Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10.01.2025 w Odpowiedzi
-
Bo przed chwilą zaliczyłem szlifa, na szczęście ucierpiała tylko duma.12 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
3 punkty
-
Ten rower to dużo bardziej pochodzi z roku 2009 niż 1979. Chociażby dlatego, że posiada aluminiową ramę. Osprzęt też jest z okresu przełomu wieków. @itr Ten rower to germański emerytojazd. Od wuja pana tego tam jest. Złota grupa LX na klamkach sugeruje rok 2003-2005 lub okolice, ale to raczej nie są oryginalne klamki. @PiotrWie Ta grupa to mix Deore LX 570 z Deore 510. Suport pewno Octalink 2 generacji. Rocznik 1999-2003, jeżeli dobrze widzę.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Miałem kiedyś Anyroada i tam był D-fuse, rama była z nim spasowana. Teraz np w Revolcie, spojrzałem przed chwilą, rura podsiodłowa wygląda na okrągłą, może obecnie jest jakiś patent, który to umożliwi?1 punkt
-
Ripleya sam rozważałem, zanim znalazłem świetną ofertę ne Trance swojego czasu, ale Ripmo to już rower z założenia do cięższych zastosowań. Jak zjeżdżasz, przykładowo, czerwone i czarne trasy w takim Bielsku to będzie pewnie super, natomiast jak głównie w grę chodzą wycieczki po górach to moim zdaniem będzie zamulał. Może jak nie masz doświadczenia warto rower wypożyczyć i wtedy zdecydować? Ibis kiedyś miał opcje wypożyczenia roweru na weekend za 200 zł. Nie wiem czy jeszcze mają. Często też Beastie Bikes robi dni testowe, może warto wtedy się przejechać i zdecydować. Wydaje się, że zaczynałeś wątek od fulla do XC, a kończysz na pełnoprawnym rowerze enduro1 punkt
-
Teraz jest nowe jarzmo w ramie, które działa lepiej niż kiedyś. Wcześniej był problem z syfem dostającym się do środka oraz z odpowiednim dokręceniem sztycy, żeby nie zjeżdżała. Teraz jest lepiej. Mam od kilku miesięcy Gianta z D-Fuse i na razie brak problemów. Ale tak, główny problem to że jesteś zasadniczo skazany na sztyce od Gianta.1 punkt
-
Napompujesz tyle kół, na ile wystarczy Ci gazu. Uwalnia się on tylko gdy wciskasz głowicę, no chyba, że zamarznie ona przez zbyt długie przytrzymanie. Nabój jest oczywiście jednorazowy, po wkręceniu i przebiciu musisz go wykorzystać, bo ten układ nigdy nie będzie szczelny na tyle, żebyś mógł np. dopompować pół bara i schować pompkę z wkręconym nabojem do użycia w przyszłości. Powyższe odnosi się oczywiście do tego konkretnego typu pompki, bo dostępne są różne rodzaje.1 punkt
-
Nie do końca rozumiem Twoje przemyślenia ale zaproponowałbym korbę 1 rzędową, ta którą masz waży z suportem między 1100-1200 gramów, jak wymienisz na 1 rzedową z osią zintegrowaną to powinno wyjść ok 750 gramów. Do tego usuniesz przednią przerzutke z linką, manetką i masz jak ktoś pisał kolejne gramy. Ale w tym rowerze dużo waży amotryzator, tu mógłbyś dokonać zmiany na jakiś powietrzny który mógłby kolejne 500gramów zaoszczędzić i nie musi to być super amor tak jak i ta korba o której pisałem. Do tego opony i detki light. Jak dobrze pójdzie masz nawet 1,5kg w przód. PS Kiedyś miałem okazję przez pewien czas wnosić rower na 14 albo 15 piętro🤣1 punkt
-
Moim zdaniem dwa kilo robi ogromną różnicę, szczególnie na podjazdach. Nikt ze znajomych, którzy kupowali w tych sklepach nie musiał jeszcze czegokolwiek ma gwarancję odsyłać. Jak coś doszło nie doregulowane czy krzywe, to oddawali do serwisu i na podstawie rachunku sprzedawca zwracał kasę.1 punkt
-
Osobiście bym go raczej nie chciał. Na minus "tylko" 2x10, przerzutki tiagra, korba fsa no i trochę d-fuse. Za podobne pieniądze masz np eskera 8.0 na pełnym grx 2x11 i kołach vision. Do tego kolorek fajny https://www.greenbike.pl/rower-gravel-kross-esker-80-2024-w-100-gotowy-licznik-p-8433.html1 punkt
-
Dla przykładu 6061 ma wytrzymałość na rozciąganie 280-300 MPa, a 7075 już 480-540 MPa. Dokładne wartości zależą od stopnia wystarzenia. Różnica w gęstości to 2,7 g/cm^3 dla 6061 i 2,8 g/cm^3 dla 7075. Niemniej nie nazwałbym 6xxx "bieda stopem". Po prostu dostosowuje się stop do zastosowania i potrzeb. 6xxx są bardziej odporne na korozję od 7xxx i lepiej nadaje się do obróbki plastycznej i spawanie. Dla przykładu, w 2017 roku prowadziłem wdrożenie do produkcji drona podwodnego i kadłub sztywny ostatecznie wyszedł z trzech spawanych elementów z 6xxx, jeden ekstrudowany profil i dwie tłoczone kopuły. Nie był to "bieda" produkt.1 punkt
-
Pełne się świetnie sprawdzają jak się lata po asfaltach, ale już w cięższym terenie potrafią się zapchać totalnie. Przerabiałem na starym mtb - błocko potrafi rower zatrzymać.1 punkt
-
1979 ? Coś jednak to nie ta stylistyka. To zwykły Trekking. Na zdjęciu jest przerzutka na wymiennym haku aluminiowym ? Rower złożony na LX ( a nie DX) i V kach? Spójna konstrukcja tylko z innej dekady Co tu się dzieje? Ten rower jest fajny ale ma żółtych tablicach go nie widzę... Katalog 1979 Siostra z Olx Kupić blat 44 deckas NW, zostawić korbę, zlecić w serwisie taki montaż suport plus korba aby blat wypadał z linią łańcucha na środku kasety. Serwis oceniania stan kasety i łańcucha, sprawdza stan linek pancerzy , prostuje hak przerzutki jeśli skoszony ( czy manetka na 8s nie zmienia teraz biegów z problemami na kasecie 9s?!!!!? Jeśli się da to zostawić przerzutkę LX ( po zmianie kóleczek) jeśli nie kupić Xt dla 9 biegów. Nie shadow. Czarna sora też ogarnie 32 zęby. kupić manetkę 9s jakieś deore itp dwie klamki hamulcowe Avid fr 5 Opcja wariacka - zrobić napęd 1/10 1/11 1/12 z dużą kasetą, manetką i kompatybilną przerzutką ze sprzęgłem, ( blat, łańcuch też dopasowany) Shimano albo Microshift co się podoba1 punkt
-
Polecam obejrzeć: https://www.forumrowerowe.org/topic/256310-znalezione-w-internecie-filmy-zdjęcia-gify/?page=125#findComment-25161731 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00