Skocz do zawartości

Ranking

  1. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      30

    • Liczba zawartości

      2 462


  2. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      23

    • Liczba zawartości

      6 030


  3. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      880


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      4 757


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 23.11.2024 w Odpowiedzi

  1. Bo @spidelli mnie uprzedził z tytułem, ja napiszę na pohybel zimie.
    14 punktów
  2. 14 punktów
  3. 13 punktów
  4. 12 punktów
  5. dokąd teraz?? gdzieś po śordku Italii
    5 punktów
  6. W te przelotki wciska się plastikowe redukcje. Zobaczy czy nie zostały na starych pancerzach https://junbike.pl/pancerze-przerzutki/przelotka-uchwyt-do-pancerza-redukcja-5mm.html
    3 punkty
  7. A wy co, nadal narzekacie na piesełki sasiadów na DDR, krzywą kostkę albo złe malowanie? Żeście naprawdę DUŻYCH problemów chyba nie widzieli, dupy nie rowerzyści! 😁
    3 punkty
  8. Bo w końcu po białym do pracy i jest radocha 😁
    3 punkty
  9. Przywróciłem do łask Schawalbe X-One, oryginalne opony, na których kupiłem Cortinę (te po prawej): Bontragery (po lewej) założyłem bo chciałem mieć szerszą oponę i szybszą na asfalcie. Cortinka jest rowerem pod sakwy i na gorsze drogi poza sakwami. Ostatnio, rozsmakowawszy się w jeździe po polnych i leśnych drogach, zastanawiałem się jakie najszersze opony jestem w stanie zmieścić, nawet z zejściem do obręczy 650. Ale na razie mam w garażu za dużo niedojechanych opon, a poza tym, ślizgałem się ostatnio w dżdżu (jak kania) na glinie na Bontrażerach, więc zobaczymy, co potrafią Szwalbiaki....
    2 punkty
  10. @Eathan starałem się jak mogłem, choć z chłopakami śmialiśmy się z tego dobre kilka minut zanim w ogóle mogliśmy zacząć nagrywać bez trzęsącej się kamery 😉
    2 punkty
  11. Fajna, fajna. Ale znalazłem tańszą i to w polskim sklepie. Większa rolka to i starczy na kilka kierownic.
    2 punkty
  12. Dziękuję Panu moderatorowi @sznib za otwarcie tematu. Latarki Convoy S2+ mam cały czas w ofercie i cały czas poprawiam nowe. Z okazji nadciągającego Black Friday zrobimy promocję. Wszystkie latarki zamówione do końca listopada 2024, będą w takiej cenie. Latarek mam kilkanaście na stanie, ogniw mniej więcej tyle samo, ale obiecuję, że zamówione w listopadzie latarki wyślę w powyższych cenach, nawet jeśli będzie trzeba poczekać na elementy, jak coś mi się skończy.
    2 punkty
  13. W moim przypadku, Evo 1700 nie sprawdziła się z tych samych powodów (konflikt z kablami i przeciętny akumulator przy jednoczesnym kiepskim (nieprecyzyjnym) wskaźnikiem stanu akumulatora). Co to za lampka, o której piszesz? Ja w podobny sposób używam Sigmy Buster 1100 - podczas jazdy po drogach i po mieście, korzystam z najsłabszego trybu ciągłego 150 lm, a w terenie lub w całkowitej ciemności, gdy nikt nie jedzie z naprzeciwka, pełnej mocy. Zerknij jeszcze na Sigmę Buster 1600 lub 1100.
    2 punkty
  14. Do sprzedania limitowana, specjalna, kolarska wersja gry Monopoly wyprodukowana we współpracy ze ekipą ProTour - Soudal Quick-Step Pro Cycling Team Ciężko to wycenić, bo gra była rozdawana wyłącznie jako gadżet dla zawodowych kolarzy oraz na imprezach wewnętrznych/konkursach Soudal Quick-Step Pro Cycling Team. Idealny prezent dla pasjonata kolarstwa, ciężko wyobrazić sobie lepsze połączenie - kolarstwo x kultowe MONOPOLY. Gra jest NOWA, fabrycznie zapakowana. Cena: 199 zł (ale poczekam dłużej, gdyby ktoś dał lepszą ofertę). Poniżej reklamy wersji nielimitowanej oraz zdjęcia edycji limitowanej:
    1 punkt
  15. Dla niewtajemniczonych jak używać narzędzia z fotki powyżej nasz kolega z forum przygotował wideo poradnik
    1 punkt
  16. Pod 170 to rozmiar S, ja mam Kode S i 170 wzrostu i jest idealnie. Max opona to według moich pomiarów to 45 a może nawet przy delikatnym bieżniku 47.
    1 punkt
  17. 1 punkt
  18. Ale mocowanie które, GUB 609? Jedyne czego trzeba przestrzegać to max momentu dokręcania śrub. I drugi temat - podkładki w samym mocowaniu. Pod łeb śruby jedna i po drugiej stronie uchwytu (przed tulejką) druga. A mocowanie typu garmin to moim zdaniem najwygodniejsze szybkozłącze rowerowe. Żadnych problemów, łamania, jak się taki uchwycik z odpowiednim momentem skręci, to nawet w trakcie jazdy regulacja poziomu świecenia jest możliwa. A w razie fikołka to bez różnicy czy wywalasz się z lampką na kierownicy w standardowym mocowaniu czy takim jak mam ja - co ma się połamać, to się połamie. Ja jestem zdania, że lepiej się nie wywalać Fotki spoko, mogę zrobić.
    1 punkt
  19. Czy S, czy M, to już sam musisz sobie odpowiedzieć. Ja też mam 170 i wolę dłuższe ramy z krótszym mostkiem. Właściwie każdy z moich kilku rowerów, patrząc na tabelki, jest na mnie za duży.
    1 punkt
  20. Gdyby ktoś był zainteresowany, to jesienno-zimowe buty SPD w bardzo atrakcyjnej cenie. Właśnie kupiłem. Będą we wtorek. https://www.24mx.pl/product/buty-mtb-oneal-loam-wp-spd-czarno-szare_pid-PIA-274441
    1 punkt
  21. No niestety paski po jakimś czasie zużywają się. To samo miałem z paskiem do Polara H10 po paru sezonach. Zmieniłem pasek na jakiś inny i czujnik dalej działa.
    1 punkt
  22. Miałem na myśli elektrody, które oznaczone są dwójką na poniższej ilustracji. Oczywiście możesz wyczyścić te styki / zapięcia czujnika. Nie zaszkodzi, a może pomoże. Jeżeli nie zmieniałeś baterii w czujniki, to zmień. Rozładowująca się bateria też może siać jakieś przekłamania.
    1 punkt
  23. 1 punkt
  24. Miałem kiedyś przypadek z czujnikiem Garmina, tylko że w drugą stronę. Pokazywało najpierw za nisko, a później zdarzało się, że nie było odczytu. Wtedy winny okazał się pasek, w którym zaczęły pękać elektrody.
    1 punkt
  25. Tak myślałem że się nie skusisz Możesz np. założyć kierownicę z krótszym reachem. PRO LT Gravel ma reach 65 mm. W środkowej części ma sporo miejsca o średnicy 31.8 mm.
    1 punkt
  26. To jest loteria z podwyższoną szansą na wizytę u ortodonty.
    1 punkt
  27. Na razie to sam wyprawiasz... Choć autor nadal mało jasno się wypowiedział to jak rozumiem do niedawana podobnym czyli chyba jednak fullem pomykał więc sam się ogarnij i nie tym tonem co mamy tutaj pisać a co nie. Tyle plusu, że gość chyba chce 2x10 i faktycznie takie Treki były z jeszcze ciut przyjaźniejszą jako uniwersalną geo. Po drugie mistrzu od nowej dyscypliny nawet na nizinach masz lasy gdzie takim rowerem będzie przyjemniej bo na pewno nie żadnym gravelem, crossem czy nawet HT. Wystarczy odbić na stare drogi zrywkowe.
    1 punkt
  28. Nowy wypust Konga ma otwory montażowe zarówno na górze jak i na dole. Także można go montować w tradycyjnym uchwycie jak i pod GoPro: No i oczywiście lustro daje inżynierom dużo większe możliwości kontroli nad ukształtowaniem wiązki światła. Tu zdjęcie jak działa B&M Space: Równomierny rozkład światła na całej oświetlanej powierzchni bez hotspotów i oślepiania. Coś czego taki Knog niestety nie potrafi.
    1 punkt
  29. Na tym forum ale nie tylko jest gigantyczny kłopot z doradzeniem bo ludzie nie podają istotnych kwestii by to zrobić. Nie wiem z czego to wynika skoro i tak się jest anonimowym. Ile to razy lasek to było gdzieś blisko TPK albo jakieś pagórki, może Jura. LW w Krakowie to też w sumie park. Nie mniej ten Trek to z dzisiejszej perspektywy lekka trailówka do okołorekreacyjnej jazdy bez szaleństw, do tego wcale nie skomplikowana serwisowo i cenowo z tym serwisem. Taki był główny cel mojej wypowiedzi. No i czemu ktoś miał by na serio brać to co gdzieś piszą skoro się nie zna?
    1 punkt
  30. No, do karkołomnych zjazdów bez myk myka na Reconie... i kątem główki na poziomie 68 stopni. Jak się na czymś nie znamy, nie uprawiamy jakiejś dyscypliny to siedzimy cicho zamiast pisać głupoty i dezinformować ludzi.
    1 punkt
  31. @KNKS Lezyne Macro StVZO 500+ Front Reverse (to Reverse jest ważne): CatEye GVolt 100 oraz GVolt 70.1 Knog Blinder 120 StVZO też się chyba da (jak inne Knogi Blindery) zamocować "od góry". Blinder 80 StVZO Jak widać ocięcie jest w każdej z nich, ale rozkład strumienia jest już rożny i nie zawsze wszystko w nim jest ok... Poniżej jeszcze to samo zdjęcie w dzień:
    1 punkt
  32. W sytuacji awaryjnej, zgodnie z prawem Murphy'ego, akumulator akurat wtedy będzie rozładowany i nie napompujesz koła.
    1 punkt
  33. - koła 26" V-brake z naklejką "Kands" - opaski do nich - klucz do wolnobiegu - 2 "klucze" do konusów Koła jedne z najtańszych na Allegro; srebrne były tańsze, ale te są całe czarne i wyglądają na szybsze. Jak namaluję napis "Roval" to jeszcze przyspieszą. Uznałem, że nie będę brał droższych na zamykacze, bo mogę sobie przecież przełożyć ośki ze starych, które i tak idą na złom. Narzędzia jednorazowe, najtańsze jakie miał sprzedawca, i takie miały być, bo potrzebuję ich tylko do przekładki tych kół. Pierwotne założenie było takie, że po rozpadnięciu się koła będzie upgrade na kasetę i napęd 1x - miałem już nawet komplet kół w koszyku - ale nie mam czasu czekać na napęd z Ali czy szukać u nas po taniości, więc Gruz zostaje w obecnej konfiguracji.
    1 punkt
  34. @Eathan Znam temat, miałem cieknący tłok, kupowałem nowe zaciski. Co do wciskania - dlatego użyłem drewna (w końcu pękło ale nie mówcie żonie). Natomiast sam jestem gadżeciarzem i rozumiem Twoje zainteresowanie 👍
    1 punkt
  35. Ulepiłem nowy napęd... Unibike buntował się i "strzelał", gdy miał układ 1x7. Teraz jest 1x9 z Aliexpressowym wolnobiegiem 9S/13-32 i korbą CUES 42T. Miałem obawy, że to się nie zmieści w ramie, ale jest na styk i działa z Alivio M3100 bardzo precyzyjnie. Sam nie wiem dlaczego... 😉.
    1 punkt
  36. To zdanie jest trochę bez sensu. Od większej prędkości nie będziesz szybciej zrzucał nadwagi. Czyli generalnie przerzuciłeś się z roweru z amortyzacją na rower bez amortyzacji, po to żeby teraz dołożyć do niego amortyzację? Nieźle. Tak. Zacznij porządnie jeździć, a nie szukać problemów z niepasującym rowerem albo brakiem akcesoriów. Aspre 2 ma wszystko czego potrzebuje osoba nieznająca się na rowerach i bez formy. Kup rzeczy elementarne dla bezpieczeństwa (lampki, kask, ew. okulary). Jeżeli potrzebujesz dopasować rower pod siebie, to ustaw/wymień mostek i ustaw/wymień siodełko. Po tych zabiegach daj rowerowi szansę, pojeździj chociaż z 500 czy 1000 km. Jak po tym czasie będziesz czuł że jeszcze trochę coś jest nie tak, to dopiero myśl o tubelessach i innych pierdach. A jak po tym czasie wszystko będzie nie tak, to gratulacje, źle wybrałeś rower, będziesz mógł sobie kupić nowy... ... na przykład MTB i wtedy będziesz mógł założyć wątek co zrobić żeby był szybszy i sztywniejszy.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...