Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 02.02.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Bo mgła znów spowiła wszystko Widok na wprost to widok bezpośrednio na Hanower oddalony o jakieś 25 km9 punktów
-
8 punktów
-
5 punktów
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
@Zapp spoko, kiedyś zrobię fotkę z miejsca o którym wspominałem i zobaczysz dlaczego o niem pomyślałem Bo w końcu po tygodniu niepogody, obowiązków i innych pierdół udało się wyskoczyć na szlak, no i trafić taki widoczek3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Chińszyczna w 2 smakach... Z aliexpress: -zębatka NW 32t - 2 alternatywne narzędzia do suportów - konkretnie bb-mt801 zamiast plastikowego TL-FC25 Z TEMU - i tu uwaga pierwszy zakup tam zainspirowany filmem: Z kodem podanym w opisie filmu pierwszy zakup wybranego produktu z promowanej listy (narzędzie do prostowania haka) udało się wykonać rzeczywiście tanio, konieczne było tylko dopełnienie drobnicą do darmowej wysyłki (oliwki i tak miałem kupować)...2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
nie bedzie problemów. z tego co pamiętam to są nawet suporty shimano opisane właśnie 68 i 70 mm1 punkt
-
Reaktywuję ramę 29, Przód Barzo, tył Mezcal. Już mam. Asfalt, Sudety i Beskidy i Mazovia czasem Lang - przeszłość. Ściganie. Duży animusz był. jakieś tam 1/2 sektory wkoło, choć nie u Golonki Rozważania archiwalne: mieć tylko dwie opony i nie zmieniać pomiędzy maratonami. na przodzie trzymanie boczne, i w błocie ( kiedyś zostałem na długooo z jednym egzlemplarzem Nobby Nica) z tyłu turbo. Mezcal nie jest turbo... w tym celu lepszy był u mnie w przeszłości Specialized renegade 1,9 albo zdarty szybko centralnie Schwalbe Racing Ralf 2,25 czy Race King z Black Czyli. Nie jeździłem na 330 g Furius Fredzie, ale na takich oponach ludzie potrafili przejechać błotne MTB Trophy w Istebnej. Dziś wybieram do tyłu Mezcala, nie chcę już papierowych najlżejszych opon, nie ścigam się przeżyję to że jedzie wolniej.. Nie mam już możliwości na swoje testy/ ale ciekawe jak zachowują się założone z tyłu: Hurricane (ale tylko drutowe są? ) terreno xc terreno TNT thunder burt Nie dla mnie już jednak rozkiminianie czy kolejne zakupy... Tak jak napisałem gdzieś już na forum - skoro dziesiątki ludzi na Mezcalu i Barzo tną przez Amerykę z tobołkami to może sprawdzę je na sobie, te szare antracytowe nie są zbyt lekkie, trudno, kiedyś chciałem opon530 czy 550 g a 770 to była kotwica teraz mi przeszło, choć wspomnienia z renegatem chyba 460 g mam bardzo ciepłe Szybka piłka głos na Race king1 punkt
-
Ja z tych trzech również wybrałbym Race Kinga. Natomiast u siebie na taką jazdę jak opisałeś założyłem zestaw CST - JRII Pro + B-Trail.1 punkt
-
Czyli wybrałeś to samo co polecił kolega wyżej @keltu, tyle że dwukrotnie drożej. Mam tez mz926 i uważam że są świetne.1 punkt
-
1 punkt
-
Zanim zaczniesz myśleć o kupnie gravela, to go najpierw przetestuj, bo nie każdemu będzie pasował baranek, zwłaszcza w mieście. Jeżeli obejdziesz się bez amortyzacji, to fitness nie jest głupim pomysłem - np. Cube Nulane.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
135mm to stary standard na rychłoupinak (quick release). Rama zaś ma offset aby pomieścić gruby papuć bez kolizji z łańcuchem. https://theradavist.com/throw-the-parts-bin-at-it-morgans-26-surly-pugsley/ …mając to na uwadze należy zapleść koło asymetrycznie aby siedziało centralnie w ramie: https://surlybikes.com/uploads/downloads/Pugsley_Instructions.pdf1 punkt
-
Z bezprzewodowych najlepiej kodowany cyfrowo, czyli STS, który jest mniej podatny na zakłócenia - w przeciwieństwie do analogowego (ATS).1 punkt
-
Do tego rozwiązanie na kabelek, bo bezprzewodowe mogą sobie nie poradzić z przetwornicą w lampce rowerowej. Ja tradycyjnie polecę Sigme, model niech sobie każdy sam wybierze. Jedyny minus w nowych modelach to sam magnes. Mocowanie niby praktyczniejsze niż 15 lat wstecz, ale tamte na blaszkę i plastik było trwalsze i bardziej niezawodne.1 punkt
-
Podstawowa kwestia to czas pracy, który w przeciętnym GPS wynosi 10 -20 g., a w zwykłym liczniku pewnie z 10 x więcej - pierwszy ładujesz co kilka jazd, a w drugim 1 -2 razy w roku wymieniasz baterię...1 punkt
-
Musisz rozbebeszyć to co masz, wybić miski, zmierzyć średnicę rury sterowej i kupić ster konwersyjny który pozwoli ci wstawić zamknięte łożyska. U dołu możliwe, że masz gniazdo łożyska wspawane w ramę. Rozbierz, daj zdjęcia. Pomyślimy. Możliwe, że coś takiego przypasuje: https://allegro.pl/oferta/tange-seiki-cane-creek-1-1-8-ahead-stery-zewnetrzne-ec34-kapsel-wada-171098618271 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00