Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 25.01.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
9 punktów
-
7 punktów
-
@spidelli co ty po sklepach makulaturę zbierasz 🤣 Wysyp zawartość i wtedy strzelaj focie. Będzie kurna robił sensacje XX wieku ... Wołoszański się znalazł ..😉6 punktów
-
5 punktów
-
To na drodze z Korzonka na Dąbrówkę? Bo czas syfu i błota nastał, oby szybko się skończył...5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Dobry pomysł, chodzą mi po głowie porządne markowe torksy, bo już tego marketowego ównolitu obrabiającego śruby mam dość; na pewno się ucieszy z takiego kompletu 👍2 punkty
-
@dfq @spidelli strzelcie po lufie to Wam przejdzie. 😁 Ładny mi roweroskręt 😁 . A to wielkie pudło to z czym ..... bombki na choinkę ? @spidelli stopniujesz napięcie niczym Hitchcock. A jutro się okaże że to dyszel do nowego mopa 🤣 Dość tej aberracji , wracając do tematu dziś walnąłem podjeździk na Stelvio i małego "żelaznego ludzia" skoro dodali.2 punkty
-
Jednak 15 km/h i 130 bpm sugeruje pracę nad sobą, i same opony raczej nie spowodują nagle przeskoku w drugą prędkość kosmiczną PS wbrew pozorom nawet w Wawie w teren jest niedaleko, a samochód może się przydać, ale bardziej do eksploracji odległych miejsc, lub/i przy mocno ograniczonych możliwościach czasowych2 punkty
-
Coś jak z Żydem, rabinem i kozą... Komfort na gravelu osiąga się najczęściej po porzuceniu szosy2 punkty
-
2 punkty
-
Rowerek nabyty, od kolegi Sebass52. Klient, czyli ja, zadowolony bardziej niż z nowego ;-) Dzięki wszystkim za porady. Pozdrawiam.2 punkty
-
2 punkty
-
Opony plusowe podczas testu na asfalcie mulą, kilka ruchów kierownicą prawo lewo i człowiek może się zniechęcić, gdy tylko zjedzie się na ziemię, jazda zaczyna coraz bardziej wciągać. W tym roku nie zdecydowałem czy w Sudety będę zabierać plusa bez amortyzacji czy fulla z oponami 2,5 i 2,3. O ile mamy dość wyobraźni to jazda na rowerze bez zawieszenia jest bardzo przyjemna, choć coś za coś na plusach to jest Range Rower a nie Ferrowerari2 punkty
-
W końcu dorosłem do fittingu szosy (w przyszłym tygodniu, jeśli noga pozwoli), więc żeby nie było wiochy, kupiłem buty szosowe. Przymierzałem się do tego od dawna, ale teraz plusów było już zdecydowanie więcej niż minusów, więc są. A że ostatnio wpadło też parę "nadmiarowych" stówek, to decyzja na co je przeznaczyć była prosta. - buty Northwave EXTREME GT 3 - ulubione bidony - Elite Fly Tex 550ml (czarne i "smoke")2 punkty
-
2 punkty
-
Kartony to jak "Misia", zostawić na świeżym powietrzu, zgniją do jesieni. 😁1 punkt
-
Terra Hardpack czy taki Rambler to są opony pod gravel, one są prawie łyse. Ramblera 38 miałem, w błocie była walka, niektóre bitwy przegrałem Race King czy Mezcal też mają słaby ten bieżnik ale jednak znacznie większy. Tam gdzie opony do gravela się kończą, tam dopiero zaczynają się do XC w MTB. Poza tym błota są różne. Opony do XC zwykle działają póki jest twardo, bez większego znaczenia (na dobrej mieszance) czy jest sucho czy mokro. Ale jak się zrobi grząsko no to się uda, albo się nie uda. I co za różnica ile km robisz rocznie? Jak mało to nawet lepiej, na dłużej Ci starczą.1 punkt
-
Po 1; pomiar rozstawu kości kulszowych żeby dobrać odpowiednią szerokość siodełka. Po 2; dobór kształtu do preferencji. Niestety metodą prób i błędów. Niestety, każdy ma inną doopę i trzeba dobierać pod siebie, to co komuś pasuje niekoniecznie będzie dobre dla Ciebie.1 punkt
-
Opinie możesz brać pod uwagę tylko wtedy kiedy wiesz kto ją napisał, jaki ma roczny przebieg i ile opon przetestował. Przyjemność. Rower ożywa. Pomimo swojej wysokiej ceny topowe opony to najtańszy upgrade jaki można zrobić w rowerze. W stosunku cena / zysk korzyści są największe. Zdecydowanie lepiej wydać na opony niż na karbonowe stożki, napęd elektroniczny czy karbonowy mostek. PS. Wizualna ocena opony to tak jakby wizualnie oceniać smak pączka - ładnie wygląda to powinien być smaczny PS 2. Ten Hardpack jest całkiem przyjemną oponą wg. danych. Zwłaszcza w tej cenie. I nie kupuj niczego co nie zostało przetestowane. Nie ma sensu prowadzić eksperymentów na sobie za własne pieniądze. Opony do testów wybierają czytelnicy więc jak jest warta uwagi to na pewno się tam znalazła lub znajdzie. A śmieci od Kendy czy podobnych firm to już nawet nie eksperyment tylko pewna wtopa.1 punkt
-
Najpierw statystyki: Zigfir - 1195.7 km (mtb + trenażer) michalr75 - 652 km (MTB, miejski stary MTB z lat 90-tych) dfq - 554 km (MTB, trenażer) Lextalionis - 323 km (gravel) smw44199 - 312 km (cross) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 231 km Przeciętny -200 km (mtb, grv) NeefMe - 183 (MTB) Jacekddd - 183 km (velomobil - rower poziomy) Pecio - 182 km (gravel) JWO - 170 km (MTB) TheJW - 170 km (MTB, dojazdowy złoMTB) Sansei6 - 135 km (MTB) revolta 126 km (MTB gravel ) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB) Śmieszne jakie mamy podobne przebiegi @NeefMe @Pecio. Co do statystyk to może by to rozszerzyć (wartości są z czapki dopóki każdy swoich nie wpisze) oczywiście tylko jeśli chcecie się dołączyć to powyżej to byłoby "Open" a teraz, Outside Zigfir - 680 km (mtb) michalr75 - 652 km (MTB, miejski stary MTB z lat 90-tych) dfq - 554 km (MTB) Lextalionis - 323 km (gravel) smw44199 - 312 km (cross) Przeciętny - 200 km (mtb, grv) NeefMe - 183 (MTB) Jacekddd - 183 km (velomobil - rower poziomy) Pecio - 182 km (gravel) ernorator - 180 km (gravel, szosa) JWO - 170 km (MTB) TheJW - 170 km (MTB, dojazdowy złoMTB) Sansei6 - 135 km (MTB) revolta 126 km (MTB gravel ) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB) Road Zigfir - 680 km (mtb) michalr75 - 652 km (MTB, miejski stary MTB z lat 90-tych) dfq - 554 km (MTB) Lextalionis - 323 km (gravel) smw44199 - 312 km (cross) Przeciętny - 200 km (mtb, grv) NeefMe - 183 (MTB) Jacekddd - 183 km (velomobil - rower poziomy) Pecio - 182 km (gravel) ernorator - 180 km (gravel, szosa) JWO - 170 km (MTB) TheJW - 170 km (MTB, dojazdowy złoMTB) Sansei6 - 135 km (MTB) revolta 126 km (MTB gravel ) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB) Offroad xx xx xx Jeśli to zbyt skomplikowane to z góry przepraszam. ......................................... Bo tamta reszta to takie "ogórki" a tak to mam czysty przebieg velo szosa. Właściwie jakie najlżejsze warunki można ustawić np. zjazd 1% na 3h jazdy ? Skąd te warunki na 35-40 km/h. Nie mówię, że w trasach nie spotykam ludzi co ta szybko jeżdżą. Uuu to dużo zdrowia życzę. Ja się potrafię kilka sezonów nie wywrócić ale to inne łyżwy i jazda spokojna.1 punkt
-
Te liczniki są bardzo proste w obsłudze, mają prosty interfejs użytkownika, tak że są bezproblemowe. Konfiguracje robisz za pomocą aplikacji na smartphonie. Garmin jest lepszy dla tych co trenują lub chcą lepszej nawigacji z użyciem map. Ten Geoid naprawdę spoko.1 punkt
-
Ja wybieram ZAWSZE najszybsze które spełniają inne moje kryteria. Dla przykładu. Chcę mieć do gravela opony 40C, z bieżnikiem, dość odporne na przebicie. Wybór jest tylko 1 - Conti Terra Speed 40C. Chcę mieć opony MTB 2.2", nie muszą mieć bardzo agresywnego bieżnika - znów wybór jest tylko 1 - Conti Race King Protection.1 punkt
-
Klamki są tak zaprojektowane, że mogą być obsługiwane dwoma lub jednym palcem. Tarcze (zakładając, że wg zdjęć masz piasty z montażem tarczy na 6 śrub) do tych hamulców polecam Shimano Sm-rt86.1 punkt
-
https://www.bike-discount.de/de/shimano-deore-br-m6120-scheibenbremsen-set-2 Dobra cena, będzie Pan zadowolony.1 punkt
-
1 punkt
-
Pewnie, proszę bardzo https://www.bike-discount.de/en/zipp-303-s-carbon-disc-tubeless-wheelset-sram/shimano1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Stare dolnośląskie powiedzenie mówi: gdy w środku zimy liść spod śniegu kiełkuje, to w Twoim fullu na pewno coś w zawieszeniu szwankuje.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Żeby trzymać się zasad wrzucam najpierw fotkę nieco lepiej pokazującą nowy sprzęt (lusterko) z całym rowerem. Nowe lusterko to jest to na dole zdjęcia. To na górze to zwykłe, do którego sam dorobiłem owiewkę aero. Ale, że prawe lusterko miało przygody to zamówiłem parę. Zrobione ? Co do oceny co najciekawsze to każdy sam wybiera co lubi i dla każdego jego rower jest zapewne najciekawszy. Żeby dalej poleciał. Tzn żeby szybciej jechał. Ale faktycznie te lusterka zwiększą sailing - podatność na boczny wiatr. Wąski, bez skrzydeł, kwalifikuje się tą miarą jako ultralekki, bez pokrywki 30.5kg z pokrywką jakieś 33kg na pusto. Ale licząc to co wożę zawsze, buty, ubranie to będzie ok 40kg. Niestety nie ma lekko.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Przede wszystkim rama - nawet jak dziś sobie by dał radę to nie kupujesz na miesiąc a raczej na dłużej - w związku z tym powinna być typu wave, często opisywana też jako unisex - bez górnej rury. Po drugie napęd - centralny. I umiejscowienie baterii - na lub w ramie - nie na bagażniku - są dużo bardziej męczące w jeździe . Czy znajdziesz coś takiego w tym budżecie nie wiem - ja znalazłem na szybko R- Raymona CrossRay 5,0 w Centrum Rowerowym ale za 8 tyś. Może znajdziesz lepszą przecenę ale wątpię. Jeśli kupisz byle co z przednim lub tylnym napędem i baterią na bagażniku byle się zmieścić w budżecie to prawdopodobnie skończy się tym że pomęczy się jakiś czas i go odstawi - więc będą to pieniądze wyrzucone w błoto . Młody człowiek poradzi sobie nawet z elektrykiem za 4tyś ale od pewnego wieku trzeba pewnego minimum - wiem co piszę bo mam 66 lat. Jak masz kupić ojcu byle co to lepiej całkiem daj sobie spokój. PS To Twój ojciec chciał elektryka czy Ty wymyśliłeś ( słusznie) że mu będzie się lepiej jeździć tylko założyłeś za mały budżet?1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00