. Z takim zapasem to można codziennie rowerem do McDonalda jeździć
    1 punkt
  31. A u mnie szosa w opłakanym stanie, stalowa damka i stalowy żużel do odświeżenia:
    1 punkt
  32. 1 punkt
  33. Bo torby wytarły na ultramaratonach logo. Bo renowacja główki mojej wyścigówki na Wisłę 1200
    1 punkt
  34. Bo nie było nas...były drzewa.
    1 punkt
  35. Bo ciemno i mokro jak w bębnie pralki podczas prania 😁
    1 punkt
  36. 1 punkt
  37. Byłem na nocniku. Wieczornej rundzie z lampami a nie kaczce Foto sąsiada z którym nocnikowaliśmy.
    1 punkt
  38. Wczoraj ożeniłem Sensę z nowym trzymadełkiem siodełka. Parę "K" było, bo jak się człowiek śpieszy... No i przytyło się zestawowi jakieś 230g. Trzeba będzie gdzieś coś zgubić z wagi - zaczynam od siebie 😜
    1 punkt
  39. Bo tydzień temu leżał śnieg i było czysto, śniegu już nie ma, szlaki rozwalone przez harwestery, jest rowerowa rzeźnia, ale widoczek w kierunku Hanoweru się otworzył
    1 punkt
  40. @Sobek82 To wszystko to Twoje dzieci? Jaka pustynia taka karawana.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...